Zag gisteren juni in de Disney+ app staan. Exacte datum is me even ontschoten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:28 schreef Rene het volgende:
Ben benieuwd wanneer het laatste seizoen weer op de streamingdiensten komt. Moet het tegenwoordig met mn man kijken die het ondertiteld wil zien.
Ik moet nog aan 18 beginnen. Eindelijk seizoen 17 doorquote:
Nu je 20 seizoenen hebt gekeken zou het jammer zijn als je de rest niet kijkt natuurlijk! Ik verwacht eigenlijk niet dat de serie nog 5 jaar door gaat, verwacht dat seizoen 21 of 22 uiteindelijk het einde zal gaan zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:23 schreef Dazalbest1 het volgende:
Poeh afgelopen maanden alle seizoenen gekeken en dit topic ernaast gevolgd.....
Bij het begin van de serie lang trouwe kijker geweest maar ergens bij seizoen 16 of 17 afgehaakt....
Nu dus weer vooraan begonnen en ergerde me weer op dezelfde momenten maar toch doorgezet..... met veel wat hier voorbij kwam was ik het eens.
Niet zeker of ik het nog verder ga kijken maar hoop ergens gewoon binnenkort aankondiging van laatste seizoen met mooi einde ofzo.....
Jullie hier volgen was top
Haha ja einde van het jaar ben ik hier vast wel weer van hersteld om verder te kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nu je 20 seizoenen hebt gekeken zou het jammer zijn als je de rest niet kijkt natuurlijk! Ik verwacht eigenlijk niet dat de serie nog 5 jaar door gaat, verwacht dat seizoen 21 of 22 uiteindelijk het einde zal gaan zijn.
Toegegeven, ik dacht rond seizoen 7 ook al dat het niet al te lang zou duren voordat de serie zou stoppen, haha. Denk niet dat er ook maar iemand was die rekening hield met 20+ seizoenen
ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:56 schreef Rene het volgende:
Nog 1 aflevering te gaan. Pakt me niet meer volledig.
Eventjes doorheen. Ben je er weer klaar meequote:Op zondag 7 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.
das waar.... maar heb geen zin, wie weet wanneer ik een keer een dagje heb dat ik ineens zin heb om te kijken naar de laatste 3 van Grey en S19quote:Op zondag 7 juli 2024 20:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Eventjes doorheen. Ben je er weer klaar mee!
S19 wel sowieso kijken, die eindigde heel erg sterkquote:Op zondag 7 juli 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
das waar.... maar heb geen zin, wie weet wanneer ik een keer een dagje heb dat ik ineens zin heb om te kijken naar de laatste 3 van Grey en S19
ja maar ik wil niet zien dat dat stopt. denk dat dat het probleem is.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
S19 wel sowieso kijken, die eindigde heel erg sterk
Ik moet er nog 5. Schuif het voor me uit als een vervelende klus die af moet.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het zelfs vergeten binnen te hengelen vrijdagquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als ik het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
Ik had er geen idee van dat we al weer verder konden!quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als in het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
Jep.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als in het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
onlinequote:
je kan ook gewoon denken... de laatste aflevering van seizoen 20 was voor mij het einde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:32 schreef Rianne84 het volgende:
De laatste jaren binge ik het hele seizoen in de zomer als het op disney+ staat. Vind er niet veel meer aan, maar ik kijk al mijn halve leven, dus ik wil wel weten hoe het aflooptmaar ze maken er maar geen eind aan
Ja, maar dan lees ik weer ergens dat ze Addison en Arizona van stal halen en dan wil ik toch weer weten met welk verhaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook gewoon denken... de laatste aflevering van seizoen 20 was voor mij het einde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |