Die directrice moeten ze gewoon keiharde schop geven en ontslaan..quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gek verhaal en bijzonder dat er nog mensen werken daar
Uit ervaring weet ik dat zelf weggaan en een uur later ergens anders werken beter werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die directrice moeten ze gewoon keiharde schop geven en ontslaan..
Misschien dat ze een prima loon krijgen, ben het met eens hoor dat het vreemd/raar is dat ze er nog mensen werken daarquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat zelf weggaan en een uur later ergens anders werken beter werkt.
Daarom bijzonder dat er nog mensen daar werken.
Die is wel fysiek aanwezig inderdaadquote:
ik kan me van enige tijd terug ook van een soort van tuincentrum een rechtzaak herinneren over een werknemer die jarenlang zelfs zonder loon bij deze champignonkwekerij gewerkt had, en 10 jaar lang compleet gemanipuleerd was, 6 dagen per wek werken en vrijwel nooit vakantie (man was lichtelijk verstandelijk gehandicapt en dus manipuleerbaar)...quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gek verhaal en bijzonder dat er nog mensen werken daar
De titel klopt volgens mij niet: de Assense vestiging zit aan de Borgstee, de vestiging in Groningen zit wel aan de Pelzerweg.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:09 schreef Loveable het volgende:
Medewerkers van tuincentrum Tuinland, waaronder werknemers van de vestiging aan de Peizerweg in Stad, zeggen tegenover vakbond CNV dat ze worden geïntimideerd en vernederd door één van de twee directeuren van het bedrijf.
Gaat om alle tuincentrum van Tuinlandquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De titel klopt volgens mij niet: de Assense vestiging zit aan de Borgstee, de vestiging in Groningen zit wel aan de Pelzerweg.
hahahahahha je laat je toch niet voor lul zetten door jabba the huttquote:
Ze heeft wel ook een bedrijfje dat Serena's Sensual Living heet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen in leidinggevende positiesOp de een of andere manier moet het merendeel zich bewijzen door te acteren alsof ze een brute man zijn. Heel raar. Serena heeft waarschijnlijk een klit van 20 cm.
Komt me zo bekend voor dit wijf..quote:
Desondanks, klasse reactie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
Zo'n directeur heb ik ook ooit gehad in het verleden.
Vond het leuk om als ie een klant rondleidde of zo om dan net name personeel van de werkvloer, in het bijzijn van de klant, die mensen te kleineren/beledigen/voor schut te zetten.
Je zag die klanten ook schrikken van dat gedrag.
Heb hem daar een keer op aangesproken, in het bijzijn van een klant, of ie dat normaal vond.
Eén keer raden wiens contract toen niet verlengd werd
[Jambers]In het weekend klust ze bij als Black Bertha[/Jambers]quote:
En laat ze zich compleet afranselen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[Jambers]In het weekend klust ze bij als Black Bertha[/Jambers]
Dat is precies hoe ik mij de gemiddelde Drentse vrouw voorstel.quote:
Is dat de zus van die burgemeester van Utrecht ?quote:
quote:
quote:Directrice Tuinland (met vier vestigingen) volgt haar hart en start Serena's Sensual Living
Varkens onesies?quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:05 schreef Het_Bokje het volgende:
Tja, als zij op me af zou komen lopen, zou ik ook schrikken.
Je uit laten schelden![]()
![]()
Wat verkoopt Serena's Sensual Living? Mos uit haar kut?
en Troggen?quote:
Hoe dronken ik ook ben, daar ken ik haar niet vanquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dronken een wilde nacht gehad, Red?
Laat me raden...jouw contract omdat meneer de directeur zich op zijn teentjes getrapt voelde.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
Zo'n directeur heb ik ook ooit gehad in het verleden.
Vond het leuk om als ie een klant rondleidde of zo om dan net name personeel van de werkvloer, in het bijzijn van de klant, die mensen te kleineren/beledigen/voor schut te zetten.
Je zag die klanten ook schrikken van dat gedrag.
Heb hem daar een keer op aangesproken, in het bijzijn van een klant, of ie dat normaal vond.
Eén keer raden wiens contract toen niet verlengd werd
Of Braddie zonder make up?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
Is dat niet gewoon Braddie met make up op?
'Dikke BMW!'quote:
Yep.quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Laat me raden...jouw contract omdat meneer de directeur zich op zijn teentjes getrapt voelde.
Dat kan ik mij zeker voorstellen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep.
Maar was blij dat ik daar weg was.
Het schijnt inderdaad dat nijlpaarden nogal agressief kunnen reageren in hun territoriumquote:
Als je de vloer weer eens voelt trillen, loop dan haar kant en zet een stapje opzij, zij is nooit op tijd gestopt om jou de huid vol te schelden en je hebt er een dag overleefdquote:
Wellicht kan ze nog voorzitter van de Tweede Kamer worden...quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die directrice moeten ze gewoon keiharde schop geven en ontslaan..
Haha grapjas. Ik kan je verzekeren dat de gemiddelde Drentse vrouw er niet uitziet als dit wijf.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:42 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Dat is precies hoe ik mij de gemiddelde Drentse vrouw voorstel.Kon zo de vrouw van Evert Baptist zijn.
Kan ze daar lekker lopen schreeuwen en gillen etc tegen Rutte etcquote:Op vrijdag 11 november 2022 15:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wellicht kan ze nog voorzitter van de Tweede Kamer worden...
Een prima loon bij een tuincentrum? Dat kun je wel vergeten, allemaal minimaal loon werk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien dat ze een prima loon krijgen, ben het met eens hoor dat het vreemd/raar is dat ze er nog mensen werken daar
Tja dan weet ik ook niet waarom ze er toch blijvenquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een prima loon bij een tuincentrum? Dat kun je wel vergeten, allemaal minimaal loon werk.
Daarom ook idioot om bij zo’n bedrijf te blijven werken, de baantjes in dat segment liggen voor het oprapen.
https://dvhn.nl/economie/(...)Living-24874021.htmlquote:Tuinland-directrice Serena Drenth (45) uit Assen is onlangs een nieuw eigen bedrijf gestart. Serena’s Sensual Living. ,,Sensual, tja iedereen denkt dan aan iets anders.”
Vibrators voor een maatje groterquote:Op vrijdag 11 november 2022 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://dvhn.nl/economie/(...)Living-24874021.html
Drilboren van bouwplaatsen 😱quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:43 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Vibrators voor een maatje groter![]()
![]()
Bij dit stuk nageboorte praat je algauw over het formaat brandblusser en dan ook nog onder water,hoe wil je anders die dooie zeehond daaronder nat krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:43 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Vibrators voor een maatje groter![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2022 13:05 schreef Het_Bokje het volgende:Wat verkoopt Serena's Sensual Living? Mos uit haar kut?
Weinig paasgepunte lansen daar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:07 schreef Djeez het volgende:
Ik heb er enkele jaren geleden nog gesolliciteerd op de functie van content manager. Blij dat ik niet ben aangenomen
De werkgevers hebben altijd heel snel vrienden en kunnen er dus voor zorgen dat iemand geen goedbetaalde leuke baan meer kan krijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:01 schreef HyperViper het volgende:
Je laten intimideren door een werkgever.Dan ben je echt een verliezer hoor.
Dan laat je je alsnog intimideren. Jij gaat al uit van je eigen onmacht. Een verliezers mentaliteit.quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:15 schreef torentje het volgende:
[..]
De werkgevers hebben altijd heel snel vrienden en kunnen er dus voor zorgen dat iemand geen goedbetaalde leuke baan meer kan krijgen.
Zonder eenheid lukt het nooit om de werkgevers buitenspel te zetten. En hier is de eenheid pro-werkgevers.quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan laat je je alsnog intimideren. Jij gaat al uit van je eigen onmacht. Een verliezers mentaliteit.
Ze volgt gewoon haar hart.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ze heeft wel ook een bedrijfje dat Serena's Sensual Living heet.
Wat dat over haar clit zegt, daar durf ik eigenlijk niet over te speculeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |