Niet echt voor winnaars lees ik vluchtig.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jacometti...
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Johan_Henri_Azon_Jacometti
Klewang:
[ afbeelding ]
https://www.hemabond.nl/m(...)lands-blank-wapen-2/
Klewang vechten ftw!![]()
Ik had mijn klewang voor deze oorlog aan mijn oude studenten weerbaarheid gedoneerd, dus ik sta nu met lege handenquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jacometti...
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Johan_Henri_Azon_Jacometti
Klewang:
[ afbeelding ]
https://www.hemabond.nl/m(...)lands-blank-wapen-2/
Klewang vechten ftw!![]()
Welk dilemma? Ik zie em nietquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Telkens als Oekraine een stad niet veroverd, reageert Rusland met een golf van verkrachtingen, vermikkingen in de steden.
Hmmmm je zou bijna denken dat er een ethisch dillema is voor Oekraine.
Damn, eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:30 schreef nixxx het volgende:
Ik had mijn klewang voor deze oorlog aan mijn oude studenten weerbaarheid gedoneerd, dus ik sta nu met lege handen
Daar hebben ze helemaal niet de middelen voor. En voor zover ze die wel hebben zal de NAVO die gewoon heel snel kapot maken. Als de NAVO ook maar 10% van haar aanvalskracht inzet weet Rusland niet wat het overkomt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk juist het omgekeerde, dan geef je een Rusland een vrijbrief om juist wel andere landen te bombarderen en verder te escaleren als een blinde kip. Al hoop je natuurlijk dat het zo snel mogelijk over is als je ziet hoe die mensen in Oekraine er onder lijden...
alle raketten opquote:Op zaterdag 19 november 2022 09:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
Maar wie weet als eerdaags echt iedereen zijn kruit verschoten heeft.
Vinden ze die filmpjes niet vaak op telefoons van uitgeschakelde Russen?quote:Op zaterdag 19 november 2022 04:32 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van alle ellende, begrijp ik niet dat de filmpjes van Russische soldaten in erbarmelijke omstandigheden als outfit, kleding en uitrusting zomaar op internet kunnen verschijnen.
In the middle of nowhere in een bos bijv. Is er electriciteit om mobieltjes op te laden? Hebben ze connectie met westerse providers? Gaat dat in het geheim?
Wordt de electronica niet afgenomen door de officieren?
Het was geen antieke Hembrug, gewoon geen plek meer voor.. en zij gebruiken het bij CT.quote:
Rusland is gigantisch groot en kan veel schade aanrichten in Europese steden voordat de Navo het land heeft uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar hebben ze helemaal niet de middelen voor. En voor zover ze die wel hebben zal de NAVO die gewoon heel snel kapot maken. Als de NAVO ook maar 10% van haar aanvalskracht inzet weet Rusland niet wat het overkomt.
Ah okee, dan valt het mee. Ik dacht een echte KNIL klewang.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het was geen antieke Hembrug, gewoon geen plek meer voor.. en zij gebruiken het bij CT.
https://www.hssk.nl/ceremoniele-optredens
De oorloghitsers aan de zijlijn vinden dat prima blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja leuk, om 250k Russen te doden kost je ong veer zo’n 250k dode Oekraners.
Zo gaat dat in oorlog. En waar gaat het dan nog om?
Dit is het nieuwe westfront (ww1)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Westfront_(Eerste_Wereldoorlog)
7,9miljoen tegen 5,8 miljoen doden over een paar meter terrein winst.
De trollen ook. Want overwinning van rus betekent immers dat er ladingen mensen verdwijnen, in martelkamers eindigen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
De oorloghitsers aan de zijlijn vinden dat prima blijkbaar.
Westerse wereld: "Oekrane mag zichzelf verdedigen tegen de martelende, verkrachtende, en moordende legers van Rusland"quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een mogelijk antwoord.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vinden ze die filmpjes niet vaak op telefoons van uitgeschakelde Russen?
Top show!!quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:26 schreef michaelmoore het volgende:
https://twitter.com/i/bro(...)-waarschijnlijk.html
Rusland staat met de rug tegen de muur
quote:
Jij vindt dat dus prima.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Yep.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:09 schreef Slayage het volgende:
Voorbereidingen voor een nieuw offensief?
[ twitter ]
Ja. Gisteren al gezien. Boel gehoest en gesnotter ook.quote:
quote:
toch verbijsterend hoe snel het normale leven, aan de oppervlakte in ieder geval, zich weer hersteld.quote:
De graffiti-spuiters die deze trein onder handen hebben genomen, wil ik in Nederland ook welquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zien we die trein nu van de andere kant of hebben ze hem onderweg even overgeschilderd?
Ja, dat hoorde ik in de podcast https://www.bnr.nl/podcas(...)t-dachau-van-donetsk die @ipa84 ons aanbeviel ook: zodra het maar even kan gaan restaurants en caf’s weer open, wat kapot is wordt zo snel mogelijk hersteld. En als er hout, kozijnen o.i.d. tussen de wrakstukken ligt, verzamelen ze dat om zich er mee warm te kunnen stoken.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:52 schreef Shotty het volgende:
[..]
toch verbijsterend hoe snel het normale leven, aan de oppervlakte in ieder geval, zich weer hersteld.
Is ook een anderequote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef Momo het volgende:
1420 ook weer on a roll. De andere van dit soort YouTubers zijn al lang vertrokken, maar hij blijft dapper doorgaan!
Het is wel gefilmd van andere kant maar of het zelfde trein is durf ik niet te zeggen. Dan hebben ze ene kant onder handen genomen en de andere niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zien we die trein nu van de andere kant of hebben ze hem onderweg even overgeschilderd?
Nouja, dan is nog steeds de cameraman heel dapper.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is ook een andere
De originele auteur loopt nu in rotterdam rond. Lijkt er op dat zijn cameraman het werk aan het voortzetten is.
Daar zitten wel een paar goede Russen tussen. Ook tussen het groepje jongeren zit wel iemand die heel zorgvuldig zijn woorden kiest...quote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef Momo het volgende:
1420 ook weer on a roll. De andere van dit soort YouTubers zijn al lang vertrokken, maar hij blijft dapper doorgaan!
Die gozer die geen tv kijkt maar precies het propaganda riedeltje opdreuntquote:Op zaterdag 19 november 2022 11:57 schreef Momo het volgende:
Maar hopen dat hij op de begane grond woont.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:29 schreef michaelmoore het volgende:
Dugin die gaat ook naar de gulag binnenkort , zijn verdriet over het verlies van zijn rotte dochter is in zijn bol geslagen
[ twitter ]
Is dat een gewoonte van de laatste tijd, met datums bij inslagen staan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:28 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
De lokale Donbass reporter is terug.
Wat een god deze man. Heeft er helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:28 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
De lokale Donbass reporter is terug.
Goh, daar zou ik als Sabreur ook nog wel mee uit de voeten kunnen. Beetje brede kling, maar verder..quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:58 schreef Perrin het volgende:
Op marktplaats staan ze ook vrij veel.
Poetin die hecht meer aan het leven dan zijn trouwe volgelingen die erop vertrouwen dat alle Russen naar de hemel gaan, hetgeen ik betwijfelquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat Poetin niet wil escaleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |