Wel heel mooi hoe generaal Milley in deze persconferentie zegt:quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:26 schreef michaelmoore het volgende:
https://twitter.com/i/bro(...)-waarschijnlijk.html
Rusland staat met de rug tegen de muur
“Mkay”quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
"Russia is hurting really bad."[/b]
Yes, we kan.quote:
Goed voor het moraal ookquote:Op zaterdag 19 november 2022 15:23 schreef oheng het volgende:
Omg hoe de russische gemobiliseerden worden uitgerust, echt maatwerk hoor haha.
lolol wat een leger. Wat een land.
Ik vraag me af wat want de Britten hebben sinds ergens de jaren '90 al geen fatsoenlijke luverd meer...quote:
Een aardig artikel maar ze doen mij net wat te makkelijk over de Link-16, dat is niet een kwestie van een UTP inpluggen en gaan. Dat is een aardig complex systeem.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:12 schreef Richestorags het volgende:
Artikel over de inzet van NASAMS in Oekraïne.
https://eurasiantimes.com(...)h-100-precision/?amp
@:AchJa mag het duiden van mij
Nice, geen eigen radar meer nodig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een aardig artikel maar ze doen mij net wat te makkelijk over de Link-16, dat is niet een kwestie van een UTP inpluggen en gaan. Dat is een aardig complex systeem.
Jawel, Link-16 is prima voor de algehele SA en voorwaarschuwing maar je kunt het niet gebruiken als vuurleiding, daar is het te onnauwkeurig voor, dus je moet nog steeds een radar bij je wapensysteem zelf hebben.quote:
Ah jammer. Dat zou wel luxe zijn als je betrouwbaar geheel zonder eigen radar kon fungeren.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, Link-16 is prima voor de algehele SA en voorwaarschuwing maar je kunt het niet gebruiken als vuurleiding, daar is het te onnauwkeurig voor, dus je moet nog steeds een radar bij je wapensysteem zelf hebben.
Zit die niet al in de AMRAAM? Die is fire-and-forget. Of vermindert dat de afstand die de raket kan afleggen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, Link-16 is prima voor de algehele SA en voorwaarschuwing maar je kunt het niet gebruiken als vuurleiding, daar is het te onnauwkeurig voor, dus je moet nog steeds een radar bij je wapensysteem zelf hebben.
In je tweet staat Oekraïense BMP?quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:17 schreef Slayage het volgende:
Briljante camouflage van de Ruskis![]()
[ twitter ]
Nee, dat werkt alleen als de raket is afgeschoten. Het gaat om het bewaken van het luchtruim en de toekenning van doelen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zit die niet al in de AMRAAM? Die is fire-and-forget. Of vermindert dat de afstand die de raket kan afleggen?
Nee, de AMRAAM is niet Fire and Forget. Op een bepaalde afstand (geclassificeerde gegevens) van het doel gaat de eigen interne radar zijn werk doen, in het traject daarvoor heeft het missile sturing nodig van een externe radar.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:
Zit die niet al in de AMRAAM? Die is fire-and-forget. Of vermindert dat de afstand die de raket kan afleggen?
Kniesoortjequote:Op zaterdag 19 november 2022 18:19 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
In je tweet staat Oekraïense BMP?
RUSRAAM, dat is pas link spulquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik lees het net inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2022 18:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, de AMRAAM is niet Fire and Forget. Op een bepaalde afstand (geclassificeerde gegevens) van het doel gaat de eigen interne radar zijn werk doen, in het traject daarvoor heeft het missile sturing nodig van een externe radar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |