abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206621051
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 10 november 2022 @ 07:19:42 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206621052
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206621137
twitter
pi_206621169
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 07:38 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Waarmee ze weer eens toegeven dat het puur landje veroveren is en soevereiniteit van Oekraïne nooit als zodanig werd gezien, in ieder geval aan de top daar.

De bevolking zelf is inmiddels ook steeds meer geïndoctrineerd.
pi_206621236
Wat een hypocrisie. Na de oorlog hebben ze ons (en andere Europese landen) samen met de VS onder druk gezet om onze koloniën op te geven. Waar met de kennis van nu best wat voor te zeggen is, maar bon.

En dan nu dit flikken :')
pi_206621533
twitter
pi_206621668
quote:
Zit kern van waarheid in natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206621754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zit kern van waarheid in natuurlijk.
Yep.
Kan geen toeval zijn.
  donderdag 10 november 2022 @ 09:50:31 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206621922
twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 10 november 2022 @ 09:58:19 #11
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206621984
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:26 schreef polderturk het volgende:

[..]
Yep.
Kan geen toeval zijn.
Ik denk meer dat ze de illusie hadden dat de schreeuwende GOP won, en er momentum kwam om de hulp af te bouwen.

En dat gaat dus niet gebeuren, dus trek om die reden maar terug.
  donderdag 10 november 2022 @ 10:32:56 #12
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206622300
twitter
pi_206622323
Wat vinden jullie van de voorspelling vam deze gepensioneerde 3-sterren generaal? Ik denk dat hij het beter weet dan Rob de Wijk.

twitter
pi_206622334
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk meer dat ze de illusie hadden dat de schreeuwende GOP won, en er momentum kwam om de hulp af te bouwen.

Binnen de Rupublikeinse partij is er ook veel steun voor bewapening van Oekraïne.
pi_206622338
Wat een slecht toneelstuk. :')
twitter

En wat zien ze er slecht uit. Die shoigu helemaal. Lijkt wel 10 jaar ouder in een half jaar geworden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 november 2022 @ 10:38:13 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206622357
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:36 schreef capricia het volgende:
Wat een slecht toneelstuk. :') [ twitter ]
En wat zien ze er slecht uit. Die shoigu helemaal. Lijkt wel 10 jaar ouder in een half jaar geworden.
Een mafiabaas van een goedlopende toko zijn is een stuk leuker dan wanneer je business aan het aftakelen is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_206622392
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 09:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op omdat de republikeinse partij de hulp ook voort wil zetten.

Gespeculeer van de pers.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206622413
Klinkt aannemelijk. Het is de laatste tijd relatief rustig

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 10 november 2022 @ 10:46:22 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206622435
Weer eentje dood. De auto is ineens populair :P

twitter
pi_206622442
twitter
pi_206622456
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:44 schreef Slayage het volgende:
Klinkt aannemelijk. Het is de laatste tijd relatief rustig

[ twitter ]
Waarschijnlijk gaat Rusland weer een aanval uitvoeren met honderden raketten tegen civiele infrastructuur om het verlies in Kherson te maskeren.
pi_206622506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:35 schreef polderturk het volgende:

[..]
Binnen de Rupublikeinse partij is er ook veel steun voor bewapening van Oekraïne.
Niet iedere republikein is een 76-jarige oranje kleuter of aanhanger daarvan. ;)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206622595
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206622634
twitter
pi_206622756
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 10:34 schreef polderturk het volgende:
Wat vinden jullie van de voorspelling vam deze gepensioneerde 3-sterren generaal? Ik denk dat hij het beter weet dan Rob de Wijk.

[ twitter ]
Ja, die volg ik al een tijd, zit meestal wel in de buurt met de voorspellingen.

En Kamil in februari:
twitter
pi_206622783
Hitler zou Kherson met de grond gelijk willen maken.

twitter
pi_206622859
twitter
pi_206622975
quote:
De Kherson manouvre mooie naam voor een verliespartij.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206623112
zijn er al beelden van terugtrekkende orcs of snappen ze er gewoon weer eens geen kloot van en blijven ze lekker zitten?
pi_206623137
Of beelden van woedende Russen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206623166
Gezien zijn bio zou de man min of meer moeten weten waarover hij praat. Ex Submarine Officer in the Royal Danish Navy. Currently Reservoir Engineer consultant
twitter
twitter
twitter
twitter

Aan de andere kant ben ik ook wel bang dat Kherson vol booby-traps ligt en het plan is de stad straks vanaf de linkeroever finaal in puin te schieten.
Maar het wel een feit dat Oekraïne de Russen vrij ordelijk laat vertrekken.
pi_206623167
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:27 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Zoka is behoorlijk aangesproken op deze tweet uiteraard :P
-Rabia Al-Basri
pi_206623171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:50 schreef capricia het volgende:
Of beelden van woedende Russen?
Russen zijn niet echt blij. Het zou daar weleens kunnen rommelen.

twitter

twitter
pi_206623192
Een pro-Rus:

twitter
pi_206623224
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:55 schreef polderturk het volgende:
Een pro-Rus:

[ twitter ]
Nou dan is Putin wel klaar. Maar het verlies van Kherson wordt nu al gespind.

Putin zal het Kremlin nooit levend verlaten, daar ben ik van overtuigd.
pi_206623231
quote:
Een landbrug naar Odessa als strategisch doel? Wat snuiven die Britse intellers joh? Dat is hemelsbreed een afstand van ongeveer 140 kilometer met een shitload aan rivieren ertussen die nog net ff wat breder zijn dan de Dnjepr... Als je het dan toch over per definitie onhaalbare kaarten hebt, ik denk dat zelfs de Russen niet zo dom zijn om zoiets te bedenken...
pi_206623329
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een landbrug naar Odessa als strategisch doel? Wat snuiven die Britse intellers joh? Dat is hemelsbreed een afstand van ongeveer 140 kilometer met een shitload aan rivieren ertussen die nog net ff wat breder zijn dan de Dnjepr... Als je het dan toch over per definitie onhaalbare kaarten hebt, ik denk dat zelfs de Russen niet zo dom zijn om zoiets te bedenken...
Joh er wordt hier zulke willekeurige meuk van twitter en reddit gepost.

85% is van de koude grond.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206623337
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:52 schreef polderturk het volgende:

[..]
Russen zijn niet echt blij. Het zou daar weleens kunnen rommelen.

[ twitter ]

[ twitter ]
"They need more to occupy Kherson"

Ze denken echt dat Kherson Russisch is?
Цой жив
pi_206623367
Dat ze Cherson helemaal kapot booby trappen is logisch natuurlijk. Misschien wacht het Oekraïnse leger ook wel daarvoor af.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206623375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:55 schreef polderturk het volgende:
Een pro-Rus:

[ twitter ]
Ik meende dat de Russen allemaal chagrijnig waren van die dienstplicht en dat ze er helemaal geen zin in hebben en en masse deserteren maar nu accepteert het volk een dergelijk verlies niet? Nou, dan moeten ze zich maar melden bij het wervingsbureau...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 november 2022 @ 12:09:42 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206623391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 11:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat is altijd het doel geweest. Oekraïne afsluiten van de Zwarte Zee
Dat zag je in de eerste dagen van de invasie ook, toen rechtstreeks koers werd gezet naar Mykolaiv. Dat hield gelukkig stand. Dat was dan ook de enige brug van formaat geweest. Als je goed kijkt zie je dat de rivieren tussen de overkant bij Mykolaiv en Odessa bij de oversteken niet zo breed zijn.

Nu Kherson verlaten is, is dat plan, wat al mislukt was, nu volledig onhaalbaar geworden (met Kherson in handen was er nog een klein kansje op een offensief richting Mykolaiv, en wie weet wat er dan was gebeurd)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206623416
Sommigen zijn echt dom.

twitter
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 november 2022 @ 12:13:16 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206623430
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:11 schreef polderturk het volgende:
Sommigen zijn echt dom.

[ twitter ]
welke steps forward heeft ze het over?
En bijzondere 1/3e
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206623436
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:08 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik meende dat de Russen allemaal chagrijnig waren van die dienstplicht en dat ze er helemaal geen zin in hebben en en masse deserteren maar nu accepteert het volk een dergelijk verlies niet? Nou, dan moeten ze zich maar melden bij het wervingsbureau...
Maar dat was niet de bedoeling hè, de glorieuze wederopstand van het Russische Rijk is toch vooral iets dat ze lekker vanaf de bank op de tv moeten kunnen volgen.
pi_206623438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Dat is altijd het doel geweest. Oekraïne afsluiten van de Zwarte Zee
Dat zag je in de eerste dagen van de invasie ook, toen rechtstreeks koers werd gezet naar Mykolaiv. Dat hield gelukkig stand. Dat was dan ook de enige brug van formaat geweest. Als je goed kijkt zie je dat de rivieren tussen de overkant bij Mykolaiv en Odessa bij de oversteken niet zo breed zijn.
Ja, dat plan was leuk bij de start van het conflict, net zoals de beoogde inname van Kiev maar dat werd hem dus niet dus moet je je doelen gaan bijstellen.

quote:
Nu Kherson verlaten is, is dat plan, wat al mislukt was, nu volledig onhaalbaar geworden (met Kherson in handen was er nog een klein kansje op een offensief richting Mykolaiv, en wie weet wat er dan was gebeurd)
Als ze Mykolaiv, Cherson en Odessa in handen hadden gehad was het haalbaar geweest, met alleen Cherson is de kans nul komma nul.
pi_206623473
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 12:14 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja, dat plan was leuk bij de start van het conflict, net zoals de beoogde inname van Kiev maar dat werd hem dus niet dus moet je je doelen gaan bijstellen.
[..]
Als ze Mykolaiv, Cherson en Odessa in handen hadden gehad was het haalbaar geweest, met alleen Cherson is de kans nul komma nul.
De Russische plannen waren niet echt gebaseerd op een reële inschatting van de situatie en hun beschikbare middelen. Als de Russen zich daadwerkelijk terug trekken uit Kherson stad dan is het besef ingedaald in het Kremlin dat een verovering van Odessa dus gewoon niet haalbaar is.
pi_206623520
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2022 07:19 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat zou ik die blaaskop graag eens voor een tribunaal zien staan zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_206623524
twitter
2000 burgers niet te identificeren en een veelvoud van familie en vrienden die zich nog jaren zullen afvragen of en hoe, en aan de andere kant hopen dat hun vermiste op een goede dag uit Rusland iets laat horen, want ontvoerd was.
pi_206623525
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')