Nou, dit. Toch wordt ik op het werk wel raar aangekeken als ik zeg dat ik na mijn bevalling 32 uur wil blijven werken. Maar toch.. ik geloof ook niet in fulltime moederen. Er is tijd zat om te werken, al helemaal nu je ook gewoon thuis kan werken.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Vre-se-lijk, die hele moedercultus. Ik ben er zelf één, en mijn bevalling was ook niet piece of cake, maar kom op, het is geen buitenaardse prestatie of een heiligendaad om een kind uit te poepen. Brrrr, gruwelijk. Ga wat met je hersens doen of word leuk treinconducteur of iets anders nuttigs i.p.v. dat fulltime moederen als het helemaal niet nodig is, en dan dat domme geinfluenzzzzzzzzzz, ja, zzzz, slaapverwekkend man. Ja, als je partner continu in het buitenland werkt, op de grote vaart of defensie of zo, dan wordt een negen-tot-vijfbaan lastiger.
/rant off
Nou vooralsnog is het heel veel geschreeuw en weinig wol, maar vandaag is die podcast met Mark Koster,quote:Op woensdag 2 november 2022 08:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Tante Yvonne exposed de hele boel, wat een fenomeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 02-11-2022 11:09:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 13:03 schreef JourneyBlue het volgende:
Welja, hij doet een weekje mee en het is gelijk het toonbeeld van de ideale vader.... toe maar Guido, het kan niet op hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kopen heeft hij een jaar geleden ook al gedaan, was ook niet zo'n succes.... met huren ben je er sneller weer van af als je weer een grote liefde tegenkomt waarmee je samen iets wilt kopen.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zou Antwee gaan huren als hij makkelijk wat kan kopen?
Ah ja dat klinkt wel logisch jaquote:Op woensdag 2 november 2022 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kopen heeft hij een jaar geleden ook al gedaan, was ook niet zo'n succes.... met huren ben je er sneller weer van af als je weer een grote liefde tegenkomt waarmee je samen iets wilt kopen.
Hij wil dus niet iets voor de lange termijn, maar iets waar hij zo weer kan vertrekken.
Tja. Waarom zou je trouwen als je ook kan neuken?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zou Antwee gaan huren als hij makkelijk wat kan kopen?
Waar komt nou weer vandaan dat hij op een Vrije School of Steinerschool zou zitten?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:21 schreef JourneyBlue het volgende:
Op een Vrije School/Steiner School mag je op oliebollen trakteren?
[ afbeelding ]
Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
Als ze maar veganistisch linksdraaiend zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 13:21 schreef JourneyBlue het volgende:
Op een Vrije School/Steiner School mag je op oliebollen trakteren?
[ afbeelding ]
Uhm, door de vorm van het onderwijs misschien die je op al die stories zag vorig jaar?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt nou weer vandaan dat hij op een Vrije School of Steinerschool zou zitten?
1. Te langquote:Op woensdag 2 november 2022 07:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nee. Ik heb toegegeven dat ik je sarcasme van de betreffende post niet had herkend. Daarmee was de kous af, toch?
Ik heb daar verder geen punt van gemaakt, ook geen 3.![]()
Dus ja, je hebt het mis.
Ik vind het heel anders als er een PUNT (daar is ie weer) wordt gemaakt van Mo’s opmerking over kinderen en dat dit als een kutopmerking wordt aangemerkt terwijl dit, in mijn ogen, niet perse zo zwaar is.
Daarbij heeft dat van ons niets met dit te maken dus geen idee waarom je hier weer op terugkomt.
Makkelijk hoor.
Waar slaat dit nou weer op!quote:Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |