Natuurlijk niet, Rusland biedt dan namelijk direct een staakt-het-vuren aan omdat het anders alleen maar escaleert. De Poetinisten zeggen dat namelijk heel vaak.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij is oorlog voor jou net zoiets als je in films ziet. Pam pam pam! Hahahaha jij bent dood.
Oorlog met de NAVO zou vreselijk zijn voor iedereen. Zit het niet zo op te geilen joh.
Ja. Dat afknallen van Russen had ik misschien anders moeten verwoorden. Maar bemoeienis van de NATO zou juist heel veel onnodige doden schelen. Poetin is dan heel snel terug in zn hok.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lees je post nu eens na een tijdje terug, niet zo geslaagd denk ik zo? Denk even na voor je wat post joh.
Denk juist het omgekeerde, dan geef je een Rusland een vrijbrief om juist wel andere landen te bombarderen en verder te escaleren als een blinde kip. Al hoop je natuurlijk dat het zo snel mogelijk over is als je ziet hoe die mensen in Oekraine er onder lijden...quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Dat afknallen van Russen had ik misschien anders moeten verwoorden. Maar bemoeienis van de NATO zou juist heel veel onnodige doden schelen. Poetin is dan heel snel terug in zn hok.
Bewijs dat maar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja leuk, om 250k Russen te doden kost je ong veer zo’n 250k dode Oekraïners.
Nukes!quote:
Dat denk ik ook. Dan gooit Rusland er alles en iedereen tegenaan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk juist het omgekeerde, dan geef je een Rusland een vrijbrief om juist wel andere landen te bombarderen en verder te escaleren als een blinde kip. Al hoop je natuurlijk dat het zo snel mogelijk over is als je ziet hoe die mensen in Oekraine er onder lijden...
dat geloof ik niet, russen die geen zin hebben om te vechten en met 50 man in een tentenkamp slapen en hun tank ot personal carrier in de steeek laten en vluchten of getrainde ukrainers die in clubjes van 10 man in het bos slapen en via starlink instructies krijgen en alles weten waar ze heen moetenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je hiervan gaat genieten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Kiev zit morgen helemaal in het donker en de kou. Elektriciteitsnetwerk gaat volledig uit.
Goddommequote:
Zelfs de Britse en Amerikaanse inlichtingendiensten geven aan dat het verliesratio ongeveer 1:7 is in deze oorlog. Dus je hebt naar 35K nodig om 250.009 Orcs te mollen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo gaat dat in oorlog. En waar gaat het dan nog om?
Dit is het nieuwe westfront (ww1)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Westfront_(Eerste_Wereldoorlog)
7,9miljoen tegen 5,8 miljoen doden over een paar meter terrein winst.
En telkens als Oekraïne een succes boekt reageert Rusland met een golf kruisraketten op steden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus het patroon. Gebeurt er weer iets tofs, domineert dat weer dagen de newcycle, wordt het weer stil, komen de "eigenlijk moeten ze maar gaan onderhandelen, want het zit muurvast" weer uit het houtwerk zetten, en dan gebeurt er weer iets tofs, repeat.
"We zullen ze er wel even uitgooien en er met de blanke klewang op ingaan!"quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En dan? Mij knallen zelfs die gemobiliseerde opa’s af.
We moeten dit verstandig aanpakken. Kunnen we niet met zijn allen doneren voor een tank voor @:achja?
Kwaliteit, geen kwantiteit! We zijn geen Russen. Alleen het beste !
Shut up and f*cking GO !
Geen idee wat die vakjargon betekend, maar ik zie nu allemaal Rambo taferelen (of fury op zo 1 kruising gezien de tank).quote:Op zaterdag 19 november 2022 08:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
"We zullen ze er wel even uitgooien en er met de blanke klewang op ingaan!"
Telkens als Oekraine een stad niet veroverd, reageert Rusland met een golf van verkrachtingen, vermikkingen in de steden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 08:04 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En telkens als Oekraïne een succes boekt reageert Rusland met een golf kruisraketten op steden.
Jacometti...quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
Geen idee wat die vakjargon betekend, maar ik zie nu allemaal Rambo taferelen (of fury op zo 1 kruising gezien de tank).
Ik leg alvast een 10tje in !
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Johan_Henri_Azon_Jacomettiquote:Nadat de Duitsers op 12 mei 1940 tot op de Grebbeberg waren doorgedrongen, organiseerde Jacometti een tegenaanval die hij persoonlijk leidde. Jacometti was in de veronderstelling dat het maar om weinig Duitsers ging. Hij zei: "We zullen ze er wel even uitgooien en er met de blanke klewang op ingaan" en ging met ongeveer 40 man in de aanval. Dat was een misvatting, er bevonden zich veel meer Duitsers dan waar Jacometti rekening mee hield. Ook was de tegenstoot niet goed gecoördineerd met andere Nederlandse troepen, waardoor de groep van Jacometti ook nog door eigen troepen onder vuur werd genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |