iedereen wordt instant verliefd op haarquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is best kinderachtig...
whaaaat?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
dus dat hele samenwonen in amsterdam was ook een leugen
(Ruben tegen Djedi)
daar moet zij maar erder de onderbroekquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
I know. Daarom de snelle stoelgang
Oh jeetje dat lijkt me een problematisch levenquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen wordt instant verliefd op haar![]()
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die wimpers maken een "wooshwoosh" geluid als ze knippert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet jeff nu eigenlijk in zijn oor zeggen: dit is toch wat je wildequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar Rubens ziel langzaam in stukjes getrokken zien worden heeft wel wat
Die draagt hij altijd bijzonder... volgens mij is dat mode... (of ik woon in een tokkiebuurt, wat ook zo is). Geen gezicht iddquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:10 schreef Dotteke het volgende:
In het kantoor zijn ze bezig met de boodschappen opruimen.
Jeff ziet er niet uit met die witte sokken
is mode jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die draagt hij altijd bijzonder... volgens mij is dat mode... (of ik woon in een tokkiebuurt, wat ook zo is). Geen gezicht idd
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En dan moet jeff nu eigenlijk in zijn oor zeggen: dit is toch wat je wilde![]()
![]()
(net zoals ruben bij jeff deed toen jeff genomineerd werd om in de bak water te gaan...sick ruben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |