Verwende sneeuwflokjes.quote:
Mij ook, totdat het dat niet meer isquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Lijkt mij wel héél optimistisch…
Zelfs Mark Milley zegt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Oekraïne nog de Krim terug gaat krijgen inclusief delen van het andere bezette gebied.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Lijkt mij wel héél optimistisch…
Rusland was zelf ook nooit overtuigd van die nep-annexaties. De Krim is wel buiten elke redelijke twijfel in hun ogen Rusland.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Lijkt mij wel héél optimistisch…
Op de korte termijn, dat zei hij.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zelfs Mark Milley zegt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Oekraïne nog de Krim terug gaat krijgen inclusief delen van het andere bezette gebied.
Wel tof. tot dat je je bedenkt dat Darth vader nog ergere dingen doet dan lenin ooit gedaan heeftquote:
Waarom zou de VS dat doen? Om Poetin te redden?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Rusland was zelf ook nooit overtuigd van die nep-annexaties. De Krim is wel buiten elke redelijke twijfel in hun ogen Rusland.
Ik denk dat er dan krachten loskomen om dat te verdedigen die we nog niet hebben gezien in deze oorlog.
Vermoedelijk heeft de VS al haar veto hierover uitgesproken. Niet alles kan.
Noeks, WO3, natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat doen? Om Poetin te redden?
Rond minuut 24, politicle it’s possiblequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zelfs Mark Milley zegt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Oekraïne nog de Krim terug gaat krijgen inclusief delen van het andere bezette gebied.
Ze willen wel wanhopig graag onderhandelen, is het niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Zonder elektriciteit of zonder Russen? Zonder Russen!
Makkelijke keuze idd. Rot op, Russen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Is dit een ongeluk of door een raketaanval?quote:
Met elektriciteit aan de onderhandelingstafel is natuurlijk de beste optie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Waarmee willen de Russen dreigen als de stroom al is uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
Met elektriciteit aan de onderhandelingstafel is natuurlijk de beste optie.
Ja, ik weet zeker dat de gemiddelde oekrainer genocide prima vind, zolang ze hun iphone maar op kunnen laden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is dit een ongeluk of door een raketaanval?
[..]
Goed punt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er kan toch altijd gepraat worden? Er zijn mensen die denken dat dat alleen kan samen met een staakt het vuren, maar dat hoeft helemaal niet.
Je bent uiteindelijk natuurlijk snel uitgepraat als de imperialistische varkens eigenlijk gewoon vinden dat je maar moet tekenen bij het kruisje.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er kan toch altijd gepraat worden? Er zijn mensen die denken dat dat alleen kan samen met een staakt het vuren, maar dat hoeft helemaal niet.
Ja, mensen zijn het vaak oneens met elkaar. Ik denk dat Milley veel en veel meer credits heeft dan hij.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:47 schreef polderturk het volgende:
Voormalig 3-sterrengeneraal Ben Hodges is het oneens met commandant der strijdkrachten van de VS generaal Milley.
[ twitter ]
En zonder Russen (in Oekraïne)!quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
En Oekraïne wil natuurlijk geen enkele invloed van Rusland meer hebben in hun land, een klein compromis kan later weer grote gevolgen hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bent uiteindelijk natuurlijk snel uitgepraat als de imperialistische varkens eigenlijk gewoon vinden dat je maar moet tekenen bij het kruisje.
En dat is nog los van dat we allemaal weten dat:quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
En Oekraïne wil natuurlijk geen enkele invloed van Rusland meer hebben in hun land, een klein compromis kan later weer grote gevolgen hebben.
Als Ukraire zig zou overgeven dan gaat Poetin verder met de Baltische staten , dan Bulgarijequote:Op zaterdag 19 november 2022 14:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat is nog los van dat we allemaal weten dat:
- een verdrag met rus is het papier waarop het staat niet waard
- het aangegrepen gaat worden om posities te versterken, om daarna gewoon fijntjes verder te gaan
Tuurlijk kan en mag er gepraat worden, maar als er 0 common ground is, ben je gewoon heel snel klaar.
Zijn blik doet me denken aan de blik van de hoofdrolspeler van de Sovjet tweede wereldoorlog film, kom en zie, 1985. https://www.google.com/se(...)412&bih=869&dpr=1.75quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:26 schreef Perrin het volgende:
De blik van een kind uit Kherson.
[ afbeelding ]
(foto András Hajdú D)
En daarom ben je niet snel klaar met deze oorlog. Duurt nog wel tot de laatste Rus of Oekraïner dood is.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:56 schreef ExTec het volgende:
Tuurlijk kan en mag er gepraat worden, maar als er 0 common ground is, ben je gewoon heel snel klaar.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En daarom ben je niet snel klaar met deze oorlog. Duurt nog wel tot de laatste Rus of Oekraïner dood is.
Rusland kan zich gewoon terugtrekken achter de grenzen van 1991.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En daarom ben je niet snel klaar met deze oorlog. Duurt nog wel tot de laatste Rus of Oekraïner dood is.
Nou, dan gaan ze scrabbelen totdat Ukraine gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bent uiteindelijk natuurlijk snel uitgepraat als de imperialistische varkens eigenlijk gewoon vinden dat je maar moet tekenen bij het kruisje.
quote:Talking at a news conference with Belarus President Alexander Lukashenko following talks between the two allies, Mr Putin said: "These military exercises, drills, are purely defensive and are not a threat to any other country.
"They were planned and all the objectives of these drills have been achieved."
."quote:Mr Putin added that Russia is open to discussions with the US and other Western allies but said he is "demanding" a return to the NATO agreement signed in 1997 with Russia following the Cold War.
"The US and other partners are not accepting these demands or initiatives at the moment," he said.
Advertisement
"We've also talked about certain ideas that were put forward, ideas of transparency and limiting certain types of weapons.
"Russia is open to these discussions
Zou mooi zijn wanneer Oekraïne bij machte is om honderden kilometers in Rusland dergelijke aanvallen te plegen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Het fikt goed. [ twitter ]sabotage? [ twitter ]
Daarom denk ik ook eerder sabotage. Een raket of drone over andere landen heen meer dan 600 km verderop lijkt me een te groot waagstuk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:49 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zou mooi zijn wanneer Oekraïne bij machte is om honderden kilometers in Rusland dergelijke aanvallen te plegen.
Koffie kan, thee kan, alles kan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Rusland kan zich gewoon terugtrekken achter de grenzen van 1991.
Behalve Wim Kanquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Koffie kan, thee kan, alles kan.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Koffie kan, thee kan, alles kan.
Wel heel mooi hoe generaal Milley in deze persconferentie zegt:quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:26 schreef michaelmoore het volgende:
https://twitter.com/i/bro(...)-waarschijnlijk.html
Rusland staat met de rug tegen de muur
“Mkay”quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
"Russia is hurting really bad."[/b]
Yes, we kan.quote:
Goed voor het moraal ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef oheng het volgende:
Omg hoe de russische gemobiliseerden worden uitgerust, echt maatwerk hoor haha.
lolol wat een leger. Wat een land.
Ik vraag me af wat want de Britten hebben sinds ergens de jaren '90 al geen fatsoenlijke luverd meer...quote:
Een aardig artikel maar ze doen mij net wat te makkelijk over de Link-16, dat is niet een kwestie van een UTP inpluggen en gaan. Dat is een aardig complex systeem.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:12 schreef Richestorags het volgende:
Artikel over de inzet van NASAMS in Oekraïne.
https://eurasiantimes.com(...)h-100-precision/?amp
@:AchJa mag het duiden van mij
Nice, geen eigen radar meer nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een aardig artikel maar ze doen mij net wat te makkelijk over de Link-16, dat is niet een kwestie van een UTP inpluggen en gaan. Dat is een aardig complex systeem.
Jawel, Link-16 is prima voor de algehele SA en voorwaarschuwing maar je kunt het niet gebruiken als vuurleiding, daar is het te onnauwkeurig voor, dus je moet nog steeds een radar bij je wapensysteem zelf hebben.quote:
Ah jammer. Dat zou wel luxe zijn als je betrouwbaar geheel zonder eigen radar kon fungeren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, Link-16 is prima voor de algehele SA en voorwaarschuwing maar je kunt het niet gebruiken als vuurleiding, daar is het te onnauwkeurig voor, dus je moet nog steeds een radar bij je wapensysteem zelf hebben.
Zit die niet al in de AMRAAM? Die is fire-and-forget. Of vermindert dat de afstand die de raket kan afleggen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, Link-16 is prima voor de algehele SA en voorwaarschuwing maar je kunt het niet gebruiken als vuurleiding, daar is het te onnauwkeurig voor, dus je moet nog steeds een radar bij je wapensysteem zelf hebben.
In je tweet staat Oekraïense BMP?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:17 schreef Slayage het volgende:
Briljante camouflage van de Ruskis![]()
[ twitter ]
Nee, dat werkt alleen als de raket is afgeschoten. Het gaat om het bewaken van het luchtruim en de toekenning van doelen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zit die niet al in de AMRAAM? Die is fire-and-forget. Of vermindert dat de afstand die de raket kan afleggen?
Nee, de AMRAAM is niet Fire and Forget. Op een bepaalde afstand (geclassificeerde gegevens) van het doel gaat de eigen interne radar zijn werk doen, in het traject daarvoor heeft het missile sturing nodig van een externe radar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:
Zit die niet al in de AMRAAM? Die is fire-and-forget. Of vermindert dat de afstand die de raket kan afleggen?
Kniesoortjequote:Op zaterdag 19 november 2022 18:19 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
In je tweet staat Oekraïense BMP?
RUSRAAM, dat is pas link spulquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik lees het net inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, de AMRAAM is niet Fire and Forget. Op een bepaalde afstand (geclassificeerde gegevens) van het doel gaat de eigen interne radar zijn werk doen, in het traject daarvoor heeft het missile sturing nodig van een externe radar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |