Geloof je dat ECHT? Geloof je WERKELIJK dat hij de NAVO wil gaan aanvallen? Dit is de NAVO hoor... Voortgekomen uit het enige land dat ooit werkelijk atoombommen op burgers heeft gegooid en 2 steden heeft weggevaagd. Denk je werkelijk dat wij dat geen derde of vierde keer zullen doen als we het nodig vinden? Wij, het Westen, hebben bewezen dat we er toe in staat zijn. Wij, het Westen, zijn werkelijk levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:13 schreef J.B. het volgende:
[..]
Omdat Poetin ons ook gewoon op de korrel heeft.
Vanaf 1996. En vanaf de jaren 90 is Kgb/fsb/kremlin aan het stoken in Oekraine. in 2004 vergiftigen ze een poteniele president kandidaat.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Weet je ook waarom Oekraïne op die plek staat? Vanwege de Russische invloeden. En ze doen sinds 2013 hun stinkende best daar vanaf te komen en er een beter land van te maken. Maar Rusland steekt daar een stokje voor.
Hier ben ik het werkelijk helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vergelijk hem sowieso niet met Churchill. Churchill was als politicus gepokt en gemazeld en wist bovendien waar hij aan begon.
Zelensky was een komiek die voor de inval door vrijwel niemand, nationaal en internationaal, serieus werd genomen. Hoe die zich staande houdt daar heb ik diep, diep respect voor. En dan mag hij een keer onhandig doen of een domme fotoshoot houden. Er is geen opleiding voor deze shit.
Ik zie een lege regel?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:17 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag naar mij handtekening.
Omdat ie hoopt op betere wapens van ons. Sterker nog, ik denk dattie inmiddels hoopt dat de NAVO Rusland een kopje kleiner maakt.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me wel af waarom Zelensky zo zeker lijkt te weten dat het niet van hen komt terwijl er al lang en breed vergaderd is door de NAVO en de VS sowieso de beste intel heeft in dit hele gebeuren.
Bovenstaande geloof je zelf toch niet?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
Geloof je dat ECHT? Geloof je WERKELIJK dat hij de NAVO wil gaan aanvallen? Dit is de NAVO hoor... Voortgekomen uit het enige land dat ooit werkelijk atoombommen op burgers heeft gegooid en 2 steden heeft weggevaagd. Denk je werkelijk dat wij dat geen derde of vierde keer zullen doen als we het nodig vinden? Wij, het Westen, hebben bewezen dat we er toe in staat zijn. Wij, het Westen, zijn werkelijk levensgevaarlijk.
Jij bent blijkbaar nog niet zo er bewust van hoe gevaarlijk wij eigenlijk zijn. Gelukkig is Poetin zich daar wel van bewust. Hij weet heel goed dat hij ons nooit zal veroveren.
Tenzij we natuurlijk door onderling geruzie volledig uit elkaar vallen. Dan geven we hem zijn kans.
Maar dan nog vergeet je iets. Namelijk dat je een land alleen veroverd wanneer je er permanent blijft. En dat betekent dat hij een administratie moet opzetten voor heel Europa (of in ieder geval dat deel dat hij veroverd heeft).
Nou, zelfs de EU kan dat niet, hoewel die toch al best heel ver komt.
Het is compleet onrealistisch om te geloven dat Poetin ooit in zijn eentje een NAVO land zal aanvallen. Wees gerust.
Als hij het samen met China gaat doen, dan verandert dat wel één en ander. Maar China verdient te veel aan ons en wil dat nu echt niet kapot maken.
Dat Poetin ons zou willen veroveren is echt een sprookje.
Tuurlijk, Rusland bombardeert Oekraïne dagelijks, maar het is Oekraïne die olie op het vuur gooit?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ie hoopt op betere wapens van ons. Sterker nog, ik denk dattie inmiddels hoopt dat de NAVO Rusland een kopje kleiner maakt.
Dus lekker olie op het vuur gooien in de hoop dat zegmaar. Daar is die charlatan mee bezig.
Je zult Barbusse dan ook nimmer gaan begrijpen omdat hij een goed ontwikkeld geweten heeft.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Maar je schreef ook dat je woke was. Dus ik denk dat het niet zo is, wat jij hier schrijft.
Standaard goedpraterij van de Oekraïense corruptie. Nou is het mijn beurt om zoiets te zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Weet je ook waarom Oekraïne op die plek staat? Vanwege de Russische invloeden. En ze doen sinds 2013 hun stinkende best daar vanaf te komen en er een beter land van te maken. Maar Rusland steekt daar een stokje voor.
Hij probeert zijn land te redden, zijn burgers te beschermen. Dus hij is vrienden aan het zoeken die hem willen helpen. Wat is daar voor kritiek op te geven?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat ie hoopt op betere wapens van ons. Sterker nog, ik denk dattie inmiddels hoopt dat de NAVO Rusland een kopje kleiner maakt.
Dus lekker olie op het vuur gooien in de hoop dat zegmaar. Daar is die charlatan mee bezig.
nee? https://tradingeconomics.com/country-list/gdpquote:Op woensdag 16 november 2022 19:48 schreef RetepV het volgende:
Wij zijn samen met Duitsland de twee rijkste landen van Europa geworden
Ik proef wat zelfhaat.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
Geloof je dat ECHT? Geloof je WERKELIJK dat hij de NAVO wil gaan aanvallen? Dit is de NAVO hoor... Voortgekomen uit het enige land dat ooit werkelijk atoombommen op burgers heeft gegooid en 2 steden heeft weggevaagd. Denk je werkelijk dat wij dat geen derde of vierde keer zullen doen als we het nodig vinden? Wij, het Westen, hebben bewezen dat we er toe in staat zijn. Wij, het Westen, zijn werkelijk levensgevaarlijk.
Jij bent blijkbaar nog niet zo er bewust van hoe gevaarlijk wij eigenlijk zijn. Gelukkig is Poetin zich daar wel van bewust. Hij weet heel goed dat hij ons nooit zal veroveren.
Tenzij we natuurlijk door onderling geruzie volledig uit elkaar vallen. Dan geven we hem zijn kans.
Maar dan nog vergeet je iets. Namelijk dat je een land alleen veroverd wanneer je er permanent blijft. En dat betekent dat hij een administratie moet opzetten voor heel Europa (of in ieder geval dat deel dat hij veroverd heeft).
Nou, zelfs de EU kan dat niet, hoewel die toch al best heel ver komt.
Het is compleet onrealistisch om te geloven dat Poetin ooit in zijn eentje een NAVO land zal aanvallen. Wees gerust.
Als hij het samen met China gaat doen, dan verandert dat wel één en ander. Maar China verdient te veel aan ons en wil dat nu echt niet kapot maken.
Dat Poetin ons zou willen veroveren is echt een sprookje.
Per capita. Maar laat maar.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee? https://tradingeconomics.com/country-list/gdp
https://www.theglobalecon(...)rent_dollars/Europe/quote:
Rusland valt Oekraine binnen en neemt Krim in. En valt nu hele land binnen.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Standaard goedpraterij van de Oekraïense corruptie. Nou is het mijn beurt om zoiets te zeggen.
Kom op zeg, wat een zwakke redenatie. Dit is letterlijk wat de extreem-rechtse fascisten in Oekraïne al sinds 1991 roepen. Die gebruiken Rusland al sinds 1991 als zondebok. Standaard fascisten-taktiek om steun van het volk te winnen.
Wat vind jij bijvoorbeeld? Dat Duitsland geen invloed zou mogen hebben op Nederland? En dat Nederland geen invloed zou mogen hebben op Duitsland? We zijn toch buren? We kunnen niet verhuizen? Dus dan zorgen we er toch voor dat we beleefd tegen elkaar blijven en af en toe eens iets te doen wat de ander van ons wil, en andersom? Daar worden we allebei beter van. Kijk hoe goed dat bij ons heeft uitgepakt. Wij zijn samen met Duitsland de twee rijkste landen van Europa geworden, per capita.
Als Duitsland zich zou bemoeien met onze verkiezingen en een Duits poppetje als minister president neerzet, dan is dat heel erg fout ja.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Standaard goedpraterij van de Oekraïense corruptie. Nou is het mijn beurt om zoiets te zeggen.
Kom op zeg, wat een zwakke redenatie. Dit is letterlijk wat de extreem-rechtse fascisten in Oekraïne al sinds 1991 roepen. Die gebruiken Rusland al sinds 1991 als zondebok. Standaard fascisten-taktiek om steun van het volk te winnen.
Wat vind jij bijvoorbeeld? Dat Duitsland geen invloed zou mogen hebben op Nederland? En dat Nederland geen invloed zou mogen hebben op Duitsland? We zijn toch buren? We kunnen niet verhuizen? Dus dan zorgen we er toch voor dat we beleefd tegen elkaar blijven en af en toe eens iets te doen wat de ander van ons wil, en andersom? Daar worden we allebei beter van. Kijk hoe goed dat bij ons heeft uitgepakt. Wij zijn samen met Duitsland de twee rijkste landen van Europa geworden, per capita.
Omdat hij er natuurlijk bij gebaat is dat iedereen denkt dat het uit Rusland kwam. Meer steun, meer wapens, meer alles.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me wel af waarom Zelensky zo zeker lijkt te weten dat het niet van hen komt terwijl er al lang en breed vergaderd is door de NAVO en de VS sowieso de beste intel heeft in dit hele gebeuren.
Raar vergelijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ondanks dat werken op kantoor niet altijd even spannend is, lijkt me vechten in een tank in Oekraïne me soms weer net iets teveel van het goede. Brrr.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:35 schreef Hyperdude het volgende:
Filmpje met tanks.
Donetsk.
[ twitter ]
Wat is dit nu weer? Persoonlijke aanvallen omdat ik mijn mening geef?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Maar je schreef ook dat je woke was. Dus ik denk dat het niet zo is, wat jij hier schrijft.
Maar dan ben je gewoon bewust aan het liegen. Dan is het echt verwerpelijk. Laten we gewoon eerlijk blijven en wees een voorbeeld aan het Westen.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat hij er natuurlijk bij gebaat is dat iedereen denkt dat het uit Rusland kwam. Meer steun, meer wapens, meer alles.
Alleen de partij die meer geleverd heeft dan alle vrienden samen, die partij, daarvan doet hij voorkomen dat ze samen met Polen 'liegen'. Dat is een link spelletje, net op de dag dat de grote vriend zegt dat ze extra middelen beschikbaar stellenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat hij er natuurlijk bij gebaat is dat iedereen denkt dat het uit Rusland kwam. Meer steun, meer wapens, meer alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |