abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206699353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Leg nou eens uit waarom mensen zoals jij nog steeds zo pro-Rusland zijn in dit conflict want ik snap er echt niets van.

Je kiest voor een kant dat een ander land binnenvalt, de bevolking terroriseert, verkracht, ontvoert en waar op de propaganda kanalen 24/7 geroepen wordt om escalatie en nukes en "winnen of iedereen dood".

Ik wil het begrijpen dus doe je best.
Hier ben ik ook benieuwd naar @RetepV
pi_206699371
Niet pro Russisch maar anti Westers waar alle anderen die anti Westers zijn als bondgenoot worden gezien. Pure zelfhaat en zonder enig moreel besef. Negeren dus.
pi_206699376
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:37 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
(NOS)
Wat is Zelensky nu aan doen joh?
pi_206699379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:22 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
"Russia is suddenly realizing that they depend completely on Western technologies."

Dat is toch al een gepasseerd station? Wij hebben ooit die technologie bedacht. Maar inmiddels is iedereen wel afhankelijk van Chinese technologie.

En laat China nou naast Rusland liggen en goede vriendjes willen blijven. Ik vraag me af hoe lang het zal duren voordat ze zich DAT zullen realiseren. :+
pi_206699390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Niet? Dus die Oekraïense luchtafweerraket schoot op een decoy? Of waren ze S-300's aan het schieten voor vuurwerk, puur voor de lol?
Dat Rusland die raket op Polen heeft afgeschoten, o helder licht van dit forum.
pi_206699391
Ik vertrouw die Zelensky ook steeds minder. Hoe dom kan je zijn om klakkeloos dit te gaan roepen terwijl Polen en de NAVO de boel al enigszins gesust heeft.

Ik geloof overigens niet in een bewussie. Van beide partijen niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2022 18:46:31 ]
pi_206699395
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:36 schreef RetepV het volgende:

[..]
Nee, zo'n snowflake ben jij niet. Je zit namelijk in een groep. En die groep bestaat uit killers met wapens en een commandant. En als jij niet doet wat jouw commandant wil, dan hoeft je commandant alleen maar te insinueren dat je een slechte teamplayer bent en een gevaar voor de rest bent. En bij die rest zit wel minstens één zo'n gestoord zak. En die is prima bereid om jou voor je flikker te schieten omdat je een gevaar voor de groep bent.

Dus dat strafkamp zou jij voor zoiets nooit in gaan. En je zou dat wel weten. En je zou dus gewoon doen wat je opgedragen wordt, inclusief het vermoorden van kinderen. Want anders zal het je eigen dood zijn.

Vergeet dat nooit.
Precies, het gevolg is dat er geen echte helden meer zijn, door dat bewapend moordlustig volk dat niet aan hoor en wederhoor deed of doet.
pi_206699398
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat is Zelensky nu aan doen joh?
Zeggen dat het nog niet zo zeker is dat die raket van hen kwam, op basis van o.a. info van (o.a. ?) zijn luchtmacht.
pi_206699406
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zeggen dat het nog niet zo zeker is dat die raket van hen kwam, op basis van o.a. info van (o.a. ?) zijn luchtmacht.
Nee hij schreeuwt gewoon dat het zeker is dat de raket niet van hun kwam.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2022 18:47:43 ]
pi_206699418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:45 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dat Rusland die raket op Polen heeft afgeschoten, o helder licht van dit forum.
Die kruisraket was onderweg naar een Oekraïens doel, Einstein, en dat ding is door een S-300 salvo onderschept. De raket de in Polen is geland was onderdeel van dat salvo nadat de kruisraket al was vernietigd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_206699425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:45 schreef PS. het volgende:
Ik vertrouw die Zelensky ook steeds minder. Hoe dom kan je zijn om klakkeloos dit te gaan roepen terwijl Polen en de NAVO de boel al enigszins gesust heeft.

Ik geloof overigens niet in een bewussie. Van beide partijen niet.
Puur theoretisch kan het natuurlijk prima zo zijn dat de Navo en Polen willen deescaleren en daarom niet willen toegeven dat er een Russische raket op Navo terrein is geland.

Toch typisch hoe dat werkt. Altijd wordt alles wat Amerika en het westen roepen in twijfel getrokken, maar nu is het ineens waarheid omdat het in het anti-Oekraine sentiment van een paar trieste rukkers past.
pi_206699437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:46 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als zijn belangrijkste bondgenoot, een bondgenoot waardoor Oekraïne nu nog leeft en absoluut niet zonder kan, al meldt dat ze er zeker van zijn dat het geen Russische aanvalsraket was, dan is het opmerkelijk dat Zelensky daar nu al zo hard tegen ingaat.

Amerika willen ze echt niet kwijt en de NAVO gaat echt Rusland niet aanvallen.
  woensdag 16 november 2022 @ 18:50:45 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Die kruisraket was onderweg naar een Oekraïens doel, Einstein, en dat ding is door een S-300 salvo onderschept. De raket de in Polen is geland was onderdeel van dat salvo nadat de kruisraket al was vernietigd.
Volgens de Oekraïense luchtmacht is het geen S-300 van Oekraïne.
pi_206699459
Oekraïne zit midden in een oorlog, ik begrijp hun reactie dus wel. Hoe het ook gebeurd is, het lijkt niet met opzet en dat is al een zucht van verlichting voor de rest van Europa. Ik bedacht mij gisteravond wel hoe we totaal niet voorbereid zijn op een Russische raket die wel met opzet richting Polen of de Baltische Staten wordt gestuurd. We willen zo geen oorlog, dat we er ook 0,0 op voorbereid zijn.
pi_206699460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:47 schreef PS. het volgende:

[..]
quote:
Hij zou zich baseren op rapporten van de Oekraïense luchtmacht, die hij "niet anders dan vertrouwen" kan.
Hij laat ruimte dat de info van zijn luchtmacht niet juist is haal ik er indirect uit. Hij vertrouwt ze volledig dat de info die ze hem geven klopt. Maar vertrouwen is niet zelf zeker weten.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 18:51:37 #166
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206699463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:47 schreef PS. het volgende:

[..]
Wanneer deed hij dat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206699464
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Puur theoretisch kan het natuurlijk prima zo zijn dat de Navo en Polen willen deescaleren en daarom niet willen toegeven dat er een Russische raket op Navo terrein is geland.

Ja, en het lijkt mij verstandiger dat Zelensky ook een klein beetje doet aan de-escaleren ipv het vuurtje nog eens opstoken.
  woensdag 16 november 2022 @ 18:52:11 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699470
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Toch typisch hoe dat werkt. Altijd wordt alles wat Amerika en het westen roepen in twijfel getrokken, maar nu is het ineens waarheid omdat het in het anti-Oekraine sentiment van een paar trieste rukkers past.
Ik wil Zelensky wel geloven hoor. Waarom zou hij hierover liegen? Volgens mij heeft de NAVO gewoon geen zin in een artikel 5.
pi_206699477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[..]
Hij laat ruimte dat de info van zijn luchtmacht niet juist is haal ik er indirect uit. Hij vertrouwt ze volledig dat de info die ze hem geven klopt. Maar vertrouwen is niet zelf zeker weten.
Ja en daarvoor:

''President Zelensky is ervan overtuigd dat de raket die is ingeslagen in een Pools dorp niet Oekraïens was, maar Russisch.''
pi_206699482
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als zijn belangrijkste bondgenoot, een bondgenoot waardoor Oekraïne nu nog leeft en absoluut niet zonder kan, al meldt dat ze er zeker van zijn dat het geen Russische aanvalsraket was, dan is het opmerkelijk dat Zelensky daar nu al zo hard tegen ingaat.

Amerika willen ze echt niet kwijt en de NAVO gaat echt Rusland niet aanvallen.
Ik denk dat de man een vrij lastige baan heeft. Kan natuurlijk zo zijn dat hij soms ook even niet meer weet wat de verstandigste keuze in communicatie is.

Het is nogal wat waar hij ineens in verzeild is geraakt. Niet dat ik denk dat jij je daar iets bij voor kunt stellen trouwens, want je vermogen om je te verplaatsen in een ander is uiterst beperkt ontwikkeld.
pi_206699483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Leg nou eens uit waarom mensen zoals jij nog steeds zo pro-Rusland zijn in dit conflict want ik snap er echt niets van.
Ik begrijp bepaald niet dat er mensen kunnen bestaan die werkelijk niet kunnen begrijpen hoe je objectief moet blijven.

Deze oorlog is een zaak van Oekraïne en Rusland. Als Nederlander hoef ik geen keuze tussen die twee te maken. Het is niet mijn oorlog.

Waarom maak jij als Nederlander dan wel een keuze en ga je jezelf zelfs agressief gedragen tegen Nederlanders die geen keuze maken, in een situatie waar dat helemaal niet hoeft?

Geef eens gewoon antwoord op die vraag, in plaats van hem te omzeilen met lege uitspraken als "maar Rusland is de agressor :'(". Oekraìne is het tweede meest corrupte land van Europa. Rusland het eerste. Laat die twee alsjeblieft hun bullshit zelf onderling uitvechten. Europa zal daar alleen maar beter van worden.
  woensdag 16 november 2022 @ 18:53:49 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206699489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:53 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik begrijp bepaald niet dat er mensen kunnen bestaan die werkelijk niet kunnen begrijpen hoe je objectief moet blijven.

Deze oorlog is een zaak van Oekraïne en Rusland. Als Nederlander hoef ik geen keuze tussen die twee te maken. Het is niet mijn oorlog.

Waarom maak jij als Nederlander dan wel een keuze en ga je jezelf zelfs agressief gedragen tegen Nederlanders die geen keuze maken, in een situatie waar dat helemaal niet hoeft?

Geef eens gewoon antwoord op die vraag, in plaats van hem te omzeilen met lege uitspraken als "maar Rusland is de agressor :'(". Oekraìne is het tweede meest corrupte land van Europa. Rusland het eerste. Laat die twee alsjeblieft hun bullshit zelf onderling uitvechten. Europa zal daar alleen maar beter van worden.
Nee.
pi_206699494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:51 schreef PS. het volgende:

[..]
Ja, en het lijkt mij verstandiger dat Zelensky ook een klein beetje doet aan de-escaleren ipv het vuurtje nog eens opstoken.
Ja, DAT is zijn rol in dit conflict ja. De-escaleren.

Tering wat ben jij een drol _O-
pi_206699504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dus jouw commandant geeft je dan opdracht om burgers en kinderen te verkrachten en te martelen?
Ja, en waarom niet? Gebeurde in het Nederlandse leger ook gewoon hoor. Wel eens gehoord van "Bersiap"? Niemand is er immuun voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')