Waar kijk je?quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
Halve seizoensfinale... Nu weer wachten tot maart
huh? is toch van een zus van Derek en Amelia?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
komen we na de pauze eindelijk te weten van wie adams nou het kind is?
jaquote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
huh? is toch van een zus van Derek en Amelia?
Check "The Pitt".quote:Op donderdag 5 december 2024 05:34 schreef Alicia76 het volgende:
Geen kut meer aan mensen, deze serie. Next!
nee de politie had bevestigd dat de tank leeg was.. dus blijkbaar had mevrouw het ding open gehad en zat dat (gas? wat was het voor stof) in de lucht in die OKquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En we laten die tank dan gewoon staan?
ik snap echt niet dat die vent niet met de politie ontdekt had dat die tank niet leeg kon zijnquote:Het schrijven wordt echt elk seizoen slechter en slechter
yupquote:Dit was weer de finale zeker?
ze was een tijdje weg voor die ene filmquote:Ik ben Meredith zo ongelooflijk zat. Hoopte dat ze gewoon zou vertrekken, maar ze komt net zo hard weer terugBoeh!
Ik ga er de hele zomer van wakker liggen!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee de politie had bevestigd dat de tank leeg was.. dus blijkbaar had mevrouw het ding open gehad en zat dat (gas? wat was het voor stof) in de lucht in die OK
Daarom weten we nu niet of Link of die andere in die OK stond
[..]
ik snap echt niet dat die vent niet met de politie ontdekt had dat die tank niet leeg kon zijn
[..]
yup
[..]
ze was een tijdje weg voor die ene film
ow was het een serie? ik dacht film. naja was niet van plan dat te gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga er de hele zomer van wakker liggen!
Ze was weg voor die serie over Natalia Grace. Daar speelde ze gewoon Meredith, maar dan gemener
Ze is die rol overduidelijk al jaaaaren zat. Dus ik hoopte dat dat een mooi moment was om uit te faseren. Alleen voor die praatjes aan het begin krijgt ze al miljoenen
Je mist er niks anquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow was het een serie? ik dacht film. naja was niet van plan dat te gaan kijken.
dempsey als demente moordenaar ga ik wel een poging toe doenquote:
Ja, die haal ik sowieso ook wel weer bij de videotheekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dempsey als demente moordenaar ga ik wel een poging toe doen
ik ook niet. denk dat hij te goed betaald heeft gekregen voor die seizoenen in grey'squote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, die haal ik sowieso ook wel weer bij de videotheekHeb hem al een hele tijd niet in iets gezien!
Bedankt voor deze tip, want ik liep zelfs een heel seizoen achter.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:42 schreef Sarasi het volgende:
Seizoen 21 staat sinds een paar dagen op Disney+!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |