Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
samenvattend
Ruben wil nu zijn 24 uur aanvragen omdat Djedi hem niet wil
en dan kiest hij voor zichzelf????
nu kiest hij nog niet voor zichzelfquote:
oke voor het eerst hoop ik dan dat ik zo iets kan terugkijken van dit gesprekquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruben en Djedi zijn wel in een heel pijnlijk gesprek verwikkeld. Mijn tenen zijn zo krom nu
Ik snap haar welquote:
Misschien kan ie samen met Nadir gaan, kunnen ze handje vast houdenquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
voor 5 uur een beslissing
dat wordt weer niks
Met een gedichtje,dropjes en siroop de poort uitquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan ie samen met Nadir gaan, kunnen ze handje vast houden
Als dit haar gameplan isquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:15 schreef engine het volgende:
Djedi lult hem wel de loods uit. Weer eentje minder.
Ik wilde net vragen hoe dit gesprek begonnen isquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
oke voor het eerst hoop ik dan dat ik zo iets kan terugkijken van dit gesprek
Ik moet eerlijk zeggen dat hij het tot nu toe goed doet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:12 schreef Poesjuh het volgende:
Heel goed wat jeff doet, zo heeft hij prpecies zicht of alle ingredienten wat er binnen komen en kan kan ruppert niet meer alles achterover drukken.
Jeff is verbaasd van de hoeveelheid eten die tevoorschijn komt... Hij gaat zelfs een 'restjesdag' inlassen
Dat is lastig met sommige typisch die zich gepasseerd voelen als karaktereigenschap hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
Jeff wil niet dat iemand zich gepasseerd voelt.
Men kan het toch nooit iedereen naar het zin doen. Hoe goed je ook je best doet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is lastig met sommige typisch die zich gepasseerd voelen als karaktereigenschap hebben
Zo kijkt hij altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef Harry het volgende:
Heeft Ruben ook botox?
Of is dat een pruillipje?
Hij heeft speciale roots volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef Harry het volgende:
Heeft Ruben ook botox?
is zijn resting bitch facequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef Harry het volgende:
Heeft Ruben ook botox?
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dat hele vriendje niet bestaat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is ook leuke streams voor het vriendje van Djedi. Vriendinnetje zo verdrietig omdat het niks met Ruben wordt
Die absoluut niet dom is? Zijn er meerdere Rubens daar dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
Ruben
de jongen die absoluut niet dom is
maar zich wel zo verschrikkelijk dom laat gebruiken door Djedi
en zich wat aan laat praten
Dat is geen slechte redenatie... je zou best wel eens gelijk hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dat hele vriendje niet bestaat.
Of dat ze allang te horen heeft gekregen dat het over is. En ik denk daarbij dat ze Ruben nu ook wat te klef vind worden en dan wordt het vriendje weer van stal gehaald.
Ik moet opeens aan deze denken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft speciale roots volgens mij
zoiets idd Broquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan deze denken.
Kan en mag nog net. Maar dan mag hij maandag pas weg, dat is te laat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef engine het volgende:
Djedi stelt bijna voor om nu al zijn 24 uur aan te vragen
ik wil er wel een wedje op leggen dat hij een hoog IQ heeftquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die absoluut niet dom is? Zijn er meerdere Rubens daar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |