abonnement Unibet Coolblue
pi_206804709
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:36 schreef Gia het volgende:

[..]
Als je kijkt naar de maatschappij in de jaren 70 was er zoveel dat nu wordt gezien als 'niet normaal'. Toen was het wel normaal. Je leerde omgaan met conflicten. Bijvoorbeeld pesten op school, om maar een zijstraat te noemen.
Ik vind dat het tegenwoordig allemaal maar soft en woke is en inderdaad, daar hou ik niet van.
Als een vrouw in een volle kroeg een pets tegen de billen krijgt, wordt de politie gebeld. Ongewenste intimidatie.
Vroeger gaf je zo'n eikel gewoon een klap tegen zijn wang en daar was de kous mee af.

Gezeik allemaal!
Tegenwoordig wacht zo'n eikel je op en geeft je op de parkeerplaats klappen. Liever wordt de politie gebeld.
pi_206804710
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Mwa, niet iedereen is mondig. Verder leven we in een tijd waarin mensen zich inderdaad makkelijk in slachtofferschap kunnen wentelen. Neem bv de visagiste. Ze werkte er 9 jaar als ZZPer. Als het niks was had ze een andere job kunnen zoeken. Wellicht niet als visagiste maar wel op een plek waar je je fijner voelt. Velen vonden de status van werken bij DWDD belangrijker dan goed voor zichzelf te zorgen. Ongeacht de werksfeer en hoe de vara het oppakte. Ben je primair verantwoordelijk voor je eigen leven. Er zijn meerdere manieren om geld te verdienen.
Ja, dan is dat toch prima. Moet ze niet achteraf gaan liggen mekkeren.
pi_206804793
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Misschien ook omdat hij het sop de kool niet waard vindt?
Nee wat dan wel? Hij piept altijd over onzinnige randzaken en Boer Zoekt Vrouw, maar 20 werknemers met zelfmoordneigingen door zijn vriend Matthijs is opeens niet relevant genoeg.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  donderdag 24 november 2022 @ 17:10:32 #254
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_206804863
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt, de afhandeling was anders. Nu wordt de politie gebeld en een advocaat ingeschakeld. Schadevergoeding geeist. Vroeger ging er een 'vriendengroep' even een babbeltje maken.
Glennis, jij hier?
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2022 @ 17:24:31 #255
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_206804972
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
En verder als het niet bevalt moeten mensen hun mond maar open doen.
Een enkeling deed dat, maar er werd, uiteraard, niks mee gedaan. En vergeet niet, dat sommigen geen kant op konden, o.a. doordat ze eerst alle vakantiedagen op moesten maken en die dan daarna met overuren terug betalen.

Ik denk ook niet dat het elke dag één grote hel was, maar kennelijk kon je 'zomaar' tot de grond toe afgebrand worden, of publiekelijk vernederd. Of op staande voet ontslagen. Omdat Matthijs een filmpje niet goed genoeg vond. Terwijl de hoofdredacteur datzelfde filmpje eerst goedkeurde. Zo'n sfeer hing er dus.

En natuurlijk waren het voor een deel vast opportunisten die allemaal beroemd en/of rijk wilden worden. Ik denk dat de werksfeer echt niet goed was, voor huidige begrippen, maar toen ook niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 24 november 2022 @ 18:50:55 #256
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206806318
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 12:26 schreef Idisrom het volgende:
Ik was op YouTube nooit iets van DWDD aan het opzoeken, maar het Google algoritme bracht deze video bovenaan.

Matthijs was hier heel eendimensionaal bezig met Rob Oudkerk,
maar "Wat U niet wilt wat uzelf geschiedt, doe dat dan ook aan een ander niet."
Wel een van de beste DWDD momenten. Die gezichtsuitdrukking, het besef bij Oudkerk dat een nieuwe poging om burgemeester te worden misschien toch niet zo netjes is na het neuken van een heroïnehoer is priceless.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 24 november 2022 @ 18:53:44 #257
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206806354
quote:
99s.gif Op donderdag 24 november 2022 13:36 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs was ooit ook míjn held. Een winnaar, een voorbeeld, een talent die alles wat hij aanraakte in goud veranderde. Iemand met wie je gezien wilde worden. Nou ja, daar bleek dus nogal een keerzijde aan te zitten.
Hij bleek, of werd, een narcist, een zonnekoning, iemand die steeds hoger klom op de apenrots, op een bepaald moment geen tegenspraak meer dulde en kennelijk ook nauwelijks kréég.

En toch kan ik hem niet haten. Ondanks zijn verrotte trekjes, en dito gedrag, wat wel degelijk consequenties moet hebben, denk ik dat hij in de kern alles op goede bedoelingen baseerde: Een streven om iets daadwérkelijk belangwekkends neer te zetten. Als een maatstaf der dingen. Hij is zichzelf, en ons, ergens kwijtgeraakt.

En ik ben helaas weer een illusie armer. Ik weet natuurlijk ook wel dat de wereld verrot is, maar dat mijn grote helden daar ook volop aan bijdragen, blijft toch elke keer weer een teleurstelling. ;(
Wonderboy van de VARA en dik verdiend natuurlijk. Vraag me wel af wie de volgende is in de rij bij de beul.

Hoe zou Jeroen Pauw zijn achter de schermen? Paul de Leeuw? Wilfred Genee? Eva Jinek? Ik pak de popcorn alvast.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206806875


[ Bericht 100% gewijzigd door NoCigar op 24-11-2022 19:41:10 ]
anonieme razernist
pi_206807025
twee foutjes, excuus
anonieme razernist
pi_206807535
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 14:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Even gekeken. De geluidsman zelf heeft gereageerd en zegt zich het incident niet meer te herinneren en dat hij dit soort zaken altijd uitpraatte met Matthijs, '60-ers onder elkaar'. Het is bij de Volkskrant onder de aandacht gebracht door een jong iemand die daar van was geschrokken en daarop besloot niet meer voor deze man te willen werken.

Lijkt mij allemaal wel een beetje alsof de 'kinderen' die tegenwoordig allemaal als prinsjes en prinsesjes worden opgevoed totaal niet bestand zijn tegen iemand die een keer zijn stem verheft. Het zou op mij geen enkele indruk maken, in elk geval. Maar ik ben mijn strenge, doch eerlijke vader gewend, die er helaas niet meer is.

Vraag me dus serieus af hoe erg het allemaal wel is geweest.
Wat is je bron? In het Volkskrantartikel stond namelijk iets anders:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij? Dit is er wat in het artikel staat:

De geluidsman zelf wilde aanvankelijk tegenover de Volkskrant niet inhoudelijk op het incident ingaan. Wel zegt hij over ‘de woede-uitbarsting’ dat die ‘extreem’ was, al zegt hij zich niet te kunnen herinneren dat Van Nieuwkerk zei dat hij op zijn knieën had moeten zitten. Hij neemt Van Nieuwkerk niks meer kwalijk, omdat die hem ‘heel oprecht’ zijn excuses heeft aangeboden in een lang telefoongesprek ‘van zestigers onder elkaar’. Zo is het ‘uitstekend opgelost’ in zijn ogen. ‘Ik voel me geen slachtoffer.’
Oh, ik zie dat je er al op was gewezen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206807616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt, de afhandeling was anders. Nu wordt de politie gebeld en een advocaat ingeschakeld. Schadevergoeding geeist. Vroeger ging er een 'vriendengroep' even een babbeltje maken.
Laat me niet lachen. Vroeger moest je gewoon niet zeuren, want 'zo zijn mannen nu eenmaal' of 'het is maar een grapje, kun je niet tegen een grapje?'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206807742
Nog iets vroeger werd je gewoon geacht meteen klaar te gaan liggen ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206808037
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:36 schreef Gia het volgende:
je kijkt naar de maatschappij in de jaren 70 was er zoveel dat nu wordt gezien als 'niet normaal'. Toen was het wel normaal. Je leerde omgaan met conflicten. Bijvoorbeeld pesten op school, om maar een zijstraat te noemen.
Ik vind dat het tegenwoordig allemaal maar soft en woke is en inderdaad, daar hou ik niet van.
Als een vrouw in een volle kroeg een pets tegen de billen krijgt, wordt de politie gebeld. Ongewenste intimidatie.
Vroeger gaf je zo'n eikel gewoon een klap tegen zijn wang en daar was de kous mee af.

Gezeik allemaal!
Ik denk dat jij niet helemaal snapt dat een maatschappij evolueert naar gelang de tijd. Normen en waarden veranderen. Voortschrijdend inzicht en zulks.

Het argument over de jaren 70 is een reactie die ik van onderontwikkelde tokkies op facebook verwacht.
pi_206808194
De man is nu wel genoeg onder de bus gegooid.

Van Nieuwkerk heeft gewoon te kampen met zware geestelijke problematiek, wellicht een geagiteerde depressie icm nog het een of ander, extra uitgelokt door stress en drugs/alcohol.

Dan heb je te maken met een patiënt, geen dader.

En ik vind het een lul ongeacht de diagnose.
  donderdag 24 november 2022 @ 20:52:21 #265
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206808197
quote:
13s.gif Op donderdag 24 november 2022 20:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Laat me niet lachen. Vroeger moest je gewoon niet zeuren, want 'zo zijn mannen nu eenmaal' of 'het is maar een grapje, kun je niet tegen een grapje?'.
In sommige kringen praten mannen nog steeds zo.
pi_206808376
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 20:51 schreef Za het volgende:


Dan heb je te maken met een patiënt, geen dader.


Ja, laten we van MvN het slachtoffer maken in deze hele soap..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206808528
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:

Ja, laten we van MvN het slachtoffer maken in deze hele soap..
Hij is eigenlijk heel bang, inkennig, onzeker, verlegen, rigide, weird enzo meer.
Doe daar wat psychische aandoeningen bij, en je hebt een patiënt, die zich weliswaar misdraagt, maar zie het als bv een pedofiel die zelf geen schuld heeft aan zijn gevoelens.
pi_206808583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:13 schreef Za het volgende:

[..]
Hij is eigenlijk heel bang, inkennig, onzeker, verlegen, rigide, weird enzo meer.
Doe daar wat psychische aandoeningen bij, en je hebt een patiënt, die zich weliswaar misdraagt, maar zie het als bv een pedofiel die zelf geen schuld heeft aan zijn gevoelens.
Knappe diagnose, zomaar uit de losse pols. Hulde
pi_206808716
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:

Knappe diagnose, zomaar uit de losse pols. Hulde
Thanks Pleun!

twitter
pi_206808732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:13 schreef Za het volgende:

[..]
Hij is eigenlijk heel bang, inkennig, onzeker, verlegen, rigide, weird enzo meer.
Doe daar wat psychische aandoeningen bij, en je hebt een patiënt, die zich weliswaar misdraagt, maar zie het als bv een pedofiel die zelf geen schuld heeft aan zijn gevoelens.
Maar wel aan z'n daden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206809396
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 10:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die psychologie is natuurlijk interessant. We kunnen erover speculeren: hij werkte in een omgeving waarin dat klaarblijkelijk normaal werd gevonden en Van Nieuwkerk had een sterrenstatus. Aan het einde van een carrière kunnen bovendien soortgelijke overwegingen spelen als aan het begin: het is beangstigend om je baan te verliezen, in dit geval omdat het niet meer zo makkelijk is om ander werk te vinden of een nieuwe carrière vorm te geven.
Op deze leeftijd van de geluidsman kan een knieval ook wel als een boemerang tegen Van Nieuwkerk werken. Je plaatst hiermee Matthijs in groepsverband nog nadruklelijker neer als een despoot.
pi_206810377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:55 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Op deze leeftijd van de geluidsman kan een knieval ook wel als een boemerang tegen Van Nieuwkerk werken. Je plaatst hiermee Matthijs in groepsverband nog nadruklelijker neer als een despoot.
Een despoot was hij waarschijnlijk ook. Er staat me vaag bij dat hij in zijn carrière voor DWDD ook al bekend stond als eikel, als baas van o.a. NOS. Heb dat altijd in mijn achterhoofd gehouden als ik hem op tv de popie jopie allemansvriend uit zag hangen. Hij beheerst het kunstje van de enthousiaste en geïnteresseerde presentator heel goed, maar het is fake.. uiteindelijk is hij gewoon een hufter met grootheidswaanzin
pi_206810603
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:55 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Op deze leeftijd van de geluidsman kan een knieval ook wel als een boemerang tegen Van Nieuwkerk werken. Je plaatst hiermee Matthijs in groepsverband nog nadruklelijker neer als een despoot.
nadruklelijker O+
...
pi_206810624
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Een despoot was hij waarschijnlijk ook. Er staat me vaag bij dat hij in zijn carrière voor DWDD ook al bekend stond als eikel, als baas van o.a. NOS. Heb dat altijd in mijn achterhoofd gehouden als ik hem op tv de popie jopie allemansvriend uit zag hangen. Hij beheerst het kunstje van de enthousiaste en geïnteresseerde presentator heel goed, maar het is fake.. uiteindelijk is hij gewoon een hufter met grootheidswaanzin
Een Fokker heeft hem meegemaakt als hoofdredacteur van het Parool, en ik begreep dat hij zich toen ook al zo gedroeg.
anonieme razernist
pi_206811218
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2022 23:42 schreef sacha het volgende:

[..]
nadruklelijker O+
:@ Nou ja, op dezelfde leeftijd als de geluidsman, merk je soms dat je bril wat minder wordt.
  vrijdag 25 november 2022 @ 08:27:05 #276
3542 Gia
User under construction
pi_206811526
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2022 20:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat is je bron? In het Volkskrantartikel stond namelijk iets anders:
[..]
Oh, ik zie dat je er al op was gewezen.
Punt is dat hij er niet zelf mee naar de media is gestapt, maar de media dit van anderen heeft gehoord en toen bij hem heeft nagevraagd. Deze man had dit toen al uitgesproken en zat er niet meer mee. Dat is de manier om met conflicten om te gaan, i.p.v. iemand publiekelijk af te branden en buitenspel te zetten.
pi_206811529
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wonderboy van de VARA en dik verdiend natuurlijk. Vraag me wel af wie de volgende is in de rij bij de beul.

Hoe zou Jeroen Pauw zijn achter de schermen? Paul de Leeuw? Wilfred Genee? Eva Jinek? Ik pak de popcorn alvast.
Arjen Lubach is wel een goede kanshebber
pi_206812164
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 08:27 schreef Gia het volgende:

[..]
Punt is dat hij er niet zelf mee naar de media is gestapt, maar de media dit van anderen heeft gehoord en toen bij hem heeft nagevraagd. Deze man had dit toen al uitgesproken en zat er niet meer mee. Dat is de manier om met conflicten om te gaan, i.p.v. iemand publiekelijk af te branden en buitenspel te zetten.
En dat weten we doordat de Volkskrant daar open over is geweest. Het is een heel transparant stuk waarin niet wordt verdoezeld dat deze man in deze situatie het probleem goed opgelost vond en medewerkers ook trots waren op het programma dat ze maakten. Dat neemt niet weg dat vijftig (!) mensen vinden dat er sprake was van structureel grensoverschrijdend gedrag. Dat jij je ogen daarvoor sluit, vind ik pijnlijk. Bovendien is er heel regelmatig geprobeerd om de problemen intern aan te kaarten bij Matthijs zelf, de eindredacteur, HR, de top. Ook daar ga je aan voorbij.

Ik ben het trouwens eens met je opmerking dat dit de manier is om met conflicten om te gaan. Inderdaad: dit was een incident waarbij Matthijs werd aangesproken op zijn gedrag door de eindredacteur en iets deed wat hij normaliter niet deed, namelijk excuses aanbieden. Dat had hij vaker moeten doen, net als de voorgaande eindredacteuren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 25 november 2022 @ 09:40:49 #279
3542 Gia
User under construction
pi_206812208
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En dat weten we doordat de Volkskrant daar open over is geweest. Het is een heel transparant stuk waarin niet wordt verdoezeld dat deze man in deze situatie het probleem goed opgelost vond en medewerkers ook trots waren op het programma dat ze maakten. Dat neemt niet weg dat vijftig (!) mensen vinden dat er sprake was van structureel grensoverschrijdend gedrag. Dat jij je ogen daarvoor sluit, vind ik pijnlijk. Bovendien is er heel regelmatig geprobeerd om de problemen intern aan te kaarten bij Matthijs zelf, de eindredacteur, HR, de top. Ook daar ga je aan voorbij.

Ik ben het trouwens eens met je opmerking dat dit de manier is om met conflicten om te gaan. Inderdaad: dit was een incident waarbij Matthijs werd aangesproken op zijn gedrag door de eindredacteur en iets deed wat hij normaliter niet deed, namelijk excuses aanbieden. Dat had hij vaker moeten doen, net als de voorgaande eindredacteuren.
Hier ben ik het wel mee eens. Mijn reactie had vooral betrekking op dat incident met de geluidsman, waarmee ik niet per se alle andere incidenten wil bagatelliseren. Als dergelijke incidenten veelvuldig voorkomen, dan moet daar wat aan gedaan worden. Dat is duidelijk. Mogelijk is zijn faam hem naar de kop gestegen. Ik vind het oprecht jammer, want ik keek graag naar DWDD.
pi_206812211
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 08:28 schreef tripel7 het volgende:

[..]
Arjen Lubach is wel een goede kanshebber
Waar baseer je dat op? Heeft Abbring de samenwerking stopgezet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 25 november 2022 @ 09:51:43 #281
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206812311
https://www.rtlboulevard.(...)k-evenblij-dwdd-beau

Nog een paar medeplichtigen die er nu ineens zoooo van geschrokken zijn.
pi_206812396
quote:
Matthijs van Nieuwkerk werkt mee aan het onderzoek dat de NPO laat doen naar de werkomstandigheden achter de schermen bij het programma DWDD. Dat laat zijn woordvoerder vrijdag desgevraagd weten aan het ANP.
https://www.ad.nl/show/ma(...)naar-dwdd~a6a30ca9c/
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206812416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 09:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)k-evenblij-dwdd-beau

Nog een paar medeplichtigen die er nu ineens zoooo van geschrokken zijn.
Onzin.

Heb je gekeken? Ze bevestigen alles en wisten van de cultuur. :)

https://www.ad.nl/show/fr(...)e-van-dwdd~aa7fc1a6/
pi_206812451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:13 schreef Za het volgende:
een patiënt, die zich weliswaar misdraagt, maar zie het als bv een pedofiel die zelf geen schuld heeft aan zijn gevoelens.
Een patiënt die een half miljoen gemeenschapsgeld verdiende. :P

Maar wat mij betreft mogen alle beerputten open en alle schuldigen moeten boeten 100%. Je kan niet mensen beschadigen en ermee wegkomen. van Nieuwkerk mag nooit meer op de publieke tv een rol vervullen.

Laten we hopen dat het publiek hem naast Glennis op het cancel bankje zet. :Y
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:07:44 #285
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206812458
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Onzin.

Heb je gekeken? Ze bevestigen alles en wisten van de cultuur. :)

https://www.ad.nl/show/fr(...)e-van-dwdd~aa7fc1a6/
Het Volkskrant-artikel 'sloeg in als een bom', begint Erik als Beau het onderwerp aansnijdt. "Die heel harde cultuur herken ik wel, ja." Maar, geeft Erik toe: "Ik was vooral met mezelf bezig in die tijd. (...) Ik merkte wel dat door die tamelijk competitieve cultuur die daar was, dat ik daar ook wel beter van werd. Maar als ik nu die stukken lees in de krant..."
pi_206812526
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Het Volkskrant-artikel 'sloeg in als een bom', begint Erik als Beau het onderwerp aansnijdt. "Die heel harde cultuur herken ik wel, ja." Maar, geeft Erik toe: "Ik was vooral met mezelf bezig in die tijd. (...) Ik merkte wel dat door die tamelijk competitieve cultuur die daar was, dat ik daar ook wel beter van werd. Maar als ik nu die stukken lees in de krant..."
Lijkt me een logische reactie. Hij herkent namelijk wel de harde cultuur die daar heerste, maar was voornamelijk bezig met keihard zijn best doen om zijn eigen Jakhals stukjes op tijd en kundig af te leveren. Dan zul je heus niet alles meekrijgen. Evenblij heeft zelfs meermaals aangegeven dat hij het niet eens was met de cultuur die er heerste:

quote:
Frank noemt de misstanden rondom het programma 'afgrijselijk' en 'een klap'. De voormalig jakhals heeft op dit moment veel contact met oud-redacteuren. Hoewel Matthijs van Nieuwkerk niet tegen Frank is uitgevallen, merkte hij veel van de harde werkcultuur op de redactie. "Ik heb vaak schreeuwend tegenover de eindredacteur gestaan, omdat ik het er zo niet mee eens was om op die manier te werken. Ik geloofde gewoon niet dat dat de methode was om mensen te motiveren", legt hij uit.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206812538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Het Volkskrant-artikel 'sloeg in als een bom', begint Erik als Beau het onderwerp aansnijdt. "Die heel harde cultuur herken ik wel, ja." Maar, geeft Erik toe: "Ik was vooral met mezelf bezig in die tijd. (...) Ik merkte wel dat door die tamelijk competitieve cultuur die daar was, dat ik daar ook wel beter van werd. Maar als ik nu die stukken lees in de krant..."
Ze geven tenminste eerlijk commentaar, steken hand in eigen boezem en gebruiken het niet zoals claudia de breij en marc marie om kijkers/luisteraars te trekken voor hun eigen rotzooi. Die 2 zijn juist het soort tumoren in de media wereld die dit soort dingen in stand houden.
pi_206812541
quote:
Dat is netjes van hem.
pi_206812558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:16 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ze geven tenminste eerlijk commentaar, steken hand in eigen boezem en gebruiken het niet zoals claudia de breij en marc marie om kijkers/luisteraars te trekken voor hun eigen rotzooi. Die 2 zijn juist het soort tumoren in de media wereld die dit soort dingen in stand houden.
Precies. Ze geven tenminste eerlijk aan de verhalen te herkennen. En niet zo'n laffe reactie van "Ik heb er nooit wat van gemerkt, anders had ik het wel bij de BNNVARA-leiding gemeld".
pi_206812799
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 08:28 schreef tripel7 het volgende:

[..]
Arjen Lubach is wel een goede kanshebber
Zet het maar een paar weken duren van zijn show wel in een ander daglicht niet?
pi_206812836
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 18:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wonderboy van de VARA en dik verdiend natuurlijk. Vraag me wel af wie de volgende is in de rij bij de beul.

Hoe zou Jeroen Pauw zijn achter de schermen? Paul de Leeuw? Wilfred Genee? Eva Jinek? Ik pak de popcorn alvast.
Jeroen en Paul zie ik sowieso ook wel niet blij zijn met niet soepel lopende shows. Maar of ze zo ver gaan als bij dwdd?
pi_206812849
Moet ik dit allemaal teruglezen?
pi_206813192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 21:13 schreef Za het volgende:

[..]
Hij is eigenlijk heel bang, inkennig, onzeker, verlegen, rigide, weird enzo meer.
Doe daar wat psychische aandoeningen bij, en je hebt een patiënt, die zich weliswaar misdraagt, maar zie het als bv een pedofiel die zelf geen schuld heeft aan zijn gevoelens.
Nou nee, gewoon een slecht mens die graag en berekenend misbruik van macht maakt.
pi_206813518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef nomina het volgende:

[..]
Nou nee, gewoon een slecht mens die graag en berekenend misbruik van macht maakt.
100% slecht zal hij wel niet zijn, maar ik ben het hier verder wel mee eens.. gewoon een narcistische hufter
  vrijdag 25 november 2022 @ 12:05:26 #295
8369 speknek
Another day another slay
pi_206813603
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
Intussen is er een laterale rel in de wetenschap ontstaan:

• Marcel Levi, voorzitter van subsidieverdeler NWO, schrijft deze column: Veiligheid wordt zo een betekenisloos buzzword voor alle situaties waarin je niet helemaal je zin krijgt.

• Er volgt een stortvloed een verontwaardigde reacties, o.a. omdat een hoogleraar die in de adviesraad van NWO zat na decennia wangedrag ein-de-lijk is weggestuurd (Het einde van de machoprofessor: vrouwen in de sterrenkunde accepteren wangedrag niet langer).

• Na een verklaring waarin hij helemaal niet z'n spijt betuigt, heeft Levi dan ineens toch wel spijt (waar kennen we dat van?): NWO-baas Levi door het stof na het bespotten van ‘sociale veiligheid’.

[ twitter ]
Kunnen ze niet eindelijk gewoon de NWO opheffen, subsidieslurper met een netto negatieve uitwerking op de wetenschap, die dan ook nog eens dit soort mannen boven laat drijven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 25 november 2022 @ 12:35:43 #296
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206813950
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
"Ik heb vaak schreeuwend tegenover de eindredacteur gestaan
Dus Frank was zelf een bully? :D :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 25 november 2022 @ 16:40:03 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206817364
Ik vraag me af of je, als je in het onderzoek zwaar belastende getuigenverklarig aflegt, of als slachtoffer, je ooit nog aan het werk komt in Hilliwood
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 november 2022 @ 18:18:13 #298
862 Arcee
Look closer
  vrijdag 25 november 2022 @ 19:29:18 #299
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206821283
twitter
  vrijdag 25 november 2022 @ 19:39:36 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206821447
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 19:29 schreef Eightyone het volgende:
[ tweet ]
Matthijs took one for the team.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')