abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206621051
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 10 november 2022 @ 07:19:42 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206621052
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206621137
twitter
pi_206621169
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 07:38 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Waarmee ze weer eens toegeven dat het puur landje veroveren is en soevereiniteit van Oekraďne nooit als zodanig werd gezien, in ieder geval aan de top daar.

De bevolking zelf is inmiddels ook steeds meer geďndoctrineerd.
pi_206621236
Wat een hypocrisie. Na de oorlog hebben ze ons (en andere Europese landen) samen met de VS onder druk gezet om onze koloniën op te geven. Waar met de kennis van nu best wat voor te zeggen is, maar bon.

En dan nu dit flikken :')
pi_206621533
twitter
pi_206621668
quote:
Zit kern van waarheid in natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206621754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zit kern van waarheid in natuurlijk.
Yep.
Kan geen toeval zijn.
  donderdag 10 november 2022 @ 09:50:31 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206621922
twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 10 november 2022 @ 09:58:19 #11
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206621984
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:26 schreef polderturk het volgende:

[..]
Yep.
Kan geen toeval zijn.
Ik denk meer dat ze de illusie hadden dat de schreeuwende GOP won, en er momentum kwam om de hulp af te bouwen.

En dat gaat dus niet gebeuren, dus trek om die reden maar terug.
  donderdag 10 november 2022 @ 10:32:56 #12
6484 ExTec
pi_206622300
twitter
pi_206622323
Wat vinden jullie van de voorspelling vam deze gepensioneerde 3-sterren generaal? Ik denk dat hij het beter weet dan Rob de Wijk.

twitter
pi_206622334
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk meer dat ze de illusie hadden dat de schreeuwende GOP won, en er momentum kwam om de hulp af te bouwen.

Binnen de Rupublikeinse partij is er ook veel steun voor bewapening van Oekraďne.
pi_206622338
Wat een slecht toneelstuk. :')
twitter

En wat zien ze er slecht uit. Die shoigu helemaal. Lijkt wel 10 jaar ouder in een half jaar geworden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 november 2022 @ 10:38:13 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206622357
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:36 schreef capricia het volgende:
Wat een slecht toneelstuk. :') [ twitter ]
En wat zien ze er slecht uit. Die shoigu helemaal. Lijkt wel 10 jaar ouder in een half jaar geworden.
Een mafiabaas van een goedlopende toko zijn is een stuk leuker dan wanneer je business aan het aftakelen is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206622392
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op omdat de republikeinse partij de hulp ook voort wil zetten.

Gespeculeer van de pers.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206622413
Klinkt aannemelijk. Het is de laatste tijd relatief rustig

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 10 november 2022 @ 10:46:22 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206622435
Weer eentje dood. De auto is ineens populair :P

twitter
pi_206622442
twitter
pi_206622456
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:44 schreef Slayage het volgende:
Klinkt aannemelijk. Het is de laatste tijd relatief rustig

[ twitter ]
Waarschijnlijk gaat Rusland weer een aanval uitvoeren met honderden raketten tegen civiele infrastructuur om het verlies in Kherson te maskeren.
pi_206622506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:35 schreef polderturk het volgende:

[..]
Binnen de Rupublikeinse partij is er ook veel steun voor bewapening van Oekraďne.
Niet iedere republikein is een 76-jarige oranje kleuter of aanhanger daarvan. ;)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206622595
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206622634
twitter
pi_206622756
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:34 schreef polderturk het volgende:
Wat vinden jullie van de voorspelling vam deze gepensioneerde 3-sterren generaal? Ik denk dat hij het beter weet dan Rob de Wijk.

[ twitter ]
Ja, die volg ik al een tijd, zit meestal wel in de buurt met de voorspellingen.

En Kamil in februari:
twitter
pi_206622783
Hitler zou Kherson met de grond gelijk willen maken.

twitter
pi_206622859
twitter
pi_206622975
quote:
De Kherson manouvre mooie naam voor een verliespartij.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206623112
zijn er al beelden van terugtrekkende orcs of snappen ze er gewoon weer eens geen kloot van en blijven ze lekker zitten?
pi_206623137
Of beelden van woedende Russen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206623166
Gezien zijn bio zou de man min of meer moeten weten waarover hij praat. Ex Submarine Officer in the Royal Danish Navy. Currently Reservoir Engineer consultant
twitter
twitter
twitter
twitter

Aan de andere kant ben ik ook wel bang dat Kherson vol booby-traps ligt en het plan is de stad straks vanaf de linkeroever finaal in puin te schieten.
Maar het wel een feit dat Oekraďne de Russen vrij ordelijk laat vertrekken.
pi_206623167
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:27 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Zoka is behoorlijk aangesproken op deze tweet uiteraard :P
-Rabia Al-Basri
pi_206623171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:50 schreef capricia het volgende:
Of beelden van woedende Russen?
Russen zijn niet echt blij. Het zou daar weleens kunnen rommelen.

twitter

twitter
pi_206623192
Een pro-Rus:

twitter
pi_206623224
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:55 schreef polderturk het volgende:
Een pro-Rus:

[ twitter ]
Nou dan is Putin wel klaar. Maar het verlies van Kherson wordt nu al gespind.

Putin zal het Kremlin nooit levend verlaten, daar ben ik van overtuigd.
pi_206623231
quote:
Een landbrug naar Odessa als strategisch doel? Wat snuiven die Britse intellers joh? Dat is hemelsbreed een afstand van ongeveer 140 kilometer met een shitload aan rivieren ertussen die nog net ff wat breder zijn dan de Dnjepr... Als je het dan toch over per definitie onhaalbare kaarten hebt, ik denk dat zelfs de Russen niet zo dom zijn om zoiets te bedenken...
pi_206623329
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een landbrug naar Odessa als strategisch doel? Wat snuiven die Britse intellers joh? Dat is hemelsbreed een afstand van ongeveer 140 kilometer met een shitload aan rivieren ertussen die nog net ff wat breder zijn dan de Dnjepr... Als je het dan toch over per definitie onhaalbare kaarten hebt, ik denk dat zelfs de Russen niet zo dom zijn om zoiets te bedenken...
Joh er wordt hier zulke willekeurige meuk van twitter en reddit gepost.

85% is van de koude grond.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206623337
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:52 schreef polderturk het volgende:

[..]
Russen zijn niet echt blij. Het zou daar weleens kunnen rommelen.

[ twitter ]

[ twitter ]
"They need more to occupy Kherson"

Ze denken echt dat Kherson Russisch is?
Цой жив
pi_206623367
Dat ze Cherson helemaal kapot booby trappen is logisch natuurlijk. Misschien wacht het Oekraďnse leger ook wel daarvoor af.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206623375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:55 schreef polderturk het volgende:
Een pro-Rus:

[ twitter ]
Ik meende dat de Russen allemaal chagrijnig waren van die dienstplicht en dat ze er helemaal geen zin in hebben en en masse deserteren maar nu accepteert het volk een dergelijk verlies niet? Nou, dan moeten ze zich maar melden bij het wervingsbureau...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 november 2022 @ 12:09:42 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206623391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat is altijd het doel geweest. Oekraďne afsluiten van de Zwarte Zee
Dat zag je in de eerste dagen van de invasie ook, toen rechtstreeks koers werd gezet naar Mykolaiv. Dat hield gelukkig stand. Dat was dan ook de enige brug van formaat geweest. Als je goed kijkt zie je dat de rivieren tussen de overkant bij Mykolaiv en Odessa bij de oversteken niet zo breed zijn.

Nu Kherson verlaten is, is dat plan, wat al mislukt was, nu volledig onhaalbaar geworden (met Kherson in handen was er nog een klein kansje op een offensief richting Mykolaiv, en wie weet wat er dan was gebeurd)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206623416
Sommigen zijn echt dom.

twitter
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 november 2022 @ 12:13:16 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206623430
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:11 schreef polderturk het volgende:
Sommigen zijn echt dom.

[ twitter ]
welke steps forward heeft ze het over?
En bijzondere 1/3e
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206623436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:08 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik meende dat de Russen allemaal chagrijnig waren van die dienstplicht en dat ze er helemaal geen zin in hebben en en masse deserteren maar nu accepteert het volk een dergelijk verlies niet? Nou, dan moeten ze zich maar melden bij het wervingsbureau...
Maar dat was niet de bedoeling hč, de glorieuze wederopstand van het Russische Rijk is toch vooral iets dat ze lekker vanaf de bank op de tv moeten kunnen volgen.
pi_206623438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Dat is altijd het doel geweest. Oekraďne afsluiten van de Zwarte Zee
Dat zag je in de eerste dagen van de invasie ook, toen rechtstreeks koers werd gezet naar Mykolaiv. Dat hield gelukkig stand. Dat was dan ook de enige brug van formaat geweest. Als je goed kijkt zie je dat de rivieren tussen de overkant bij Mykolaiv en Odessa bij de oversteken niet zo breed zijn.
Ja, dat plan was leuk bij de start van het conflict, net zoals de beoogde inname van Kiev maar dat werd hem dus niet dus moet je je doelen gaan bijstellen.

quote:
Nu Kherson verlaten is, is dat plan, wat al mislukt was, nu volledig onhaalbaar geworden (met Kherson in handen was er nog een klein kansje op een offensief richting Mykolaiv, en wie weet wat er dan was gebeurd)
Als ze Mykolaiv, Cherson en Odessa in handen hadden gehad was het haalbaar geweest, met alleen Cherson is de kans nul komma nul.
pi_206623473
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:14 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja, dat plan was leuk bij de start van het conflict, net zoals de beoogde inname van Kiev maar dat werd hem dus niet dus moet je je doelen gaan bijstellen.
[..]
Als ze Mykolaiv, Cherson en Odessa in handen hadden gehad was het haalbaar geweest, met alleen Cherson is de kans nul komma nul.
De Russische plannen waren niet echt gebaseerd op een reële inschatting van de situatie en hun beschikbare middelen. Als de Russen zich daadwerkelijk terug trekken uit Kherson stad dan is het besef ingedaald in het Kremlin dat een verovering van Odessa dus gewoon niet haalbaar is.
pi_206623520
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 07:19 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat zou ik die blaaskop graag eens voor een tribunaal zien staan zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_206623524
twitter
2000 burgers niet te identificeren en een veelvoud van familie en vrienden die zich nog jaren zullen afvragen of en hoe, en aan de andere kant hopen dat hun vermiste op een goede dag uit Rusland iets laat horen, want ontvoerd was.
pi_206623525
twitter
pi_206623549
twitter
  donderdag 10 november 2022 @ 12:25:29 #52
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206623551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zie hem liever kapotgeschoten op straat liggen
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206623673
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zie hem liever kapotgeschoten op straat liggen
Net als Nicolae Ceaușescu
pi_206623682
quote:
Dat het zou gaan rommelen was te verwachten en dat is ook waar het Kremlin op stuurt.

Maar nu met Rusland gaan onderhandelen is voor Oekraďne terecht geen optie, zeker als dat betekent dat het front wordt bevroren zoals het nu is.
pi_206623731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat het zou gaan rommelen was te verwachten en dat is ook waar het Kremlin op stuurt.

Maar nu met Rusland gaan onderhandelen is voor Oekraďne terecht geen optie, zeker als dat betekent dat het front wordt bevroren zoals het nu is.
Hoe is dit precies een teken van dat het aan het rommelen is? Dit soort discussies zijn niet nieuw of zo, in vrije democratieën vinden ze aan de lopende band plaats.
pi_206623850
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:14 schreef AchJa het volgende:
De eerste twee vallen compleet in het niets als je het vergelijkt met de defensieve positie van Odessa. Deze stad is praktisch niet in te nemen, die kunnen de Russen hoogstens compleet in puin schieten (en zelfs dan heb je nog last van verzet door de paar duizend km aan gangenstelsel onder/van/naar de stad.

Durf zelf te stellen dat Odessa het sterkst verdedigde stad van Oekraine is. Heb daar zelf ook gewoond :)
pi_206623870
Iemand al ergens een kaartje gezien hoever de Oekraďense strijdkrachten vanaf Kherson met hun HIMARS kunnen komen? >:)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206623897
quote:
twitter
pi_206623906
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:49 schreef capricia het volgende:
Iemand al ergens een kaartje gezien hoever de Oekraďense strijdkrachten vanaf Kherson met hun HIMARS kunnen komen? >:)
Ver genoeg, maar die dingen zet je idealiter juist in van achter het front.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206623913
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ver genoeg, maar die dingen zet je idealiter juist in van achter het front.
Een kaartje van het nieuwe bereik ergens?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206623919
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Met Google Earth Pro kun je het zelf :P
pi_206624052
quote:

[..]
Het bereik van HIMARS is 85km, dat betekent dat ze de brug van M-18 snelweg tussen De Krim en Melitopol nét niet kunnen raken.

Verder hoeven we geen opstand te verwachten in rusland. Dat zie je ook aan de russissische soldaten: zeiken kunnen ze. Over te weinig eten, of slechte uitrusting, maar je ziet slechts zelden russische soldaten met een weloverwogen mening waarom deze oorlog verkeerd is. Kritisch denken is systematisch uit de russische genen gefokt.

De vraag is nog even welke impotente reactie de russen dit keer gaan geven, om te laten zien dat ze geen leger vol achterlijke barbaren zijn. Misschien alle ziekenhuizen in Oekraine platbombarderen?
pi_206624082
quote:

[..]
Op de deepstate map uit de op kun je elk beschikbaar stuk artillerie op de kaart plaatsten waardoor je de bereik radius kunt zien.
  donderdag 10 november 2022 @ 13:12:01 #65
6484 ExTec
pi_206624102
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:49 schreef capricia het volgende:
De middelste.

twitter
pi_206624118
quote:
Solovyov valt binnenkort uit een raam.
pi_206624262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 13:13 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ik dacht dat tegenwoordig zelfmoord dmv auto ongeluk hip was?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 10 november 2022 @ 13:39:29 #68
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206624385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 13:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik dacht dat tegenwoordig zelfmoord dmv auto ongeluk hip was?
Russen doen dat door uit het raam van een rijdende auto te vallen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206624390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 13:13 schreef polderturk het volgende:

[..]
hij heeft geen kritiek op de politiek van Rusland, hij gaat te keer over de zwakte van Russen, russische leger etc. nooit is hij kritisch over het besluit van poetin en de politieke elite.
  donderdag 10 november 2022 @ 13:41:27 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206624398
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Gezien zijn bio zou de man min of meer moeten weten waarover hij praat. Ex Submarine Officer in the Royal Danish Navy. Currently Reservoir Engineer consultant[ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Aan de andere kant ben ik ook wel bang dat Kherson vol booby-traps ligt en het plan is de stad straks vanaf de linkeroever finaal in puin te schieten.
Maar het wel een feit dat Oekraďne de Russen vrij ordelijk laat vertrekken.
Mmm dus dat hele verhaal van Russen die zich als civilians vermommen om een guerilla gevecht in de stad te houden gaat niet meer op?
pi_206624422
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zou lekker zijn als er een aantal russen gepakt gaan worden en naar ICC komen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206624424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:48 schreef Joppiez het volgende:

De eerste twee vallen compleet in het niets als je het vergelijkt met de defensieve positie van Odessa. Deze stad is praktisch niet in te nemen, die kunnen de Russen hoogstens compleet in puin schieten (en zelfs dan heb je nog last van verzet door de paar duizend km aan gangenstelsel onder/van/naar de stad.

Durf zelf te stellen dat Odessa het sterkst verdedigde stad van Oekraine is. Heb daar zelf ook gewoond :)
Kun je nagaan. Ik ben natuurlijk niet op de hoogte van de lokale verdedigingsmiddelen maar het is altijd al een onhaalbare kaart geweest dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 10-11-2022 13:51:45 ]
pi_206624498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 13:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Russen doen dat door uit het raam van een rijdende auto te vallen.
Zelfmoord tot kunst verheffen, wat een poetische schoonheid.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206624707
Pieuw:
twitter
pi_206624854
quote:
dat is aardig wat als het klopt, de Russen waren laatst al heel blij met 70 meter per dag.
pi_206625063
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2022 14:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]
dat is aardig wat als het klopt, de Russen waren laatst al heel blij met 70 meter per dag.
Mijn vriendin met 20cm.

Verschil moet er zijn.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206625378
Weinig filmpjes van opgeblazen Russen de laatste tijd. -O-
pi_206625380
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2022 14:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Mijn vriendin met 20cm.

Verschil moet er zijn.
Een kinderhand is snel gevuld.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 10 november 2022 @ 15:05:58 #81
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_206625389
quote:

[..]
Mijn vriendin met 20cm.

Verschil moet er zijn.
Dat is je homo-vriend? Of is je vriendin in transitie?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206625397
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 15:05 schreef Aurelius het volgende:
Weinig filmpjes van opgeblazen Russen de laatste tijd. -O-
Dat ligt er aan waar je kijkt denk ik. Want ik zie er de laatste tijd meer en meer. :7
pi_206625432
quote:

[..]
Mijn vriendin met 20cm.

Verschil moet er zijn.
Ik had nooit achter je gezocht dat je op lgbtqweryloiughaf+'s valt eigenlijk.
  donderdag 10 november 2022 @ 15:11:30 #84
pi_206625449
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2022 15:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik had nooit achter je gezocht dat je op lgbtqweryloiughaf's valt eigenlijk.
Moet daar geen plusje achter?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_206625453
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Moet daar geen plusje achter?
Will do.
  donderdag 10 november 2022 @ 15:14:45 #86
pi_206625484
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2022 15:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Will do.
Jeej! *O*
pi_206625500
Ok fair enough, dagelijks is het niet maar we doen ons best.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_206625580
Nog meer blije en bevrijde mensen die waarschijnlijk dolblij zijn dat ze niet meer in het Russische paradijs hoeven te wonen.

twitter
pi_206625627
Interessant filmpje over nukes en onderhandelingen: https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
[..]
  donderdag 10 november 2022 @ 15:31:47 #90
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_206625689
NOEKS *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206625694
We zijn weer bij NOEKS aanbeland
pi_206625704
Lijkt wel een film die actie zo gefilmd. Oekrainers onder vuur.

https://www.reddit.com/r/(...)ne_gets_blown_up_by/

en een Amerikaanse vrijwilliger in een van die voertuigen had een gopro, dus beeld van dezelfde actie op de grond

https://www.reddit.com/r/(...)or_ucrewserved4days/

[ Bericht 25% gewijzigd door 3rr0r op 10-11-2022 15:38:52 ]
pi_206625793
Yevhenivka, Bobrovyi Kut, Kalynivske en Stanislav bevrijd samen met nog wat andere kleine settlements. (volgens TPYXA)
  donderdag 10 november 2022 @ 15:42:37 #94
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 10 november 2022 @ 15:42:53 #95
pi_206625826
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
Lijkt wel een film die actie zo gefilmd. Oekrainers onder vuur.

https://www.reddit.com/r/(...)ne_gets_blown_up_by/

en een Amerikaanse vrijwilliger in een van die voertuigen had een gopro, dus beeld van dezelfde actie op de grond

https://www.reddit.com/r/(...)or_ucrewserved4days/
En hij stapt uit en gaat schieten :D

Kan iemand dat voertuig identificeren? Ik wil er ook zo een! :9
pi_206625830
Misschien moet Rusland internationaal voortaan maar aangeduid worden als Nazi-Rusland. Hebben ze in ieder geval toch nog iets bereikt.
pi_206625840
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Da's gewoon een Hummer. In de VS worden ze uitgefaseerd, dus wie weet kun je er nog goedkoop eentje op de kop tikken. :P
pi_206625868
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mazzel met waar tov het voertuig de mijn ontplofte of zijn die dingen zo sterk.. Las dat 1 man links achterglaten moest worden en er slecht aan toe was dus 1 dode.
  donderdag 10 november 2022 @ 15:47:25 #99
pi_206625876
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2022 15:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's gewoon een Hummer. In de VS worden ze uitgefaseerd, dus wie weet kun je er nog goedkoop eentje op de kop tikken. :P
Idd, ik zag het toen die 2e terug kwam rijden.
pi_206625909
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 13:06 schreef oheng het volgende:

[..]

Kritisch denken is systematisch uit de russische genen gefokt.
Wanneer zou dat zo ongeveer gebeurd moeten zijn dan? Tijdens het jarenlange communisme? Als dat zo is, dan is het ook systematisch uit de Oekraďense genen gefokt. Want die waren net zo communistisch in die tijd, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')