abonnement Unibet Coolblue
pi_206500973
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 08:35 schreef maily het volgende:
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/

[ afbeelding ]

TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer door.

[ afbeelding ]

:T
pi_206501933
Zijn Antwee en Mo nou weer samen? Of is hij nog met Sarah 2.0?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Miss 200.000.000! zondag 30 oktober 2022 @ 20:36:10 #3
367000 roos94
pi_206502716
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 19:46 schreef GwanGwaa het volgende:
Zijn Antwee en Mo nou weer samen? Of is hij nog met Sarah 2.0?
Ze wwten het zelf denk ik ook niet :+
pi_206506695
Nieuw topic, nieuwe week, nieuwe verwijten.

Mark Koster verwijt André Hazes jr. grootheidswaanzin: ‘Narcist!’

Mark Koster vindt dat André Hazes jr. aan grootheidswaanzin lijdt. De mediajournalist begrijpt niet dat de volkszanger zich een soort rockster voelt. “Dit is een narcistische non-valeur.”

De documentaireserie van André Hazes jr. is ook onder de loep genomen door mediajournalist Mark Koster. Hij vindt het stuitend om te zien dat de zanger zich een soort wereldster waant en zelfs niet uitsloot bij ‘de club van 27’ te gaan horen. Dat zijn legendarische artiesten als Amy Winehouse en Jimi Hendrix die op die leeftijd kwamen te overlijden.

Elvis Hazes :')
Mark vindt dat André zichzelf schromelijk overschat. “Wat mij enorm stoort is dat die man zich gedraagt alsof hij werkelijk de Elvis Presley van de Lage Landen is. We zien daar een jongetje van 28 of 29 dat nauwelijks kan zingen”, zegt hij in de podcast De Juice Show op Podimo.

Het is evident dat André te veel in zichzelf is gaan geloven, aldus Mark. “Aretha Franklin, Paul McCartney, Mick Jagger en Elvis Presley zijn helden en die kunnen wat, maar hij kan niet veel. Ik zie hem in die studio en hij zingt in de auto een keer vals mee. Die Monique zit naast hem en doet nog net niet de handen voor haar hoofd. Het is niet om aan te horen.”

Rockster :')
André is geen legende en zal er nooit één worden, benadrukt Mark. “Waar ik me aan erger is dat hij acteert dat hij een rockster is. Dat vind ik al erg. Wat is dit voor figuur en waarom moeten we hiernaar kijken? Dat dacht ik de hele tijd. Wie denkt hij wel niet dat hij is? André Hazes jr. is toch geen legend?”

Hij vervolgt: “Vijf afleveringen lang kijk je naar iemand die denkt dat hij Elvis Presley is. Wat ik ook grappig of gek vind is dat hij bij de club van 27 wilde horen met Amy Winehouse en Jimi Hendrix. Wie denk je wel niet dat je bent? Het is een schande dat hij het noemt. Hou eens op.”

Non-valeur
De scène waarin André een concert van Dua Lipa bezoekt is volgens Mark veelzeggend. “André zei: ‘Als ik naar Dua Lipa kijk, dan word ik een beetje Dua Lipa.’ Ik heb dat helemaal bestudeerd en dacht: deze man is een neuroot, een narcistische non-valeur, een narcist die weinig kan en daar moeten wij met z’n allen naar kijken.”

“Ik vind het echt wanstaltig. Dit is geen grote artiest, dit is een patiënt.”

https://www.mediacourant.(...)eidswaanzin-narcist/

_O_
pi_206507023
Dreetje Hazes kan wel zingen,maar heeft totaal niet in de gaten wat zijn doelgroep nou feitelijk is.
Het is namelijk echt niet zo dat er tienermeisjes slipjes naar hem gooien.

Niemand gooit slipjes naar hem. Ben zelf een keer naar een concert van hem geweest en heb niks zien vliegen.

De meesten die naar concerten van hem gaan zijn mensen die naar Hazes Sr gingen of nog kenden en puur uit nostalgie gaan.
Zijn vader werd ontdekt door Rijk de Gooyer die talent zag. En de kracht van Oude Hazes was dat hij niet van kapsones naast zijn schoenen liep. Hij wist waar hij vandaan kwam.
Wij zien een knul die ervan afstamt en met een gouden lepel in de bek geboren die
enigszins als zijn vader klinkt ( sorry Dreetje, maar je vader zong echt beter) en alles er aan doet om een ander soort jonger publiek te trekken zodat hij als rockster gezien gaat worden.
Ik vond zijn periode met zwarte nagellak en Alice Cooper ogen clownesk.
Advies aan Dreetje : Waardeer het publiek wat je hebt en geniet van de centen die het oplevert en doe niet alsof je wat anders bent. En hou je privé lekker privé .geniet van je kind en hou je drama’s voor jezelf. Doen andere sterren ook zoveel mogelijk en die hoeven daar geen geld aan te verdienen, mijn buurvrouw op de hoek heeft een zwaarder leven dan jij.
Ga gewoon lekker zingen, waardeer de erfenis en geschiedenis van je vader en klaar.
pi_206507133
Wat is een mediajournalist? Het klinkt hetzelfde als stukkies die hier getypt worden. Zijn we allemaal mediajournalisten op Sho :P
pi_206507168
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:26 schreef quirina het volgende:
Dreetje Hazes kan wel zingen,maar heeft totaal niet in de gaten wat zijn doelgroep nou feitelijk is.
Het is namelijk echt niet zo dat er tienermeisjes slipjes naar hem gooien.

Niemand gooit slipjes naar hem. Ben zelf een keer naar een concert van hem geweest en heb niks zien vliegen.

De meesten die naar concerten van hem gaan zijn mensen die naar Hazes Sr gingen of nog kenden en puur uit nostalgie gaan.
Zijn vader werd ontdekt door Rijk de Gooyer die talent zag. En de kracht van Oude Hazes was dat hij niet van kapsones naast zijn schoenen liep. Hij wist waar hij vandaan kwam.
Wij zien een knul die ervan afstamt en met een gouden lepel in de bek geboren die
enigszins als zijn vader klinkt ( sorry Dreetje, maar je vader zong echt beter) en alles er aan doet om een ander soort jonger publiek te trekken zodat hij als rockster gezien gaat worden.
Ik vond zijn periode met zwarte nagellak en Alice Cooper ogen clownesk.
Advies aan Dreetje : Waardeer het publiek wat je hebt en geniet van de centen die het oplevert en doe niet alsof je wat anders bent. En hou je privé lekker privé .geniet van je kind en hou je drama’s voor jezelf. Doen andere sterren ook zoveel mogelijk en die hoeven daar geen geld aan te verdienen, mijn buurvrouw op de hoek heeft een zwaarder leven dan jij.
Ga gewoon lekker zingen, waardeer de erfenis en geschiedenis van je vader en klaar.
Maar dan is hij niks meer dan een Hazes sr. imitator die de bejaarde Hazesfans vermaakt. De zoon van. Niks meer.
Ik snap wel dat zo'n jongen probeert daar bovenuit te stijgen. Lukt hem alleen niet.. Dus je hebt gelijk, de keuze is: accepteren dat dit het hoogst haalbare is en ervan genieten dat je zo veel geld kan verdienen, of een leuke baan in een tuincentrum of wasknijperfabriek
pi_206508549
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:44 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Maar dan is hij niks meer dan een Hazes sr. imitator die de bejaarde Hazesfans vermaakt. De zoon van. Niks meer.
Ik snap wel dat zo'n jongen probeert daar bovenuit te stijgen. Lukt hem alleen niet.. Dus je hebt gelijk, de keuze is: accepteren dat dit het hoogst haalbare is en ervan genieten dat je zo veel geld kan verdienen, of een leuke baan in een tuincentrum of wasknijperfabriek
Heeft Dreetje eigenlijk zijn middelbare school afgemaakt? Zal vast geen VWO zijn geweest dan, vermoed ik.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206508598
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 11:59 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Heeft Dreetje eigenlijk zijn middelbare school afgemaakt? Zal vast geen VWO zijn geweest dan, vermoed ik.
https://www.veronicasuper(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Het was een etterbakkie, maar wel vmbo-T gehaald.
  maandag 31 oktober 2022 @ 12:11:19 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206508691
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:04 schreef quirina het volgende:

[..]
https://www.veronicasuper(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Het was een etterbakkie, maar wel vmbo-T gehaald.
Het verhaal begint al raar door de middelbare school te benoemen en in dezelfde alinea te stellen dat Sr. er wel eens aan te pas moest komem...

quote:
André Hazes ging niet bepaald vlekkeloos door zijn middelbare schoolperiode heen. Het was best lastig allemaal, zéker ook voor Dré's docenten. Soms moest 'die ouwe' - aka Hazes senior - er zelfs aan te pas komen om de boel een beetje te redden.
Dat joch was 10 toen zijn vader overleed, "die ouwe" heeft nooit een middelbare school van binnen gezien voor een van zijn kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206508765
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het verhaal begint al raar door de middelbare school te benoemen en in dezelfde alinea te stellen dat Sr. er wel eens aan te pas moest komem...
[..]
Dat joch was 10 toen zijn vader overleed, "die ouwe" heeft nooit een middelbare school van binnen gezien voor een van zijn kinderen.
Nou ja, sowieso niet voor zijn jóngste kinderen. :P

Gelijk een advertentie over ADHD erbij. :D
  maandag 31 oktober 2022 @ 12:31:51 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206508925
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou ja, sowieso niet voor zijn jóngste kinderen. :P

Gelijk een advertentie over ADHD erbij. :D
Ik heb niet de illusie dat dat voor zijn oudste kinderen wel gebeurd is.
Voor Melvin zeker niet, dat zou Rachel wel voorkomen, en voor Nathalie waarschijnlijk ook niet, los van Rachel wel of niet in de weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206508979
Zeven middelbare scholen doorlopen lijkt me ook stug. Die ouwe zal wel eens op de basisschool bezopen binnen zijn gelopen om verhaal te halen.
pi_206509012
Overdreven of ronduit verzonnen verhalen zijn de Hazesjes niet vreemd natuurlijk. :P
pi_206509015
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het verhaal begint al raar door de middelbare school te benoemen en in dezelfde alinea te stellen dat Sr. er wel eens aan te pas moest komem...
[..]
Dat joch was 10 toen zijn vader overleed, "die ouwe" heeft nooit een middelbare school van binnen gezien voor een van zijn kinderen.
Het zijn echt een stel fantasten bijeen Die stempel kan er ook nog wel bij
Go hard or go home
pi_206509019
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat hij zei zelfs naar het atheneum gegaan te zijn maar niet goed kon meekomen want te druk met andere dingen oid.
Wat ik natuurlijk niet geloofde want hij liegt zijn hele leven bij elkaar.

Heb het even ogezocht en jawel;
Op school daalde ik langzaam af van het atheneum naar het vmbo, want ik was met alles en nog wat bezig behalve met leren.

Bron: DitjesenDatjes :')
https://www.ditjesendatje(...)ef-mijn-eigen-leven/
pi_206509315
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat hij zei zelfs naar het atheneum gegaan te zijn maar niet goed kon meekomen want te druk met andere dingen oid.
Wat ik natuurlijk niet geloofde want hij liegt zijn hele leven bij elkaar.

Heb het even ogezocht en jawel;
Op school daalde ik langzaam af van het atheneum naar het vmbo, want ik was met alles en nog wat bezig behalve met leren.

Bron: DitjesenDatjes :')
https://www.ditjesendatje(...)ef-mijn-eigen-leven/
Ik heb gelezen dat intelligentie voornamelijk via de moeder wordt doorgegeven. Volstrekt onmogelijk dat Dreetje vwo zou kunnen. Als 'ie de intelligentie van zijn vader had trouwens ook niet.
pi_206509357
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:10 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Ik heb gelezen dat intelligentie voornamelijk via de moeder wordt doorgegeven. Volstrekt onmogelijk dat Dreetje vwo zou kunnen. Als 'ie de intelligentie van zijn vader had trouwens ook niet.
Nou, zakelijk gezien is Rachel niet dom natuurlijk.
Ik schat haar intelligenter in dan Sr. destijds.

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 31-10-2022 16:35:26 ]
  Spellchecker maandag 31 oktober 2022 @ 15:29:10 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 31 oktober 2022 @ 15:53:18 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206510619
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou, zakelijk gezien is Rachel niet dom natuurlijk.
Ik schat haar intelligenter in dat Sr. destijds.
Ze is leep, dus niet dom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206513657
Leep maar ook leip 😜
pi_206516308
Volgens vergeten jullie dat A2 behoorlijk veel volle zaten uitverkocht kreeg.
Het ventje is 28, hou daar ook rekening mee.
pi_206516347
A3 is een « ventje », A2 is een volwassen man.
En hoe kan je zalen uitverkopen wanneer ze al volzitten?

[ Bericht 40% gewijzigd door Prego op 01-11-2022 05:18:09 ]
pi_206516569
Volgens Yvonne coldewijer gaat het niet goed met de kaartverkoop zie insta.
pi_206516696
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat hij zei zelfs naar het atheneum gegaan te zijn maar niet goed kon meekomen want te druk met andere dingen oid.
Wat ik natuurlijk niet geloofde want hij liegt zijn hele leven bij elkaar.

Heb het even ogezocht en jawel;
Op school daalde ik langzaam af van het atheneum naar het vmbo, want ik was met alles en nog wat bezig behalve met leren.

Bron: DitjesenDatjes :')
https://www.ditjesendatje(...)ef-mijn-eigen-leven/
Ik heb destijds gelezen dat hij zonder eindexamen van school is gekomen, vonden hij en zn mams niet belangrijk, het was belangrijker om aan de carrière te werken. Dat was VMBO en zelfs daar was ie niet slim genoeg voor. Uiteindelijk heeft hij z'n diploma via volwassenonderwijs nog gehaald.
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 08:08:03 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206516818
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 07:16 schreef quirina het volgende:
Volgens Yvonne coldewijer gaat het niet goed met de kaartverkoop zie insta.
Zouden de hoge energieprijzen daarmee te maken hebben?
pi_206517172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 07:46 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik heb destijds gelezen dat hij zonder eindexamen van school is gekomen, vonden hij en zn mams niet belangrijk, het was belangrijker om aan de carrière te werken. Dat was VMBO en zelfs daar was ie niet slim genoeg voor. Uiteindelijk heeft hij z'n diploma via volwassenonderwijs nog gehaald.
Jaren later inderdaad.
Iemand op fok noemde hem toen een FaalHazes.
Vond ik mooi gevonden. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 09:14:11 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206517241
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:41 schreef Pippalena het volgende:
Wat is een mediajournalist? Het klinkt hetzelfde als stukkies die hier getypt worden. Zijn we allemaal mediajournalisten op Sho :P
Ja.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 09:20:48 #29
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206517275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 01:47 schreef -river- het volgende:
Volgens vergeten jullie dat A2 behoorlijk veel volle zaten uitverkocht kreeg.
Het ventje is 28, hou daar ook rekening mee.
Ventje, :'). Het is een volwassen vent (zonder volwassen attitude).

Alles wat A2 uitverkocht heeft gekregen (als dat inderdaad is gelukt met zijn solo-concerten) dan zijn dat, zoals eerder gezegd, geen tienermeisjes die over Antwee heen soppen. Dat zijn 40- en 50-plussers, verstandelijk gehandicapten (niet lullig bedoelt overigens, maar je ziet ze verhoudingsgewijs vaker bij dit soort volksmuziek) en misschien toch wel iets jonger volk dan, maar niet van het type waar A2 op wil liggen.

Dat trekt hij liever niet aan want A2 wil geliefd worden door groepen geile wijven. Dat frustreert hem.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206517420
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2022 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja.
Waar is ons loon!?
  dinsdag 1 november 2022 @ 10:56:52 #31
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206518113
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 07:46 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik heb destijds gelezen dat hij zonder eindexamen van school is gekomen, vonden hij en zn mams niet belangrijk, het was belangrijker om aan de carrière te werken. Dat was VMBO en zelfs daar was ie niet slim genoeg voor. Uiteindelijk heeft hij z'n diploma via volwassenonderwijs nog gehaald.
Gelukkig wel een diploma. En wat een slechte moeder is Rachel toch. Wisten we al, maar om het weer zo zwart op wit te zien.... Dat daar nooit een leerplichtambtenaar hard ingegrepen heeft?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206518360
pi_206518395
pi_206518461


https://beaumonde.nl/arti(...)euke-nieuwe-partner/

quote:
Na een turbulent jaar voelt Monique Westenberg (44) zich sterker dan ooit. Nee, zij en André Hazes zijn niet meer samen, maar hebben een fijne vorm gevonden als papa en mama. "We houden van elkaar, maar we beseffen ook dat het als stel niet werkt," vertelt ze aan Beau Monde.
Heel nieuw mens
Onrustig was het zeker de afgelopen jaren voor Monique. Media suggereerden meermaals dat zij en André na hun laatste breuk weer samen waren. Hoe zat dat echt? "We zijn niet meer samen geweest. André is vorig jaar september naar het buitenland gegaan om aan zichzelf en zijn verslavingsgevoeligheid te werken. Er viel een last van mijn schouders, want wat zou onze zoon door deze stap een andere toekomst krijgen. Toen hij terugkwam, stond er een heel nieuw mens voor me", vertelt Monique in gesprek met Beau Monde. Tijdens een gezinsvakantie kon ze zien dat het echt beter ging met de vader van haar kind, maar een toekomst als stel zit er niet meer in.

Grote liefde
"We hebben beiden gezegd dat we elkaars grote liefde zijn, maar ook dat het tussen ons niet meer werkt," legt Monique uit. "Er is te veel gebeurd en we hebben een ander toekomstperspectief. Ik ben op de helft van mijn leven en wil die tweede helft gewoon rust voelen en het fijn hebben. We houden van elkaar, maar ik denk dat de vorm die we nu hebben gevonden - als papa en mama - ons alle drie veel meer brengt. Stel dat we wél weer iets met elkaar waren begonnen en het werkt wederom niet. Dan moet je je kind opnieuw teleurstellen, dat willen we hem niet nog een keer aandoen."

'Hoe moet ik gaan daten?'
Een nieuwe liefde zoeken, daar stond Moniques hoofd de afgelopen maanden niet naar. "Nu ik weer wat meer rust heb, denk ik weleens: oké, er zal in de toekomst vast een andere man in mijn leven komen," vertelt de beauty. De vraag is alleen hoe. "Maar hoe moet ik gaan daten? Zie je mij al ergens op een terras zitten met iemand? Dan staan er meteen foto's met enorme koppen in de roddelbladen. Ik krijg niet eens de kans om kennis te maken met een man."

"Ik gun mezelf wel een leuke nieuwe partner, en ik gun het André ook; iemand bij wie we stabiliteit, veiligheid en rust vinden. En ik hoop vooral dat we het dan ook leuk met elkaar kunnen hebben, zoals ik bij mijn ouders en hun nieuwe partners heb gezien - dat wil ik ook voor onze zoon. André en ik zullen voor altijd met elkaar te maken hebben, we worden opa en oma van dezelfde kleinkinderen. Hoe fijn is het dan dat je op deze manier met elkaar om kunt gaan? Ik besef nu dat het zo heeft moeten zijn, het universum heeft andere dingen voor mij in petto."

In de nieuwste Beau Monde vertelt Monique meer over het turbulente afgelopen jaar, roddels en juicekanalen, haar kinderwens en haar toekomst (al dan niet met leuke nieuwe partner). Vanaf woensdag 2 november overal verkrijgbaar!


[ Bericht 34% gewijzigd door JourneyBlue op 01-11-2022 11:33:42 ]
pi_206518522
Monique blijft ook maar de situatie uitmelken _O- Echt, hierin verschilt ze niets met Rachel.

En nieuwe partner zal ook wel op zich laten wachten. Ze weet heel goed dat ze dan haar verdienmodel kwijt is. Zonder André blijft er weinig meer van Monique over.
pi_206519093
Je zal als ex en moeder van een BN-er maar zoveel eruit weten te slepen. Ook dan moet je verstand van zaken hebben.
Want wat dóet ze nou eigenlijk dat geld in het laatje brengt als het geen gesponsorde activiteiten zijn of activiteiten zoals dit interview?
pi_206519513
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 12:05 schreef vencodark het volgende:
Je zal als ex en moeder van een BN-er maar zoveel eruit weten te slepen. Ook dan moet je verstand van zaken hebben.
Want wat dóet ze nou eigenlijk dat geld in het laatje brengt als het geen gesponsorde activiteiten zijn of activiteiten zoals dit interview?
Zij is toch degene die Antwee succesvol heeft gemaakt toen ze zijn management deed?
Hoe dan ook, ze kan ook altijd terug naar de oliebollenkraam :9
pi_206520510
Wat deed Monique eigenlijk voor dat ze André ontmoette?
  dinsdag 1 november 2022 @ 14:20:58 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206520783
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat deed Monique eigenlijk voor dat ze André ontmoette?
https://www.cosmopolitan.(...)enberg-vroeger-werk/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206520889
Waarom moeten we niet vergeten dat hij 28 is?
28! 28! :D
Go hard or go home
pi_206520903
Wel the 27 club overleefd.
The man, the legend, the myth, het ventje.
Go hard or go home
  dinsdag 1 november 2022 @ 14:41:44 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206520966
quote:
quote:
In haar studietijd waagde Monique zich aan een opleiding Detailhandel, waarvoor ze met vlag en wimpel slaagde. Hiermee hoopte ze stewardess te worden, maar uiteindelijk sloeg ze een andere weg in. "Ik werkte bij Feyenoord, waar ik de hospitality deed voor de skyboxen. Daarna heb ik nog bij de Staatsloterij gewerkt," blikte Westenberg in AD terug op haar verleden. "Echt een tof leven."
Lekker vaag?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206520982
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
[..]
Lekker vaag?
Ja dat vond ik ook al. Bij de Staatsloterij gewerkt. Wat deed ze daar dan? En als het zo leuk was, waarom doet ze dat dan niet meer?
pi_206521047
En met een studie Detailhandel stewardess worden? Hoedan?
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 14:51:22 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206521061
quote:
Gelukkig hebben ze Florida in alle rust beleefd!
pi_206521534
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef Noek het volgende:
Wel the 27 club overleefd.
The man, the legend, the myth, het ventje.
1. Een club van dode legendes kan je niet overleven.
2. Zelfs als Dré gestoven was op zijn 27e had hij nooit, nee nooit, bij die club mogen horen aangezien Dré een boerenlul uit NL is zonder noemenswaardige successen.
3. Waarom wordt deze club er steeds opnieuw bijgehaald? :')
pi_206521673
Yv gooit Monique onder de bus






pi_206521692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:58 schreef JourneyBlue het volgende:
Yv gooit Monique onder de bus

[ afbeelding ]
?
pi_206521823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
?
pi_206522036
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 13:10 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Ik heb gelezen dat intelligentie voornamelijk via de moeder wordt doorgegeven. Volstrekt onmogelijk dat Dreetje vwo zou kunnen. Als 'ie de intelligentie van zijn vader had trouwens ook niet.
Rachel heeft de intelligentie van een stuk droge worst. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206522105
Vol doening _O_
-nee-
pi_206522572
Met vlag en wimpel de opleiding detailhandel afronden :')
Ze zegt nog net geen cum laude.
En dan zeggen dat ze opa en oma worden van dezelfde kleinkinderen. Wat melodramatisch en daarnaast ook nog een dikke aanname. Maar goed, in dat soort tokkie-families is voortplanten natuurlijk het hoogste goed.
pi_206522656
Monique Westenberg vindt daten lastig vanwege roddelpers

Monique Westenberg maakt zich zorgen over het moment waarop ze weer gaat daten. De auteur en ex-vriendin van zanger André Hazes wil niet dat hun zoontje over haar dateleven leest in de roddelpers, vertelt ze dinsdag in Beau Monde.
Advertentie


Westenberg krijgt sinds de breuk met Hazes vaak de vraag of ze weer aan het daten is. "Mijn hoofd staat daar gewoon nog niet naar", zegt ze. "Er was geen ruimte, ik stond lange tijd in de overlevingsstand. En daarnaast was André mijn grote liefde, dat gevoel is niet in één keer weg."

"Nu ik weer wat meer rust heb, denk ik weleens: oké, er zal in de toekomst vast een andere man in mijn leven komen. Maar hoe moet ik gaan daten? Zie je mij al ergens op een terras zitten met iemand? Dan staan er meteen foto's met enorme koppen in de roddelbladen."

Westenberg voelt niet de ruimte om kennis te maken met een andere man. "Voor hetzelfde geld moet ik eerst met drie verschillende personen daten om erachter te komen wie leuk is. Dan staan er al drie foto's van mama met een vreemde vent in de bladen, dat wil ik niet voor onze zoon."

De ex van Hazes gunt zichzelf wel een nieuwe partner. "En ik gun het André ook; iemand bij wie we stabiliteit, veiligheid en rust vinden."

https://www.nu.nl/achterk(...)wege-roddelpers.html


Tsja, wat moet je hier nou op zeggen :')
pi_206522659
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
1. Een club van dode legendes kan je niet overleven.
2. Zelfs als Dré gestoven was op zijn 27e had hij nooit, nee nooit, bij die club mogen horen aangezien Dré een boerenlul uit NL is zonder noemenswaardige successen.
3. Waarom wordt deze club er steeds opnieuw bijgehaald? :')
@Noek was sarcastisch ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206522690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
@:noek was sarcastisch ;)
Ik heb niet gekeken wie het precies schreef anders had ik het sarcasme vast herkend. :)
pi_206522790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Rachel heeft de intelligentie van een stuk droge worst. :D
Droge worst is lekker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206522813
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Droge worst is lekker
Fuet :9
pi_206522815
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:58 schreef JourneyBlue het volgende:
Yv gooit Monique onder de bus

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- De Dolly Dots belden, ze willen hun tourkleding terug.

-I'm not the one with issues meid.
Hm, don´t say that hardop girl. :{w

-Binnenkort een samenwerking met Douwe Egberts?

Koffie bij Mo en koffie bij de van Soelens.

EX-SCHOONOUDERS VAN SOELEN NA HET ZIEN VAN DE HAZES-DOCU: ‘ANDRÉ, KOM JE KOFFIEDRINKEN BIJ ONS?’
Bron=Story.

Bring on the dirt. c_/
pi_206522874
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
1. Een club van dode legendes kan je niet overleven.
2. Zelfs als Dré gestoven was op zijn 27e had hij nooit, nee nooit, bij die club mogen horen aangezien Dré een boerenlul uit NL is zonder noemenswaardige successen.
3. Waarom wordt deze club er steeds opnieuw bijgehaald? :')
1. Ok
2. Ok, hoor
3. Ok, rustaaaag
Go hard or go home
pi_206522878
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
@:noek was sarcastisch ;)
The man, the myth, the legend, het ventje.
Zou het?
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 18:06:09 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206523018
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 09:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
Waar is ons loon!?
Dat wordt opgegeten door Rob Goossens.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206523487
Ok, maar geloven wij dat Monique
een spion is (geweest)
van Yvonne (die zich zelf beroept op bronbescherming en beweert dat je altijd anoniem blijft al je haar info stuurt)?

Ben benieuwd of Boulevard het brengt straks.

En Saareen:

pi_206523684
Wat een heerlijke slangenkuil.
Go hard or go home
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:03:27 #64
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206523783
En wat als Yv nou bevestiging heeft gezocht voor het een en ander en Mo daarop gereageerd heeft? Nou, wat een spion. :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206523979
Ik denk dat ze allemaal gluiperds zijn, niemand uitgezonderd. Dus ook Yvonne niet want zij is net zo goed wraakzuchtig aangelegd.

Sarah ook weer als de kippen erbij. :')

André maakt zich weer lafjes uit de voeten zoals altijd.

Het is nu nog wachten op het zwarte verkoolde hart in 3-2-1 |:)
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:18:13 #66
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206524015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik denk dat ze allemaal gluiperds zijn, niemand uitgezonderd. Dus ook Yvonne niet want zij is net zo goed wraakzuchtig aangelegd.

Sarah ook weer als de kippen erbij. :')

André maakt zich weer lafjes uit de voeten zoals altijd.

Het is nu nog wachten op het zwarte verkoolde hart in 3-2-1 |:)
En vergeet Hennie niet :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:20:35 #67
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206524043
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En vergeet Hennie niet :+
Godsamme, ja, dat díe nou niet in het zoekplaatje in het AD stond. :+
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206524057
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En vergeet Hennie niet :+
Hennie Vlaskamp, the masked rat.
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 19:27:09 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206524123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:
Ok, maar geloven wij dat Monique
een spion is (geweest)
van Yvonne (die zich zelf beroept op bronbescherming en beweert dat je altijd anoniem blijft al je haar info stuurt)?

Ben benieuwd of Boulevard het brengt straks.

En Saareen:

[ afbeelding ]

Raadselachtig .....
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:36:15 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206524297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:

En Saareen:

[ afbeelding ]

Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?

Of moet ze gewoon weer aandacht?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 19:38:44 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206524345
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?

Of moet ze gewoon weer aandacht?
In ieder geval dat tweede :Y
pi_206525314
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?

Of moet ze gewoon weer aandacht?
TLDR:

1) Monique staat in (en op de cover van) Beaumonde en is daarin niet complimenteus over Yvonne,
2) Yvonne wordt woest en post dat ze 54 screenshots (dus DM gesprekken opgeslagen) heeft van gesprekken tussen haar en Monique,
3) Sarah èn de Chicas posten karma!!! teksten

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:08:23 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206526888
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?

:9
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 1 november 2022 @ 22:12:43 #74
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206526957
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?

:9
De hoeren van SHO :o :D _O- _O- _O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 1 november 2022 @ 22:16:53 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206527045
En? Heeft Coldewijer al screenshots gepost of was ze weer lekker aan het dreigen/bluffen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206527046
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Andromache het volgende:

[..]
De hoeren van SHO :o :D _O- _O- _O-
Waar een wil is, is een weg. >:)
Amsterdam is alleen een beetje uit de route. -O-
pi_206527100
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?

:9
Ik ben te oud :(


Oh wacht...

:')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206527145
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:37 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
TLDR:

1) Monique staat in (en op de cover van) Beaumonde en is daarin niet complimenteus over Yvonne,
2) Yvonne wordt woest en post dat ze 54 screenshots (dus DM gesprekken opgeslagen) heeft van gesprekken tussen haar en Monique,
3) Sarah èn de Chicas posten karma!!! teksten

[ afbeelding ]
Ohja die Chicas had ik dus tiktok ofzo van gezien. Het kan ook reels (?) zijn? Of zijn die 2 hetzelfde?

Wat een ordinaire vrouwen :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 22:36:08 #79
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:44:52 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527373
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben te oud :(


Oh wacht...

:')
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206527381
Eigenlijk ook een kut opmerking van Monique over het hebben van geen kinderen. Misschien kan iemand ze niet via de normale weg krijgen of helemaal niet. En bovendien heeft het niks met het onderwerp te maken.
Ze heeft zelf ivf gehad..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:46:59 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527411
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Andromache het volgende:

[..]
De hoeren van SHO :o :D _O- _O- _O-
Je moet er wat voor over hebben hè.

Het is alleen jammer dat het An2 betreft want die heeft zowel z’n looks als IQ niet mee, :@. Maar het moet wel makkelijk zijn om hem in bed te krijgen en er eventueel een relatie paar dates uit te slepen. Zo moeilijk is dat niet, blijkt.

Wie offert zich op? Misschien krijg je een dure tas of een mooi sieraad als bonus.

:o
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:47:49 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef quirina het volgende:
Eigenlijk ook een kut opmerking van Monique over het hebben van geen kinderen. Misschien kan iemand ze niet via de normale weg krijgen of helemaal niet. En bovendien heeft het niks met het onderwerp te maken.
Ze heeft zelf ivf gehad..
Welke opmerking?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206527459
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Welke opmerking?
https://i.postimg.cc/43RY(...)11-01-3-58-57-PM.png
Deze
pi_206527487
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Je moet er wat voor over hebben hè.

Het is alleen jammer dat het An2 betreft want die heeft zowel z’n looks als IQ niet mee, :@. Maar het moet wel makkelijk zijn om hem in bed te krijgen en er eventueel een relatie paar dates uit te slepen. Zo moeilijk is dat niet, blijkt.

Wie offert zich op? Misschien krijg je een dure tas of een mooi sieraad als bonus.

:o
Of een Soa.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:54:01 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527503
quote:
Ik zie de kutopmerking niet, :@? Of bedoel je dat stukje ‘diegene heeft waarschijnlijk zelf geen kinderen’? Tja, ze weet zelf hoe het is en ik denk niet dat ze er iets lulligs mee bedoelde. En nja, mag je dan helemaal niet meer zoiets zeggen voor het geval er iemand is die geen kind kan krijgen?

Tenzij je op iets anders doelde.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:54:14 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:52 schreef quirina het volgende:

[..]
Of een Soa.
_O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206527569
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zie de kutopmerking niet, :@? Of bedoel je dat stukje ‘diegene heeft waarschijnlijk zelf geen kinderen’? Tja, ze weet zelf hoe het is en ik denk niet dat ze er iets lulligs mee bedoelde. En nja, mag je dan helemaal niet meer zoiets zeggen voor het geval er iemand is die geen kind kan krijgen?

Tenzij je op iets anders doelde.
Ik vind het zeker wel een zwaar lullige opmerking. Net alsof je kinderloos iets niet kan begrijpen .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 23:05:10 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:59 schreef quirina het volgende:

[..]
Ik vind het zeker wel een zwaar lullige opmerking. Net alsof je kinderloos iets niet kan begrijpen .
Misschien is dat gevoel van begrijpen toch op een iets andere manier dan als je geen kinderen hebt, misschien ook niet. Het zal aan mij liggen maar ik zie niet echt een zwaar lullige ‘faux-pas’ en al helemaal geen bewuste (niet dat je dat claimt). Dat het wellicht niet helemaal lekker ligt als je net zelf in een lastige periode zit qua (on)vruchtbaarheid etc. is wat anders imo. Maar ja, iedereen zo z’n mening, :+.

Ik weet dat het bij een van de SHO-users speelt (diegene heeft het zelf gedeeld overigens, dus ik ‘out’ niet zomaar, :o ) maar geen idee of jij dat was of iemand anders.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206527753
Nee dat is iemand anders.
Maar ik irriteer me er mateloos aan dat vrouwen zo doen. Oh je bent geen moeder dus dan snap je het toch niet zo komt het over. Kijk die Yvonne is ook dik in de dertig en je weet niet of ze bewust kindervrij is of kinderloos. Ik vind dat da meer tact gepast is als die uitspraak per ongeluk ging, En als het bewust als sneer is.. sorry het is not done zo’n opmerking te plaatsen.

Verder waar blijven die screenshots Coldewijer!
Mijn popcorn staat al klaar.
pi_206528685
Ik geloof niet dat je zoiets te zwaar moet opnemen.
Ze staat als semi-BN-er al onder een vergrootglas maar om nu al je woorden zodanig te moeten afwegen?
Nah.
pi_206528692
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:06 schreef vencodark het volgende:
Ik geloof niet dat je zoiets te zwaar moet opnemen.
Ze staat als semi-BN-er al onder een vergrootglas maar om nu al je woorden zodanig te moeten afwegen?
Nah.
Zegt degene die 3 dikke punten maakt van 2 kleine zinnetjes. De ironie.
Als het kon, zou je er een alfabet van maken.
1. Ja, dat zou je doen
2. Ik weet het zeker
3. The end
Go hard or go home
pi_206528721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 23:15 schreef quirina het volgende:
Nee dat is iemand anders.
Maar ik irriteer me er mateloos aan dat vrouwen zo doen. Oh je bent geen moeder dus dan snap je het toch niet zo komt het over. Kijk die Yvonne is ook dik in de dertig en je weet niet of ze bewust kindervrij is of kinderloos. Ik vind dat da meer tact gepast is als die uitspraak per ongeluk ging, En als het bewust als sneer is.. sorry het is not done zo’n opmerking te plaatsen.

Verder waar blijven die screenshots Coldewijer!
Mijn popcorn staat al klaar.
Ik erger mij daar ook altijd mateloos aan. Net alsof je je niet in kan leven zonder kinderen. Dat zag je laatst ook met dat Amber alert, toen gingen mensen dingen posten als “mijn moederhart huilt mee”. Want als je geen moeder bent dan kan je je natuurlijk niet voorstellen hoe het voelt als je kind vermist is.
pi_206528831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:16 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik erger mij daar ook altijd mateloos aan. Net alsof je je niet in kan leven zonder kinderen. Dat zag je laatst ook met dat Amber alert, toen gingen mensen dingen posten als “mijn moederhart huilt mee”. Want als je geen moeder bent dan kan je je natuurlijk niet voorstellen hoe het voelt als je kind vermist is.
Het universum draait om moeders. Dat weten moeders. De rest is alleen niet zo op de hoogte.
Dat zeg ik als moeder maar moeders zijn de grootste huillies, betweters en martelaars.
Ze zijn ook 2 dagen moeder en brengen kookboeken, kleding, websites en coaching voor kinderen uit want ze zijn gelijk expert in alle kinderen want zo werkt het voor hen dus zo werkt het voor iedereen.
Go hard or go home
pi_206528837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef quirina het volgende:
Eigenlijk ook een kut opmerking van Monique over het hebben van geen kinderen. Misschien kan iemand ze niet via de normale weg krijgen of helemaal niet. En bovendien heeft het niks met het onderwerp te maken.
Ze heeft zelf ivf gehad..
Dat is tegenwoordig een standaardzin van vrouwen die kinderen hebben in een discussie; jij hebt zeker zelf geen kinderen?! of het is te hopen dat je zelf geen kinderen op de wereld zet!.
Met andere woorden, je hebt niks te zeggen als je geen kinderen hebt en je mag er al helemaal geen hebben als je niet met de moederhartmaffia op dezelfde lijn zit. :')

De Chica trollen ook weer bezig? :')
Van alle personen uit deze soap vind ik deze aandachtzieke trollen met een gastrolletje nog het meest erge van allemaal.
Sarah kan het ook echt nooit alleen af. Is het niet mammie of stiefpappie die voor haar moeten opkomen, dan zijn het wel weer de Chica's.
Het leukste van alles is dat zij echt denken dat ze klasse, niveau en stijl hebben, de familie van Soelen en aanhang. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 02-11-2022 07:56:37 ]
pi_206528856
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:09 schreef Noek het volgende:

[..]
Zegt degene die 3 dikke punten maakt van 2 kleine zinnetjes. De ironie.
Als het kon, zou je er een alfabet van maken.
1. Ja, dat zou je doen
2. Ik weet het zeker
3. The end
Nee, nee. Ik heb toegegeven dat ik je sarcasme van de betreffende post niet had herkend. Daarmee was de kous af, toch?
Ik heb daar verder geen punt van gemaakt, ook geen 3. :+
Dus ja, je hebt het mis.

Ik vind het heel anders als er een PUNT (daar is ie weer) wordt gemaakt van Mo’s opmerking over kinderen en dat dit als een kutopmerking wordt aangemerkt terwijl dit, in mijn ogen, niet perse zo zwaar is.

Daarbij heeft dat van ons niets met dit te maken dus geen idee waarom je hier weer op terugkomt.
Makkelijk hoor. ;)
pi_206528891


pi_206528967
Dat mokkel die aangifte heeft gedaan tegen Thijs is echt gestoord, maar daarom zit ze ook in een instelling. :')

Over de auto, kan goed zijn dat hij zich verplaatst in de pooierbak van zijn moeder. Deed hij in het verleden wel vaker om de papz zelf ingehuurde fotografen op het verkeerde been te zetten.
  woensdag 2 november 2022 @ 08:43:10 #99
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206529113
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:45 schreef Noek het volgende:

[..]
Het universum draait om moeders. Dat weten moeders. De rest is alleen niet zo op de hoogte.
Dat zeg ik als moeder maar moeders zijn de grootste huillies, betweters en martelaars.
Ze zijn ook 2 dagen moeder en brengen kookboeken, kleding, websites en coaching voor kinderen uit want ze zijn gelijk expert in alle kinderen want zo werkt het voor hen dus zo werkt het voor iedereen.
Vre-se-lijk, die hele moedercultus. Ik ben er zelf één, en mijn bevalling was ook niet piece of cake, maar kom op, het is geen buitenaardse prestatie of een heiligendaad om een kind uit te poepen. Brrrr, gruwelijk. Ga wat met je hersens doen of word leuk treinconducteur of iets anders nuttigs i.p.v. dat fulltime moederen als het helemaal niet nodig is, en dan dat domme geinfluenzzzzzzzzzz, ja, zzzz, slaapverwekkend man. Ja, als je partner continu in het buitenland werkt, op de grote vaart of defensie of zo, dan wordt een negen-tot-vijfbaan lastiger.

/rant off
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 2 november 2022 @ 08:47:54 #100
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_206529155
Tante Yvonne exposed de hele boel, wat een fenomeen.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 2 november 2022 @ 09:10:20 #101
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206529341
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 08:43 schreef Andromache het volgende:

[..]
Vre-se-lijk, die hele moedercultus. Ik ben er zelf één, en mijn bevalling was ook niet piece of cake, maar kom op, het is geen buitenaardse prestatie of een heiligendaad om een kind uit te poepen. Brrrr, gruwelijk. Ga wat met je hersens doen of word leuk treinconducteur of iets anders nuttigs i.p.v. dat fulltime moederen als het helemaal niet nodig is, en dan dat domme geinfluenzzzzzzzzzz, ja, zzzz, slaapverwekkend man. Ja, als je partner continu in het buitenland werkt, op de grote vaart of defensie of zo, dan wordt een negen-tot-vijfbaan lastiger.

/rant off
Nou, dit. Toch wordt ik op het werk wel raar aangekeken als ik zeg dat ik na mijn bevalling 32 uur wil blijven werken. Maar toch.. ik geloof ook niet in fulltime moederen. Er is tijd zat om te werken, al helemaal nu je ook gewoon thuis kan werken.

OT: Rochel heeft marionet Guido weer ingezet om aan damage control te doen. Overigens eens met @Bep-Vetklep over die Nena.
With love :*
pi_206529424
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 08:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Tante Yvonne exposed de hele boel, wat een fenomeen.
Nou vooralsnog is het heel veel geschreeuw en weinig wol, maar vandaag is die podcast met Mark Koster,
dus die inhoud staat morgenochtend wel op Mediacourant.

Best wel een nare actie om gesprekken in een mapje te bewaren om ze later tegen iemand te kunnen
gebruiken, ook handige info voor spionnen die overwegen Yvonne een DM te sturen:
Je bent anoniem zolang ze iets aan je heeft en je niets negatiefs over haar zegt.

En Yvonne heeft gezegd dat ze pas over een jaar of 2 een kind wil, ze moet eerst nog flink cashen en ook nog een rijke zakenman/BN'er zien te strikken (en dan deze keer eentje die niet al een relatie heeft).
pi_206529694
pi_206529980
Ik vind het vrij komisch dat Monique ervan wordt beschuldigd niet tactvol om te gaan met de gevoelens van Yvonne. Als er iemand is met weinig tact, dan is het Yvonne wel. Wie kaatst kan de bal verwachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206530652
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 02-11-2022 11:09:20 ]
pi_206530945
Bedankt voor het delen @JourneyBlue.
Zweverig gezever zoals ik al verwacht had. Doodvermoeiend. :O
pi_206532095
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206532106
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206532119
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 2 november 2022 @ 13:06:50 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206532129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:03 schreef JourneyBlue het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welja, hij doet een weekje mee en het is gelijk het toonbeeld van de ideale vader.... toe maar Guido, het kan niet op hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206532130
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206532141
Waarom zou Antwee gaan huren als hij makkelijk wat kan kopen?
  woensdag 2 november 2022 @ 13:08:51 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206532148
Yvonne wil ook wel heel graag dat ze weer bij elkaar komen hè.... iedereen zegt dat het niet zo is en ook niet gaat gebeuren, maar Yvonne houdt vol dat het wel zo is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 2 november 2022 @ 13:10:11 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206532158
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zou Antwee gaan huren als hij makkelijk wat kan kopen?
Dat kopen heeft hij een jaar geleden ook al gedaan, was ook niet zo'n succes.... met huren ben je er sneller weer van af als je weer een grote liefde tegenkomt waarmee je samen iets wilt kopen.

Hij wil dus niet iets voor de lange termijn, maar iets waar hij zo weer kan vertrekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206532182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kopen heeft hij een jaar geleden ook al gedaan, was ook niet zo'n succes.... met huren ben je er sneller weer van af als je weer een grote liefde tegenkomt waarmee je samen iets wilt kopen.

Hij wil dus niet iets voor de lange termijn, maar iets waar hij zo weer kan vertrekken.
Ah ja dat klinkt wel logisch ja :)
pi_206532190
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zou Antwee gaan huren als hij makkelijk wat kan kopen?
Tja. Waarom zou je trouwen als je ook kan neuken? :P
pi_206532299
Op een Vrije School/Steiner School mag je op oliebollen trakteren?

  woensdag 2 november 2022 @ 13:28:50 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206532375
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:21 schreef JourneyBlue het volgende:
Op een Vrije School/Steiner School mag je op oliebollen trakteren?

[ afbeelding ]
Waar komt nou weer vandaan dat hij op een Vrije School of Steinerschool zou zitten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206532586
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
pi_206532598
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
Heb ik wat gemist?
  Spellchecker woensdag 2 november 2022 @ 13:59:01 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206532680
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:21 schreef JourneyBlue het volgende:
Op een Vrije School/Steiner School mag je op oliebollen trakteren?

[ afbeelding ]
Als ze maar veganistisch linksdraaiend zijn :+
  Spellchecker woensdag 2 november 2022 @ 14:01:00 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206532690
quote:
Anders is het te ingrijpend voor kleine Dré?
Kind is wel wat gewend hoor :+
pi_206532722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waar komt nou weer vandaan dat hij op een Vrije School of Steinerschool zou zitten?
Uhm, door de vorm van het onderwijs misschien die je op al die stories zag vorig jaar?
Al die natuurfeesten e.d. Een soort christelijke natuurschool.

Even voor je opgezocht, technisch gezien is het:
Een "Kindcentrum voor vernieuwend onderwijs en opvang"
Vernieuwend onderwijs: onderwijs gericht op de ontwikkelingsfase van het kind en spreekt hart, hoofd en handen aan. Uitgangspunt: afstand van het mechanische, klassikale onderwijs en richt zich op de ontwikkelingsmogelijkheden van het kind.
Natuurlijk onderwijs en opvang. Het ritme van de seizoenen en de wijsheid van de natuur geeft invulling aan de onderwijsthema’s. Wij volgen het jaarritme van de natuur en vieren de christelijke jaarfeesten. Dit maakt kinderen bewust van het jaarverloop en draagt bij aan verbondenheid met de natuur. We onderhouden onze eigen schoolmoestuin, bieden vakken als heemkunde en dierkunde.

In het onderwijs werken we aan een sfeer van rust, structuur en evenwicht waar ieder kind, elke ouder en elk teamlid zich veilig voelt. De teamleden gebruiken zachte stemmen en zijn een voorbeeldfunctie voor het kind. Zij bewaren hun kalmte en ‘voorleven’ zoals wij dat van kinderen verwachten. De sfeer is niet autoritair, maar vanuit de autoriteit van de leerkrachten is er ruimte voor het kind om te zijn wie het is. We handelen vanuit respect voor elkaar. We bieden de kinderen grenzen met liefde en vertrouwen het kind om daar gehoor aan te geven. Wanneer een kind hier moeite mee heeft, gaan we op onderzoek uit om de hulpvraag van het kind te begrijpen en een antwoord te zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 02-11-2022 14:12:02 ]
pi_206533617
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:51 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, nee. Ik heb toegegeven dat ik je sarcasme van de betreffende post niet had herkend. Daarmee was de kous af, toch?
Ik heb daar verder geen punt van gemaakt, ook geen 3. :+
Dus ja, je hebt het mis.

Ik vind het heel anders als er een PUNT (daar is ie weer) wordt gemaakt van Mo’s opmerking over kinderen en dat dit als een kutopmerking wordt aangemerkt terwijl dit, in mijn ogen, niet perse zo zwaar is.

Daarbij heeft dat van ons niets met dit te maken dus geen idee waarom je hier weer op terugkomt.
Makkelijk hoor. ;)
1. Te lang
2. Did not read
3. Not sorry
Go hard or go home
pi_206534325
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
Waar slaat dit nou weer op!
pi_206534337
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
? Is kleine Dré niet zo lief voor andere kinderen?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206534366
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
? Is kleine Dré niet zo lief voor andere kinderen?
Nee, hij heeft andere kindjes pijn gedaan.
pi_206534373
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Nee, hij heeft andere kindjes pijn gedaan.
Denk je dat dit grappig is?
pi_206534387
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:43 schreef -river- het volgende:

[..]
Denk je dat dit grappig is?
Andere kindjes pijn doen is zeker niet grappig.

Waarom ben je boos op mij? :')
pi_206534402
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Andere kindjes pijn doen is zeker niet grappig.

Waarom ben je boos op mij? :')
Omdat je te ver door slaat in je Hazes haat, laat een kind van 6 gewoon erbuiten.
pi_206534437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:46 schreef -river- het volgende:

[..]
Omdat je te ver door slaat in je Hazes haat, laat een kind van 6 gewoon erbuiten.
Of jij slaat te ver door in je adorering sinds je die docu hebt gezien?
Ben je ook van de moederhartmaffia dat de waarheid over kleineDreetje niet gezegd mag worden?
Laten ze zelf hun kind er maar buiten houden, dan kan er ook niks verkeerds gezegd worden.
pi_206534442
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Of jij slaat te ver door in je adorering sinds je die docu hebt gezien?
Ben je ook van de moederhartmaffia dat de waarheid over kleineDreetje niet gezegd mag worden?
Laten ze zelf hun kind er maar buiten houden, dan kan er ook niks verkeerds gezegd worden.
Lol, doe mij een plezier zeg!
Beter kom je met bewijzen.
pi_206534495
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:51 schreef -river- het volgende:

[..]
Lol, doe mij een plezier zeg!
Beter kom je met bewijzen.
Waar heb je het over met je bewijzen? Hij, je idool sinds kort, heeft het zelf uitgesproken dat het kind slecht gedrag vertoont op school en andere kinderen pijn heeft gedaan, het staat in één van de topics hiervoor. Ga maar zelf zoeken, ik ben je hont niet!
pi_206534496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:51 schreef -river- het volgende:

[..]
Lol, doe mij een plezier zeg!
Beter kom je met bewijzen.
Ik mag die Bep wel :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206534513
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Waar heb je het over met je bewijzen? Hij, je idool sinds kort, heeft het zelf uitgesproken dat het kind slecht gedrag vertoont op school en andere kinderen pijn heeft gedaan, het staat in één van de topics hiervoor. Ga maar zelf zoeken, ik ben je hont niet!
Je beschuldigd een zesjarig kind zonder bewijs is al fout een, nou ja sws als volwassenen zo over een onschuldig kind praten is behoorlijk sneu.
pi_206534516
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik mag die Bep wel :D
Ik had ook niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.
pi_206534520
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:00 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.
Ik heb geen idéé wie jij bent
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206534528
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb geen idéé wie jij bent
Wie hebben allemaal geen idee wie de ander is waar we op reageren.
pi_206534532
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:59 schreef -river- het volgende:

[..]
Je beschuldigd een zesjarig kind zonder bewijs is al fout een, nou ja sws als volwassenen zo over een onschuldig kind praten is behoorlijk sneu.
Ja doei! De hele kutfamilie gooit toch alles in de media, en dus ook over hun kind. En dan zal ik het gedaan hebben? Ga ff snel heen,zeg!
Wat een wokegejank. :') :r
pi_206534537
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef -river- het volgende:

[..]
Wie hebben allemaal geen idee wie de ander is waar we op reageren.
Lul dan niet ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206534545
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Lul dan niet ;)
Dat is toch juist de bedoeling van een forum, dat je dingen leest en post? En het liefste ook nog eens dingen die wel waar zijn.
pi_206534557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:04 schreef -river- het volgende:

[..]
Dat is toch juist de bedoeling van een forum, dat je dingen leest en post? En het liefste ook nog eens dingen die wel waar zijn.
Ja maar jij maakt het persoonlijk. Verder geen gedoe hoor
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206534581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar jij maakt het persoonlijk. Verder geen gedoe hoor
Ik? lol!
pi_206534593
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:10 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik? lol!
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:00 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 2 november 2022 @ 17:14:43 #145
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206534607
Wil de echte Hennie zich melden? :Y)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206534613
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:14 schreef Andromache het volgende:
Wil de echte Hennie zich melden? :Y)
:D
pi_206534985


[ Bericht 100% gewijzigd door JourneyBlue op 02-11-2022 17:57:54 ]
pi_206534987
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 22:07 schreef JourneyBlue het volgende:
Nog een opvallend puntje uit die docu, het effect van zijn gedrag op zijn zoon.

Heeft kinderen op school pijn gedaan, gesprekken met de juf over zijn gedrag.
En de opmerking "het lijkt alsof je weer meer van me houdt papa"

Voor wat het waard is, want die gast liegt erg makkelijk, of eigenlijk lijkt hij te geloven wat hij beweert,
dat verhaal van hem over Moniques reactie op dat Kleine grote vriend liedje blijkt ook niet waar te zijn.
Ik liet jullie heel even alleen, wat is er aan de hand?!
pi_206535009
Ze hadden dat kind nooit moeten betrekken bij die docu.
pi_206535064
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:57 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik liet jullie heel even alleen, wat is er aan de hand?!
Ik heb geen moeite met een hazeshaattopic want dat is dit al heel lang, maar een kind van zes een verwend snotjong noemen die andere kindjes pijn doet gaat mij veel te ver.
pi_206535108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:05 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik heb geen moeite met een hazeshaattopic want dat is dit al heel lang, maar een kind van zes een verwend snotjong noemen die andere kindjes pijn doet gaat mij veel te ver.
Wil niet zeggen dat het per definitie niet waar kan zijn. Er zijn genoeg kinderen van 6 die rotverwende ettertjes zijn
pi_206535128
Stel je niet zo ontzettend aan, zeg. :')
pi_206535149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:08 schreef totebel het volgende:

[..]
Wil niet zeggen dat het per definitie niet waar kan zijn. Er zijn genoeg kinderen van 6 die rotverwende ettertjes zijn
Dat kan maar moeten wij ons hiertoe verlagen dan?
pi_206535244
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:10 schreef -river- het volgende:

[..]
Dat kan maar moeten wij ons hiertoe verlagen dan?
Want je mag niet zeggen of de kindertjes die klappen hebben gekregen een extra oliebol hebben gekregen? Tha fuck, zeg!
Jij maakt het allemaal zelf veel erger dan het is met je overdreven gejank. Houd maar op, we weten het nu wel.
pi_206535364
Nu heb ik trek in een oliebol ;(
pi_206535376
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu heb ik trek in een oliebol ;(
Ik ook :9 maar heb ik niet, dus dan maar gewoon een bakje vla :{
pi_206535387
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:10 schreef -river- het volgende:

[..]
Dat kan maar moeten wij ons hiertoe verlagen dan?
L.E.Z.E.N. alsjeblieft. Ik spreek in het algemeen, niet in het bijzonder.

Als een kind zich vervelend gedraagt is het op zijn minst een vervelend kind, ook al is ie 100 keer zes.

Net als een kind van 15 dat, zeg maar, erg loopt te klieren bij een willekeurige supermarkt, ook een vervelend kind is. Als daar de moeder niet mag zeggen "mijn kind doet zoiets niet" dan mag dat bij een kind van 6 ook niet.

Nu specifiek: over An3 heb ik geen mening. Wel over zn (groot)ouders: die zadelen dat jochie wel met genoeg rugzak op waar een psycholoog jarenlang op kan teren. Dat dat gepaard gaat met vervelend gedrag nu vind ik niet alleen aannemelijk, ik acht het meer dan waarschijnlijk dat dat het geval is. Maar daar zit dan wel iets meer achter dan "alleen maar" verwend..en dat moet je in dit specifieke geval vooral de (groot)ouders aanrekenen.
pi_206535465
Hier, voor de liefhebbers.
-river- mag er 2.

pi_206535472
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:38 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hier, voor de liefhebbers.
-river- mag er 2.

[ afbeelding ]
Wat zijn dat voor gedrochten zeg :{w
pi_206535489
Nou zeg! niet iedereen heeft een oom die fantastische bollen kan bakken. ;(
pi_206538938
Wat een stress in dit topic.
Even een lavendelbadje, knuffelen met een amethyst en de voeten uitkloppen. Onder het genot van een kopje valeriaanthee ( zonder suiker uiteraard) en een biologische maiswafel met jeruzalemartisjokkenpuree.
Beetje ingestraalde aura olie uitgekozen door mijn hont op mijn voorhoofd.
Goedennacht :Z
pi_206539023
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:28 schreef quirina het volgende:
Wat een stress in dit topic.
Even een lavendelbadje, knuffelen met een amethyst en de voeten uitkloppen. Onder het genot van een kopje valeriaanthee ( zonder suiker uiteraard) en een biologische maiswafel met jeruzalemartisjokkenpuree.
Beetje ingestraalde aura olie uitgekozen door mijn hont op mijn voorhoofd.
Goedennacht :Z
Mag ik bedanken :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206539106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:28 schreef quirina het volgende:
Wat een stress in dit topic.
Even een lavendelbadje, knuffelen met een amethyst en de voeten uitkloppen. Onder het genot van een kopje valeriaanthee ( zonder suiker uiteraard) en een biologische maiswafel met jeruzalemartisjokkenpuree.
Beetje ingestraalde aura olie uitgekozen door mijn hont op mijn voorhoofd.
Goedennacht :Z
Coke gaat wel sneller hoor. :{w
pi_206539114
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu heb ik trek in een oliebol ;(
Weer eens wat anders dan knakworsten! *O*
pi_206539284
Een oliebol is toch een hoofd ingesmeerd met ingestraalde olie?
pi_206540867
pi_206540942
:')

Of is het de bedoeling dat we dat kind gaan worshippen?
  Spellchecker donderdag 3 november 2022 @ 12:52:22 #168
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206542965
quote:
Wat fijn voor al die andere kindjes in de klas dat hij de hele dag Elvis zingt O-)
pi_206544122
Echt een wonderkindje. Maar dat zijn de meeste kristalkindjes
pi_206544760
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
:')

Of is het de bedoeling dat we dat kind gaan worshippen?
Dat aso biggetje wat toen met zn middelvinger op de foto stond?
Echt iconic idd. Wat is daar niet aan te adoreren. Het is nog maar een ventje, net als zn vader.
Go hard or go home
pi_206544893
  Miss 200.000.000! donderdag 3 november 2022 @ 16:26:11 #172
367000 roos94
pi_206544995
quote:
Heb het al zo vaak gezegd maar ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe het hele leven van dit kind dagelijks geetaleerd wordt op Mo haar instagram maar zijn gezichtje moet anoniem blijven _O-
pi_206545025
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 16:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heb het al zo vaak gezegd maar ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe het hele leven van dit kind dagelijks geetaleerd wordt op Mo haar instagram maar zijn gezichtje moet anoniem blijven _O-
Gezichtje anoniem zie ik steeds vaker, maar van die kinderen kom ik hun gezicht niet vervolgens alsnog op allerlei foto's op Mediacourant of zo tegen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206545048
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
:')

Of is het de bedoeling dat we dat kind gaan worshippen?
Zeker, want het is immers Een Hazes.

Mo gaat Roggel achterna.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 november 2022 @ 16:59:19 #175
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206545200
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:46 schreef quirina het volgende:
Echt een wonderkindje. Maar dat zijn de meeste kristalkindjes
Indigo kindjes, in-di-go O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206545430
quote:
Lekker rock 'n roll O+
pi_206546029
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2022 16:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Indigo kindjes, in-di-go O+
En in het kader van blauw; Er is iemand jarig!

pi_206547450
Ik vind dat altijd droevig, je eigen verjaardag aankondigen. Zie ik op facebook ook weleens bij bekenden.
pi_206547501
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:29 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
En in het kader van blauw; Er is iemand jarig!

[ afbeelding ]
Ik ben 20 jaar ouder en ik heb betere tieten hoor :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206547539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben 20 jaar ouder en ik heb betere tieten hoor :D
Je bent in alles beter :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206547558
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 18:29 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
En in het kader van blauw; Er is iemand jarig!

[ afbeelding ]
Is ze nu 2007 ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206547723
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Is ze nu 2007 ?
_O-
pi_206547724
Namens André; Happy B'day Baby Blue 💙



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206547906
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dat altijd droevig, je eigen verjaardag aankondigen. Zie ik op facebook ook weleens bij bekenden.
Inderdaad. En dan alle berichten posten van mensen die je feliciteren ;(
  Spellchecker donderdag 3 november 2022 @ 20:46:27 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206549115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben 20 jaar ouder en ik heb betere tieten hoor :D
Maar kun je ook zo'n jurk aan waar ze net niet uitvallen? :P
  donderdag 3 november 2022 @ 20:55:00 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206549358
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dat altijd droevig, je eigen verjaardag aankondigen. Zie ik op facebook ook weleens bij bekenden.
Nou ja, beter je eigen verjaardag aankondigen dan dat Henk Krol je verjaardag aankondigt, dat dan wel weer :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206549396
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2022 16:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Indigo kindjes, in-di-go O+
https://www.nieuwetijdskind.com/kristalkind-5-2/

Nee, de indigos zijn van de eerdere generaties.
pi_206550306
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef quirina het volgende:

[..]
https://www.nieuwetijdskind.com/kristalkind-5-2/

Nee, de indigos zijn van de eerdere generaties.
"Voordat ze geboren worden hebben ze vaak hun ouders al verteld hoe ze heten en andere vormen van directe communicatie met ze gehad"

..ja mam,ik heet draaikontje, tweede naam buikschopper of misselijkmaker. Of anders graag een vernoeming naar mijn weledele voorvaders, mag ook...

Denk dat ze ook een kristalhond hebben, die zelf vertelt welke etherische oliën hij blieft.

Dacht even bij punt 1 te lezen over onze eigen ADHD/HBer tot ik bij dingen als zonnexplosies kwam. Wat worden kinderen die lastig mee kunnen komen met alle input van de maatschappij hier verheerlijkt als goddelijke persoonlijkheden, terwijl het eigenlijk gewoon een mega "rugzakje" is.

[ Bericht 3% gewijzigd door ikbent op 03-11-2022 22:03:10 ]
pi_206551235
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dat altijd droevig, je eigen verjaardag aankondigen. Zie ik op facebook ook weleens bij bekenden.
Ja, vrij kansloos
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 november 2022 @ 07:47:23 #190
367000 roos94
pi_206552198
Die ballonnen geilheid van influencers _O-
pi_206552438
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:47 schreef roos94 het volgende:
Die ballonnen geilheid van influencers _O-
Sowieso. :)
pi_206564951
Gisteren 10 minuutjes van de docu zitten kijken. Mijn inziens is het grotendeels acteerwerk. Hoe hij in zijn leren jackie op de bank zit en de beelden analyseert, het komt zo niet echt over. De enige die ik enigzins echt over vond komen was Monique.
pi_206564988
De zoveelste pittige sneer aan André gericht.

Hélène Hendriks: ‘André Hazes jr., jij wordt nóóit zoals je vader!’

https://www.mediacourant.(...)ooit-zoals-je-vader/
  Spellchecker zaterdag 5 november 2022 @ 12:57:14 #194
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206565118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 07:47 schreef roos94 het volgende:
Die ballonnen geilheid van influencers _O-
pi_206565177
Ja ze blazen zoveel op hè die influenza’s
Hun ego, hun lippen en ballonnen 🎈
  zondag 6 november 2022 @ 10:14:13 #196
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206574063
Ondertussen was Rachel weer eens op pad met een ex van een van haar kinderen:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206574102



Het is soberso raar en zeker als haar ouders zich negatief hebben uitgelaten over André in de Story en eigenlijk met alles wat er zich afgespeeld heeft het laatste jaar.

Maar Sarah en Rochel zijn zo ontzettend aandachtsgeil en doen werkelijk alles om in the picture te blijven.
Als Rox bij wijze van spreken van Erik af zou gaan staat Rochel de week erop met Erik aan haar zij op de rode loper.

[ Bericht 17% gewijzigd door Bep-Vetklep op 06-11-2022 10:31:52 ]
  Spellchecker zondag 6 november 2022 @ 10:35:49 #198
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206574222
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen was Rachel weer eens op pad met een ex van een van haar kinderen:

[ afbeelding ]
Maakt niet uit met wie ze glitterend op de foto kan *)
pi_206575196
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 16:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heb het al zo vaak gezegd maar ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe het hele leven van dit kind dagelijks geetaleerd wordt op Mo haar instagram maar zijn gezichtje moet anoniem blijven _O-
vo0orr de ped00ofielen!! :( o|O
pi_206575219
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen was Rachel weer eens op pad met een ex van een van haar kinderen:

[ afbeelding ]
Sarah die denkt dat ze een bn-er is. :')
  Spellchecker zondag 6 november 2022 @ 12:38:54 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206575224
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 12:38 schreef Jauke het volgende:

[..]
Sarah die denkt dat ze een bn-er is. :')
Daarom met Roggel op de foto ^O^
  zondag 6 november 2022 @ 12:51:55 #202
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206575355
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 12:38 schreef Jauke het volgende:

[..]
Sarah die denkt dat ze een bn-er is. :')
Ze is wel een echte influncer :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 6 november 2022 @ 13:39:50 #203
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206575926
Rachel heeft wel meer stijl dan Saar.. Wat een lelijk pak zeg,
afgestyled met een tas die er totaal niet bij past maar die alleen gedragen wordt om de wereld te laten zien dat het een designertas is en ze van 'rijke' komaf is. Geld koopt nog geen stijl.
With love :*
pi_206580713
Ga mezelf helemaal onderdompelen in de serie. Hopelijk kan ik t drooghouden.
Eerste observatie: Mo heeft echt hele leuke honden. O+
Go hard or go home
pi_206580921
Ok, ben nu al aan t janken bij het zien van zn deadlifts en barbell rows.
Go hard or go home
  zondag 6 november 2022 @ 19:21:31 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_206581921
ik zag net bij Boulevard beelden van Soel op die rode loper.. Ik schrok van de staat van haar huid :o Wat een pukkels en oneffenheden! En dan die plakkaat aan make-up eroverheen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Spellchecker zondag 6 november 2022 @ 19:33:31 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206582093
quote:
6s.gif Op zondag 6 november 2022 19:21 schreef E.T. het volgende:
ik zag net bij Boulevard beelden van Soel op die rode loper.. Ik schrok van de staat van haar huid :o Wat een pukkels en oneffenheden! En dan die plakkaat aan make-up eroverheen..
O jee ....
pi_206582403
Dat wat ik wel vaker heb, als ik mensen wat langer bekijk en beluister..ik ga sympathie voelen.
Ook zijn eerlijkheid over zn eigen gedrag en dat die zich achterlijk voelt over oude beelden.
Vind hem absoluut geen Gordon die alles op anderen gooit en dat zie ik bij hem helemaal niet.
Het is een mens dat nooit echt balans heeft gehad maar dat wel wil vinden maar als hij in de buurt komt, verveelt hij zich kapot.
Misschien dat hij ooit rust gaat vinden maar denk niet dat hij t type mens is daarvoor. Vind em wel eerlijk en kwetsbaar. Ook Monique doet t wel knap.

Tsk.
Go hard or go home
pi_206582571
quote:
6s.gif Op zondag 6 november 2022 19:21 schreef E.T. het volgende:
ik zag net bij Boulevard beelden van Soel op die rode loper.. Ik schrok van de staat van haar huid :o Wat een pukkels en oneffenheden! En dan die plakkaat aan make-up eroverheen..
Het zijn net mensen!
  Miss 200.000.000! zondag 6 november 2022 @ 20:18:12 #210
367000 roos94
pi_206582680
quote:
6s.gif Op zondag 6 november 2022 19:21 schreef E.T. het volgende:
ik zag net bij Boulevard beelden van Soel op die rode loper.. Ik schrok van de staat van haar huid :o Wat een pukkels en oneffenheden! En dan die plakkaat aan make-up eroverheen..
Zag het ook. Extreem veel make up en super slecht licht. Als je je puisten probeert weg te werken met 7 lagen foundation gaat het er alleen maar kutter uit zien.
pi_206582794
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 19:55 schreef Noek het volgende:
Dat wat ik wel vaker heb, als ik mensen wat langer bekijk en beluister..ik ga sympathie voelen.
Ook zijn eerlijkheid over zn eigen gedrag en dat die zich achterlijk voelt over oude beelden.
Vind hem absoluut geen Gordon die alles op anderen gooit en dat zie ik bij hem helemaal niet.
Het is een mens dat nooit echt balans heeft gehad maar dat wel wil vinden maar als hij in de buurt komt, verveelt hij zich kapot.
Misschien dat hij ooit rust gaat vinden maar denk niet dat hij t type mens is daarvoor. Vind em wel eerlijk en kwetsbaar. Ook Monique doet t wel knap.

Tsk.
Nou, nou, Noek toch! :o :D O+
Is dat zo?
pi_206582924
quote:
12s.gif Op zondag 6 november 2022 20:27 schreef Smallish het volgende:

[..]
Nou, nou, Noek toch! :o :D O+
Ja, ik kan ook wel janken.
Go hard or go home
pi_206582947
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 20:37 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, ik kan ook wel janken.
;( *;
Is dat zo?
pi_206583275
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 19:55 schreef Noek het volgende:
Dat wat ik wel vaker heb, als ik mensen wat langer bekijk en beluister..ik ga sympathie voelen.
Ook zijn eerlijkheid over zn eigen gedrag en dat die zich achterlijk voelt over oude beelden.
Vind hem absoluut geen Gordon die alles op anderen gooit en dat zie ik bij hem helemaal niet.
Het is een mens dat nooit echt balans heeft gehad maar dat wel wil vinden maar als hij in de buurt komt, verveelt hij zich kapot.
Misschien dat hij ooit rust gaat vinden maar denk niet dat hij t type mens is daarvoor. Vind em wel eerlijk en kwetsbaar. Ook Monique doet t wel knap.

Tsk.
Lief O+ Maar ik ga je ongezouten posts hier wel missen :'(
  zondag 6 november 2022 @ 21:30:32 #215
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206583645
Ze is overgelopen naar the dark side! :o dark als een doorbakken zeemleer that is!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206591245


Sarah van Soelen haakt af bij serie André Hazes jr.: ‘Klaar mee’

https://www.mediacourant.(...)-hazes-jr-klaar-mee/

Bewegend beeld.
https://www.rtlboulevard.(...)taire-ex-andre-hazes
  maandag 7 november 2022 @ 15:56:10 #217
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_206591353
Lekker met je ex-schoonmoeder op pad. Waarom ook niet?
pi_206591377
Kwamen ze elkaar daar niet gewoon toevallig tegen?
pi_206591891
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]

Sarah van Soelen haakt af bij serie André Hazes jr.: ‘Klaar mee’

https://www.mediacourant.(...)-hazes-jr-klaar-mee/

Bewegend beeld.
https://www.rtlboulevard.(...)taire-ex-andre-hazes
Best een mottige kop op die foto. Zo ziet ze op instagram er niet uit hoor.
Retoucheren doet de fotograaf niet aan zo te zien. Lekker raw.
pi_206592046
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]

Sarah van Soelen haakt af bij serie André Hazes jr.: ‘Klaar mee’

https://www.mediacourant.(...)-hazes-jr-klaar-mee/

Bewegend beeld.
https://www.rtlboulevard.(...)taire-ex-andre-hazes
Ik verbaas me dat zelfs Estelle Gullit er nog frisser uitziet en die is +- 20 jaar ouder.

Ik keek even op haar Insta.
Wat een vieze laag make-up, opgespoten lippen, te bruine kop en die eeuwige trashy jurkjes op te korte benen. En dat voor een meid van midden 20? Kampernellie tot en met.
Maar zonder opgespoten lippen en ballonnen als tieten keek niemand naar haar.

En dan zie je een filmpje “zonder makeup” en ziet ze er, pardon, uit als een mopshond.
En dan zie ik dat fragment van Boulevard van gister en praat ze ook half plat.
Kunnen we dat arme kind geen make-over geven? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 17:08:34 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 17:09:50 #222
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206592076
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]

Sarah van Soelen haakt af bij serie André Hazes jr.: ‘Klaar mee’

https://www.mediacourant.(...)-hazes-jr-klaar-mee/

Bewegend beeld.
https://www.rtlboulevard.(...)taire-ex-andre-hazes
Extra botox sinds de vorige keer.
Plofkipkop
pi_206592099
Oef, wat zal ze balen van die foto.
pi_206592107
Is dat nou een litteken op dr neus?
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 17:13:07 #225
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206592109
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:11 schreef -Spring het volgende:
Oef, wat zal ze balen van die foto.
Wij worden straks ook aangeklaagd :+
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 17:13:49 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206592115
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:12 schreef -Spring het volgende:
Is dat nou een litteken op dr neus?
Zit een gaatje/deuk in.
pi_206592122
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:13 schreef maily het volgende:

[..]
Zit een gaatje/deuk in.
Handig ;)
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 17:14:58 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 november 2022 @ 17:21:36 #229
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206592176
Misschien is ze wel ongesteld en heeft dat een groot effect op haar huid. Of is haar huid gewoon zo. Niet iedereen heeft een perfecte huid, natuurlijk. Het licht is zéér onflatteus en haar poriën komen erg naar voren (kun je echter ook niet veel aan doen).

Zet mij alsjeblieft niet onder zulk licht, :'). Daar word ik niet blij van. Het is net alsof er spontaan oneffenheden ontstaan onder zulke lampen. Groetjes aan de ergste vorm van pashokjes.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206592185
Ze lijkt op Connie Breukhoven en die is een jaar of 68?
Wilde gok.
  maandag 7 november 2022 @ 17:22:55 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206592194
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:22 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op Connie Breukhoven en die is een jaar of 68?
Wilde gok.
Connie approves this post :')

Volgende week in de Privè:
Mensen zeggen dat ik op een meisje van 27 lijk *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206592248
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Connie approves this post :')

Volgende week in de Privè:
Mensen zeggen dat ik op een meisje van 27 lijk *O*
Nou ja, qua huid misschien niet. :+
Maar vooral het soort gezicht/look ofzo. Een soort Connie bij de mini playback show. :')
pi_206592304
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2022 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien is ze wel ongesteld en heeft dat een groot effect op haar huid. Of is haar huid gewoon zo. Niet iedereen heeft een perfecte huid, natuurlijk. Het licht is zéér onflatteus en haar poriën komen erg naar voren (kun je echter ook niet veel aan doen).

Zet mij alsjeblieft niet onder zulk licht, :'). Daar word ik niet blij van. Het is net alsof er spontaan oneffenheden ontstaan onder zulke lampen. Groetjes aan de ergste vorm van pashokjes.
Eens hoor. De foto is niet flatteus en ‘we’ hebben allemaal weleens even een mindere dag.
Het maakt ook uiteraard niks uit maar deze dame doet online zo haar best er fantastisch uit te zien en dan komen juist zulke foto’s naar boven.
Lullig.

En inderdaad: haat aan pashokjes of toiletten bij restaurants bijv. met slecht licht. :')
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 17:37:23 #234
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206592346
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:22 schreef vencodark het volgende:
Ze lijkt op Connie Breukhoven en die is een jaar of 68?
Wilde gok.
Ja dat is het!
pi_206592365
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2022 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien is ze wel ongesteld en heeft dat een groot effect op haar huid. Of is haar huid gewoon zo. Niet iedereen heeft een perfecte huid, natuurlijk. Het licht is zéér onflatteus en haar poriën komen erg naar voren (kun je echter ook niet veel aan doen).

Zet mij alsjeblieft niet onder zulk licht, :'). Daar word ik niet blij van. Het is net alsof er spontaan oneffenheden ontstaan onder zulke lampen. Groetjes aan de ergste vorm van pashokjes.
Oh deze foto vond ik ook niet zo boeiend. :)
Fel licht, teveel blush/bronzer, beetje pukkels.

Maar gewoon het algemene beeld. ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_206592375
Saar leeft gewoon niet zo gezond en dat zie je ondanks een affairette met een sportschooleigenaar van eind 40 en honderden ¤¤¤ p/m aan fillers/botox toch met name in je gezicht.
pi_206592530
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Connie approves this post :')

Volgende week in de Privè:
Mensen zeggen dat ik op een meisje van 27 lijk *O*
Recente "foto" Connie

pi_206592577
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]

Sarah van Soelen haakt af bij serie André Hazes jr.: ‘Klaar mee’

https://www.mediacourant.(...)-hazes-jr-klaar-mee/

Bewegend beeld.
https://www.rtlboulevard.(...)taire-ex-andre-hazes
Wat een ontzettend lege blik heeft ze. En die onderlip hangt, daar moet weer een filler in. Wat een verminking zeg. En beseffen die influencers niet dat ze honderd filters erover heen kunnen gooien maar dat ze ook in het echt worden gespot?
Ik zag laatst ook een 'kennis' die zich volop liet filteren op Insta. Ik liep haar bijna straal voorbij, onherkenbaar in het dagelijkse leven.
pi_206592642
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:14 schreef maily het volgende:

[..]
Waarvoor? :@

Misschien past er wel een rietje in :+
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 18:15:53 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206592758
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 18:04 schreef -Spring het volgende:

[..]
Misschien past er wel een rietje in :+
🤣
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 18:16:28 #241
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206596275
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
:')

Of is het de bedoeling dat we dat kind gaan worshippen?
Monique bereidt ons vast mentaal voor op de volgende generatie Hazesdrama. Dank, Monique.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206596436
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 18:16 schreef maily het volgende:

[..]
Wtf ....
Inderdaad, wat is er met haar gebeurd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 22:23:46 #244
184769 crew  Deisyy
pi_206596779
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 17:55 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Recente "foto" Connie

[ afbeelding ]
Maar ze gebruikt geen fillers hoor O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 22:26:31 #245
184769 crew  Deisyy
pi_206596828
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 17:12 schreef -Spring het volgende:
Is dat nou een litteken op dr neus?
Begon het bij Michael Jackson ook niet met zo'n gaatje en dat na een paar jaar zijn neus eraf viel? :o

Maar wat een trieste foto, slechte belichting, geen filter en wat een afgeleefd hoofd voor zo'n jonge meid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker maandag 7 november 2022 @ 22:30:40 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206596916
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Begon het bij Michael Jackson ook niet met zo'n gaatje en dat na een paar jaar zijn neus eraf viel? :o

_O-
pi_206598130
Dus Saar1 wil het niet meer over An2 hebben, ok dat snap ik maar waar moet men dan met haar over praten? Wat heeft ze verder te bieden/vertellen?
  Miss 200.000.000! dinsdag 8 november 2022 @ 06:19:37 #248
367000 roos94
pi_206598373
quote:
11s.gif Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]

Sarah van Soelen haakt af bij serie André Hazes jr.: ‘Klaar mee’

https://www.mediacourant.(...)-hazes-jr-klaar-mee/

Bewegend beeld.
https://www.rtlboulevard.(...)taire-ex-andre-hazes
Ze lijkt 43, echt heftig wat al die ingrepen doen met je hoofd. Het is gewoon automutilatie.
pi_206599152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 00:54 schreef Prego het volgende:
Dus Saar1 wil het niet meer over An2 hebben, ok dat snap ik maar waar moet men dan met haar over praten? Wat heeft ze verder te bieden/vertellen?
Misschien dan ook niet meer met zijn moeder omgaan. :P
  dinsdag 8 november 2022 @ 09:35:02 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206599195
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:29 schreef vencodark het volgende:

[..]
Misschien dan ook niet meer met zijn moeder omgaan. :P
Die logica zie ik dan weer niet; als ze elkaar echt mogen gaan ze hun gang maar.

Ze hebben ook een gezamenlijke "vijand" dus dan is het al makkelijk "vrienden" te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206599269
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 00:54 schreef Prego het volgende:
Dus Saar1 wil het niet meer over An2 hebben, ok dat snap ik maar waar moet men dan met haar over praten? Wat heeft ze verder te bieden/vertellen?
Ik heb werkelijk geen idee, maar er is echt een productiebedrijf bezig met een programma/docu/serie
over haar leven.
pi_206599279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:35 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die logica zie ik dan weer niet; als ze elkaar echt mogen gaan ze hun gang maar.

Ze hebben ook een gezamenlijke "vijand" dus dan is het al makkelijk "vrienden" te zijn.
Normaal zou dat geen probleem hoeven zijn, zeker.
Maar als ze zo graag afstand van André wil nemen, denk ik dat omgang met een schoonmoeder als Rachel het er niet makkelijker op maakt.
pi_206599300
Welke Fok!ker werkt bij Mediacourant?

Antoinnette Scheulderman sloopt Sarah van Soelen: ‘Net Connie!’

https://www.mediacourant.(...)n-soelen-net-connie/

En gelijk door naar de volgende ' sneer´.

Ruben Nicolai sabelt André Hazes jr. neer: ‘Zelfoverschatting!’

https://www.mediacourant.(...)r-zelfoverschatting/
pi_206599333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:45 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar er is echt een productiebedrijf bezig met een programma/docu/serie
over haar leven.
Bijzonder. En dat alleen omdat ze een paar weken aan de piemol van Hazes heeft mogen sabbelen.
Zal hij ook erectieproblemen hebben door al zijn verslavingen? :X
pi_206599387
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:49 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Welke Fok!ker werkt bij Mediacourant?

Antoinnette Scheulderman sloopt Sarah van Soelen: ‘Net Connie!’

https://www.mediacourant.(...)n-soelen-net-connie/

En gelijk door naar de volgende ' sneer´.

Ruben Nicolai sabelt André Hazes jr. neer: ‘Zelfoverschatting!’

https://www.mediacourant.(...)r-zelfoverschatting/
Antoinnette, de beste vriendin van Linda de Mol, ja, die weet natuurlijk alles over botox en fillers.

pi_206599389
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Bijzonder. En dat alleen omdat ze een paar weken aan de piemol van Hazes heeft mogen sabbelen.
Zal hij ook erectieproblemen hebben door al zijn verslavingen? :X
Gatverdamme.
pi_206599394
Geheel terzijde, maar is eigenlijk bekend wie achter Mediacourant zit(ten)? In tegenstelling tot veel andere pulpblaadjes en -websites zijn de teksten doorgaans scherp, vilein en bovendien foutloos.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206599422
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
Geheel terzijde, maar is eigenlijk bekend wie achter Mediacourant zit(ten)? In tegenstelling tot veel andere pulpblaadjes en -websites zijn de teksten doorgaans scherp, vilein en bovendien foutloos.
Daar zitten minstens een paar fokkers of gluurders bij. :P
pi_206599425
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:58 schreef vencodark het volgende:

[..]
Gatverdamme.
Sja, de waarheid is hard. Of slap. :') En vies. Vooral vies. :r
pi_206599450
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Sja, de waarheid is hard. Of slap. :') En vies. Vooral vies. :r
Dat laatste weten we niet. Misschien houdt Dré zichzelf wel heel goed schoon. :P
pi_206599460
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
Geheel terzijde, maar is eigenlijk bekend wie achter Mediacourant zit(ten)? In tegenstelling tot veel andere pulpblaadjes en -websites zijn de teksten doorgaans scherp, vilein en bovendien foutloos.
Zowel hier als op Viva worden nieuwtjes en uitspraken weggepikt.
pi_206599472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
Geheel terzijde, maar is eigenlijk bekend wie achter Mediacourant zit(ten)? In tegenstelling tot veel andere pulpblaadjes en -websites zijn de teksten doorgaans scherp, vilein en bovendien foutloos.
'Mediacourant wordt gerund door Bob Willer, over wie nagenoeg niets bekend is. Willer werkt niet mee aan interviews en verstrekt geen informatie over zijn werkwijze -. Willer begon, naar verluidt nog als scholier, eind 2003 met showbiz.web-log.nl, dat later uitgroeide tot het huidige mediacourant.nl.
pi_206599486
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat laatste weten we niet. Misschien houdt Dré zichzelf wel heel goed schoon. :P
Ja, wie weet. Maar van iemand die zijn eigen teennagels niet eens kan knippen verwacht ik doorgaans niet veel.
pi_206599608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:06 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
'Mediacourant wordt gerund door Bob Willer, over wie nagenoeg niets bekend is. Willer werkt niet mee aan interviews en verstrekt geen informatie over zijn werkwijze -. Willer begon, naar verluidt nog als scholier, eind 2003 met showbiz.web-log.nl, dat later uitgroeide tot het huidige mediacourant.nl.
Mediacourant wordt gerund door Bob Willer, over wie nagenoeg niets bekend is. Willer werkt niet mee aan interviews en verstrekt geen informatie over zijn werkwijze - ook voor dit verhaal bedankte hij per e-mail vriendelijk voor de eer. Bij de Kamer van Koophandel staat de onderneming Mediacourant ingeschreven in Almere, onder de categorie 'schrijven en overige scheppende kunst'. Aan het tempo van de berichtgeving te zien (artikelen worden dagelijks tussen 8 en 16 uur geplaatst, in het weekend daalt het tempo) opereert hij in zijn eentje. Bron

Zou hij dat echt in z'n eentje doen? :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 8 november 2022 @ 10:20:49 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206599626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:57 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Antoinnette, de beste vriendin van Linda de Mol, ja, die weet natuurlijk alles over botox en fillers.

[ afbeelding ]
Zij lijkt op haar beurt weer op een meer opgeblazen versie van Bridget Maasland, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206599662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mediacourant wordt gerund door Bob Willer, over wie nagenoeg niets bekend is. Willer werkt niet mee aan interviews en verstrekt geen informatie over zijn werkwijze - ook voor dit verhaal bedankte hij per e-mail vriendelijk voor de eer. Bij de Kamer van Koophandel staat de onderneming Mediacourant ingeschreven in Almere, onder de categorie 'schrijven en overige scheppende kunst'. Aan het tempo van de berichtgeving te zien (artikelen worden dagelijks tussen 8 en 16 uur geplaatst, in het weekend daalt het tempo) opereert hij in zijn eentje. Bron

Zou hij dat echt in z'n eentje doen? :o
Nee, nu niet meer, er is een heel team anonieme redacteuren.
  Spellchecker dinsdag 8 november 2022 @ 10:39:49 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206599784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 09:57 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Antoinnette, de beste vriendin van Linda de Mol, ja, die weet natuurlijk alles over botox en fillers.

[ afbeelding ]
Nog zo'n plofkop :r
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:03:38 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206599995
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 17:55 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Recente "foto" Connie

[ afbeelding ]
Verbaast me niets dat Inge de Bruijn het een mooie foto vindt, Connie lijkt inmiddels op Inge :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206600014
Zo’n dame reageerde ook op de foto van Connie met: “Je lijkt wel steeds jonger te worden.”
Negeren ze de filter of zien ze het echt niet? :D
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:06:34 #270
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206600021
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:05 schreef vencodark het volgende:
Zo’n dame reageerde ook op de foto van Connie met: “Je lijkt wel steeds jonger te worden.”
Negeren ze de filter of zien ze het echt niet? :D
:D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206606764

Altijd beetje bang geweest voor Connie…dat ze gaat slaan enzo
pi_206633832
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 17:55 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Recente "foto" Connie

[ afbeelding ]
Het is natuurlijk een oud vel, maar wil graag meedoen met 20 jarigen. Beetje last van het madonna complex. Compleet doorgeslagen.
pi_206634328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 09:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het is natuurlijk een oud vel, maar wil graag meedoen met 20 jarigen. Beetje last van het madonna complex. Compleet doorgeslagen.
[ afbeelding ]
Brrrrrrr...
  Spellchecker vrijdag 11 november 2022 @ 15:43:10 #274
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206638984
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 09:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het is natuurlijk een oud vel, maar wil graag meedoen met 20 jarigen. Beetje last van het madonna complex. Compleet doorgeslagen.
[ afbeelding ]
Ook maar niet meer onder fel licht en van te dichtbij fotograferen.
pi_206643300


[ Bericht 60% gewijzigd door JourneyBlue op 12-11-2022 09:29:23 ]
pi_206645378
Sorry, maar dan ben je toch wel heel wanhopig nieuwsgierig naar welk huis hij exact heeft gekocht.
Zielig. :')
  Spellchecker vrijdag 11 november 2022 @ 23:06:08 #277
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206646004
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 22:23 schreef vencodark het volgende:
Sorry, maar dan ben je toch wel heel wanhopig nieuwsgierig naar welk huis hij exact heeft gekocht.
Zielig. :')
Ja, kunnen ze daar voor de deur gaan liggen.
  vrijdag 11 november 2022 @ 23:41:15 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206646309
Het is sowieso een raar verhaal: eerst staat er dat hij gekocht zou hebben voor 850K en aan het eind staat dat de verkoopprijs 829K zou zijn.

Verder gaat het om een huis dat moeilijk verkoopbaar zou zijn en aan het eind weer dat er waarschijnlijk overboden zou zijn?

Wat een intens gezever: als een huis moeilijk verkoopbaar is dan hoef je niemand te overbieden, sterker nog: dan kun je minder bieden dan de vraagprijs en alsnog het beste bod hebben.

Verder kan een huis heel rap weer van Funda verdwijnen als de koper of verkoper dat graag heeft.
Hier in de buurt pas nog een huis van "te koop" naar "onder voorbehoud verkocht" naar "verkocht" en compleet van Funda verdwenen in 4 weken tijd, ook niet in het "verkocht" gedeelte terug te vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 november 2022 @ 23:58:22 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206646420
Overigens: als het het huis is wat ik denk dat het zou kunnen zijn dan heeft hij er geen 829 of 850 voor betaald.
Dan is zijn bod eerder 750 geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206647356
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 23:58 schreef Leandra het volgende:
Overigens: als het het huis is wat ik denk dat het zou kunnen zijn dan heeft hij er geen 829 of 850 voor betaald.
Dan is zijn bod eerder 750 geweest.
Nog een hoop geld voor iemand die nu zonder inkomsten zit en al een huis op zijn naam heeft...
  Miss 200.000.000! zaterdag 12 november 2022 @ 08:14:23 #281
367000 roos94
pi_206647365
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 08:11 schreef soapie het volgende:

[..]
Nog een hoop geld voor iemand die nu zonder inkomsten zit en al een huis op zijn naam heeft...
Zonder inkomsten? Alleen die docu die afgelopen maand uitkwam heeft waarschijnlijk hem al vele tonnen opgeleverd. En voor de ¤¤¤ die hij iedere maand ontvangt vanuit spotify streams hoeft hij niets te doen.
pi_206647782


[ Bericht 67% gewijzigd door JourneyBlue op 12-11-2022 09:26:45 ]
  zaterdag 12 november 2022 @ 09:56:01 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206648050
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 08:11 schreef soapie het volgende:

[..]
Nog een hoop geld voor iemand die nu zonder inkomsten zit en al een huis op zijn naam heeft...
Mwah, als hij werkelijk niet meer gebruikt houdt hij zo'n bedrag in een paar jaar over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 november 2022 @ 10:03:25 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206648091
Als hij (weer) hypotheekvrij gekocht heeft is het waarschijnlijk het beste wat hij met zijn geld kan doen.
Geld wat in een huis zit kan hij niet opsnuiven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206648111
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 08:14 schreef roos94 het volgende:

[..]
Zonder inkomsten? Alleen die docu die afgelopen maand uitkwam heeft waarschijnlijk hem al vele tonnen opgeleverd. En voor de ¤¤¤ die hij iedere maand ontvangt vanuit spotify streams hoeft hij niets te doen.
We hebben het inderdaad niet over een gewone burger met een gewone baan die ineens op straat komt te staan en een uitkering moet aanvragen.
Het artiestenbestaan is echt heel anders qua verdiensten.
pi_206648144
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:03 schreef Leandra het volgende:
Als hij (weer) hypotheekvrij gekocht heeft is het waarschijnlijk het beste wat hij met zijn geld kan doen.
Geld wat in een huis zit kan hij niet opsnuiven.
Dat huis dat Rachel heeft gekocht in 2020/2021 is al de helft in waarde gestegen.
  zaterdag 12 november 2022 @ 10:12:55 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206648158
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:11 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dat huis dat Rachel heeft gekocht in 2020/2021 is al de helft in waarde gestegen.
Mwah, dat is waarschijnlijk ook snel afgelopen; het > 750K segment gaat daar niet zo rap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206649297
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 09:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, als hij werkelijk niet meer gebruikt houdt hij zo'n bedrag in een paar jaar over.
Dat is zeker waar!
  Miss 200.000.000! zondag 13 november 2022 @ 20:34:42 #289
367000 roos94
  zondag 13 november 2022 @ 23:26:54 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206668268
quote:
Nou, dan klopt het verhaal weer niet... 2 maanden te koop is niet "moeilijk verkoopbaar" in het segment van 850K :')
Maar goed, een gasloze A(+++) woning is nu sowieso nog niet moeilijk verkoopbaar, ongeacht het feit dat ze binnen die 2 maanden al in prijs gedaald waren, maar het was sowieso flink aan de prijs voor een tweekapper.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker maandag 14 november 2022 @ 00:04:23 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206668581
quote:
quote:
De woning wordt verwarmt
:'(

Hier ben ik gestopt met lezen.
  maandag 14 november 2022 @ 00:17:12 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206668680
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 00:04 schreef maily het volgende:

[..]
[..]
:'(

Hier ben ik gestopt met lezen.
En dat terwijl ze het gewoon correct van Funda hadden kunnen gappen, want de makelaar kan wel spellen:
quote:
De woning is aardgasvrij, voorzien van 16 zonnepanelen dus energiezuinig en wordt verwarmd via een lucht-water-warmtepompsysteem met overal vloerverwarming. Samen met de hoge isolatiewaarde van deze half-vrijstaande villa zorgt dit niet alleen voor veel comfort, maar ook voor een zeer lage energierekening!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! maandag 14 november 2022 @ 04:33:52 #294
367000 roos94
pi_206668930
"Woonkeuken" vreselijk woord en vreselijk type ruimte :r
pi_206669129
pi_206669131
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 23:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou, dan klopt het verhaal weer niet... 2 maanden te koop is niet "moeilijk verkoopbaar" in het segment van 850K :')
Maar goed, een gasloze A(+++) woning is nu sowieso nog niet moeilijk verkoopbaar, ongeacht het feit dat ze binnen die 2 maanden al in prijs gedaald waren, maar het was sowieso flink aan de prijs voor een tweekapper.
daar is de verkooptijd gemiddeld 27 dagen en die hut is casco gekocht en heel duur opgebouwd door de vorige eigenaars.
pi_206669212
Je zou toch denken dat een vader liever dichtbij zijn kind zou willen wonen.
pi_206669277
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 08:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Je zou toch denken dat een vader liever dichtbij zijn kind zou willen wonen.
Voor zijn herstel is wonen in de buurt van zijn nieuwe kantoor, Mama, Djarno en de sportschool misschien beter.
Plus het wordt vast geen 50-50 regeling en hij heeft net een nieuwe auto om fijn heen en weer te rijden.

Dat hij door Rachel uit huis is gezet en terug is bij Monique lijkt me ook onzin, dan was hij toch lekker bij Monique gaan wonen in het al gekochte huis? Dus deze koop zegt veel over de verhoudingen.


P.S. Mag de nieuwe TT : "Een Eigen Huis..." zijn?
pi_206669302
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 08:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Je zou toch denken dat een vader liever dichtbij zijn kind zou willen wonen.
Vinkeveen/Berkel is maar een uurtje rijden denk. Valt toch wel mee.

Ik ben benieuwd wat de buren van hun nieuwe buurman vinden :P
pi_206669308
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 08:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vinkeveen/Berkel is maar een uurtje rijden denk. Valt toch wel mee.
"Wilnis"(bijna Mijdrecht)-Berkel, maar verder eens
pi_206669320
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 08:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Vinkeveen/Berkel is maar een uurtje rijden denk. Valt toch wel mee.

Is dit een grapje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')