? Is kleine Dré niet zo lief voor andere kinderen?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
Nee, hij heeft andere kindjes pijn gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
? Is kleine Dré niet zo lief voor andere kinderen?
Denk je dat dit grappig is?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Nee, hij heeft andere kindjes pijn gedaan.
Omdat je te ver door slaat in je Hazes haat, laat een kind van 6 gewoon erbuiten.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Andere kindjes pijn doen is zeker niet grappig.
Waarom ben je boos op mij?
Of jij slaat te ver door in je adorering sinds je die docu hebt gezien?quote:Op woensdag 2 november 2022 16:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat je te ver door slaat in je Hazes haat, laat een kind van 6 gewoon erbuiten.
Lol, doe mij een plezier zeg!quote:Op woensdag 2 november 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Of jij slaat te ver door in je adorering sinds je die docu hebt gezien?
Ben je ook van de moederhartmaffia dat de waarheid over kleineDreetje niet gezegd mag worden?
Laten ze zelf hun kind er maar buiten houden, dan kan er ook niks verkeerds gezegd worden.
Waar heb je het over met je bewijzen? Hij, je idool sinds kort, heeft het zelf uitgesproken dat het kind slecht gedrag vertoont op school en andere kinderen pijn heeft gedaan, het staat in één van de topics hiervoor. Ga maar zelf zoeken, ik ben je hont niet!quote:Op woensdag 2 november 2022 16:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Lol, doe mij een plezier zeg!
Beter kom je met bewijzen.
Ik mag die Bep welquote:Op woensdag 2 november 2022 16:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Lol, doe mij een plezier zeg!
Beter kom je met bewijzen.
Je beschuldigd een zesjarig kind zonder bewijs is al fout een, nou ja sws als volwassenen zo over een onschuldig kind praten is behoorlijk sneu.quote:Op woensdag 2 november 2022 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Waar heb je het over met je bewijzen? Hij, je idool sinds kort, heeft het zelf uitgesproken dat het kind slecht gedrag vertoont op school en andere kinderen pijn heeft gedaan, het staat in één van de topics hiervoor. Ga maar zelf zoeken, ik ben je hont niet!
Ik heb geen idéé wie jij bentquote:Op woensdag 2 november 2022 17:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.
Ja doei! De hele kutfamilie gooit toch alles in de media, en dus ook over hun kind. En dan zal ik het gedaan hebben? Ga ff snel heen,zeg!quote:Op woensdag 2 november 2022 16:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Je beschuldigd een zesjarig kind zonder bewijs is al fout een, nou ja sws als volwassenen zo over een onschuldig kind praten is behoorlijk sneu.
Lul dan nietquote:Op woensdag 2 november 2022 17:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Wie hebben allemaal geen idee wie de ander is waar we op reageren.
Dat is toch juist de bedoeling van een forum, dat je dingen leest en post? En het liefste ook nog eens dingen die wel waar zijn.quote:
Ja maar jij maakt het persoonlijk. Verder geen gedoe hoorquote:Op woensdag 2 november 2022 17:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van een forum, dat je dingen leest en post? En het liefste ook nog eens dingen die wel waar zijn.
Ik? lol!quote:Op woensdag 2 november 2022 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar jij maakt het persoonlijk. Verder geen gedoe hoor
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 17:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht eerlijk gezegd.
Ik liet jullie heel even alleen, wat is er aan de hand?!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:07 schreef JourneyBlue het volgende:
Nog een opvallend puntje uit die docu, het effect van zijn gedrag op zijn zoon.
Heeft kinderen op school pijn gedaan, gesprekken met de juf over zijn gedrag.
En de opmerking "het lijkt alsof je weer meer van me houdt papa"
Voor wat het waard is, want die gast liegt erg makkelijk, of eigenlijk lijkt hij te geloven wat hij beweert,
dat verhaal van hem over Moniques reactie op dat Kleine grote vriend liedje blijkt ook niet waar te zijn.
Ik heb geen moeite met een hazeshaattopic want dat is dit al heel lang, maar een kind van zes een verwend snotjong noemen die andere kindjes pijn doet gaat mij veel te ver.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:57 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ik liet jullie heel even alleen, wat is er aan de hand?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |