ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:56 schreef Rene het volgende:
Nog 1 aflevering te gaan. Pakt me niet meer volledig.
Eventjes doorheen. Ben je er weer klaar meequote:Op zondag 7 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.
das waar.... maar heb geen zin, wie weet wanneer ik een keer een dagje heb dat ik ineens zin heb om te kijken naar de laatste 3 van Grey en S19quote:Op zondag 7 juli 2024 20:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Eventjes doorheen. Ben je er weer klaar mee!
S19 wel sowieso kijken, die eindigde heel erg sterkquote:Op zondag 7 juli 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
das waar.... maar heb geen zin, wie weet wanneer ik een keer een dagje heb dat ik ineens zin heb om te kijken naar de laatste 3 van Grey en S19
ja maar ik wil niet zien dat dat stopt. denk dat dat het probleem is.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
S19 wel sowieso kijken, die eindigde heel erg sterk
Ik moet er nog 5. Schuif het voor me uit als een vervelende klus die af moet.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog steeds de laatste 3 niet gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
Ben het zelfs vergeten binnen te hengelen vrijdagquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als ik het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
Ik had er geen idee van dat we al weer verder konden!quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als in het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
Jep.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef Amsel het volgende:
Kijkt iemand nog naar seizoen 21? Het is allemaal lang niet zo leuk meer als in het begin, maar ik blijf doorkijken tot het bittere eind
onlinequote:
je kan ook gewoon denken... de laatste aflevering van seizoen 20 was voor mij het einde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:32 schreef Rianne84 het volgende:
De laatste jaren binge ik het hele seizoen in de zomer als het op disney+ staat. Vind er niet veel meer aan, maar ik kijk al mijn halve leven, dus ik wil wel weten hoe het aflooptmaar ze maken er maar geen eind aan
Ja, maar dan lees ik weer ergens dat ze Addison en Arizona van stal halen en dan wil ik toch weer weten met welk verhaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook gewoon denken... de laatste aflevering van seizoen 20 was voor mij het einde.
dat klinkt als een verslavingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, maar dan lees ik weer ergens dat ze Addison en Arizona van stal halen en dan wil ik toch weer weten met welk verhaal
* Troel kijkt ook lief naar @Niznoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:52 schreef BE het volgende:
[..]Deed ik vroegah ook altijd, maar dan moet ik eerst een oude laptop even aanzwengelen, ik durf niet op mijn werklaptop vanwege de kans op troep.
Maar @:Nizno heeft me iig ook online tips gegeven.
Voor schone tips moeten we naar Marja toch? Of hoe heet die schoonmaakvrouw. Maar downloaden verdient natuurlijk ook geen schoonheidsprijs hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef Nizno het volgende:
Mijn tips zijn niet per se schoon hoor @:troel @:be
Krista is sinds vorig seizoen niet meer de showrunnerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik kijk puur omdat ik toch wil zien hoe het gaat aflopen. Maar dit seizoen voelt wel weer alsof Krista weer een copy paste gedaan heeft op de plotlines van de vorige keren.
Elke 5 minuten een ander karakter waar je geen hol om geeft en als ze dan na een paar afleveringen "hun moment" hebben gehad, hop, weg ermee. Volgende goedkope acteur erin. En ondertussen weer doormelken met levi, teddy of Wilson.
Ik kwam vorige week trouwens nog een bekend blijhoofd tegen in een film uit 2003
[ afbeelding ]
ja geloof dat ze zo heet, maar bedoel het vanwege de werklaptop ook ietwat van @BEquote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor schone tips moeten we naar Marja toch? Of hoe heet die schoonmaakvrouw. Maar downloaden verdient natuurlijk ook geen schoonheidsprijs he
Dat weet ik idd hoor, maar downloade is toch anders. Denk ik wellicht heel naief.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef Nizno het volgende:
Mijn tips zijn niet per se schoon hoor @:troel @:be
Nee, het is nog niet te streamen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Is het hele seizoen al afgelopen? of iig te streamen via disney?
Als ik google staat er dat het te streamen is via prime, maar ik kan het nergens vinden en ik ben al tijden geen lid meer van disney, maar dan zet ik m weer even voor een maandje aankan ik bingen deze week.
Ah oke, dan wacht ik nog wel.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:21 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, het is nog niet te streamen.
Alleen via achterdeurtjes te zien.
de eerste aflevering van seizoen 21??quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ah oke, dan wacht ik nog wel.
Heb alleen de eerste afl. via net5 gekeken, maar die halen ze er iedere week af? als de nieuwe komt ofzo.
Ben de rest daarna vergeten
Misschien bedoel ik 20? heb geen seizoen gezegd hequote:Op maandag 28 oktober 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste aflevering van seizoen 21??
ik zie helemaal niet dat zij al bezig zijn met 21
IMDB meldt ook nog geen uitzendingen in Nederland
van wat ik laatst te horen kreeg staat seizoen 20 idd op Disney plusquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik 20? heb geen seizoen gezegd he![]()
Het was iig ergens afgelopen weken op net5.
Maar dat is 20 dus?
Is dit al wel via disney te zien dan?
Dit...quote:Op vrijdag 15 november 2024 19:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lang geleden dat ik een traantje heb weggepinkt bij Greys
Zelfs ik zit er helemaal inquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit...
Ik vind dit seizoen toch wel best goed, of het doet tenminste wat mijn emoties.
Ohja nu weet ik weer waarom ik er normaal nooit goed inkomquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
Halve seizoensfinale... Nu weer wachten tot maart
Ja soms is het gewoon beter om het seizoen maar helemaal af te wachten en dan in 1x te bingen, maar daar heb ik gewoon geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja nu weet ik weer waarom ik er normaal nooit goed inkom
Precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja soms is het gewoon beter om het seizoen maar helemaal af te wachten en dan in 1x te bingen, maar daar heb ik gewoon geen tijd meer voor
Waar kijk je?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
Halve seizoensfinale... Nu weer wachten tot maart
huh? is toch van een zus van Derek en Amelia?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
komen we na de pauze eindelijk te weten van wie adams nou het kind is?
jaquote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
huh? is toch van een zus van Derek en Amelia?
Check "The Pitt".quote:Op donderdag 5 december 2024 05:34 schreef Alicia76 het volgende:
Geen kut meer aan mensen, deze serie. Next!
nee de politie had bevestigd dat de tank leeg was.. dus blijkbaar had mevrouw het ding open gehad en zat dat (gas? wat was het voor stof) in de lucht in die OKquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En we laten die tank dan gewoon staan?
ik snap echt niet dat die vent niet met de politie ontdekt had dat die tank niet leeg kon zijnquote:Het schrijven wordt echt elk seizoen slechter en slechter
yupquote:Dit was weer de finale zeker?
ze was een tijdje weg voor die ene filmquote:Ik ben Meredith zo ongelooflijk zat. Hoopte dat ze gewoon zou vertrekken, maar ze komt net zo hard weer terugBoeh!
Ik ga er de hele zomer van wakker liggen!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee de politie had bevestigd dat de tank leeg was.. dus blijkbaar had mevrouw het ding open gehad en zat dat (gas? wat was het voor stof) in de lucht in die OK
Daarom weten we nu niet of Link of die andere in die OK stond
[..]
ik snap echt niet dat die vent niet met de politie ontdekt had dat die tank niet leeg kon zijn
[..]
yup
[..]
ze was een tijdje weg voor die ene film
ow was het een serie? ik dacht film. naja was niet van plan dat te gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga er de hele zomer van wakker liggen!
Ze was weg voor die serie over Natalia Grace. Daar speelde ze gewoon Meredith, maar dan gemener
Ze is die rol overduidelijk al jaaaaren zat. Dus ik hoopte dat dat een mooi moment was om uit te faseren. Alleen voor die praatjes aan het begin krijgt ze al miljoenen
Je mist er niks anquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow was het een serie? ik dacht film. naja was niet van plan dat te gaan kijken.
dempsey als demente moordenaar ga ik wel een poging toe doenquote:
Ja, die haal ik sowieso ook wel weer bij de videotheekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dempsey als demente moordenaar ga ik wel een poging toe doen
ik ook niet. denk dat hij te goed betaald heeft gekregen voor die seizoenen in grey'squote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, die haal ik sowieso ook wel weer bij de videotheekHeb hem al een hele tijd niet in iets gezien!
Bedankt voor deze tip, want ik liep zelfs een heel seizoen achter.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:42 schreef Sarasi het volgende:
Seizoen 21 staat sinds een paar dagen op Disney+!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan deze ep ook zo voorspelbaar als wat. Ik wist niet wie wel, maar dat die het niet zou zijn was al snel duidelijkI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens vond ik de implicatie datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan deze ep ook zo voorspelbaar als wat. Ik wist niet wie wel, maar dat die het niet zou zijn was al snel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]Ja en ook op de socials ontbrak hij toevallig steeds overal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |