Ik ben wel echt enthousiast over het nieuwe seizoen zeg! Ik heb jarenlang een beetje als een moetje gekeken. Nu haal ik de band weer zo snel als beschikbaar op bij de videotheek!
Nog even wat leftovers schrappen en verder met deze nieuwe klas en een beperkte selectie (iig Amelia. Richard mag zo langzamerhand wel weg en neem Cahterine ajb mee, Altman, Owen. Graag Levi switchen voor Helm. de nieuwe Bailey geef ik nog even het voordeel van de twijfel. Ik was nooit zo fel anti Jo, maar inmiddels voegt die ook weinig meer toe, net als Link, die hele willtheywontthey doet me niets, dus die mogen er ook wel uit. Van Winston kan ik niets opmerkelijks noemen in zn hele periode dat hij er is, ga maar ergens anders uithuilen over je scheiding van Maggie.) oldbies wmb. En dan de old timers die blijven graag ook weer wat substantie en goed uitgeschreven verhaallijnen geven. En af en toe gewoon een oldbie die voor een zaak langskomt ofzo, voor nostalgie.
Aan de ene kant zou ik graag meer Kai zien, maar aan de andere kant krijg je dan een reversed Amelink met Amelia die Kai in principe met een prive situatie opzadelt waar die absoluut niet op zit te wachten, dus hoewel ik dol ben op een verliefde Amelia, misschien beter niet met Kai.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors