Ik zie hem liever kapotgeschoten op straat liggenquote:Op donderdag 10 november 2022 12:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zou ik die blaaskop graag eens voor een tribunaal zien staan zeg.
Net als Nicolae Ceaușescuquote:Op donderdag 10 november 2022 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie hem liever kapotgeschoten op straat liggen
Dat het zou gaan rommelen was te verwachten en dat is ook waar het Kremlin op stuurt.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Hoe is dit precies een teken van dat het aan het rommelen is? Dit soort discussies zijn niet nieuw of zo, in vrije democratien vinden ze aan de lopende band plaats.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat het zou gaan rommelen was te verwachten en dat is ook waar het Kremlin op stuurt.
Maar nu met Rusland gaan onderhandelen is voor Oekrane terecht geen optie, zeker als dat betekent dat het front wordt bevroren zoals het nu is.
De eerste twee vallen compleet in het niets als je het vergelijkt met de defensieve positie van Odessa. Deze stad is praktisch niet in te nemen, die kunnen de Russen hoogstens compleet in puin schieten (en zelfs dan heb je nog last van verzet door de paar duizend km aan gangenstelsel onder/van/naar de stad.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:14 schreef AchJa het volgende:
Als ze Mykolaiv, Cherson en Odessa in handen hadden gehad was het haalbaar geweest, met alleen Cherson is de kans nul komma nul.
quote:
Ver genoeg, maar die dingen zet je idealiter juist in van achter het front.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:49 schreef capricia het volgende:
Iemand al ergens een kaartje gezien hoever de Oekraense strijdkrachten vanaf Kherson met hun HIMARS kunnen komen?
Een kaartje van het nieuwe bereik ergens?quote:Op donderdag 10 november 2022 12:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ver genoeg, maar die dingen zet je idealiter juist in van achter het front.
Met Google Earth Pro kun je het zelfquote:Op donderdag 10 november 2022 12:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Een kaartje van het nieuwe bereik ergens?
Het bereik van HIMARS is 85km, dat betekent dat ze de brug van M-18 snelweg tussen De Krim en Melitopol nt niet kunnen raken.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Op de deepstate map uit de op kun je elk beschikbaar stuk artillerie op de kaart plaatsten waardoor je de bereik radius kunt zien.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:53 schreef capricia het volgende:
[..]
De middelste.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:49 schreef capricia het volgende:
Iemand al ergens een kaartje gezien hoever de Oekraense strijdkrachten vanaf Kherson met hun HIMARS kunnen komen?
Ik dacht dat tegenwoordig zelfmoord dmv auto ongeluk hip was?quote:Op donderdag 10 november 2022 13:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Solovyov valt binnenkort uit een raam.
Russen doen dat door uit het raam van een rijdende auto te vallen.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat tegenwoordig zelfmoord dmv auto ongeluk hip was?
hij heeft geen kritiek op de politiek van Rusland, hij gaat te keer over de zwakte van Russen, russische leger etc. nooit is hij kritisch over het besluit van poetin en de politieke elite.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Solovyov valt binnenkort uit een raam.
Mmm dus dat hele verhaal van Russen die zich als civilians vermommen om een guerilla gevecht in de stad te houden gaat niet meer op?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
Gezien zijn bio zou de man min of meer moeten weten waarover hij praat. Ex Submarine Officer in the Royal Danish Navy. Currently Reservoir Engineer consultant[ twitter ][ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Aan de andere kant ben ik ook wel bang dat Kherson vol booby-traps ligt en het plan is de stad straks vanaf de linkeroever finaal in puin te schieten.
Maar het wel een feit dat Oekrane de Russen vrij ordelijk laat vertrekken.
Zou lekker zijn als er een aantal russen gepakt gaan worden en naar ICC komen.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zou ik die blaaskop graag eens voor een tribunaal zien staan zeg.
Kun je nagaan. Ik ben natuurlijk niet op de hoogte van de lokale verdedigingsmiddelen maar het is altijd al een onhaalbare kaart geweest dus.quote:Op donderdag 10 november 2022 12:48 schreef Joppiez het volgende:
De eerste twee vallen compleet in het niets als je het vergelijkt met de defensieve positie van Odessa. Deze stad is praktisch niet in te nemen, die kunnen de Russen hoogstens compleet in puin schieten (en zelfs dan heb je nog last van verzet door de paar duizend km aan gangenstelsel onder/van/naar de stad.
Durf zelf te stellen dat Odessa het sterkst verdedigde stad van Oekraine is. Heb daar zelf ook gewoond
Zelfmoord tot kunst verheffen, wat een poetische schoonheid.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Russen doen dat door uit het raam van een rijdende auto te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |