SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Tuurlk nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:12 schreef michaelmoore het volgende:
on their way to Crimea
[ twitter ]
quote:
Nah, dat "ze zitten volledig vast" horen we om de haverklap. Ergens hoor ik dat weer graag, want dan komt er vaak ineens out of the blue een onverwachte doorbraak en worden er weer 1000km2s vrijgemaakt van Russen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het is een patstelling nu, Rusland bezet nog steeds 20% van Oekraïne maar staat vast.
Oekraïne heeft veel terugveroverd maar staat ook vast. Rusland vernietigt veel energiestructuur zodat de oekrainse burgers meer vluchten en de winter slecht ingaan.
Ik zou toch pleiten voor een staakt het vuren maar wel met vn bescherming van de burgers.
Het Kherson offensief werd ook al mislukt verklaard door de riazopjes van deze reeksquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, dat "ze zitten volledig vast" horen we om de haverklap. Ergens hoor ik dat weer graag, want dan komt er vaak ineens out of the blue een onverwachte doorbraak en worden er weer 1000km2s vrijgemaakt van Russen.
toch gaat ukraine niet overgeven , soldaten blijven steeds harder door vechten , snachts , tussen de liniesquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Kiev zit morgen helemaal in het donker en de kou. Elektriciteitsnetwerk gaat volledig uit.
Ja, en dat is dus het patroon. Gebeurt er weer iets tofs, domineert dat weer dagen de newcycle, wordt het weer stil, komen de "eigenlijk moeten ze maar gaan onderhandelen, want het zit muurvastquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, dat "ze zitten volledig vast" horen we om de haverklap. Ergens hoor ik dat weer graag, want dan komt er vaak ineens out of the blue een onverwachte doorbraak en worden er weer 1000km2s vrijgemaakt van Russen.
Ja en vooral de "staakt het vuren". Iedereen beseft dat een staakt het vuren de Russen ruimte geeft om.weer op te bouwen. Terwijl het juist de Oekraïeners zijn die de uitputtingsslag verrekte goed vol weten te houden. Indrukwekkend om te zien vanaf de zijlijn. Die volhardendheid. En niet alleen van de overheid en/of het leger maar van het hele land.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het Kherson offensief werd ook al mislukt verklaard door de riazopjes van deze reeks
Oekrainers zijn sterk en goed voorbereid. Die komen wel een aantal dagen zonder stroom door. Alles beter dan toegeven aan een Russische dictatuur. In tegenstelling tot de gemobiliseerde russen die in "tentjes" van plastic folie of onbeschermd in de loopgraven dood vriezen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Kiev zit morgen helemaal in het donker en de kou. Elektriciteitsnetwerk gaat volledig uit.
Het is niet alleen de Gerald Ford:quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:12 schreef michaelmoore het volgende:
on their way to Crimea
[ twitter ]
Meanwhile, in Russia:quote:Participating flattops include the US Navy's USS George H.W. Bush and Gerald R. Ford, the service's newest supercarrier, the British Royal Navy's HMS Queen Elizabeth, France's Charles De Gaulle, and Italy's ITS Cavour.
9 dagen geleden hebben ze dat hele gebied tot en met Kherson nog veroverd. Nu moeten ze dat mijnvrij maken, onderzoek laten doen naar gepleegde oorlogsmisdadenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus het patroon. Gebeurt er weer iets tofs, domineert dat weer dagen de newcycle, wordt het weer stil, komen de "eigenlijk moeten ze maar gaan onderhandelen, want het zit muurvast" weer uit het houtwerk zetten, en dan gebeurt er weer iets tofs, repeat.
, bewoners voorzien van het nodige om de winter door te komen, van alles te herstellen.quote:Murders, torture and looting. Suffering and pain. Such are the gifts of the "Russian world"
In betere tijdenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is niet alleen de Gerald Ford:
5 NATO carrier strike groups, including the US Navy's newest supercarrier, are patrolling waters around Europe
[..]
Meanwhile, in Russia:
[ afbeelding ]![]()
Ja, das war einmalquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In betere tijden
[ afbeelding ]
quote:
Een paar dagen? De hele winter zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oekrainers zijn sterk en goed voorbereid. Die komen wel een aantal dagen zonder stroom door. Alles beter dan toegeven aan een Russische dictatuur. In tegenstelling tot de gemobiliseerde russen die in "tentjes" van plastic folie of onbeschermd in de loopgraven dood vriezen.
Slava Ukraini!
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een paar dagen? De hele winter zul je bedoelen.
Ja tof allemaal, zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus het patroon. Gebeurt er weer iets tofs, domineert dat weer dagen de newcycle, wordt het weer stil, komen de "eigenlijk moeten ze maar gaan onderhandelen, want het zit muurvast" weer uit het houtwerk zetten, en dan gebeurt er weer iets tofs, repeat.
Er zal nog een hoop ellende gevonden worden ben ik bang. Ik zat gisteren naar deze podcast te luisteren waar ze het hadden over een concentratiekamp wat in Donetsk staat.quote:
Nouja, de Russen denken dat dit gaat helpen:quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tof allemaal, zeker.
Alleen gaan er binnenkort (en ik denk pas het voorjaar) nog eens 250k die kant op, goed getraind of niet er zal weer een bak bloed vloeien.
Het is beter dat Oekraïne ze het land uitschopt maar dat lijkt niet te lukken.
Dan hoop ik eerder dat de navo boots on ground zet.
Dus ook de Russen houden rekening met grote verliezen en zijn nu de grenzen van waar ze begonnen waren aan het versterken.quote:Britse geheime dienst: ‘Russen versterken linies ver achter front’
Russische troepen in het bezette Oekraïne zijn bezig hun linies te versterken, maar deels ver van het front. De versterkingen zijn tot 60 kilometer achter de huidige frontlijn. De Russen houden klaarblijkelijk rekening met verdere grotere doorbraken van het Oekraïense leger, meldt de geheime dienst van het Britse ministerie van Defensie in zijn dagelijkse inschatting van het verloop van de oorlog.
Waaron krijg ik een dejavu? Euromaidan 8 jaar geledenquote:
Ze zitten binnen. De Russen vriezen dood in de open lucht. En met IR camera's op drones is een vuurtje maken ook geen echte optie.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een paar dagen? De hele winter zul je bedoelen.
Wat ze natuurlijk massaal wel gaan doen want niemand gaat ze zeggen dat dat gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zitten binnen. De Russen vriezen dood in de open lucht. En met IR camera's op drones is een vuurtje maken ook geen echte optie.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen gaan er binnenkort (en ik denk pas het voorjaar) nog eens 250k die kant op, goed getraind of niet er zal weer een bak bloed vloeien.
En als ze dat wel te horen krijgen hebben ze schijt want anders vriezen ze dood. Tis of doodvriezen of een bommetje koppen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ze natuurlijk massaal wel gaan doen want niemand gaat ze zeggen dat dat gevaarlijk is.
Een bom koppen is minder lang lijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En als ze dat wel te horen krijgen hebben ze schijt want anders vriezen ze dood. Tis of doodvriezen of een bommetje koppen.
Het Russische leger heeft tot nu toe drie zware nederlagen geleden. De slag om Kyiv, in augustus en Kherson. Verder is de brug gemold, Snake Island weer teruggepakt en ligt de Moskva op de bodem van de Zwarte Zee Het gaat gewoon gestaag door.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Beter een vuurtje maken dusquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een bom koppen is minder lang lijden natuurlijk.
En bij deze 3 nederlagen blijft het niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het Russische leger heeft tot nu toe drie zware nederlagen geleden. De slag om Kyiv, in augustus en Kherson. Verder is de brug gemold, Snake Island weer teruggepakt en ligt de Moskva op de bodem van de Zwarte Zee Het gaat gewoon gestaag door.
.
Ja aan beide kanten en bij de oekrainse burgers, weet niet of je dat leuk vind?quote:
Dat zijn idd successen en niemand had gedacht dat Oekraïne Rusland zo hard kon aanpakken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het Russische leger heeft tot nu toe drie zware nederlagen geleden. De slag om Kyiv, in augustus en Kherson. Verder is de brug gemold, Snake Island weer teruggepakt en ligt de Moskva op de bodem van de Zwarte Zee Het gaat gewoon gestaag door.
.
Nieuwe mobilisatie ronde in rus gaan geruchten over, niets concreetsquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja aan beide kanten en bij de oekrainse burgers, weet niet of je dat leuk vind?
Tenzij de 500 T14's en de superieure reservetroepen ineens binnenv.....ach laat ook maarquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En bij deze 3 nederlagen blijft het niet.
Er zijn op het moment ook nog tienduizenden Oekrainers in opleiding en zullen de komende maanden gaan deelnemen aan het front. En als je het hebt over burgers mobiliseren dan heeft Oekraine ook nog genoeg mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tof allemaal, zeker.
Dan hoop ik eerder dat de navo boots on ground zet.
Ikheb begrepen dat Erdogan de steun aan Poetin wil opzeggen als ie niet in gesprek gaat met USA over Ukrainequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is niet alleen de Gerald Ford:
5 NATO carrier strike groups, including the US Navy's newest supercarrier, are patrolling waters around Europe
[..]
Meanwhile, in Russia:
[ afbeelding ]![]()
Als je in 1 keer dood bent ja. Aangezien ik genoeg beelden heb gezien van Russen die hun teammaten gewoon aan hun lot overlieten is de kans op urenlang creperen best...euh...groot.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een bom koppen is minder lang lijden natuurlijk.
Hou op met me hoorquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tenzij de 500 T14's en de superieure reservetroepen ineens binnenv.....ach laat ook maar
Ja leuk, om 250k Russen te doden kost je ong veer zo’n 250k dode Oekraïners.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:20 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er zijn op het moment ook nog tienduizenden Oekrainers in opleiding en zullen de komende maanden gaan deelnemen aan het front. En als je het hebt over burgers mobiliseren dan heeft Oekraine ook nog genoeg mogelijkheden.
Wat ik denk wat er gaat gebeuren is dat Oekraine en Rusland komende maanden niet significant veel terrein zullen winnen maar dat die 250k langzaam maar zeker gedecimeerd wordt. Zo veel mogelijk Russische soldaten elimineren is de route naar vrede, want Rusland stopt pas wanneer het te veel pijn doet.
Oohja! Snel toegeven aan Poetin! Stel je voor dat er nog meer burgers vermoord worden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja aan beide kanten en bij de oekrainse burgers, weet niet of je dat leuk vind?
Rusland is een terroristische staat.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef Discombobulate het volgende:
Dat gebeurt dan toch wel , dan heeft ie helemaal de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
Oohja! Snel toegeven aan Poetin! Stel je voor dat er nog meer burgers vermoord worden.
Pure strategie he. Straks komt ie met 500 Armata's en 250k goed getrainde elitetroepenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tenzij de 500 T14's en de superieure reservetroepen ineens binnenv.....ach laat ook maar
Gast, er is nogal wat veranderd, sinds die tijd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja leuk, om 250k Russen te doden kost je ong veer zo’n 250k dode Oekraïners.
Zo gaat dat in oorlog. En waar gaat het dan nog om?
Dit is het nieuwe westfront (ww1)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Westfront_(Eerste_Wereldoorlog)
7,9miljoen tegen 5,8 miljoen doden over een paar meter terrein winst.
Het gaat niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja! Snel toegeven aan Poetin! Stel je voor dat er nog meer burgers vermoord worden.
het westen en NATO kan niet toestaan dat Poetin verder gaat, dus MOETEN we hem stoppenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit met ww1 vergelijken is wel beetje vergezocht. Het is geen trench warfare. En nee trenches op je verdedigingslinie is niet het zelfde als trench warfare zoals in ww1.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nadruk op “WE”quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het westen en NATO kan niet toestaan dat Poetin verder gaat, dus MOETEN we hem stoppen
w hebben geen keus
Euroasia , herstellen van het Sovjet grondgebied en verder
En dat kost doden maar vooral aan Russische kant. Dat moeten we maar accepteren. Fijn dat je het met mij eens bent.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat niet hard genoeg.
Wij moeten nu opstaan en naar Moskou marcheren.
nuke them NOWquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nadruk op “WE”
Wat doen we hier nog?
Laten we onze kloffies oppakken en laten zien wie de baas is.
Polen had dan ook gewoon een artikel 5 moeten zijn. Ook al was het misschien een Oekrainse raket. Dit was DE kans om als NATO de Russen naar de tering te schieten. Never waste a good crisis.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nadruk op “WE”
Wat doen we hier nog?
Nee dat is net zo zwak als dat Russische tv programma.quote:
jij bedoelt de 2.000.000 getrainde Russiache supersoldatenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ok, rambo.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als hij het zegt moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij bedoelt de 2.000.000 getrainde Russiache supersoldaten
die zijn er wel ergens zegt men
[ twitter ]
En dan? Mij knallen zelfs die gemobiliseerde opa’s af.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nadruk op “WE”
Wat doen we hier nog?
Heeft ie vast van Rob de Wijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als hij het zegt moet het wel waar zijn.
Dan zou Derde Wereldoorlog uitbreken als dat wel gebeurde.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Polen had dan ook gewoon een artikel 5 moeten zijn. Ook al was het misschien een Oekrainse raket. Dit was DE kans om als NATO de Russen naar de tering te schieten. Never waste a good crisis.
Gemiste kans dit
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Polen had dan ook gewoon een artikel 5 moeten zijn. Ook al was het misschien een Oekrainse raket. Dit was DE kans om als NATO de Russen naar de tering te schieten. Never waste a good crisis.
Gemiste kans dit
Ik denk dat Poetin niet wil escaleren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Dan zou Derde Wereldoorlog uitbreken als dat wel gebeurde.
Daarom.... hij is erg bang voor ons.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat Poetin niet wil escaleren.
Neehoor. In een weekje Poetin op de knieen7quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Dan zou Derde Wereldoorlog uitbreken als dat wel gebeurde.
Ga je dan zelf ook lekker vechten? Oorlogshitser.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gemiste kans dit
Volgens mij is oorlog voor jou net zoiets als je in films ziet. Pam pam pam! Hahahaha jij bent dood.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Neehoor. In een weekje Poetin op de knieen7
Lees je post nu eens na een tijdje terug, niet zo geslaagd denk ik zo? Denk even na voor je wat post...quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gemiste kans dit
Nou ik denk dat echt niet dat kan gebeuren, verder is hij onberekenbaar wat hij gaat doen.... Hij is heel goed in om de schuld in Oekraïne en ons te schuiven. Meestal ontkent hij alles, waarom? Omdat hij heel erg in zichzelf gelooft dat hij de oorlog kan winnen, maar de realiteit is anders dat hij gehoopt had. Hij is een strateeg zoals een schaker is, zowel defensief en aanval. Maar hij gaat echt de oorlog verliezen, wat het voor hem een groot gezichtsverlies oplevert. Hij blufte vaak over dat hij nucleaire wapens zou gaan gebruiken als een troef dat hij er mee kan winnen, maar durft echt niet om aan rode knop te drukken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Neehoor. In een weekje Poetin op de knieen7
Natuurlijk niet, Rusland biedt dan namelijk direct een staakt-het-vuren aan omdat het anders alleen maar escaleert. De Poetinisten zeggen dat namelijk heel vaak.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij is oorlog voor jou net zoiets als je in films ziet. Pam pam pam! Hahahaha jij bent dood.
Oorlog met de NAVO zou vreselijk zijn voor iedereen. Zit het niet zo op te geilen joh.
Ja. Dat afknallen van Russen had ik misschien anders moeten verwoorden. Maar bemoeienis van de NATO zou juist heel veel onnodige doden schelen. Poetin is dan heel snel terug in zn hok.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lees je post nu eens na een tijdje terug, niet zo geslaagd denk ik zo? Denk even na voor je wat post joh.
Denk juist het omgekeerde, dan geef je een Rusland een vrijbrief om juist wel andere landen te bombarderen en verder te escaleren als een blinde kip. Al hoop je natuurlijk dat het zo snel mogelijk over is als je ziet hoe die mensen in Oekraine er onder lijden...quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Dat afknallen van Russen had ik misschien anders moeten verwoorden. Maar bemoeienis van de NATO zou juist heel veel onnodige doden schelen. Poetin is dan heel snel terug in zn hok.
Bewijs dat maar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |