Mijn vriendin met 20cm.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat is aardig wat als het klopt, de Russen waren laatst al heel blij met 70 meter per dag.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mijn vriendin met 20cm.
Verschil moet er zijn.
Dat is je homo-vriend? Of is je vriendin in transitie?quote:Op donderdag 10 november 2022 14:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mijn vriendin met 20cm.
Verschil moet er zijn.
Dat ligt er aan waar je kijkt denk ik. Want ik zie er de laatste tijd meer en meer.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:05 schreef Aurelius het volgende:
Weinig filmpjes van opgeblazen Russen de laatste tijd.
Ik had nooit achter je gezocht dat je op lgbtqweryloiughaf+'s valt eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mijn vriendin met 20cm.
Verschil moet er zijn.
Moet daar geen plusje achter?quote:Op donderdag 10 november 2022 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik had nooit achter je gezocht dat je op lgbtqweryloiughaf's valt eigenlijk.
Will do.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet daar geen plusje achter?
Jeej!quote:
En hij stapt uit en gaat schietenquote:Op donderdag 10 november 2022 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
Lijkt wel een film die actie zo gefilmd. Oekrainers onder vuur.
https://www.reddit.com/r/(...)ne_gets_blown_up_by/
en een Amerikaanse vrijwilliger in een van die voertuigen had een gopro, dus beeld van dezelfde actie op de grond
https://www.reddit.com/r/(...)or_ucrewserved4days/
Da's gewoon een Hummer. In de VS worden ze uitgefaseerd, dus wie weet kun je er nog goedkoop eentje op de kop tikken.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hij stapt uit en gaat schieten
Kan iemand dat voertuig identificeren? Ik wil er ook zo een!
Mazzel met waar tov het voertuig de mijn ontplofte of zijn die dingen zo sterk.. Las dat 1 man links achterglaten moest worden en er slecht aan toe was dus 1 dode.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hij stapt uit en gaat schieten
Kan iemand dat voertuig identificeren? Ik wil er ook zo een!
Idd, ik zag het toen die 2e terug kwam rijden.quote:Op donderdag 10 november 2022 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's gewoon een Hummer. In de VS worden ze uitgefaseerd, dus wie weet kun je er nog goedkoop eentje op de kop tikken.
Wanneer zou dat zo ongeveer gebeurd moeten zijn dan? Tijdens het jarenlange communisme? Als dat zo is, dan is het ook systematisch uit de Oekraïense genen gefokt. Want die waren net zo communistisch in die tijd, toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 13:06 schreef oheng het volgende:
[..]
Kritisch denken is systematisch uit de russische genen gefokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |