Ze blijft onschuldig tot het tegendeel bewezen is.. en dat zal op deze manier idd nooit zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
gaat mij te snel, ik zie geen tondeuze
quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:36 schreef mootie het volgende:
Moiraima heeft de stangen toch verstopt?
Ik versta de helft niet van haar.quote:
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.quote:
Ze praat snelquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik versta de helft niet van haar.
Nou ze kunnen gewoon 24 uur aanvragen en de next day vetrekken..quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef Juud79 het volgende:
Zou Maddy graag naar huis willen? En Djedi, met haar muur grapje?
Maddy was daar wel stiekem en ongemakkelijk bezig, maar het was geen scheerapparaat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.
En dat is een klein groepjequote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit maakt wel duidelijk hoe makkelijk het is om iemand te beschuldigen en dat ook als waarheid te bestempelen.
Ja, dat tik ik al 3 keerquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Mora echt de stangen verstopt, iemand gezien?
Want die wil er heel graag overheen stappen
Omdat Moira ook schuldig is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
waarom moet er altijd overal overheen worden gestapt
Maar wat deed ze dan? Het was iig iets stiekems.. misschien niet het apparaat... ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddy was daar wel stiekem en ongemakkelijk bezig, maar het was geen scheerapparaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |