Eens.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Serie is al jaren een ensemble. Wel vaker characters gehad die weg gingen en dat er getwijfeld werd of de serie wel de kwaliteit zou behouden en of fans zouden blijven hangen. Gok dat het wel goed komt, ze was de laatste twee seizoenen sowieso al wat minder te zien had ik het idee. Wel leuk dat ze af en toe terug wil blijven komen.
Op Soap2Day gaat het tot ep6 dus ik dacht dat ik er was, maar ep7 is dus ook al geweest?quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:41 schreef Debsterr het volgende:
Nou, dan kan er ook wel een linkje naar een artikel bij he?
https://www.dailymail.co.(...)tomy-19-seasons.html
https://www.tmz.com/2022/(...)natomy-says-goodbye/
Ik weet niet, vind de programmering wel echt heel ruk als we dan de HELE tijd moeten wachten op EP8 alleen maar om dan doei te zeggen tegen Mer. Ben benieuwd of de serie overeind blijft zonder haar.
Nee, aflevering 6 was de laatstequote:Op woensdag 21 december 2022 21:52 schreef BE het volgende:
[..]
Op Soap2Day gaat het tot ep6 dus ik dacht dat ik er was, maar ep7 is dus ook al geweest?
raar en onnodig ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die laatste scène waarin ze net deed alsof ze Nick niet hoorde aan de telefoon vond ik wel wat raar
Het is lang wachten op het nieuwe seizoen helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:26 schreef BE het volgende:
Ik kijk ondertussen nav een tip van Lois naar 'The Resident' op Disney+. Leuk ook!
Ja was was vreemd idd. En onnodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Op zich een prima afscheid van Mer, al had ik misschien iets hogere verwachtingen. Haar afscheid was nu slechts een van de verhaallijnen; had verwacht dat het echt de overhand zou hebben met wellicht nog wat flashbacks of zo. Maar zal gedeeltelijk zo zijn omdat het al bevestigt is dat ze later dit seizoen sowieso nog twee keer terug komt en dat ze in het geval van een seizoen 20 ook gewoon deels terug komt. Wel mooi om haar groei te zien van ‘pick me choose me love me’ naar ‘I am not going to beg you to love me’. Die laatste scène waarin ze net deed alsof ze Nick niet hoorde aan de telefoon vond ik wel wat raar
Ben er alweer mee gestopt. Bijna alleen maar relatiegezeikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is lang wachten op het nieuwe seizoen helaas.
Ben wel met S5 van S19 begonnen. GA kijken we niet verder. Wat me wel een beetje tegenstaat is de overdaad aan relatiegeneuzel.
Eerst Station 19quote:Op maandag 27 maart 2023 15:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat kijk je ookal weer eerst? GA of Station 19?
Heb 5 afleveringen gespaard, duurt altijd zolang voor ik erin kom en als ik binge gaat het wat vlotter
jammer is wel dat altman en hunt aangeven te blijvenquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:23 schreef Lois het volgende:
mag de vlag uit
![]()
https://deadline.com/2023(...)704e3e1f2dab3920516b
Nee maar misschien zonder Maggie wel.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Winston voegt toch ook echt helemaal niks toe?
Ik vond van wel. Hier en daar dacht ik wat Grey’s storylines the herkennen., maar prima kijkvoer voor als je je verveelt.quote:
* DancingPhoebe noteert mentaalquote:Op zondag 9 april 2023 11:40 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Hier en daar dacht ik wat Grey’s storylines the herkennen., maar prima kijkvoer voor als je je verveelt.
Aanrader inderdaad. Goed einde van de serie ook. Maar wij kijken dan ook vrijwel alle medische series die uitgezonden worden; Chicago Med en The Good Doctor kijken we ook trouw.quote:
O, zelfs al afgerond! Extra selling wmb! Merci!quote:Op zondag 9 april 2023 13:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Aanrader inderdaad. Goed einde van de serie ook. Maar wij kijken dan ook vrijwel alle medische series die uitgezonden worden; Chicago Med en The Good Doctor kijken we ook trouw.
quote:Op zondag 9 april 2023 13:33 schreef laziness het volgende:
The Resident is net van de week gecanceld maar men voelde het aankomen blijkbaar want wel mooi afgerond in de laatste seizoensfinale.
hmm, zou kunnen ja, vond het er vreemd uit zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:25 schreef BE het volgende:
Ik snap de twijfel, maar ik denk wel dat ze het is. Ze is alleen ondertussen natuurlijk ook gewoon ouder aan het worden, iets meer puffy in the face.
dat is baby ellis, ik bedoelde mama ellisquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt Ellis niet door een tweeling gespeeld?
Daar heb ik de laatste paar jaar ook last van....quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:32 schreef SLP_ het volgende:
Wat heerlijk dat we weer een aflevering konden genieten van Addison! En weer een aflevering die mij heeft doen huilen. Het is gewoon fysiek onmogelijk voor mij om een aflevering van Grey's te kijken zonder te janken
jazeker toen Mer in elkaar werd gemept en niet snel werd gevonden omdat amelia geen haast maakte om eindelijk bij die patient te gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hóóp maar dat Amelia idd gestopt is. Heeft ze een terugval verhaallijn gehad in Greys? Nee toch? Dus die ligt wel echt voor het doel...
ja ook weer waarquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:14 schreef Debsterr het volgende:
@:nizno mbt die tackle, das volgens mij omdat Amerika. Waar je iemand kan aanklagen als ie je neerschiet terwijl je inbreekt in zijn huis zeg maar.
O... jaaa... eeen vaaaag belletje!quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker toen Mer in elkaar werd gemept en niet snel werd gevonden omdat amelia geen haast maakte om eindelijk bij die patient te gaan kijken
na eerst een flinke schreeuwmatch op de gang met Webber nadat ze een paar keer naar binnen had geloerd maar niet binnen kwam. Kwam ze later binnen met dr 30dagennuchter muntje en daar tikte Mer mee op dr bedplankvoerdinges en besloot Mer hem te houdenquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O... jaaa... eeen vaaaag belletje!
Heb niet heel lang geleden wat ouwe afleveringen gekeken die me nog ergens in het geheugen stonden, de ziekenhuis beschieting, de schoolbeschieting die later kwam waarbij Alex nog een kinderarts bodyblockt zodat hij de jongere geen been afzet en het lijmen van een snee ipv goed te hechten wat Mark totaal niet kon waarderen. Dat Mark later nog een hechting bij een kind alsnog uit gaat voeren. En niet te vergeten het lachen op de galerij omdat ze iedereen er goed door heen hadden gekregen en dat die ene kinderarts denkt waar the fuck ben ik terecht gekomenquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
jaaaa
Wat weet je dat nog goed joh!
gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
O top, we gaan de Denny Duquette story line nu herhalen
Even langs rechts ingehaald door de gerecyclede Mapril verhaallijn :'Dquote:
Dus ik gelijk in paniek naar mijn laptop. Maar soap2day.rs doet het nog gewoon hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:05 schreef BE het volgende:
Gisteren de laatste ep van seizoen 13 van Masterchef zitten kijken (don't' ask, had ik zin in) en nu klik ik op Soap2Day om Greys en Station19 verder te kijken... Soap2day weg!![]()
Straks maar weer mijn andere bibliotheek aanslingeren...
wtf, mn lievelingsvideotheek!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:05 schreef BE het volgende:
Gisteren de laatste ep van seizoen 13 van Masterchef zitten kijken (don't' ask, had ik zin in) en nu klik ik op Soap2Day om Greys en Station19 verder te kijken... Soap2day weg!![]()
Straks maar weer mijn andere bibliotheek aanslingeren...
ja maar das een andere.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus ik gelijk in paniek naar mijn laptop. Maar soap2day.rs doet het nog gewoon hoor
hoe moeilijk?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik keek ook altijd op to. Totdat ze daar moeilijk gingen doenEn dan heb ik het over maanden geleden.
wasda?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moeilijk als in dat ik geen Vanderpump rules meer kon kijken.
gemist vast niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neeeeee heb je Scandoval gemist? Het was zelfs een headline op CNN
Als je niet van real life soaps houdt zou ik Vanderpump Rules niet kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemist vast niet.
zal eens even imdb bekijken of dat een serie is die ik zou kunnen toevoegen aan mn favo's
Wat dat betreft leven we nu wel in 'betere tijden' dan de vorige writers strike. Nu heb ik iig nog een hele lijst aan series die ik makkelijk kan bingen en of proberen zonder dat je eerst van alles moet downloaden enzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Staat hier ook nog steeds op het programma. Alles herkijken. Denk dat ik seizoen 1-6 best vaak gezien heb al, maar alles daarna eigenlijk maar 1x. Of hooguit bepaalde speciale episodes 2x of zo. Maar zoveel series om te kijken nogal is dit wel een goed moment; die staking van de schrijvers en acteurs is nog steeds gaande en nog niet de hoop dat het snel opgelost word, dus op z'n vroegst volgende lente pas nieuwe episodes
Dat wel ja, maar ik mis Greys welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat dat betreft leven we nu wel in 'betere tijden' dan de vorige writers strike. Nu heb ik iig nog een hele lijst aan series die ik makkelijk kan bingen en of proberen zonder dat je eerst van alles moet downloaden enzo.
Ja kloptquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik mis Greys welnormaal duurt zo’n zomer al lang, maar de wetenschap dat het nu zo een paar maanden langer kan duren is wel jammer. Chicago Fire al helemaal met een cliffhanger
quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:29 schreef Nizno het volgende:
Inmiddels bij seizoen 14 en weet nu weer waarom ik de oudere seizoenen leuker vind.
Toen was het ziekenhuis met ietwat persoonlijke drama er om heen en later werd het persoonlijke drama en af en toe dat ze bedenken.. ow jaaaaa het is een ziekenhuis, laten we ook maar eens wat echt ziekenhuisachtigs doen.
yup eerste seizoen van gekeken. Is in verdere seizoenen het weer over het eigen ziekenhuis of zijn ze nog steeds zo bezig met zijn vaderland?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:25 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Transplant(2020)7.9drama60TV-1412Hamza Haq, Laurence Leboeuf, Ayisha IssaAn ER doctor, who fled his native Syria to come to Canada, must overcome numerous obstacles to resume a career in the high stakes world of emergency medicine.7.9
Vaderland blijft wel een dingetje over alle seizoenen, kwam me ook soms een beetje de strot uit. Maar minder dan de geforceerde scenes met al die koters in Greys (vooral het laatste seizoen kon er wat van)quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup eerste seizoen van gekeken. Is in verdere seizoenen het weer over het eigen ziekenhuis of zijn ze nog steeds zo bezig met zijn vaderland?
hmm..quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vaderland blijft wel een dingetje over alle seizoenen, nog een stukje meer zelfs in het laatste seizoen.
Hadden die kids van Teddy en Amelia zoveel verhaallijnen dan? Kan me amper wat herinneren. Hoogstens dat dat kindje van Teddy zich een episode als een meisje (of juist jongetje) voelde als ik het me goed herinner?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vaderland blijft wel een dingetje over alle seizoenen, kwam me ook soms een beetje de strot uit. Maar minder dan de geforceerde scenes met al die koters in Greys (vooral het laatste seizoen kon er wat van)Zola vond ik nog wel tof met haar eigen verhaallijn, maar die peuters van Teddy en Amalia kwamen me de neus uit met hun constante "familie" struggles.
ik vind vooral bi het terugkijken nu het bijzonder hoe erg Owen is. Egocentrisch mannetje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Cheeseburgert het volgende:
Zola vond ik nog wel tof met haar eigen verhaallijn, maar die peuters van Teddy en Amalia kwamen me de neus uit met hun constante "familie" struggles.
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:05 schreef Amsel het volgende:
Ik dacht bij de situatie in het Erasmus MC vandaag "het lijkt wel Grey's Anatomy"
Oh, dat vind ik wel heel jammer.quote:Op zondag 10 december 2023 12:34 schreef Donna het volgende:
EXCLUSIVE: The upcoming seventh season will be the last for ABC’s #Station19. The decision, early in production on the season, would allow producers to craft a proper ending for the first responder drama.
Before it signs off, ‘Station 19’ will hit the 100th episode mark in Season 7. The series has aired 95 episodes to date; its seventh season will consist of 10 episodes. Full story here: https://bit.ly/46QJvMd
Ben zal met de dochterverhaallijn nog wel in beeld komen. En ze kunnen Carina weer gewoon in Grey's doen want daar was ze amper meer in beeld, alleen in S19quote:Op zondag 10 december 2023 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb Station 19 op zichzelf staand nooit heel spannend geworden, maar keek het vooral omdat er toch regelmatig cross-overs waren en het wel oké weg keek. Kijkcijfers waren prima, maar ze moesten veel hebben van Greys en na 6/7 seizoenen worden contracten vaak duurder, dus dat zal niet geholpen hebben. En ze hebben 9-1-1 overgenomen, las dat ABC liever niet meerdere fire achtige series hadden. Dure producties.
Vooral benieuwd wat er met Carina en Ben gebeurt, of die na S19 nog wel langs komen in Greys af en toe gezien Carina er nog werkt en Ben natuurlijk een link heeft met Bailey.
wel jammer dat ze Nicoquote:Op zondag 11 februari 2024 18:58 schreef AgnesGru het volgende:
Populaire dokter Arizona Robbins komt terug in Grey's Anatomy
https://www.rtl.nl/boulev(...)-terug-greys-anatomy
Gisteravond, S20E01quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:03 schreef BE het volgende:
Oh, we draaien weer?
Even dan, welke aflevering zitten we?
SPOILER: Einde afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Moet ik mss eerst nog even door de laatste paar van 19, want toen zat ik er niet lekker inquote:
Was een aflevering inderdaad. Vond het leuker dat Arizona terug was eerder dit seizoen, dat had wel langer dan 1 aflevering mogen zijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:55 schreef Lois het volgende:
Ik wilde net iets plaatsen over dat ik eindelijk Greys weer leuk begin te vinden. De nieuwe interns zijn leuk, de verhaallijnen worden weer medischer, kortom genieten.
En dan laten ze ineens Maggie weer terugkomen, hopelijk is het voor 1 aflevering
moest even kijken waar het werd uitgezonden. ik zie dat net5 bezig is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:51 schreef Kaatje2658 het volgende:
Mooie aflevering vandaag. Vond het de mooiste tot nu toe.
Een Garcias-collega van de eerder genoemde gast-actrice speelde een aantal jaren geleden een soortgelijke rol in de serie "The Good Doctor".
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
moest even kijken waar het werd uitgezonden. ik zie dat net5 bezig is.
houd er rekening mee dat als je hier mee gaat lezen je gespoilerd gaat worden aangezien we hier vrijdagochtend de laatste aflevering van het seizoen al gaan kijken...
(of zoals ik de laatste 3 afleveringen, want lig achter)
Ow, het was de finale. Dat verklaart een hoop. Nu weer heel lang wachten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Morgen alweer de finale kijken. En de series finale van Station 19 ook
Dit ja. Zal blij zijn als die er een keer uit gaat. Dacht bovendien dat ze alle macht toen aan Jackson had gegeven. En ook dat Mer ziekenhuiseigenaar was samen met wat anderen, toen na die vliegtuigramp.quote:
Moet het dan per se NL-ondertiteling zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:28 schreef Rene het volgende:
Ben benieuwd wanneer het laatste seizoen weer op de streamingdiensten komt. Moet het tegenwoordig met mn man kijken die het ondertiteld wil zien.
Zag gisteren juni in de Disney+ app staan. Exacte datum is me even ontschoten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:28 schreef Rene het volgende:
Ben benieuwd wanneer het laatste seizoen weer op de streamingdiensten komt. Moet het tegenwoordig met mn man kijken die het ondertiteld wil zien.
Ik moet nog aan 18 beginnen. Eindelijk seizoen 17 doorquote:
Nu je 20 seizoenen hebt gekeken zou het jammer zijn als je de rest niet kijkt natuurlijk! Ik verwacht eigenlijk niet dat de serie nog 5 jaar door gaat, verwacht dat seizoen 21 of 22 uiteindelijk het einde zal gaan zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:23 schreef Dazalbest1 het volgende:
Poeh afgelopen maanden alle seizoenen gekeken en dit topic ernaast gevolgd.....
Bij het begin van de serie lang trouwe kijker geweest maar ergens bij seizoen 16 of 17 afgehaakt....
Nu dus weer vooraan begonnen en ergerde me weer op dezelfde momenten maar toch doorgezet..... met veel wat hier voorbij kwam was ik het eens.
Niet zeker of ik het nog verder ga kijken maar hoop ergens gewoon binnenkort aankondiging van laatste seizoen met mooi einde ofzo.....
Jullie hier volgen was top
Haha ja einde van het jaar ben ik hier vast wel weer van hersteld om verder te kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu je 20 seizoenen hebt gekeken zou het jammer zijn als je de rest niet kijkt natuurlijk! Ik verwacht eigenlijk niet dat de serie nog 5 jaar door gaat, verwacht dat seizoen 21 of 22 uiteindelijk het einde zal gaan zijn.
Toegegeven, ik dacht rond seizoen 7 ook al dat het niet al te lang zou duren voordat de serie zou stoppen, haha. Denk niet dat er ook maar iemand was die rekening hield met 20+ seizoenen
ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:56 schreef Rene het volgende:
Nog 1 aflevering te gaan. Pakt me niet meer volledig.
Eventjes doorheen. Ben je er weer klaar meequote:Op zondag 7 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.
das waar.... maar heb geen zin, wie weet wanneer ik een keer een dagje heb dat ik ineens zin heb om te kijken naar de laatste 3 van Grey en S19quote:Op zondag 7 juli 2024 20:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Eventjes doorheen. Ben je er weer klaar mee!
S19 wel sowieso kijken, die eindigde heel erg sterkquote:Op zondag 7 juli 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
das waar.... maar heb geen zin, wie weet wanneer ik een keer een dagje heb dat ik ineens zin heb om te kijken naar de laatste 3 van Grey en S19
ja maar ik wil niet zien dat dat stopt. denk dat dat het probleem is.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
S19 wel sowieso kijken, die eindigde heel erg sterk
Ik moet er nog 5. Schuif het voor me uit als een vervelende klus die af moet.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het zelfs vergeten binnen te hengelen vrijdagquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als ik het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
Ik had er geen idee van dat we al weer verder konden!quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als in het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
Jep.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als in het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
onlinequote:
je kan ook gewoon denken... de laatste aflevering van seizoen 20 was voor mij het einde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:32 schreef Rianne84 het volgende:
De laatste jaren binge ik het hele seizoen in de zomer als het op disney+ staat. Vind er niet veel meer aan, maar ik kijk al mijn halve leven, dus ik wil wel weten hoe het aflooptmaar ze maken er maar geen eind aan
Ja, maar dan lees ik weer ergens dat ze Addison en Arizona van stal halen en dan wil ik toch weer weten met welk verhaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook gewoon denken... de laatste aflevering van seizoen 20 was voor mij het einde.
dat klinkt als een verslavingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan lees ik weer ergens dat ze Addison en Arizona van stal halen en dan wil ik toch weer weten met welk verhaal
* Troel kijkt ook lief naar @Niznoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:52 schreef BE het volgende:
[..]Deed ik vroegah ook altijd, maar dan moet ik eerst een oude laptop even aanzwengelen, ik durf niet op mijn werklaptop vanwege de kans op troep.
Maar @:Nizno heeft me iig ook online tips gegeven.
Voor schone tips moeten we naar Marja toch? Of hoe heet die schoonmaakvrouw. Maar downloaden verdient natuurlijk ook geen schoonheidsprijs hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef Nizno het volgende:
Mijn tips zijn niet per se schoon hoor @:troel @:be
Krista is sinds vorig seizoen niet meer de showrunnerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik kijk puur omdat ik toch wil zien hoe het gaat aflopen. Maar dit seizoen voelt wel weer alsof Krista weer een copy paste gedaan heeft op de plotlines van de vorige keren.
Elke 5 minuten een ander karakter waar je geen hol om geeft en als ze dan na een paar afleveringen "hun moment" hebben gehad, hop, weg ermee. Volgende goedkope acteur erin. En ondertussen weer doormelken met levi, teddy of Wilson.
Ik kwam vorige week trouwens nog een bekend blijhoofd tegen in een film uit 2003
[ afbeelding ]
ja geloof dat ze zo heet, maar bedoel het vanwege de werklaptop ook ietwat van @BEquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor schone tips moeten we naar Marja toch? Of hoe heet die schoonmaakvrouw. Maar downloaden verdient natuurlijk ook geen schoonheidsprijs he
Dat weet ik idd hoor, maar downloade is toch anders. Denk ik wellicht heel naief.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef Nizno het volgende:
Mijn tips zijn niet per se schoon hoor @:troel @:be
Nee, het is nog niet te streamen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Is het hele seizoen al afgelopen? of iig te streamen via disney?
Als ik google staat er dat het te streamen is via prime, maar ik kan het nergens vinden en ik ben al tijden geen lid meer van disney, maar dan zet ik m weer even voor een maandje aankan ik bingen deze week.
Ah oke, dan wacht ik nog wel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:21 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, het is nog niet te streamen.
Alleen via achterdeurtjes te zien.
de eerste aflevering van seizoen 21??quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ah oke, dan wacht ik nog wel.
Heb alleen de eerste afl. via net5 gekeken, maar die halen ze er iedere week af? als de nieuwe komt ofzo.
Ben de rest daarna vergeten
Misschien bedoel ik 20? heb geen seizoen gezegd hequote:Op maandag 28 oktober 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste aflevering van seizoen 21??
ik zie helemaal niet dat zij al bezig zijn met 21
IMDB meldt ook nog geen uitzendingen in Nederland
van wat ik laatst te horen kreeg staat seizoen 20 idd op Disney plusquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik 20? heb geen seizoen gezegd he![]()
Het was iig ergens afgelopen weken op net5.
Maar dat is 20 dus?
Is dit al wel via disney te zien dan?
Dit...quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lang geleden dat ik een traantje heb weggepinkt bij Greys
Zelfs ik zit er helemaal inquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit...
Ik vind dit seizoen toch wel best goed, of het doet tenminste wat mijn emoties.
Ohja nu weet ik weer waarom ik er normaal nooit goed inkomquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
Halve seizoensfinale... Nu weer wachten tot maart
Ja soms is het gewoon beter om het seizoen maar helemaal af te wachten en dan in 1x te bingen, maar daar heb ik gewoon geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja nu weet ik weer waarom ik er normaal nooit goed inkom
Precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja soms is het gewoon beter om het seizoen maar helemaal af te wachten en dan in 1x te bingen, maar daar heb ik gewoon geen tijd meer voor
Waar kijk je?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
Halve seizoensfinale... Nu weer wachten tot maart
huh? is toch van een zus van Derek en Amelia?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
komen we na de pauze eindelijk te weten van wie adams nou het kind is?
jaquote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
huh? is toch van een zus van Derek en Amelia?
Check "The Pitt".quote:Op donderdag 5 december 2024 05:34 schreef Alicia76 het volgende:
Geen kut meer aan mensen, deze serie. Next!
nee de politie had bevestigd dat de tank leeg was.. dus blijkbaar had mevrouw het ding open gehad en zat dat (gas? wat was het voor stof) in de lucht in die OKquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En we laten die tank dan gewoon staan?
ik snap echt niet dat die vent niet met de politie ontdekt had dat die tank niet leeg kon zijnquote:Het schrijven wordt echt elk seizoen slechter en slechter
yupquote:Dit was weer de finale zeker?
ze was een tijdje weg voor die ene filmquote:Ik ben Meredith zo ongelooflijk zat. Hoopte dat ze gewoon zou vertrekken, maar ze komt net zo hard weer terugBoeh!
Ik ga er de hele zomer van wakker liggen!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee de politie had bevestigd dat de tank leeg was.. dus blijkbaar had mevrouw het ding open gehad en zat dat (gas? wat was het voor stof) in de lucht in die OK
Daarom weten we nu niet of Link of die andere in die OK stond
[..]
ik snap echt niet dat die vent niet met de politie ontdekt had dat die tank niet leeg kon zijn
[..]
yup
[..]
ze was een tijdje weg voor die ene film
ow was het een serie? ik dacht film. naja was niet van plan dat te gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga er de hele zomer van wakker liggen!
Ze was weg voor die serie over Natalia Grace. Daar speelde ze gewoon Meredith, maar dan gemener
Ze is die rol overduidelijk al jaaaaren zat. Dus ik hoopte dat dat een mooi moment was om uit te faseren. Alleen voor die praatjes aan het begin krijgt ze al miljoenen
Je mist er niks anquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow was het een serie? ik dacht film. naja was niet van plan dat te gaan kijken.
dempsey als demente moordenaar ga ik wel een poging toe doenquote:
Ja, die haal ik sowieso ook wel weer bij de videotheekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dempsey als demente moordenaar ga ik wel een poging toe doen
ik ook niet. denk dat hij te goed betaald heeft gekregen voor die seizoenen in grey'squote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, die haal ik sowieso ook wel weer bij de videotheekHeb hem al een hele tijd niet in iets gezien!
Bedankt voor deze tip, want ik liep zelfs een heel seizoen achter.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:42 schreef Sarasi het volgende:
Seizoen 21 staat sinds een paar dagen op Disney+!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |