abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 20 mei 2023 @ 17:48:11 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209220064
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
O top, we gaan de Denny Duquette story line nu herhalen *O*
gelukkig niet :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209220210
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 17:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig niet :)
Even langs rechts ingehaald door de gerecyclede Mapril verhaallijn :'D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 20 mei 2023 @ 18:21:38 #78
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209220344
oke kleine recap (mij kennende knal ik er van alles in dus wordt het niet klein maar ik denk nu nog bij deze zin dat het klein blijft)

S19
mwa, Andy eindelijk de captain positie. terecht? ergens wel, soms ook totaal niet, nu hopen dat ze haar niet weer laten daten met iemand uit het eigen team. Daar ben ik nu echt wel klaar mee.
Sul en Tas, dat Sul het uitmaakte omdat hij geen captain werd kinderachtig kleinzerig en weet ik veel wat meer, gelukkig relatief snel het besef dat het een fout was nadat ze achter/onder stenen vandaan was.
Ben, Goede speech, oke hij had dat vooraf ook al uit kunnen schrijven dat het krachtiger zou zijn, maar dat vergeef ik hem.
Miranda, ja joh doe snel uitreiken die prijs ondanks dat niet iedereen er is, je moet naar Boston en degenen in de zaal zitten toch niets te doen :)
Carina en Maya, hmm, ja nou ja, ze waren er in elk geval op het moment dat ze er moesten zijn, een beetje stom dat Maya het risico om te laat te komen voor lief nam.
Dixon, blij dat hij in elk geval nog tegen Emmeth vertelde dat hij de favoriet was van de jongens die zijn zoon mee naar huis had genomen.
Benieuwd wat Vrouw Dixon nog uit gaat halen.
En dan hebben we Jack, heeft die knul nog niet genoeg mee gemaakt? net vorige week weer een hernieuwde ontmoeting met zn zus en nu dit?

-
vergeet ik ook zomaar de break up van Hugues en Ruiz
ja nou ja ik vond die twee nooit echt bij elkaar passen.
Maar kom op Ruiz boos worden omdat je vriendin die jou korter kent dan dr beste vriendin blij is dat dr beste vriendin gewonnen heeft. Ja dan verdien je dat het uit is. En dan Hugues zich daarna opgelucht voelt

Grey's
Gelukkig geen April Jackson herhaling. Wel lullig dat Adams een knal krijgt terwijl hij juist afstand had genomen.
Mer die een goede breaktrough krijgt met haar onderzoek, goede keuze, alleen dat ze niet op dr tong kon bijten was misschien niet zo handig.
Toch ook een gewone prijsuitreiking :) Mooi gebaar naar Miranda, had alleen het terecht gevonden als Addison daar ook bij was geweest
Kwan bleek achteraf gelijk te hebben maar begint me een beetje de keel uit te hangen met die verhaallijn dat hij altijd gelijk heeft. Voor moeder en zoon prima hoor en uiteraard ook voor Max, maar Jules dr tweestrijd begrijp ik 100%
En zoals gezegd gelukkig geen tweede Duquette lijn voor Jo, hoewel ik me afvraag of Link en Jo nou echt wel een goeie match zijn, zal wel weer een lekkere dramarelatie worden.
Amelia die hopelijk net op tijd Richard naar een meeting heeft. Maar ik snap niet zo goed waarom zij zo'n inzinking heeft door Mer dr onderzoek, omdat het tegen Dereks onderzoek in ging? euh ja Derek ging uit van de resultaten die Mer tegen spreekt, Mer zegt niet dat zijn onderzoek niet goed was.
En dan hebben we Teddy met tandpijn, Is er geen KNO of tandheelkundige afdeling in het ziekenhuis dat ze daar heen kon in plaats van Levi te vragen om in dr mond te kijken?
Lijkt me sterk dat dit haar laatste aflevering is anders hadden we wel al geruchten gehad.
En gaat Sam het redden nu Lucas de scalpel vast heeft?
Waarom stond Link nog buiten als iedereen opgeroepen zou zijn? en waarom als een verpleegster naar Owen komt dat hij nodig is in de OR dat hij gewoon lekker luchtig zegt, zeg maar dat ik er zo aan kom?

[ Bericht 5% gewijzigd door Nizno op 20-05-2023 18:30:55 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209221129
Nou, dat was het seizoen al weer. Afwachten of seizoen 20 zoals altijd begint rond begin oktober. Schrijver staking momenteel, en er mag dus niet geschreven worden volgens de regels van de staking. Acteurs neigen ook naar een staking, omdat de SAG ook al een stemming tot staken heeft aangekondigd. Schrijvers staken al drie weken inmiddels. ABC gaat er van uit dat alle scripted series pas rond mid-season (februari/maart) weer verder gaan.

Inhoudelijk vond ik t een prima seizoen. Nieuwe interns zijn leuk, al heb ik weinig met Blue. Rest van de interns hebben wel wat verhaallijn, zijn enige verhaallijn lijkt te maken te hebben met z’n crush op z’n mede intern. Leukste is nog dat helm terug is en nu eindelijk eens een love interest heeft! En Jo en link eindelijk samen. Al baal ik er nog steeds van dat ze Amelia en link gesloopt hebben paar jaar terug, die vond ik echt heel leuk samen. Kai had ik echt niks mee. Ook fijn dat we Addison regelmatig voorbij hebben zien komen dit seizoen. De win van Bailey was echt terecht, zo mooi hoe ze daar in tranen uitbarstte. De teddy cliffhanger is enigszins meh omdat de uitkomt al geraden kan worden, gezien er een paar uur eerder naar buiten kwam dat er bepaalde acteurs wél hadden bij getekend voor nog een seizoen en bepaalde ook niet.

Station 19 finale vond ik wat tam en voorspelbaar. Wel heel goed dat Andy nu captain is. Super terecht, ze heeft er hard voor geknokt.

Verder grappig dat die sullivan en Theo zo stoer overkomen, echte stoere brandweermannen, maar ondertussen alleen maar janken _O- zo treurig. Vic is beter af zonder Theo. Sullivan herstelde zich nog enigszins. En Maya/DeLuca O+

Al met al prima seizoenen. Nu afwachten tot eind van staking :)
pi_209221191
Oh en ik hoop volgend jaar op een iets grotere verhaallijn voor Amelia. Dit jaar was t vooral haar zussen missen en een relatie die eindigde.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 19:05:17 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209501307
:o
Gisteren de laatste ep van seizoen 13 van Masterchef zitten kijken (don't' ask, had ik zin in) en nu klik ik op Soap2Day om Greys en Station19 verder te kijken... Soap2day weg! :o -O-
Straks maar weer mijn andere bibliotheek aanslingeren...
pi_209501370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:05 schreef BE het volgende:
Gisteren de laatste ep van seizoen 13 van Masterchef zitten kijken (don't' ask, had ik zin in) en nu klik ik op Soap2Day om Greys en Station19 verder te kijken... Soap2day weg! :o -O-
Dus ik gelijk in paniek naar mijn laptop. Maar soap2day.rs doet het nog gewoon hoor ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 juni 2023 @ 19:14:54 #83
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209501397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:05 schreef BE het volgende:
wtf, mn lievelingsvideotheek!
Had er een mooie favorietenlijst
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 juni 2023 @ 19:15:51 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209501402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dus ik gelijk in paniek naar mijn laptop. Maar soap2day.rs doet het nog gewoon hoor ;)
ja maar das een andere.
Die soap2day.to had een super handig favorietenlijstje enzo... snif
  dinsdag 13 juni 2023 @ 19:18:01 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209501421
Ik keek idd via to.
Kan wel rs een bekijken dan.
pi_209501453
Ik keek ook altijd op to. Totdat ze daar moeilijk gingen doen :( En dan heb ik het over maanden geleden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 juni 2023 @ 19:21:26 #87
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209501454
Zie nu ik beter kijk dat rs ook een inlog en favo mogelijkheden heeft.
Nu weer terugzoeken welke series en films ik allemaal als favo had staan
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 juni 2023 @ 19:21:38 #88
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209501459
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik keek ook altijd op to. Totdat ze daar moeilijk gingen doen :( En dan heb ik het over maanden geleden.
hoe moeilijk?
pi_209501483
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
hoe moeilijk?
Moeilijk als in dat ik geen Vanderpump rules meer kon kijken.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 juni 2023 @ 19:24:34 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209501493
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Moeilijk als in dat ik geen Vanderpump rules meer kon kijken.
wasda?
pi_209501509
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:24 schreef Nizno het volgende:

[..]
wasda?
Neeeeee heb je Scandoval gemist? Het was zelfs een headline op CNN :X
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 juni 2023 @ 19:30:28 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_209501547
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Neeeeee heb je Scandoval gemist? Het was zelfs een headline op CNN :X
gemist vast niet.
zal eens even imdb bekijken of dat een serie is die ik zou kunnen toevoegen aan mn favo's

euh nee, not my cupatea
pi_209501591
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
gemist vast niet.
zal eens even imdb bekijken of dat een serie is die ik zou kunnen toevoegen aan mn favo's
Als je niet van real life soaps houdt zou ik Vanderpump Rules niet kijken.

Maar een hoop mensen die er in spelen wilden dat dit niet hun eigen leven was.

Scandoval is ook echt wel een ding hoor :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 augustus 2023 @ 22:41:42 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_210205318
Ik ben drie week geleden begonnen met seizoen 1 weer te kijken, ben momenteel bij de vliegtuigcrash.

Ja ik geef toe ik spoel saaie dingen door, anders zou ik echt niet zo snel er door heen kunnen komen. (komt steeds slaap en werk tussendoor ofzo.. stom)

Ik miste het gewoon
pi_210210210
Staat hier ook nog steeds op het programma. Alles herkijken. Denk dat ik seizoen 1-6 best vaak gezien heb al, maar alles daarna eigenlijk maar 1x. Of hooguit bepaalde speciale episodes 2x of zo. Maar zoveel series om te kijken nog _O- al is dit wel een goed moment; die staking van de schrijvers en acteurs is nog steeds gaande en nog niet de hoop dat het snel opgelost word, dus op z'n vroegst volgende lente pas nieuwe episodes ;(
pi_210251406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Staat hier ook nog steeds op het programma. Alles herkijken. Denk dat ik seizoen 1-6 best vaak gezien heb al, maar alles daarna eigenlijk maar 1x. Of hooguit bepaalde speciale episodes 2x of zo. Maar zoveel series om te kijken nog _O- al is dit wel een goed moment; die staking van de schrijvers en acteurs is nog steeds gaande en nog niet de hoop dat het snel opgelost word, dus op z'n vroegst volgende lente pas nieuwe episodes ;(
Wat dat betreft leven we nu wel in 'betere tijden' dan de vorige writers strike. Nu heb ik iig nog een hele lijst aan series die ik makkelijk kan bingen en of proberen zonder dat je eerst van alles moet downloaden enzo.
pi_210251461
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]
Wat dat betreft leven we nu wel in 'betere tijden' dan de vorige writers strike. Nu heb ik iig nog een hele lijst aan series die ik makkelijk kan bingen en of proberen zonder dat je eerst van alles moet downloaden enzo.
Dat wel ja, maar ik mis Greys wel ;( normaal duurt zo’n zomer al lang, maar de wetenschap dat het nu zo een paar maanden langer kan duren is wel jammer. Chicago Fire al helemaal met een cliffhanger ;(
pi_210251496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dat wel ja, maar ik mis Greys wel ;( normaal duurt zo’n zomer al lang, maar de wetenschap dat het nu zo een paar maanden langer kan duren is wel jammer. Chicago Fire al helemaal met een cliffhanger ;(
Ja klopt :(
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 augustus 2023 @ 20:29:09 #99
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_210285756
Inmiddels bij seizoen 14 en weet nu weer waarom ik de oudere seizoenen leuker vind.
Toen was het ziekenhuis met ietwat persoonlijke drama er om heen en later werd het persoonlijke drama en af en toe dat ze bedenken.. ow jaaaaa het is een ziekenhuis, laten we ook maar eens wat echt ziekenhuisachtigs doen.
pi_210286559
quote:
99s.gif Op maandag 14 augustus 2023 20:29 schreef Nizno het volgende:
Inmiddels bij seizoen 14 en weet nu weer waarom ik de oudere seizoenen leuker vind.
Toen was het ziekenhuis met ietwat persoonlijke drama er om heen en later werd het persoonlijke drama en af en toe dat ze bedenken.. ow jaaaaa het is een ziekenhuis, laten we ook maar eens wat echt ziekenhuisachtigs doen.

Transplant(2020)7.9drama60TV-1412Hamza Haq, Laurence Leboeuf, Ayisha IssaAn ER doctor, who fled his native Syria to come to Canada, must overcome numerous obstacles to resume a career in the high stakes world of emergency medicine.
Kan deze Canadese serie aanraden ^O^
Zit ook genoeg drama in, maar voelt een stuk meer ziekenhuis dan de huidige Grey.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')