abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206699353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Leg nou eens uit waarom mensen zoals jij nog steeds zo pro-Rusland zijn in dit conflict want ik snap er echt niets van.

Je kiest voor een kant dat een ander land binnenvalt, de bevolking terroriseert, verkracht, ontvoert en waar op de propaganda kanalen 24/7 geroepen wordt om escalatie en nukes en "winnen of iedereen dood".

Ik wil het begrijpen dus doe je best.
Hier ben ik ook benieuwd naar @RetepV
pi_206699371
Niet pro Russisch maar anti Westers waar alle anderen die anti Westers zijn als bondgenoot worden gezien. Pure zelfhaat en zonder enig moreel besef. Negeren dus.
pi_206699376
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
(NOS)
Wat is Zelensky nu aan doen joh?
pi_206699379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:22 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
"Russia is suddenly realizing that they depend completely on Western technologies."

Dat is toch al een gepasseerd station? Wij hebben ooit die technologie bedacht. Maar inmiddels is iedereen wel afhankelijk van Chinese technologie.

En laat China nou naast Rusland liggen en goede vriendjes willen blijven. Ik vraag me af hoe lang het zal duren voordat ze zich DAT zullen realiseren. :+
pi_206699390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Niet? Dus die Oekraïense luchtafweerraket schoot op een decoy? Of waren ze S-300's aan het schieten voor vuurwerk, puur voor de lol?
Dat Rusland die raket op Polen heeft afgeschoten, o helder licht van dit forum.
pi_206699391
Ik vertrouw die Zelensky ook steeds minder. Hoe dom kan je zijn om klakkeloos dit te gaan roepen terwijl Polen en de NAVO de boel al enigszins gesust heeft.

Ik geloof overigens niet in een bewussie. Van beide partijen niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2022 18:46:31 ]
pi_206699395
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:36 schreef RetepV het volgende:

[..]
Nee, zo'n snowflake ben jij niet. Je zit namelijk in een groep. En die groep bestaat uit killers met wapens en een commandant. En als jij niet doet wat jouw commandant wil, dan hoeft je commandant alleen maar te insinueren dat je een slechte teamplayer bent en een gevaar voor de rest bent. En bij die rest zit wel minstens één zo'n gestoord zak. En die is prima bereid om jou voor je flikker te schieten omdat je een gevaar voor de groep bent.

Dus dat strafkamp zou jij voor zoiets nooit in gaan. En je zou dat wel weten. En je zou dus gewoon doen wat je opgedragen wordt, inclusief het vermoorden van kinderen. Want anders zal het je eigen dood zijn.

Vergeet dat nooit.
Precies, het gevolg is dat er geen echte helden meer zijn, door dat bewapend moordlustig volk dat niet aan hoor en wederhoor deed of doet.
pi_206699398
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat is Zelensky nu aan doen joh?
Zeggen dat het nog niet zo zeker is dat die raket van hen kwam, op basis van o.a. info van (o.a. ?) zijn luchtmacht.
pi_206699406
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zeggen dat het nog niet zo zeker is dat die raket van hen kwam, op basis van o.a. info van (o.a. ?) zijn luchtmacht.
Nee hij schreeuwt gewoon dat het zeker is dat de raket niet van hun kwam.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2022 18:47:43 ]
pi_206699418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:45 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dat Rusland die raket op Polen heeft afgeschoten, o helder licht van dit forum.
Die kruisraket was onderweg naar een Oekraïens doel, Einstein, en dat ding is door een S-300 salvo onderschept. De raket de in Polen is geland was onderdeel van dat salvo nadat de kruisraket al was vernietigd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_206699425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:45 schreef PS. het volgende:
Ik vertrouw die Zelensky ook steeds minder. Hoe dom kan je zijn om klakkeloos dit te gaan roepen terwijl Polen en de NAVO de boel al enigszins gesust heeft.

Ik geloof overigens niet in een bewussie. Van beide partijen niet.
Puur theoretisch kan het natuurlijk prima zo zijn dat de Navo en Polen willen deescaleren en daarom niet willen toegeven dat er een Russische raket op Navo terrein is geland.

Toch typisch hoe dat werkt. Altijd wordt alles wat Amerika en het westen roepen in twijfel getrokken, maar nu is het ineens waarheid omdat het in het anti-Oekraine sentiment van een paar trieste rukkers past.
pi_206699437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als zijn belangrijkste bondgenoot, een bondgenoot waardoor Oekraïne nu nog leeft en absoluut niet zonder kan, al meldt dat ze er zeker van zijn dat het geen Russische aanvalsraket was, dan is het opmerkelijk dat Zelensky daar nu al zo hard tegen ingaat.

Amerika willen ze echt niet kwijt en de NAVO gaat echt Rusland niet aanvallen.
  woensdag 16 november 2022 @ 18:50:45 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Die kruisraket was onderweg naar een Oekraïens doel, Einstein, en dat ding is door een S-300 salvo onderschept. De raket de in Polen is geland was onderdeel van dat salvo nadat de kruisraket al was vernietigd.
Volgens de Oekraïense luchtmacht is het geen S-300 van Oekraïne.
pi_206699459
Oekraïne zit midden in een oorlog, ik begrijp hun reactie dus wel. Hoe het ook gebeurd is, het lijkt niet met opzet en dat is al een zucht van verlichting voor de rest van Europa. Ik bedacht mij gisteravond wel hoe we totaal niet voorbereid zijn op een Russische raket die wel met opzet richting Polen of de Baltische Staten wordt gestuurd. We willen zo geen oorlog, dat we er ook 0,0 op voorbereid zijn.
pi_206699460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:47 schreef PS. het volgende:

[..]
quote:
Hij zou zich baseren op rapporten van de Oekraïense luchtmacht, die hij "niet anders dan vertrouwen" kan.
Hij laat ruimte dat de info van zijn luchtmacht niet juist is haal ik er indirect uit. Hij vertrouwt ze volledig dat de info die ze hem geven klopt. Maar vertrouwen is niet zelf zeker weten.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 18:51:37 #166
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206699463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:47 schreef PS. het volgende:

[..]
Wanneer deed hij dat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206699464
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Puur theoretisch kan het natuurlijk prima zo zijn dat de Navo en Polen willen deescaleren en daarom niet willen toegeven dat er een Russische raket op Navo terrein is geland.

Ja, en het lijkt mij verstandiger dat Zelensky ook een klein beetje doet aan de-escaleren ipv het vuurtje nog eens opstoken.
  woensdag 16 november 2022 @ 18:52:11 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699470
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Toch typisch hoe dat werkt. Altijd wordt alles wat Amerika en het westen roepen in twijfel getrokken, maar nu is het ineens waarheid omdat het in het anti-Oekraine sentiment van een paar trieste rukkers past.
Ik wil Zelensky wel geloven hoor. Waarom zou hij hierover liegen? Volgens mij heeft de NAVO gewoon geen zin in een artikel 5.
pi_206699477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[..]
Hij laat ruimte dat de info van zijn luchtmacht niet juist is haal ik er indirect uit. Hij vertrouwt ze volledig dat de info die ze hem geven klopt. Maar vertrouwen is niet zelf zeker weten.
Ja en daarvoor:

''President Zelensky is ervan overtuigd dat de raket die is ingeslagen in een Pools dorp niet Oekraïens was, maar Russisch.''
pi_206699482
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als zijn belangrijkste bondgenoot, een bondgenoot waardoor Oekraïne nu nog leeft en absoluut niet zonder kan, al meldt dat ze er zeker van zijn dat het geen Russische aanvalsraket was, dan is het opmerkelijk dat Zelensky daar nu al zo hard tegen ingaat.

Amerika willen ze echt niet kwijt en de NAVO gaat echt Rusland niet aanvallen.
Ik denk dat de man een vrij lastige baan heeft. Kan natuurlijk zo zijn dat hij soms ook even niet meer weet wat de verstandigste keuze in communicatie is.

Het is nogal wat waar hij ineens in verzeild is geraakt. Niet dat ik denk dat jij je daar iets bij voor kunt stellen trouwens, want je vermogen om je te verplaatsen in een ander is uiterst beperkt ontwikkeld.
pi_206699483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Leg nou eens uit waarom mensen zoals jij nog steeds zo pro-Rusland zijn in dit conflict want ik snap er echt niets van.
Ik begrijp bepaald niet dat er mensen kunnen bestaan die werkelijk niet kunnen begrijpen hoe je objectief moet blijven.

Deze oorlog is een zaak van Oekraïne en Rusland. Als Nederlander hoef ik geen keuze tussen die twee te maken. Het is niet mijn oorlog.

Waarom maak jij als Nederlander dan wel een keuze en ga je jezelf zelfs agressief gedragen tegen Nederlanders die geen keuze maken, in een situatie waar dat helemaal niet hoeft?

Geef eens gewoon antwoord op die vraag, in plaats van hem te omzeilen met lege uitspraken als "maar Rusland is de agressor :'(". Oekraìne is het tweede meest corrupte land van Europa. Rusland het eerste. Laat die twee alsjeblieft hun bullshit zelf onderling uitvechten. Europa zal daar alleen maar beter van worden.
  woensdag 16 november 2022 @ 18:53:49 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:53 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik begrijp bepaald niet dat er mensen kunnen bestaan die werkelijk niet kunnen begrijpen hoe je objectief moet blijven.

Deze oorlog is een zaak van Oekraïne en Rusland. Als Nederlander hoef ik geen keuze tussen die twee te maken. Het is niet mijn oorlog.

Waarom maak jij als Nederlander dan wel een keuze en ga je jezelf zelfs agressief gedragen tegen Nederlanders die geen keuze maken, in een situatie waar dat helemaal niet hoeft?

Geef eens gewoon antwoord op die vraag, in plaats van hem te omzeilen met lege uitspraken als "maar Rusland is de agressor :'(". Oekraìne is het tweede meest corrupte land van Europa. Rusland het eerste. Laat die twee alsjeblieft hun bullshit zelf onderling uitvechten. Europa zal daar alleen maar beter van worden.
Nee.
pi_206699494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:51 schreef PS. het volgende:

[..]
Ja, en het lijkt mij verstandiger dat Zelensky ook een klein beetje doet aan de-escaleren ipv het vuurtje nog eens opstoken.
Ja, DAT is zijn rol in dit conflict ja. De-escaleren.

Tering wat ben jij een drol _O-
pi_206699504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dus jouw commandant geeft je dan opdracht om burgers en kinderen te verkrachten en te martelen?
Ja, en waarom niet? Gebeurde in het Nederlandse leger ook gewoon hoor. Wel eens gehoord van "Bersiap"? Niemand is er immuun voor.
pi_206699509
quote:

[..]

_O- neutraal zegt ie.

_O-
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 18:55:51 #177
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206699515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:51 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat hij dan ook gewoon doet.
twitter

Maar blijf vooral lekker boos joh. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206699525
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, DAT is zijn rol in dit conflict ja. De-escaleren.

Tering wat ben jij een drol _O-
Ehh ja, hij is het land dat aangevallen wordt toch? En steun krijgt vanuit NAVO landen. Dan ben je niet echt snugger bezig door haaks op de verklaring van diezelfde NAVO te reageren.
pi_206699534
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:36 schreef RetepV het volgende:

[..]
Nee, zo'n snowflake ben jij niet. Je zit namelijk in een groep. En die groep bestaat uit killers met wapens en een commandant. En als jij niet doet wat jouw commandant wil, dan hoeft je commandant alleen maar te insinueren dat je een slechte teamplayer bent en een gevaar voor de rest bent. En bij die rest zit wel minstens één zo'n gestoord zak. En die is prima bereid om jou voor je flikker te schieten omdat je een gevaar voor de groep bent.

Dus dat strafkamp zou jij voor zoiets nooit in gaan. En je zou dat wel weten. En je zou dus gewoon doen wat je opgedragen wordt, inclusief het vermoorden van kinderen. Want anders zal het je eigen dood zijn.

Vergeet dat nooit.
Ik heb een moreel kompas dat werkt en nooit zo ontvankelijk geweest voor peer pressure. Dan maar een kogel koppen. Ik weiger burgers dood te martelen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 16 november 2022 @ 18:57:25 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699537
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ twitter ]

Lijkt mij logisch ook. Als het een Oekraïense raket geweest is, dan wil je natuurlijk gewoon kunnen onderzoeken wat er fout is gegaan en hoe dit in de toekomst te voorkomen.
pi_206699542
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ twitter ]

Boos? Ik reageer hier net met 3 posts waarvan geen 1 boos is.

Laat het duidelijk zijn dat ik echt geen team-Rusland ben, integendeel zelfs. Maar als die tweet de daadwerkelijke tekst is, dan mag de NOS het ook wel wat genuanceerder brengen.
pi_206699545
quote:

[..]

Je gelooft toch zeker zelf niet dat jij objectief bent in deze?
pi_206699554
Ik vertrouw in deze toch meer op de Amerikanen. En die zeggen dat het niet aannemelijk is dat de raket vanuit Rusland is afgevuurd.

Het scenario dat het een afzwaaier van de Oekraïense luchtafweer is geweest lijkt mij ook het meest aannemelijk.
pi_206699569
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:56 schreef PS. het volgende:

[..]
Ehh ja, hij is het land dat aangevallen wordt toch? En steun krijgt vanuit NAVO landen. Dan ben je niet echt snugger bezig door haaks op de verklaring van diezelfde NAVO te reageren.
Misschien moet hij verder deescaleren en gewoon de grens een paar honderd km naar het noordwesten verschuiven.

Lekker deescaleren als je land wordt binnengevallen en je bevolking wordt verkracht, vermoord en gedeporteerd.

Lekker wegkijken als leider van het land als je er van overtuigd bent dat de bommen inmiddels ook in je buurland vallen en de NAVO dat probeert te verdoezelen. Ik zeg niet dat het zo is, maar als hij daar over twijfelt dan is het zijn goed recht om dat te benadrukken. Sterker nog, dat is zijn plicht naar zijn volk.
  woensdag 16 november 2022 @ 19:00:47 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699572
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Ik vertrouw in deze toch meer op de Amerikanen. En die zeggen dat het niet aannemelijk is dat de raket vanuit Rusland is afgevuurd.

Het scenario dat het een afzwaaier van de Oekraïense luchtafweer is geweest lijkt mij ook het meest aannemelijk.
Als het een S-300 is, dan komt hij niet uit Rusland inderdaad. Dan komt hij uit Belarus.
pi_206699613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Misschien moet hij verder deescaleren en gewoon de grens een paar honderd km naar het noordwesten verschuiven.

Lekker deescaleren als je land wordt binnengevallen en je bevolking wordt verkracht, vermoord en gedeporteerd.

Lekker wegkijken als leider van het land als je er van overtuigd bent dat de bommen inmiddels ook in je buurland vallen en de NAVO dat probeert te verdoezelen. Ik zeg niet dat het zo is, maar als hij daar over twijfelt dan is het zijn goed recht om dat te benadrukken. Sterker nog, dat is zijn plicht naar zijn volk.
Ik heb het verder ook niet over de oorlogsvoering in zijn land natuurlijk, ik heb het over dit specifieke geval. Ik vind het gewoon erg dom om dit soort dingen te roepen. Wat schiet je er mee op?

Laat de NAVO het lekker uitzoeken, en laat die zich er lekker over uitspreken. Is gewoon olie op het vuur gooien, schiet je in je eigen land niks mee op.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2022 19:05:05 ]
pi_206699622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat de man een vrij lastige baan heeft. Kan natuurlijk zo zijn dat hij soms ook even niet meer weet wat de verstandigste keuze in communicatie is.

Het is nogal wat waar hij ineens in verzeild is geraakt. Niet dat ik denk dat jij je daar iets bij voor kunt stellen trouwens, want je vermogen om je te verplaatsen in een ander is uiterst beperkt ontwikkeld.
Hij gaat bewust tegen de Amerikanen in, dat heeft een doel. Als het echt rusland was dan snapt hij echt wel dat hij misschien even mee had moeten doen met de leugen

Sorry voor het beledigen daarstraks. Om het goed te maken: Ruslands MO is het martelen van oekrainers en ze doen dat in alle dorpen, steden en gebieden, alle Russen doen dat
pi_206699645
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:04 schreef PS. het volgende:

[..]
Ik heb het verder ook niet over de oorlogsvoering in zijn land natuurlijk, ik heb het over dit specifieke geval. Ik vind het gewoon erg dom om dit soort dingen te roepen. Wat schiet je er mee op?

Laat de NAVO het lekker uitzoeken, en laat die zich er lekker over uitspreken. Is gewoon olie op het vuur gooien, schiet je in je eigen land niks mee op.
Ik vind dat niet. En al zou het wel dom zijn, dan refereer ik naar mijn eerdere post.

Het is niet bepaald de baan geworden waar deze man voor getekend heeft. Dat ie af en toe wat ongelukkig handelt is hem vergeven.
pi_206699687
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dat niet. En al zou het wel dom zijn, dan refereer ik naar mijn eerdere post.

Het is niet bepaald de baan geworden waar deze man voor getekend heeft. Dat ie af en toe wat ongelukkig handelt is hem vergeven.
Vergelijk hem eens met Churchill. Hoe onhandig was die vent. Toch de enige reden waarom Duitsland niet won.
pi_206699691
quote:
84s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Nee.
Jij jouw mening, ik mijn mening.

Laat anderen dat ook zo doen. Ik vind Nederland te belangrijk om het in gevaar te brengen voor zo'n corrupt land als Oekraïne. Het is niet eens een land waar het ooit goed was, maar dat corrupt geraakt is. Het is een land waar corruptie vanaf het begin af aan de norm was, waardoor corruptie in de wet geïnstitutionaliseerd is geraakt.

Oekraïne kan alleen nog maar goed komen wanneer die geïnstitutionaliseerde corruptie uit de wetgeving gehaald wordt. Maar dat zal nooit gebeuren wanneer die corrupte mensen die er verantwoordelijk voor zijn de macht in handen blijven houden.

En zoiets wil ik niet in de EU hebben, omdat het ONS, de EU en daarmee Nederland, in gevaar brengt. Zoals die andere VEEL MINDER corrupte landen zoals Griekenland en Hongarije ONS al in gevaar brengen.

Nederland op plek 8
Griekenland op plek 58
Hongarije op plek 73
Dan een heleboel kleine corrupte landen uit Afrika. En dan een keer:
Oekraïne op plek 122
Rusland op plek 136

Van 180 landen op de lijst.

Ik ben niet pro-Rusland maar anti-Rusland. Maar ik ben ook anti-Oekraïne.

En ik beschouw iedereen die agressief pro-Oekraïne is als iemand die niet begrijpt waar hij mee bezig is. En ja, op dit forum zijn nou eenmaal vele agressief pro-Oekraïeners. Het is dus logisch dat ik meer kritiek op pro-Oekraïeners heb dan op pro-Russen. Want er hier zijn geen agressief pro-Russen.
pi_206699711
quote:

[..]

Omdat Poetin ons ook gewoon op de korrel heeft. Je bent bent het allicht al vergeten, maar Rusland heeft ook voor de oorlog al vijandig jegens Nederland en de rest van de EU gehandeld. Mooi voorbeeld daarvan is het draaien aan de gaskraan wat al in maart 2021 (dus een jaar voor de oorlog) begon. Hoewel de oorlog blijkbaar slechts een zaak tussen Oekraïne en Rusland is anticipeerden de Russen wel op het begin ervan door te proberen de rest van Europa in de kou te zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2022 19:15:08 ]
pi_206699713
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
_O- neutraal zegt ie.

_O-
Waar zeg ik dat? Ik zeg: objectief. Begrijp je het verschil niet tussen 'objectief' en 'neutraal'?

Ook ben ik pro-EU en pro-Nederland. Is dat slecht dan? Integendeel, zou ik zeggen...
pi_206699723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb een moreel kompas dat werkt en nooit zo ontvankelijk geweest voor peer pressure. Dan maar een kogel koppen. Ik weiger burgers dood te martelen.
Mooi gezegd. Maar je schreef ook dat je woke was. Dus ik denk dat het niet zo is, wat jij hier schrijft. :)
pi_206699742
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Vergelijk hem eens met Churchill. Hoe onhandig was die vent. Toch de enige reden waarom Duitsland niet won.
Ik vergelijk hem sowieso niet met Churchill. Churchill was als politicus gepokt en gemazeld en wist bovendien waar hij aan begon.

Zelensky was een komiek die voor de inval door vrijwel niemand, nationaal en internationaal, serieus werd genomen. Hoe die zich staande houdt daar heb ik diep, diep respect voor. En dan mag hij een keer onhandig doen of een domme fotoshoot houden. Er is geen opleiding voor deze shit.
pi_206699744
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
_O- neutraal zegt ie.

_O-
Standaard Russische trollentechniek. roepen dat je neutraal bent, en daarna het verkrachten, martelen, en vermoorden van Oekrainers goed praten.
Daarna proberen ze te doen alsof ze moreel superieur zijn aan mensen die tegen het verkrachten, martelen, en vermoorden zijn.

Nederlanders zijn het duidelijk niet, want die onthouden wel dat er ook 193 Nederlanders afgeslacht zijn door diezelfde russen.
pi_206699756
quote:

[..]

Ik verwijs je graag naar mij handtekening.
  woensdag 16 november 2022 @ 19:18:24 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:12 schreef RetepV het volgende:

[..]
Jij jouw mening, ik mijn mening.

Laat anderen dat ook zo doen. Ik vind Nederland te belangrijk om het in gevaar te brengen voor zo'n corrupt land als Oekraïne. Het is niet eens een land waar het ooit goed was, maar dat corrupt geraakt is. Het is een land waar corruptie vanaf het begin af aan de norm was, waardoor corruptie in de wet geïnstitutionaliseerd is geraakt.

Oekraïne kan alleen nog maar goed komen wanneer die geïnstitutionaliseerde corruptie uit de wetgeving gehaald wordt. Maar dat zal nooit gebeuren wanneer die corrupte mensen die er verantwoordelijk voor zijn de macht in handen blijven houden.

En zoiets wil ik niet in de EU hebben, omdat het ONS, de EU en daarmee Nederland, in gevaar brengt. Zoals die andere VEEL MINDER corrupte landen zoals Griekenland en Hongarije ONS al in gevaar brengen.

Nederland op plek 8
Griekenland op plek 58
Hongarije op plek 73
Dan een heleboel kleine corrupte landen uit Afrika. En dan een keer:
Oekraïne op plek 122
Rusland op plek 136

Van 180 landen op de lijst.

Ik ben niet pro-Rusland maar anti-Rusland. Maar ik ben ook anti-Oekraïne.

En ik beschouw iedereen die agressief pro-Oekraïne is als iemand die niet begrijpt waar hij mee bezig is. En ja, op dit forum zijn nou eenmaal vele agressief pro-Oekraïeners. Het is dus logisch dat ik meer kritiek op pro-Oekraïeners heb dan op pro-Russen. Want er hier zijn geen agressief pro-Russen.
Weet je ook waarom Oekraïne op die plek staat? Vanwege de Russische invloeden. En ze doen sinds 2013 hun stinkende best daar vanaf te komen en er een beter land van te maken. Maar Rusland steekt daar een stokje voor.
pi_206699813
quote:

[..]

Wat doe je hier dan?
Ga dan gewoon verder met je leven en negeer alles rond die oorlog.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 16 november 2022 @ 19:22:30 #199
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206699826
quote:

[..]

Hongarije is net zo corrupt en dat is een EU land , door Rusland

Als wij niets doen dan staat putin over 10 jaar in Amsterdam te bombarderen, hij wil de NATO opsplitsen dat is de voorwaarde voor vrede in Oekraine
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206699835
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 19:14 schreef RetepV het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg: objectief. Begrijp je het verschil niet tussen 'objectief' en 'neutraal'?

Ook ben ik pro-EU en pro-Nederland. Is dat slecht dan? Integendeel, zou ik zeggen...
Objectief zegt ie _O- _O-

Ik ben trouwens 100% anti-Rusland. Ik ben niet pro-Oekraïne want ik wil ze niet in de EU en niet in de NAVO. Nu niet en over 10 jaar ook niet, dan moet er echt eerst heel veel gebeuren.

Maar in deze oorlog ben ik 100% tegen de agressor Rusland en ik hoop dan ook dat het snel voorbij is, dat al die Russen terug hun land ingeschoten worden en dat de Krim en het Oosten weer gewoon bij Oekraïne horen. En dat alle gedeporteerden veilig terug kunnen keren. Neutraal of objectief zijn in dit conflict betekent dat je de agressor en zijn verkrachten, moorden, burgerdoelen aanvallen en martelen niet afkeurt.

En dan ben je gewoon een ongelooflijke hufter en mag je wat mij betreft ook met een raket Rusland ingeschoten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')