Waarom denk je dat?quote:
Ja sukkel wat moeten we nog meer?quote:
Omdat Jeff het weet , of het moet op ander momentzijn geweestquote:
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weet dat zij het heeft verstopt.
Gelijk heeft ze, als er niks mee te maken hebt gewoon lekker je eigen ding doenquote:
Sorry , we praten langs elkaar heenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:28 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
heeft isaac gezien dat maddy het scheerapparaat heeft?
Ik was er twee dagen niet, kan je een klein uitrekesel gevenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
ik zou als ik hun was zeggen dat ze zo bliven zitten totdat alles opgehelder is
Stelletje kleuters
Doe anders even een blinde stemming, die alleen de manager ziet
Of ze heeft het ineens spontaan gevondenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:29 schreef Loveable het volgende:
Zal Maddy zo zeggen ik heb de scheerapparaat verstopt, omdat dit een kutgroep is?
Het scheerapparaat is weg. De groep heeft gezocht. Aan de beelden van febo te zien heeft Maddy het apparaat nu net in haar kastje gelegd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er twee dagen niet, kan je een klein uitrekesel geven
Legt ze het vannacht in de douche neerquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Of ze heeft het ineens spontaan gevonden
in het kastje naast haar bedquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Of ze heeft het ineens spontaan gevonden
Het kan ook niet meer want ze gaan het haar wel degelijk kwalijk nemen. Het is al te ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |