Verwende sneeuwflokjes.quote:
Mij ook, totdat het dat niet meer isquote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Lijkt mij wel héél optimistisch…
Zelfs Mark Milley zegt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Oekraïne nog de Krim terug gaat krijgen inclusief delen van het andere bezette gebied.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Lijkt mij wel héél optimistisch…
Rusland was zelf ook nooit overtuigd van die nep-annexaties. De Krim is wel buiten elke redelijke twijfel in hun ogen Rusland.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Lijkt mij wel héél optimistisch…
Op de korte termijn, dat zei hij.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zelfs Mark Milley zegt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Oekraïne nog de Krim terug gaat krijgen inclusief delen van het andere bezette gebied.
Wel tof. tot dat je je bedenkt dat Darth vader nog ergere dingen doet dan lenin ooit gedaan heeftquote:
Waarom zou de VS dat doen? Om Poetin te redden?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Rusland was zelf ook nooit overtuigd van die nep-annexaties. De Krim is wel buiten elke redelijke twijfel in hun ogen Rusland.
Ik denk dat er dan krachten loskomen om dat te verdedigen die we nog niet hebben gezien in deze oorlog.
Vermoedelijk heeft de VS al haar veto hierover uitgesproken. Niet alles kan.
Noeks, WO3, natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou de VS dat doen? Om Poetin te redden?
Rond minuut 24, politicle it’s possiblequote:Op zaterdag 19 november 2022 13:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zelfs Mark Milley zegt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Oekraïne nog de Krim terug gaat krijgen inclusief delen van het andere bezette gebied.
Ze willen wel wanhopig graag onderhandelen, is het niet.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Zonder elektriciteit of zonder Russen? Zonder Russen!
Makkelijke keuze idd. Rot op, Russen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Is dit een ongeluk of door een raketaanval?quote:
Met elektriciteit aan de onderhandelingstafel is natuurlijk de beste optie.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Waarmee willen de Russen dreigen als de stroom al is uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
Met elektriciteit aan de onderhandelingstafel is natuurlijk de beste optie.
Ja, ik weet zeker dat de gemiddelde oekrainer genocide prima vind, zolang ze hun iphone maar op kunnen laden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Is dit een ongeluk of door een raketaanval?
[..]
Met elektriciteit aan de onderhandelingstafel is natuurlijk de beste optie.
Goed punt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er kan toch altijd gepraat worden? Er zijn mensen die denken dat dat alleen kan samen met een staakt het vuren, maar dat hoeft helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |