lijkt me niet heel erg gezondquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:59 schreef engine het volgende:
Erik doet een leverworst pas in de koelkast als hij open is
vlees wat niet meer goed isquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed voor de snelle stoelgang...
Mirthe vond het ook geen goed ideequote:
I know. Daarom de snelle stoelgangquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vlees wat niet meer goed is
daar kun je echt heel ziek van worden
Wat een eigenwijze kloothomnel is dat tochquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:59 schreef engine het volgende:
Erik doet een leverworst pas in de koelkast als hij open is
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve dat Geisha's prachtig zijn
Ach... heeft maar een paar weken geduurdquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
aah de duidelijkheid voor Ruben
vriendschap
thats it
Ik mag toch wel gewoon zeggen wat ik zie... ik vind het juist wel vermakelijke televisiequote:
Ik switch altijd per direct van stream als ik ruben zien of djedi/wanda/marciano/nadir/kimK/Rupert/Imadiquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
Ruben heeft altijd voor een ander gekozen
maar moet nu van Djedi voor zichzelf kiezen
niet jij schatquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik mag toch wel gewoon zeggen wat ik zie... ik vind het juist wel vermakelijke televisie
Dat is best kinderachtig...quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:06 schreef greysbones het volgende:
Djedi kan geen vrienden zijn met mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |