Ik ben er persoonlijk trots op dat wij de sterkste macht in de wereld vormen. Als er ergens stabiliteit in de wereld uit voort zal komen, zal het de NAVO zijn.quote:
Ik kan het nooit zeker weten, maar dit is mijn mening er over. Al die dingen die hij aan zijn volk zegt, doet hij om een verzekeringspotje op te bouwen. Hij geeft zijn volk in feite allemaal voorspellingen. De verzekering bestaat er uit dat als wij zo stom zijn om die voorspellingen voor hem waar te gaan maken, zijn volk klaar zal zijn om tot de dood te gaan vechten, als er geen andere keus meer is.quote:En Poetin heeft ons wel degelijk op de korrel. Wellicht niet de Navo, maar het is wel onze satanische decadente westerse levensstijl waar hij een ideologische oorlog mee voert
Veel Amerikanen zijn wel klaar met Trump. Denk niet dat hij herkozen wordt.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:02 schreef polderturk het volgende:
Als Trump herkozen wordt, dan wordt het heel moeilijk voor Oekrane. Daarom moeten we nu NOG MEER hulp sturen naar Oekrane. Rusland moet voor de verkiezingen verslagen worden.
[ twitter ]
Mja, ik vind het ook niet sympathiek, want je krijgt dan burgers (van andere landen) wel tegen je op een gegeven moment. Ik begrijp hem natuurlijk wel. Die gast moet ook maar roeien met de riemen die hij heeft, dus als hij een kans ziet om meer, betere, sterkere en slimmere riemen binnen te hengelen dan doet hij dat natuurlijk. Zijn taak is nu Oekrane verdedigen en als hij daar voor moet liegen kan ik best begrijpen dat hij denkt "so be it".quote:Op woensdag 16 november 2022 20:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan ben je gewoon bewust aan het liegen. Dan is het echt verwerpelijk. Laten we gewoon eerlijk blijven en wees een voorbeeld aan het Westen.
Hoe het gaat:quote:Op woensdag 16 november 2022 20:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan ben je gewoon bewust aan het liegen. Dan is het echt verwerpelijk. Laten we gewoon eerlijk blijven en wees een voorbeeld aan het Westen.
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:02 schreef polderturk het volgende:
Als Trump herkozen wordt, dan wordt het heel moeilijk voor Oekrane. Daarom moeten we nu NOG MEER hulp sturen naar Oekrane. Rusland moet voor de verkiezingen verslagen worden.
[ twitter ]
Het is helemaal niet relevant of het in elk dorp gebeurt en of iedere Rus het doet. Wat relevant is, is dat inmiddels duidelijk is dat het doel van deze oorlog is veranderd van 'bezetten' naar volledig uithollen van het land.Door civiele doelen aan te vallen en scorched earth toe te passen en door de burgerbevolking aan te pakken.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:05 schreef opgebaarde het volgende:
Sorry voor het beledigen daarstraks. Om het goed te maken: Ruslands MO is het martelen van oekrainers en ze doen dat in alle dorpen, steden en gebieden, alle Russen doen dat
Ik mis nog wel de aller aller goedkoopste laarzen en rugzakken die ik in andere filmpjes heb gezienquote:Op woensdag 16 november 2022 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Tering wat een ouwe rommel![]()
[ twitter ]
Die tankies doen de hele dag niets, en dan is het een kwartiertje spannend. Eigenlijk hetzelfde als je op maandagochtend ontdekt dat er een nieuwe koffieautomaat is geplaatst.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ondanks dat werken op kantoor niet altijd even spannend is, lijkt me vechten in een tank in Oekrane me soms weer net iets teveel van het goede. Brrr.
Deze hebben het nog goedquote:Op woensdag 16 november 2022 20:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik mis nog wel de aller aller goedkoopste laarzen en rugzakken die ik in andere filmpjes heb gezien
Ik verbaas me er gewoon over dat we zeggen dat Rusland overal burgers martelt en als ik dan in de msm daar berichten over zoek dan blijft het bij een relatief klein aantal plaatsen. Dat is het enige en toen begon jij direct te schuimbekken. Oorlogsmisdaden worden niet ontkent, we zien het topje van de ijsberg, alleen een beetjekritisch proberen te zijn is teveel. Je doet allerlei aannames en trekt conclusies over mij, ik kan me tegen onzin die jij verzint niet verdedigenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is helemaal niet relevant of het in elk dorp gebeurt en of iedere Rus het doet. Wat relevant is, is dat inmiddels duidelijk is dat het doel van deze oorlog is veranderd van 'bezetten' naar volledig uithollen van het land.Door civiele doelen aan te vallen en scorched earth toe te passen en door de burgerbevolking aan te pakken.
Er is inmiddels meer dan genoeg bewijs geleverd om de conclusie te trekken dat er gestructureerd gebruik wordt gemaakt van tactieken van marteling, executie, verkrachting en deportatie om de bevolking en daarmee het land volledig naar de kloten te helpen. Generaties kapot maken door moord en bewust traumatiseren. Dat afdoen met 'ja maar het gebeurt niet overal hoor' zoals jij deed, is hetzelfde als de holocaust bagatelliseren door te wijzen op het feit dat niet alle Joden zijn vergast.
Het is goor, het is walgelijk en het toont dat je totaal geen besef hebt van wat er in Oekrane gaande is. Of erger nog, dat je het wel weet maar het wel prima vindt 'omdat het nou eenmaal bij oorlog hoort enzo en je hebt je troepen niet altijd in de hand h, woeps hihi'. Het is bagatelliseren van het allersmerigste soort.
Het is ook gewoon flauwekul wat je roept. Er is echt al heel veel naar buiten gekomen over massagraven, straten vol met gexecuteerde burgers, deportaties uit bezet gebied. Dat het voor jou kennelijk nog niet genoeg is om conclusies te trekken zegt denk ik vooral heel veel over jou.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over dat we zeggen dat Rusland overal burgers martelt en als ik dan in de msm daar berichten over zoek dan blijft het bij een relatief klein aantal plaatsen. Dat is het enige en toen begon jij direct te schuimbekken. Oorlogsmisdaden worden niet ontkent, we zien het topje van de ijsberg, alleen een beetjekritisch proberen te zijn is teveel
Wil niemand reageren op je pesterijtjes? Als je de NOS gaat quoten zit het je wel dwars.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:
De raket die dinsdag in Polen neerkwam en daarbij twee mensen doodde, was volgens de Oekraense president Volodymyr Zelensky niet uit zijn land afkomstig. "Ik twijfel er niet aan dat die raket niet van ons was", zei hij tegen Oekraense media. Zelensky wijst Rusland aan als schuldige, op basis van zijn militaire inlichtingen.
Die clown weet het beter dan de VS & co.Heeft 'ie alweer lopen janken om een no fly zone?
Van de PVV had ik het niet verwacht.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:15 schreef speknek het volgende:
De AIVD weet zo gelijk wie ze door moeten lichten op financiering uit Rusland.
[ twitter ]
Oekrane was in het Soviet-tijdperk DE plek waar de Soviet wapenindustrie geconcentreerd was.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]![]()
Het was Russische rommel. Had er maar westers spul gestaan, dan was dit vast niet gebeurd
Dit is niet de twice impeached criminal expresident, maar zijn doorgesnoven zoon die inmiddels meer gaten in zijn hersens heeft dan een spons.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:02 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Ik zeg nergens dat het niet systematisch is. Houdt eens op man, stop eens met al die aannames. Als het al te moeilijk is om te lezen dat ook aan onze kant er geframed wordt dan moet je even een rondje gaan lopen want wellicht kalmeert datquote:Op woensdag 16 november 2022 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook gewoon flauwekul wat je roept. Er is echt al heel veel naar buiten gekomen over massagraven, straten vol met gexecuteerde burgers, deportaties uit bezet gebied. Dat het voor jou kennelijk nog niet genoeg is om conclusies te trekken zegt denk ik vooral heel veel over jou.
En dan hebben we het nog niet over onderschepte Russische communicatie over de lange termijnplanning voor massagraven voor Oekrainse burgers. Je moet wel totaal blind (willen) zijn om niet te zien dat het systematisch is.
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:
De raket die dinsdag in Polen neerkwam en daarbij twee mensen doodde, was volgens de Oekraense president Volodymyr Zelensky niet uit zijn land afkomstig. "Ik twijfel er niet aan dat die raket niet van ons was", zei hij tegen Oekraense media. Zelensky wijst Rusland aan als schuldige, op basis van zijn militaire inlichtingen.
quote:De plaats waar de astronaut zal inslaan, moet rekenen op gevolgen van rampzalige omvang. De minister van buitenlandse zaken heeft al gezegd dat de plaats van inslag in ieder geval niet in Nederland zal zijn. In welk land deze dan wel zal zijn, daar wil de minister zich nog niet over uitlaten. Nederland heeft namelijk heel veel buitenland. Nederland heeft bijvoorbeeld meer buitenland dan Duitsland. Nederland heeft ook meer buitenland dan Frankrijk. Nederland heeft zelfs veel meer buitenland dan Amerika en Rusland bij elkaar. Tot zover de rubriek 'waarin een klein land groot kan zijn'.
De minister van buitenlandse zaken echter zegt dat de minister van binnenlandse zaken alleen maar beweert dat de plaats van inslag niet in Nederland zal zijn, omdat hij minister van binnenlandse zaken is. En volgens de minister van buitenlandse zaken zal de plaats van inslag in ieder geval niet in het buitenland zijn. In welk land deze dan wel zal zijn, daar wil ook deze minister zich nog niet over uitlaten.
Herman Finkers
Ik verbaas me werkelijk over de vijandigheid van mensen tegen andere mensen van hun eigen volk, vanwege een oorlog die 1562 kilometer verderop is, en waar we alleen in zoverre betrokken bij zijn dat we wapens leveren en voor hen klappen.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:15 schreef speknek het volgende:
De AIVD weet zo gelijk wie ze door moeten lichten op financiering uit Rusland.
Hij reageerd helemaal niet haaks op de verklaring van de NAVO. Zijn info zegt op dit moment dat het een Russische raket was. Waarbij ie zegt ook dat die info incorrect kan zijn en de bewijzen daarvoor afwacht.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Ehh ja, hij is het land dat aangevallen wordt toch? En steun krijgt vanuit NAVO landen. Dan ben je niet echt snugger bezig door haaks op de verklaring van diezelfde NAVO te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |