Nee ik heb het Isaac aan Rupert zien uitleggen en die waren blij dat Isaac hun het geld wil lenen, het gaat om 14,50quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen bij teruglezen.
Vragen ze nu Isaac niet meer, maar gaat het van het hhgeld af?
En das een beetje vreemd als dat zo is, vind ik althans
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen bij teruglezen.
Vragen ze nu Isaac niet meer, maar gaat het van het hhgeld af?
En das een beetje vreemd als dat zo is, vind ik althans
En hij geeft meer mensen een taak.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff dwingt wat meer respect af dan de vorige mangers
Echt bsquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.
Jeff gaat ook de schuld van Rupi aan Isaac wegmoffelen. Zijn eigen woorden.
Ok, dan valt er niets over te zeggen, dat is dan idd aan Isaac.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee ik heb het Isaac aan Rupert zien uitleggen en die waren blij dat Isaac hun het geld wil lenen, het gaat om 14,50
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:09 schreef Sestra666 het volgende:
wie wil f kort vertellen wat er is met ruben en djedi? heeft ze hem afgepoeierd?
En las dat ze beide ook weg willen..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:09 schreef Sestra666 het volgende:
wie wil f kort vertellen wat er is met ruben en djedi? heeft ze hem afgepoeierd?
Ok, nu weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat bizar. Daar zou mad niet mee wegkomen.
Jeff gaat ook de schuld van Rupi aan Isaac wegmoffelen. Zijn eigen woorden.
Djedi niet. Ze wil wel dat Ruben gaat ook al zegt ze dat niet zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En las dat ze beide ook weg willen..
Houdt de dief..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
Per ongeluk tandpasta en plakband weg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Flory het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
EN klaar![]()
Niets schokkends, wat meer concrete afspraken (of benadrukt) over praktische zaken
Dan is ze lekker van hem af, en kan er niks gebeuren enz..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:11 schreef engine het volgende:
[..]
Djedi niet. Ze wil wel dat Ruben gaat ook al zegt ze dat niet zo.
En een minder die zou kunnen winnen, volgende.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan is ze lekker van hem af, en kan er niks gebeuren enz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |