oke kleine recap (mij kennende knal ik er van alles in dus wordt het niet klein maar ik denk nu nog bij deze zin dat het klein blijft)
S19
mwa, Andy eindelijk de captain positie. terecht? ergens wel, soms ook totaal niet, nu hopen dat ze haar niet weer laten daten met iemand uit het eigen team. Daar ben ik nu echt wel klaar mee.
Sul en Tas, dat Sul het uitmaakte omdat hij geen captain werd kinderachtig kleinzerig en weet ik veel wat meer, gelukkig relatief snel het besef dat het een fout was nadat ze achter/onder stenen vandaan was.
Ben, Goede speech, oke hij had dat vooraf ook al uit kunnen schrijven dat het krachtiger zou zijn, maar dat vergeef ik hem.
Miranda, ja joh doe snel uitreiken die prijs ondanks dat niet iedereen er is, je moet naar Boston en degenen in de zaal zitten toch niets te doen
Carina en Maya, hmm, ja nou ja, ze waren er in elk geval op het moment dat ze er moesten zijn, een beetje stom dat Maya het risico om te laat te komen voor lief nam.
Dixon, blij dat hij in elk geval nog tegen Emmeth vertelde dat hij de favoriet was van de jongens die zijn zoon mee naar huis had genomen.
Benieuwd wat Vrouw Dixon nog uit gaat halen.
En dan hebben we Jack, heeft die knul nog niet genoeg mee gemaakt? net vorige week weer een hernieuwde ontmoeting met zn zus en nu dit?
-
vergeet ik ook zomaar de break up van Hugues en Ruiz
ja nou ja ik vond die twee nooit echt bij elkaar passen.
Maar kom op Ruiz boos worden omdat je vriendin die jou korter kent dan dr beste vriendin blij is dat dr beste vriendin gewonnen heeft. Ja dan verdien je dat het uit is. En dan Hugues zich daarna opgelucht voelt
Grey's
Gelukkig geen April Jackson herhaling. Wel lullig dat Adams een knal krijgt terwijl hij juist afstand had genomen.
Mer die een goede breaktrough krijgt met haar onderzoek, goede keuze, alleen dat ze niet op dr tong kon bijten was misschien niet zo handig.
Toch ook een gewone prijsuitreiking

Mooi gebaar naar Miranda, had alleen het terecht gevonden als Addison daar ook bij was geweest
Kwan bleek achteraf gelijk te hebben maar begint me een beetje de keel uit te hangen met die verhaallijn dat hij altijd gelijk heeft. Voor moeder en zoon prima hoor en uiteraard ook voor Max, maar Jules dr tweestrijd begrijp ik 100%
En zoals gezegd gelukkig geen tweede Duquette lijn voor Jo, hoewel ik me afvraag of Link en Jo nou echt wel een goeie match zijn, zal wel weer een lekkere dramarelatie worden.
Amelia die hopelijk net op tijd Richard naar een meeting heeft. Maar ik snap niet zo goed waarom zij zo'n inzinking heeft door Mer dr onderzoek, omdat het tegen Dereks onderzoek in ging? euh ja Derek ging uit van de resultaten die Mer tegen spreekt, Mer zegt niet dat zijn onderzoek niet goed was.
En dan hebben we Teddy met tandpijn, Is er geen KNO of tandheelkundige afdeling in het ziekenhuis dat ze daar heen kon in plaats van Levi te vragen om in dr mond te kijken?
Lijkt me sterk dat dit haar laatste aflevering is anders hadden we wel al geruchten gehad.
En gaat Sam het redden nu Lucas de scalpel vast heeft?
Waarom stond Link nog buiten als iedereen opgeroepen zou zijn? en waarom als een verpleegster naar Owen komt dat hij nodig is in de OR dat hij gewoon lekker luchtig zegt, zeg maar dat ik er zo aan kom?
[ Bericht 5% gewijzigd door Nizno op 20-05-2023 18:30:55 ]