lijkt me niet heel erg gezondquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:59 schreef engine het volgende:
Erik doet een leverworst pas in de koelkast als hij open is
vlees wat niet meer goed isquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed voor de snelle stoelgang...
Mirthe vond het ook geen goed ideequote:
I know. Daarom de snelle stoelgangquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vlees wat niet meer goed is
daar kun je echt heel ziek van worden
Wat een eigenwijze kloothomnel is dat tochquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:59 schreef engine het volgende:
Erik doet een leverworst pas in de koelkast als hij open is
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve dat Geisha's prachtig zijn
Ach... heeft maar een paar weken geduurdquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
aah de duidelijkheid voor Ruben
vriendschap
thats it
Ik mag toch wel gewoon zeggen wat ik zie... ik vind het juist wel vermakelijke televisiequote:
Ik switch altijd per direct van stream als ik ruben zien of djedi/wanda/marciano/nadir/kimK/Rupert/Imadiquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
Ruben heeft altijd voor een ander gekozen
maar moet nu van Djedi voor zichzelf kiezen
niet jij schatquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik mag toch wel gewoon zeggen wat ik zie... ik vind het juist wel vermakelijke televisie
Dat is best kinderachtig...quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:
Djedi kan geen vrienden zijn met mannen
iedereen wordt instant verliefd op haarquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is best kinderachtig...
whaaaat?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
dus dat hele samenwonen in amsterdam was ook een leugen
(Ruben tegen Djedi)
daar moet zij maar erder de onderbroekquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know. Daarom de snelle stoelgang
Oh jeetje dat lijkt me een problematisch levenquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen wordt instant verliefd op haar![]()
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die wimpers maken een "wooshwoosh" geluid als ze knippert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet jeff nu eigenlijk in zijn oor zeggen: dit is toch wat je wildequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar Rubens ziel langzaam in stukjes getrokken zien worden heeft wel wat
Die draagt hij altijd bijzonder... volgens mij is dat mode... (of ik woon in een tokkiebuurt, wat ook zo is). Geen gezicht iddquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:10 schreef Dotteke het volgende:
In het kantoor zijn ze bezig met de boodschappen opruimen.
Jeff ziet er niet uit met die witte sokken
is mode jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die draagt hij altijd bijzonder... volgens mij is dat mode... (of ik woon in een tokkiebuurt, wat ook zo is). Geen gezicht idd
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En dan moet jeff nu eigenlijk in zijn oor zeggen: dit is toch wat je wilde![]()
![]()
(net zoals ruben bij jeff deed toen jeff genomineerd werd om in de bak water te gaan...sick ruben)
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
samenvattend
Ruben wil nu zijn 24 uur aanvragen omdat Djedi hem niet wil
en dan kiest hij voor zichzelf????
nu kiest hij nog niet voor zichzelfquote:
oke voor het eerst hoop ik dan dat ik zo iets kan terugkijken van dit gesprekquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruben en Djedi zijn wel in een heel pijnlijk gesprek verwikkeld. Mijn tenen zijn zo krom nu
Ik snap haar welquote:
Misschien kan ie samen met Nadir gaan, kunnen ze handje vast houdenquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
voor 5 uur een beslissing
dat wordt weer niks
Met een gedichtje,dropjes en siroop de poort uitquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan ie samen met Nadir gaan, kunnen ze handje vast houden
Als dit haar gameplan isquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:15 schreef engine het volgende:
Djedi lult hem wel de loods uit. Weer eentje minder.
Ik wilde net vragen hoe dit gesprek begonnen isquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
oke voor het eerst hoop ik dan dat ik zo iets kan terugkijken van dit gesprek
Ik moet eerlijk zeggen dat hij het tot nu toe goed doet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:12 schreef Poesjuh het volgende:
Heel goed wat jeff doet, zo heeft hij prpecies zicht of alle ingredienten wat er binnen komen en kan kan ruppert niet meer alles achterover drukken.
Jeff is verbaasd van de hoeveelheid eten die tevoorschijn komt... Hij gaat zelfs een 'restjesdag' inlassen
Dat is lastig met sommige typisch die zich gepasseerd voelen als karaktereigenschap hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
Jeff wil niet dat iemand zich gepasseerd voelt.
Men kan het toch nooit iedereen naar het zin doen. Hoe goed je ook je best doet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is lastig met sommige typisch die zich gepasseerd voelen als karaktereigenschap hebben
Zo kijkt hij altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef Harry het volgende:
Heeft Ruben ook botox?
Of is dat een pruillipje?
Hij heeft speciale roots volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef Harry het volgende:
Heeft Ruben ook botox?
is zijn resting bitch facequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef Harry het volgende:
Heeft Ruben ook botox?
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dat hele vriendje niet bestaat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is ook leuke streams voor het vriendje van Djedi. Vriendinnetje zo verdrietig omdat het niks met Ruben wordt
Die absoluut niet dom is? Zijn er meerdere Rubens daar dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
Ruben
de jongen die absoluut niet dom is
maar zich wel zo verschrikkelijk dom laat gebruiken door Djedi
en zich wat aan laat praten
Dat is geen slechte redenatie... je zou best wel eens gelijk hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dat hele vriendje niet bestaat.
Of dat ze allang te horen heeft gekregen dat het over is. En ik denk daarbij dat ze Ruben nu ook wat te klef vind worden en dan wordt het vriendje weer van stal gehaald.
Ik moet opeens aan deze denken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft speciale roots volgens mij
zoiets idd Broquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan deze denken.
Kan en mag nog net. Maar dan mag hij maandag pas weg, dat is te laat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef engine het volgende:
Djedi stelt bijna voor om nu al zijn 24 uur aan te vragen
ik wil er wel een wedje op leggen dat hij een hoog IQ heeftquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die absoluut niet dom is? Zijn er meerdere Rubens daar dan?
dat mag tot vrijdag 5 uurquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan en mag nog net. Maar dan mag hij maandag pas weg, dat is te laat.
Die durf ik wel aanquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil er wel een wedje op leggen dat hij een hoog IQ heeft
stalker....hij woont daar en mirthe kan gewoon weglopen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Erik nog steeds met Mirthe samen...volhardende stalker die Erik.
Niemand? Waarom heeft Djedi het uitgemaakt?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe dit gesprek begonnen is
Desnoods met een zetjequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die poort is minder hoog dan die muur ... hij kan echt wel weg als ie wil
Stream 1 is Jeff en stream 2 is nu Erikquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie bij dit soort dingen ff aangeven welke stream? Zit ik na 2 reclames doorgeworsteld te hebben ineens bij Erik er Mirthe
Hier net andersomquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 1 is Jeff en stream 2 is nu Erik
Hier nu op allebei SL ik ga ff refreshen, gaat iets niet goedquote:
waar heb jij reclame ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie bij dit soort dingen ff aangeven welke stream? Zit ik na 2 reclames doorgeworsteld te hebben ineens bij Erik en Mirthe
SL klopt wel, beide streamsquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu op allebei SL ik ga ff refreshen, gaat iets niet goed
Ze willen wedden,echt iets voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen wedden,echt iets voor jou.
Pure chantage is het naar Djedi toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die poort is minder hoog dan die muur ... hij kan echt wel weg als ie wil
Never forget.quote:
Misschien draait ze de boel wel om aangezien het kind niet te pijlen valtquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
djedi
aan de andere kant wil ik dat je gaat omdat het ook beter is voor je
wtf
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Sasha voelt blaasontsteking op komen, mail naar Febo voor cranberries pillen bij huisarts.
Aan het begin als ik stream 1 of 2 opstart altijd 2 stuks. Goedkoopste videoland abboquote:
Ik ook. Ik betaal 0,99 per maand.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan het begin als ik stream 1 of 2 opstart altijd 2 stuks. Goedkoopste videoland abbo
Hearlik rustig,deur dicht voor Babbellette.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef juul. het volgende:
Jef doet het hartstikke goed, leuk om ook die kant van hem te zien
Vliegende start, dag en nacht verschil met chaoot Maddy en eigenpijper Martin.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef juul. het volgende:
Jef doet het hartstikke goed, leuk om ook die kant van hem te zien
Dat is ook niet meer nodig, er zijn al 2 potentiële 24 uur aanvragers.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:45 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen wordt daar( geestes) ziek,zwak of misselijk daar nog even enzijn er geen eliminatieopdrachten meer nodig.
Geeft hem slim de verantwoording waarmee ie zelf ten alle tijden profijt heeft van deze actiequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben wordt chef duopakketjes gemaakt door Jeff.
Te laat gaan plassen, te weinig drinken (kan ik me niet voorstellen), niet goed uitplassen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:43 schreef juul. het volgende:
Wat is dat toch met blaasontstekingen daar
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan het begin als ik stream 1 of 2 opstart altijd 2 stuks. Goedkoopste videoland abbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is eigenlijk klote dat er zo'n afstand zit tussen sanitair/WC's en slaapkamers.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Te laat gaan plassen, te weinig drinken (kan ik me niet voorstellen), niet goed uitplassen.
Ik denk het eerste, omdat het toilet te ver is , vooral 's s nachts.
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geeft hem slim de verantwoording waarmee ie zelf ten alle tijden profijt heeft van deze actie
ja dat was prachtigquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hearlik rustig,deur dicht voor Babbellette.
Was wel leuk. Stond ze ineens voor die dichte deur.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff gooit recht in het gezicht van Babs de deur dicht nadat ze zich weer eens hysterisch gedraagt
Nu al jeuk.quote:
Nee Isaac is juist het alibi maar Jeff betaalt het gewoon van de huishoudpot zodat er ook geen schulden ontstaanquote:
Ja he .. maar hij doet/deed ook aan fierljeppen .. dus hij is sportiever dan hij lijkt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:50 schreef Aggie46 het volgende:
Even terug komend op de opdracht:
Nog het filmpje van spapaars bekeken: die Eric was er verdikke snel overheen
yep, dat was ik even vergeten. Toch een prestatie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja he .. maar hij doet/deed ook aan fierljeppen .. dus hij is sportiever dan hij lijkt.
Doet ook braaf zijn oefeningen 's morgens en is vaak bezig met de basketbal buiten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja he .. maar hij doet/deed ook aan fierljeppen .. dus hij is sportiever dan hij lijkt.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]Verdomd, het werkt! Bedankt man!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 0,99 reclamevrij kijken. Jippie!Het komt goed.... En anders maar niet.
Vrouw.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]2 streams tegelijk open gaat ook goed met goedkoopste abo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Even getest, en ja, het werkt!quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
2 streams tegelijk open gaat ook goed met goedkoopste abo?
Hij wilde haar galant een handkusje geven, en toen wapperde ze met die hand om dat onmogelijk te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:03 schreef Kakadylo het volgende:
Waarschijnlijk wilde Djedi dat gesprek gisteren al voeren aangezien ze zo laat opbleven
Zelf gemaakt. Van de week bestelden ze een aantal pakken spliterwtenquote:
En maar klagen over slecht eten, ze eten nu wat warms en straks weer. Het gaat ze goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. Van de week bestelden ze een aantal pakken spliterwten
Doen ze goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb schoenen van dat merk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
In die jas van Nadir valt genoeg te verstoppen
32 x een pistoletje kan nog wel goedkoperquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Na 10 minuten gaat er toch een stream op slot. Helaas.quote:
Zaken ja?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Jasper stelt voor om een paar zaken chips in een hele grote bak te doen en een leuke avond maken
Als je een grote bak neer zet lijkt het meer, zegt hij.
Kunnen ze met 10 zakken chips tevreden houden en zelf shag bestellenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende:
Jasper stelt voor om een paar zaken chips in een hele grote bak te doen en een leuke avond maken
Als je een grote bak neer zet lijkt het meer, zegt hij.
Ja toch? Jij hebt minder te melden.quote:
O zit dat er achter,quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kunnen ze met 10 zakken chips tevreden houden en zelf shag bestellen
Blijf nu eens on-topicquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? Jij hebt minder te melden.
Ik heb ook niet de behoefte om de hele dag in het middelpunt te staan in de Cosquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? Jij hebt minder te melden.
Ik las dat Esther zat te zeuren dat Jeff haar ontbijtidee had gejat. Bovenstaande klinkt gewoon als het klassieke loodsontbijtquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Martin smeerde 2 broodjes pp, beleg, pindakaas, jam, appelstroop
Ja hoor,ben al weg.quote:
Niemand zeg dat je weg moet maar hou het gewoon bij de streams.quote:
Dat had te maken met het kookoverleg gister waar hij wat ideeën gebruikte die uit haar koker kwamenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat Esther zat te zeuren dat Jeff haar ontbijtidee had gejat. Bovenstaande klinkt gewoon als het klassieke loodsontbijt
Slecht plan, dat beloningsysteemquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:12 schreef engine het volgende:
Het beloningssysteem van imadien maak ik goedkoper nu.
Ik ik ik ik ik ikquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:14 schreef engine het volgende:
Jeff noemt alles vanuit ik. Maar we doen het als groep.
Ja ach, voor 25 euro kan er ook niet zoveel fout aan gaan. Gewoon een extraatje voor iedereen.quote:
Zou ze ook als compliment kunnen zienquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had te maken met het kookoverleg gister waar hij wat ideeën gebruikte die uit haar koker kwamen
Da’s voor iedereen, het plan van Imi ging per persoonquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ach, voor 25 euro kan er ook niet zoveel fout aan gaan. Gewoon een extraatje voor iedereen.
Niet heel erg raar hoor aangezien ie er zelf ook de hele tijd over nadenkt tot aan de minimaalste details aan toequote:Op vrijdag 4 november 2022 13:14 schreef engine het volgende:
Jeff noemt alles vanuit ik. Maar we doen het als groep.
Zo vroeg hij het ook aan haar.quote:
Ze was er ook nog niet uit of haar ego in de weg zat.quote:
Het zegt wat over iemand om alles vanuit zichzelf te benaderen. Die groep kan hem in feite geen fuck schelen. Die heeft hij alleen nodig want als hij alleen zelf over de muur klimt heeft hij 50 euro te besteden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel erg raar hoor aangezien ie er zelf ook de hele tijd over nadenkt tot aan de details aan toe
Waar wil hij banken neerzetten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Van mij hoeft het niet .. maar goed, zo even banken neerzetten. Er zijn mensen die er om vroegen
Zoiets gaat altijd samen en vertrouwelingen zijn er hooguit enkelenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het zegt wat over iemand om alles vanuit zichzelf te benaderen. Die groep kan hem in feite geen fuck schelen. Die heeft hij alleen nodig want als hij alleen zelf over de muur klimt heeft hij 50 euro te besteden.
erwtensoepquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:30 schreef mario390 het volgende:
de hadden groentensoep?
ik ook en palatschinken
Fijn dat je WEER je menu met ons deeltquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:30 schreef mario390 het volgende:
de hadden groentensoep?
ik ook en palatschinken
Heb het amper gevolgd maar volgens mij speelt Isaac voor Sint terwijl Jeff het daarna gewoon 'zelf' aftikt waardoor win/winquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:38 schreef mootie het volgende:
Gj heeft zijn gesprek met Nadir gehad
Bep en Wendy net over de shag, beetje warrig verhaal, niet zuiver
Dat mag Mario.Special treatment.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat je WEER je menu met ons deelt
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag Mario.Special treatment.
Niemand heb k het zien postte hoor, of ik heb daar over heen gelezen..quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:43 schreef mario390 het volgende:
ik gaa sowiezo weg, somige posten altijd
wat ze eten ,en bij me werd gezeurt
Je haalt me de woorden uit de mond. Er wordt hier gepost wat die bewoners etenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niemand heb k het zien postte hoor, of ik heb daar over heen gelezen..
Ik mag je graag maar hou eens op met deze stemmingmakerij, niemand krijgt hier een voorkeursbehandeling. Eventuele reactie hierop graag in FBquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag Mario.Special treatment.
Isaac betaalt de shag? Neuhquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het amper gevolgd maar volgens mij speelt Isaac voor Sint terwijl Jeff het daarna gewoon 'zelf' aftikt waardoor win/win
Met andere woorden je hoeft je niet aan beloften te houden?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:48 schreef Kakadylo het volgende:
De ideale manager koppelt ratio aan gevoel en laat zich niet gijzelen door mogelijk eigen uitgesproken woorden
De dag waar op een magische wijze eten tevoorschijn moet komen.quote:
quote:
Kliekjes dag.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
De dag waar op een magische wijze eten tevoorschijn moet komen.
Die is leukquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:53 schreef Flory het volgende:
Op verzoek van o.a. @:greysbones @:Deisyy en..?
[ afbeelding ]
Kwebbelsmiley met tandjes (Wanda) [ afbeelding ]
Deden ze sowieso al.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Kliekjes dag.
Gewoon een simpel maar goed idee.
Als je iedere dag een zak bloem bij besteld is het toch geen restjesdag meer. Dan heb je als nog bewust eten gekocht voor die dag.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Kliekjes dag.
Gewoon een simpel maar goed idee.
Isaac is de suikeroom maar daar bouw je ook eventuele schulden mee op dus Jeff doet het gewoon vanuit de groepspotquote:
Lekker sneakyquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac is de suikeroom maar daar bouw je ook eventuele schulden mee op dus Jeff doet het gewoon vanuit de groepspot
Sowieso moet je dus nooit beloftes maken maar eerder een grote (vage) lijn die je gaat uitzettenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Met andere woorden je hoeft je niet aan beloften te houden?
Om met de groente die over is bijv. Pizza te makenquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:56 schreef engine het volgende:
[..]
Als je iedere dag een zak bloem bij besteld is het toch geen restjesdag meer. Dan heb je als nog bewust eten gekocht voor die dag.
Welk geld, daar is bijna niks meer van over.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac staat garant, kan van zijn geld ingehouden worden
In principe mag je als manager gewoon de pot leegtrekken voor wat je maar wilquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac staat garant, kan van zijn geld ingehouden worden
We doen het samen maar we doen iets meer voor de rokersquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In principe mag je als manager gewoon de pot leegtrekken voor wat je maar wil
Heb dit niet meegekregen on stream.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
We doen het samen maar we doen iets meer voor de rokers
Ja, dus voor een man of 7. Wat je normaal van zakgeld koopt. De rest wordt dus enorm benadeeldquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb dit niet meegekregen on stream.
Maar van wat ik begrijp wordt er nu rookwaar van de algemene pot gekocht?
Als dat zo is, vind ik dat vreemd.
Heeft niets met misgunnen oid te maken.
Maar koop dan fruit voor iedereen en geen rookwaar ofzo
Leent Isaac uit aan Babs,Wendy,Jef,quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb dit niet meegekregen on stream.
Maar van wat ik begrijp wordt er nu rookwaar van de algemene pot gekocht?
Als dat zo is, vind ik dat vreemd.
Heeft niets met misgunnen oid te maken.
Maar koop dan fruit voor iedereen en geen rookwaar ofzo
Buiten het benadelen om. ook een zeker punt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dus voor een man of 7. Wat je normaal van zakgeld koopt. De rest wordt dus enorm benadeeld
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:53 schreef Flory het volgende:
Op verzoek van o.a. @:greysbones @:Deisyy en..?
[ afbeelding ]
Kwebbelsmiley met tandjes (Wanda) [ afbeelding ]
Maar als ik het goed heb begrepen bij teruglezen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Leent Isaac uit aan Babs,Wendy,Jef,
Rupert en Ima
Je lult want is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac is de suikeroom maar daar bouw je ook eventuele schulden mee op dus Jeff doet het gewoon vanuit de groepspot
Jeff dwingt wat meer respect af dan de vorige mangersquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:06 schreef Ebinas het volgende:
Wel minder lawaai tijdens het overleg.
Loopt een stuk gestructureerder.
Nee ik heb het Isaac aan Rupert zien uitleggen en die waren blij dat Isaac hun het geld wil lenen, het gaat om 14,50quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen bij teruglezen.
Vragen ze nu Isaac niet meer, maar gaat het van het hhgeld af?
En das een beetje vreemd als dat zo is, vind ik althans
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen bij teruglezen.
Vragen ze nu Isaac niet meer, maar gaat het van het hhgeld af?
En das een beetje vreemd als dat zo is, vind ik althans
En hij geeft meer mensen een taak.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff dwingt wat meer respect af dan de vorige mangers
Echt bsquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.
Jeff gaat ook de schuld van Rupi aan Isaac wegmoffelen. Zijn eigen woorden.
Ok, dan valt er niets over te zeggen, dat is dan idd aan Isaac.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee ik heb het Isaac aan Rupert zien uitleggen en die waren blij dat Isaac hun het geld wil lenen, het gaat om 14,50
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:09 schreef Sestra666 het volgende:
wie wil f kort vertellen wat er is met ruben en djedi? heeft ze hem afgepoeierd?
En las dat ze beide ook weg willen..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:09 schreef Sestra666 het volgende:
wie wil f kort vertellen wat er is met ruben en djedi? heeft ze hem afgepoeierd?
Ok, nu weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.
Jeff gaat ook de schuld van Rupi aan Isaac wegmoffelen. Zijn eigen woorden.
Djedi niet. Ze wil wel dat Ruben gaat ook al zegt ze dat niet zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En las dat ze beide ook weg willen..
Houdt de dief..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
Per ongeluk tandpasta en plakband weg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
EN klaar![]()
Niets schokkends, wat meer concrete afspraken (of benadrukt) over praktische zaken
Dan is ze lekker van hem af, en kan er niks gebeuren enz..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef engine het volgende:
[..]
Djedi niet. Ze wil wel dat Ruben gaat ook al zegt ze dat niet zo.
En een minder die zou kunnen winnen, volgende.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is ze lekker van hem af, en kan er niks gebeuren enz..
dat dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een minder die zou kunnen winnen, volgende.
Die indruk heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff dwingt wat meer respect af dan de vorige mangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |