SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Als je dat uitroeien wil doen volgens de regels van democratie, dan is dat prima. Zo werkt democratie.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het dilemma m.b.t. tolerantie. Als je tolerant bent naar mensen die intolerant zijn, zullen de intoleranten uiteindelijk de tolerantie vernietigen. Deze lijn volgend kan je antidemocratische partijen dus maar beter uitroeien.
Je kab moeilijk ontkennen dat veel pro Rusland gasten dat zijn om het Putin verhaaltje wat ik voor het gemak maar even onder ideologie gooi.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Och, er wordt steeds meer bijgesleept. Eerst hadden we het over 'pro-Russisch', nu sleur je er al 'pro-Russische ideologie' bij om nog een weerwoord te kunnen geven.
Geef het toch gewoon op. Je forceert het te veel. Het valt op. En het is zonde van ieder's tijd.
Jammer wel, dan zal ik die rollen touw maar weer op Marktplaats zetten.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je dat uitroeien wil doen volgens de regels van democratie, dan is dat prima. Zo werkt democratie.
Als je het uitroeien wil doen door je tegenstanders op een raket te binden en naar Moskou te schieten, dan is dat niet prima. Want dat is anti-democratisch.
Zo moeilijk is dat niet.
Klopt uiteindelijk wel wat je zegt hoor. En ook @BehoorlijkKritisch die Behoorlijktegenmetekeerging. had wel een punt.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hij reageerd helemaal niet haaks op de verklaring van de NAVO. Zijn info zegt op dit moment dat het een Russische raket was. Waarbij ie zegt ook dat die info incorrect kan zijn en de bewijzen daarvoor afwacht.
De rechter zal zich daar over moeten buigen. De rechtsstaat is ook onderdeel van de democratie.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jammer wel, dan zal ik die rollen touw maar weer op Marktplaats zetten.
Maar stel nou dat we democratisch besluiten dat we Gideon aan een raket binden en naar Moskou schieten, is er dan toch nog een kansje dat het kan?
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik verbaas me werkelijk over de vijandigheid van mensen tegen andere mensen van hun eigen volk, vanwege een oorlog die 1562 kilometer verderop is, en waar we alleen in zoverre betrokken bij zijn dat we wapens leveren en voor hen klappen.
Is de hysterie werkelijk zo hoog?
Met een nofly-zone is dat gebruiken als verdediging dan ook niet meer nodig... denk ik dan in/met mijn denkwijze.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Bovendien kan Oekraïne dan ook geen drones, afweergeschut etc gebruiken.
Ben vooral benieuwd hoeveel onontplofte granaten daar nog tussen liggenquote:
Dit lijkt echt op de Somme, misschien is dit gebruikelijk na artillerie, maar in mijn beleving was dit beeld verleden tijdquote:
In het buitenland worden de bezittingen van oligarchen afgenomen. In Amsterdam worden hun bezittingen gekraakt.quote:Russische miljardair haalt bakzeil: Amsterdamse krakers mogen in zijn pand blijven
De Russische oligarch Arkadi Volozj heeft woensdag het kort geding verloren waarin hij ontruiming verlangde van zijn pand aan het Vondelpark dat door krakers in bezit is genomen. Dat is een gevolg van het feit dat Volozj op de sanctielijst van de Europese Unie staat.
https://www.ad.nl/amsterd(...)nd-blijven~ae265348/
Go krakers :-)quote:Op woensdag 16 november 2022 22:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het buitenland worden de bezittingen van oligarchen afgenomen. In Amsterdam worden hun bezittingen gekraakt.
Als er zo lang en veel heen en weer geschoten is, kan de mythe dat Rusland geen materieel en munitie genoeg kan aanvoeren ook wel in de koelkast, denk ik?quote:
Als hun logistiek niet zo kut was hadden ze Ukraine allang verkracht volledig bezet.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als er zo lang en veel heen en weer geschoten is, kan de mythe dat Rusland geen materieel en munitie genoeg kan aanvoeren ook wel in de koelkast, denk ik?
Dat hangt er maar net van af wat je genoeg noemt. Niet genoeg in ieder geval om snel te winnen.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als er zo lang en veel heen en weer geschoten is, kan de mythe dat Rusland geen materieel en munitie genoeg kan aanvoeren ook wel in de koelkast, denk ik?
Ik zeg dit omdat het dwaas is om jezelf voor de gek te houden met dingen die niet kloppen.
Blijkbaar hebben ze nog wat raketten liggen. Hebben ze ook voldoende winteruniformen wordt zo langzamerhand een interessantere vraag.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af wat je genoeg noemt. Niet genoeg in ieder geval om snel te winnen.
Lachen joh! En dooie Polen, win-win toch? En zo lekker snel ontdekt door jou ook.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dus Zelensky heeft zelf bommen op Polen afgeschoten?
lol
Zo dan.quote:
Nee, het is erg treurig.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Lachen joh! En dooie Polen, win-win toch? En zo lekker snel ontdekt door jou ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |