Eens.quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Serie is al jaren een ensemble. Wel vaker characters gehad die weg gingen en dat er getwijfeld werd of de serie wel de kwaliteit zou behouden en of fans zouden blijven hangen. Gok dat het wel goed komt, ze was de laatste twee seizoenen sowieso al wat minder te zien had ik het idee. Wel leuk dat ze af en toe terug wil blijven komen.
Op Soap2Day gaat het tot ep6 dus ik dacht dat ik er was, maar ep7 is dus ook al geweest?quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:41 schreef Debsterr het volgende:
Nou, dan kan er ook wel een linkje naar een artikel bij he?
https://www.dailymail.co.(...)tomy-19-seasons.html
https://www.tmz.com/2022/(...)natomy-says-goodbye/
Ik weet niet, vind de programmering wel echt heel ruk als we dan de HELE tijd moeten wachten op EP8 alleen maar om dan doei te zeggen tegen Mer. Ben benieuwd of de serie overeind blijft zonder haar.
Nee, aflevering 6 was de laatstequote:Op woensdag 21 december 2022 21:52 schreef BE het volgende:
[..]
Op Soap2Day gaat het tot ep6 dus ik dacht dat ik er was, maar ep7 is dus ook al geweest?
raar en onnodig ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die laatste scène waarin ze net deed alsof ze Nick niet hoorde aan de telefoon vond ik wel wat raar
Het is lang wachten op het nieuwe seizoen helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:26 schreef BE het volgende:
Ik kijk ondertussen nav een tip van Lois naar 'The Resident' op Disney+. Leuk ook!
Ja was was vreemd idd. En onnodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Op zich een prima afscheid van Mer, al had ik misschien iets hogere verwachtingen. Haar afscheid was nu slechts een van de verhaallijnen; had verwacht dat het echt de overhand zou hebben met wellicht nog wat flashbacks of zo. Maar zal gedeeltelijk zo zijn omdat het al bevestigt is dat ze later dit seizoen sowieso nog twee keer terug komt en dat ze in het geval van een seizoen 20 ook gewoon deels terug komt. Wel mooi om haar groei te zien van ‘pick me choose me love me’ naar ‘I am not going to beg you to love me’. Die laatste scène waarin ze net deed alsof ze Nick niet hoorde aan de telefoon vond ik wel wat raar
Ben er alweer mee gestopt. Bijna alleen maar relatiegezeikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is lang wachten op het nieuwe seizoen helaas.
Ben wel met S5 van S19 begonnen. GA kijken we niet verder. Wat me wel een beetje tegenstaat is de overdaad aan relatiegeneuzel.
Eerst Station 19quote:Op maandag 27 maart 2023 15:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat kijk je ookal weer eerst? GA of Station 19?
Heb 5 afleveringen gespaard, duurt altijd zolang voor ik erin kom en als ik binge gaat het wat vlotter
jammer is wel dat altman en hunt aangeven te blijvenquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:23 schreef Lois het volgende:
mag de vlag uit
![]()
https://deadline.com/2023(...)704e3e1f2dab3920516b
Nee maar misschien zonder Maggie wel.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Winston voegt toch ook echt helemaal niks toe?
Ik vond van wel. Hier en daar dacht ik wat Grey’s storylines the herkennen., maar prima kijkvoer voor als je je verveelt.quote:
* DancingPhoebe noteert mentaalquote:Op zondag 9 april 2023 11:40 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Hier en daar dacht ik wat Grey’s storylines the herkennen., maar prima kijkvoer voor als je je verveelt.
Aanrader inderdaad. Goed einde van de serie ook. Maar wij kijken dan ook vrijwel alle medische series die uitgezonden worden; Chicago Med en The Good Doctor kijken we ook trouw.quote:
O, zelfs al afgerond! Extra selling wmb! Merci!quote:Op zondag 9 april 2023 13:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Aanrader inderdaad. Goed einde van de serie ook. Maar wij kijken dan ook vrijwel alle medische series die uitgezonden worden; Chicago Med en The Good Doctor kijken we ook trouw.
quote:Op zondag 9 april 2023 13:33 schreef laziness het volgende:
The Resident is net van de week gecanceld maar men voelde het aankomen blijkbaar want wel mooi afgerond in de laatste seizoensfinale.
hmm, zou kunnen ja, vond het er vreemd uit zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:25 schreef BE het volgende:
Ik snap de twijfel, maar ik denk wel dat ze het is. Ze is alleen ondertussen natuurlijk ook gewoon ouder aan het worden, iets meer puffy in the face.
dat is baby ellis, ik bedoelde mama ellisquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wordt Ellis niet door een tweeling gespeeld?
Daar heb ik de laatste paar jaar ook last van....quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:32 schreef SLP_ het volgende:
Wat heerlijk dat we weer een aflevering konden genieten van Addison! En weer een aflevering die mij heeft doen huilen. Het is gewoon fysiek onmogelijk voor mij om een aflevering van Grey's te kijken zonder te janken
jazeker toen Mer in elkaar werd gemept en niet snel werd gevonden omdat amelia geen haast maakte om eindelijk bij die patient te gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hóóp maar dat Amelia idd gestopt is. Heeft ze een terugval verhaallijn gehad in Greys? Nee toch? Dus die ligt wel echt voor het doel...
ja ook weer waarquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:14 schreef Debsterr het volgende:
@:nizno mbt die tackle, das volgens mij omdat Amerika. Waar je iemand kan aanklagen als ie je neerschiet terwijl je inbreekt in zijn huis zeg maar.
O... jaaa... eeen vaaaag belletje!quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker toen Mer in elkaar werd gemept en niet snel werd gevonden omdat amelia geen haast maakte om eindelijk bij die patient te gaan kijken
na eerst een flinke schreeuwmatch op de gang met Webber nadat ze een paar keer naar binnen had geloerd maar niet binnen kwam. Kwam ze later binnen met dr 30dagennuchter muntje en daar tikte Mer mee op dr bedplankvoerdinges en besloot Mer hem te houdenquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O... jaaa... eeen vaaaag belletje!
Heb niet heel lang geleden wat ouwe afleveringen gekeken die me nog ergens in het geheugen stonden, de ziekenhuis beschieting, de schoolbeschieting die later kwam waarbij Alex nog een kinderarts bodyblockt zodat hij de jongere geen been afzet en het lijmen van een snee ipv goed te hechten wat Mark totaal niet kon waarderen. Dat Mark later nog een hechting bij een kind alsnog uit gaat voeren. En niet te vergeten het lachen op de galerij omdat ze iedereen er goed door heen hadden gekregen en dat die ene kinderarts denkt waar the fuck ben ik terecht gekomenquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
jaaaa
Wat weet je dat nog goed joh!
gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
O top, we gaan de Denny Duquette story line nu herhalen
Even langs rechts ingehaald door de gerecyclede Mapril verhaallijn :'Dquote:
Dus ik gelijk in paniek naar mijn laptop. Maar soap2day.rs doet het nog gewoon hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:05 schreef BE het volgende:
Gisteren de laatste ep van seizoen 13 van Masterchef zitten kijken (don't' ask, had ik zin in) en nu klik ik op Soap2Day om Greys en Station19 verder te kijken... Soap2day weg!![]()
Straks maar weer mijn andere bibliotheek aanslingeren...
wtf, mn lievelingsvideotheek!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:05 schreef BE het volgende:
Gisteren de laatste ep van seizoen 13 van Masterchef zitten kijken (don't' ask, had ik zin in) en nu klik ik op Soap2Day om Greys en Station19 verder te kijken... Soap2day weg!![]()
Straks maar weer mijn andere bibliotheek aanslingeren...
ja maar das een andere.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dus ik gelijk in paniek naar mijn laptop. Maar soap2day.rs doet het nog gewoon hoor
hoe moeilijk?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik keek ook altijd op to. Totdat ze daar moeilijk gingen doenEn dan heb ik het over maanden geleden.
wasda?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moeilijk als in dat ik geen Vanderpump rules meer kon kijken.
gemist vast niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neeeeee heb je Scandoval gemist? Het was zelfs een headline op CNN
Als je niet van real life soaps houdt zou ik Vanderpump Rules niet kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemist vast niet.
zal eens even imdb bekijken of dat een serie is die ik zou kunnen toevoegen aan mn favo's
Wat dat betreft leven we nu wel in 'betere tijden' dan de vorige writers strike. Nu heb ik iig nog een hele lijst aan series die ik makkelijk kan bingen en of proberen zonder dat je eerst van alles moet downloaden enzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Staat hier ook nog steeds op het programma. Alles herkijken. Denk dat ik seizoen 1-6 best vaak gezien heb al, maar alles daarna eigenlijk maar 1x. Of hooguit bepaalde speciale episodes 2x of zo. Maar zoveel series om te kijken nogal is dit wel een goed moment; die staking van de schrijvers en acteurs is nog steeds gaande en nog niet de hoop dat het snel opgelost word, dus op z'n vroegst volgende lente pas nieuwe episodes
Dat wel ja, maar ik mis Greys welquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat dat betreft leven we nu wel in 'betere tijden' dan de vorige writers strike. Nu heb ik iig nog een hele lijst aan series die ik makkelijk kan bingen en of proberen zonder dat je eerst van alles moet downloaden enzo.
Ja kloptquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar ik mis Greys welnormaal duurt zo’n zomer al lang, maar de wetenschap dat het nu zo een paar maanden langer kan duren is wel jammer. Chicago Fire al helemaal met een cliffhanger
quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:29 schreef Nizno het volgende:
Inmiddels bij seizoen 14 en weet nu weer waarom ik de oudere seizoenen leuker vind.
Toen was het ziekenhuis met ietwat persoonlijke drama er om heen en later werd het persoonlijke drama en af en toe dat ze bedenken.. ow jaaaaa het is een ziekenhuis, laten we ook maar eens wat echt ziekenhuisachtigs doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |