yup eerste seizoen van gekeken. Is in verdere seizoenen het weer over het eigen ziekenhuis of zijn ze nog steeds zo bezig met zijn vaderland?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:25 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Transplant(2020)7.9drama60TV-1412Hamza Haq, Laurence Leboeuf, Ayisha IssaAn ER doctor, who fled his native Syria to come to Canada, must overcome numerous obstacles to resume a career in the high stakes world of emergency medicine.7.9
Vaderland blijft wel een dingetje over alle seizoenen, kwam me ook soms een beetje de strot uit. Maar minder dan de geforceerde scenes met al die koters in Greys (vooral het laatste seizoen kon er wat van)quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup eerste seizoen van gekeken. Is in verdere seizoenen het weer over het eigen ziekenhuis of zijn ze nog steeds zo bezig met zijn vaderland?
hmm..quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vaderland blijft wel een dingetje over alle seizoenen, nog een stukje meer zelfs in het laatste seizoen.
Hadden die kids van Teddy en Amelia zoveel verhaallijnen dan? Kan me amper wat herinneren. Hoogstens dat dat kindje van Teddy zich een episode als een meisje (of juist jongetje) voelde als ik het me goed herinner?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Vaderland blijft wel een dingetje over alle seizoenen, kwam me ook soms een beetje de strot uit. Maar minder dan de geforceerde scenes met al die koters in Greys (vooral het laatste seizoen kon er wat van)Zola vond ik nog wel tof met haar eigen verhaallijn, maar die peuters van Teddy en Amalia kwamen me de neus uit met hun constante "familie" struggles.
ik vind vooral bi het terugkijken nu het bijzonder hoe erg Owen is. Egocentrisch mannetje.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:29 schreef Cheeseburgert het volgende:
Zola vond ik nog wel tof met haar eigen verhaallijn, maar die peuters van Teddy en Amalia kwamen me de neus uit met hun constante "familie" struggles.
quote:Op donderdag 28 september 2023 17:05 schreef Amsel het volgende:
Ik dacht bij de situatie in het Erasmus MC vandaag "het lijkt wel Grey's Anatomy"
Oh, dat vind ik wel heel jammer.quote:Op zondag 10 december 2023 12:34 schreef Donna het volgende:
EXCLUSIVE: The upcoming seventh season will be the last for ABC’s #Station19. The decision, early in production on the season, would allow producers to craft a proper ending for the first responder drama.
Before it signs off, ‘Station 19’ will hit the 100th episode mark in Season 7. The series has aired 95 episodes to date; its seventh season will consist of 10 episodes. Full story here: https://bit.ly/46QJvMd
Ben zal met de dochterverhaallijn nog wel in beeld komen. En ze kunnen Carina weer gewoon in Grey's doen want daar was ze amper meer in beeld, alleen in S19quote:Op zondag 10 december 2023 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb Station 19 op zichzelf staand nooit heel spannend geworden, maar keek het vooral omdat er toch regelmatig cross-overs waren en het wel oké weg keek. Kijkcijfers waren prima, maar ze moesten veel hebben van Greys en na 6/7 seizoenen worden contracten vaak duurder, dus dat zal niet geholpen hebben. En ze hebben 9-1-1 overgenomen, las dat ABC liever niet meerdere fire achtige series hadden. Dure producties.
Vooral benieuwd wat er met Carina en Ben gebeurt, of die na S19 nog wel langs komen in Greys af en toe gezien Carina er nog werkt en Ben natuurlijk een link heeft met Bailey.
wel jammer dat ze Nicoquote:Op zondag 11 februari 2024 18:58 schreef AgnesGru het volgende:
Populaire dokter Arizona Robbins komt terug in Grey's Anatomy
https://www.rtl.nl/boulev(...)-terug-greys-anatomy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |