de camera op stream 2 zoomt al een half uur in op maddyquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Is het wel zeker dat Maddy het heeft gedaan ? Die cap was helemaal niet duidelijk
100% 100%quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Is het wel zeker dat Maddy het heeft gedaan ? Die cap was helemaal niet duidelijk
ik verwacht niet andersquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
die breekt zo inderdaad wel hoor
als het niet nu is dan is het straks
Het was duidelijk zatquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:31 schreef Flow3r het volgende:
Gewoon alle gladden poesjes checkenquote:
100 % je weettochquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:32 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
de camera op stream 2 zoomt al een half uur in op maddy
Dat ziet er uit als een doosje, is dat niet de verpakking van de fashiontape?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was duidelijk zat
[ afbeelding ]
gaat mij te snel, ik zie geen tondeuzequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was duidelijk zat
[ afbeelding ]
Die is leuk om haar smoelquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een doosje, is dat niet de verpakking van de fashiontape?
Je bent niet alleenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
ik voel me een beetje rot dat ik dit wel vermakelijk vind...
(een beetje maar...)
Ik herken er geen tondeuse/scheerapparaat inquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een doosje, is dat niet de verpakking van de fashiontape?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik herken er geen tondeuse/scheerapparaat in
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
ik voel me een beetje rot dat ik dit wel vermakelijk vind...
(een beetje maar...)
Ze blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is.. en dat zal op deze manier idd nooit zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
gaat mij te snel, ik zie geen tondeuze
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:36 schreef mootie het volgende:
Moiraima heeft de stangen toch verstopt?
Ik versta de helft niet van haar.quote:
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.quote:
Ze praat snelquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik versta de helft niet van haar.
Nou ze kunnen gewoon 24 uur aanvragen en de next day vetrekken..quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef Juud79 het volgende:
Zou Maddy graag naar huis willen? En Djedi, met haar muur grapje?
Maddy was daar wel stiekem en ongemakkelijk bezig, maar het was geen scheerapparaat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.
En dat is een klein groepjequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.
Ja, dat tik ik al 3 keerquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Mora echt de stangen verstopt, iemand gezien?
Want die wil er heel graag overheen stappen
Omdat Moira ook schuldig is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
waarom moet er altijd overal overheen worden gestapt
Maar wat deed ze dan? Het was iig iets stiekems.. misschien niet het apparaat... ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddy was daar wel stiekem en ongemakkelijk bezig, maar het was geen scheerapparaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |