Toen het niet om iets ging wat voor hem belangrijk was vond hij het hilarisch..quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac de SpellenVerstopper is wel raar stil ineens
Ligt gewoon buiten de poortquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Kijkt iemand ook op dak? zo'n ding gooi je makkelijk
Daar liggen alle dildo'squote:Op dinsdag 22 november 2022 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Kijkt iemand ook op dak? zo'n ding gooi je makkelijk
Zit ze te poepen?quote:
Of ze hem echt niet heeft, nee dus.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:07 schreef HappyCharly het volgende:
wat fluisteren ruben en djedi nu?
Dingen verdwijnen soms gewoonquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
Ik ben ook wel eens wat kwijt. En ik woon alléén
Verdacht iddquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
duidelijk dat maddy het is
de camera laat haar niet los
ze zoekt ook niet mee
Ze zit en roept Ik kan nix vinde hooorrjjjquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:09 schreef Vlinder1974 het volgende:
duidelijk dat maddy het is
de camera laat haar niet los
ze zoekt ook niet mee
Wat moet die met een tondeuse.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:08 schreef Silves het volgende:
iemand bij mirthe gekeken? die houd wel van andere spullen, ..
bijzonder iddquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wed dat ze het in haar zak heeft.
Ze kijkt ook zo raar.
Dan is het nog erger als je het niet kan vinden, want waar is het dan?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
Ik ben ook wel eens wat kwijt. En ik woon alléén
Helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:11 schreef mootie het volgende:
En wat de neuk heeft Jeff gekocht voor 159 euro.
Wat moet zij dan met een tondeuse scherenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Scheren, is namelijk verslaafd aan epileren en scheren..daar gaat het al dagen over..
Is t niet in de wasdroogkamerquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhh Maddy heeft hem en legt hem in een kluisje, is dat haar eigen kluisje>?
Ja schuldigquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wed dat ze het in haar zak heeft.
Ze kijkt ook zo raar.
Kim D?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:13 schreef Loveable het volgende:
Benieuwd bij wie zijn of haar kastje ze het verstopt heeft.. maar waarom om degene terug te pakken?
Ze eet alleen de chocola er vanaf.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:13 schreef Sasoema het volgende:
Maddie die ook de m&m niet luste, Maddie die zich constant in het nauw brengt
Die had toch haar afgeschoren, die loopt 's nachts rondquote:
Is dat bij het bed van Kim D. ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah.. Gluipkutje Maddie
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, al tig mensen hebben al iets verstopt hihaho, nu is het ineens een halsmisdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:15 schreef juul. het volgende:
Maddy die zo prat ging op haar eerlijkheid, ik ben altijd eerlijk
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuhquote:
Nee dat was Maddyquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuh
ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Kakadylo het volgende:
Het ligt gewoon weer in haar eigen kluisje zo te zien
Nee toch?quote:
nou hopelijk het kastje van wanda, want die zou ie,amd ver,oorden als het in haar kastje zou liggenquote:
Ester of Janet?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
Van wie is dat kastje? best rommelig..
Van Maddy zelf of naait ze iemand anders?
Oja in het begin toen ze er twee weken zaten toch? Maar of er echt een pluk haar afgeknipt was weten we nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kim haar was afgeknipt Huhuhuhuhuhuhuhuh
dan is het ruben zijn kastjequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is dan toch het kastje van degene die naast haar in K3 ligt of zag ik dat verkeerd?
In haar slaapquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:19 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oja in het begin toen ze er twee weken zaten toch? Maar of er echt een pluk haar afgeknipt was weten we niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |