abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2022 @ 09:10:20 #101
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206529341
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 08:43 schreef Andromache het volgende:

[..]
Vre-se-lijk, die hele moedercultus. Ik ben er zelf één, en mijn bevalling was ook niet piece of cake, maar kom op, het is geen buitenaardse prestatie of een heiligendaad om een kind uit te poepen. Brrrr, gruwelijk. Ga wat met je hersens doen of word leuk treinconducteur of iets anders nuttigs i.p.v. dat fulltime moederen als het helemaal niet nodig is, en dan dat domme geinfluenzzzzzzzzzz, ja, zzzz, slaapverwekkend man. Ja, als je partner continu in het buitenland werkt, op de grote vaart of defensie of zo, dan wordt een negen-tot-vijfbaan lastiger.

/rant off
Nou, dit. Toch wordt ik op het werk wel raar aangekeken als ik zeg dat ik na mijn bevalling 32 uur wil blijven werken. Maar toch.. ik geloof ook niet in fulltime moederen. Er is tijd zat om te werken, al helemaal nu je ook gewoon thuis kan werken.

OT: Rochel heeft marionet Guido weer ingezet om aan damage control te doen. Overigens eens met @Bep-Vetklep over die Nena.
With love :*
pi_206529424
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 08:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Tante Yvonne exposed de hele boel, wat een fenomeen.
Nou vooralsnog is het heel veel geschreeuw en weinig wol, maar vandaag is die podcast met Mark Koster,
dus die inhoud staat morgenochtend wel op Mediacourant.

Best wel een nare actie om gesprekken in een mapje te bewaren om ze later tegen iemand te kunnen
gebruiken, ook handige info voor spionnen die overwegen Yvonne een DM te sturen:
Je bent anoniem zolang ze iets aan je heeft en je niets negatiefs over haar zegt.

En Yvonne heeft gezegd dat ze pas over een jaar of 2 een kind wil, ze moet eerst nog flink cashen en ook nog een rijke zakenman/BN'er zien te strikken (en dan deze keer eentje die niet al een relatie heeft).
pi_206529694
pi_206529980
Ik vind het vrij komisch dat Monique ervan wordt beschuldigd niet tactvol om te gaan met de gevoelens van Yvonne. Als er iemand is met weinig tact, dan is het Yvonne wel. Wie kaatst kan de bal verwachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206530652
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 02-11-2022 11:09:20 ]
pi_206530945
Bedankt voor het delen @JourneyBlue.
Zweverig gezever zoals ik al verwacht had. Doodvermoeiend. :O
pi_206532095
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206532106
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_206532119
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 2 november 2022 @ 13:06:50 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206532129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:03 schreef JourneyBlue het volgende:
SPOILER
Welja, hij doet een weekje mee en het is gelijk het toonbeeld van de ideale vader.... toe maar Guido, het kan niet op hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206532130
pi_206532141
Waarom zou Antwee gaan huren als hij makkelijk wat kan kopen?
  woensdag 2 november 2022 @ 13:08:51 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206532148
Yvonne wil ook wel heel graag dat ze weer bij elkaar komen hè.... iedereen zegt dat het niet zo is en ook niet gaat gebeuren, maar Yvonne houdt vol dat het wel zo is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 2 november 2022 @ 13:10:11 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206532158
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat kopen heeft hij een jaar geleden ook al gedaan, was ook niet zo'n succes.... met huren ben je er sneller weer van af als je weer een grote liefde tegenkomt waarmee je samen iets wilt kopen.

Hij wil dus niet iets voor de lange termijn, maar iets waar hij zo weer kan vertrekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206532182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kopen heeft hij een jaar geleden ook al gedaan, was ook niet zo'n succes.... met huren ben je er sneller weer van af als je weer een grote liefde tegenkomt waarmee je samen iets wilt kopen.

Hij wil dus niet iets voor de lange termijn, maar iets waar hij zo weer kan vertrekken.
Ah ja dat klinkt wel logisch ja :)
pi_206532190
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tja. Waarom zou je trouwen als je ook kan neuken? :P
pi_206532299
Op een Vrije School/Steiner School mag je op oliebollen trakteren?

woensdag 2 november 2022 @ 13:28:50 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206532375
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:21 schreef JourneyBlue het volgende:

[ afbeelding ]
Waar komt nou weer vandaan dat hij op een Vrije School of Steinerschool zou zitten?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206532586
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
pi_206532598
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Krijgen de kinderen die klappen hebben gekregen van dat verwende snotjoch een extra oliebol?
Heb ik wat gemist?
  Spellchecker woensdag 2 november 2022 @ 13:59:01 #121
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206532680
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:21 schreef JourneyBlue het volgende:

[ afbeelding ]
Als ze maar veganistisch linksdraaiend zijn :+
  Spellchecker woensdag 2 november 2022 @ 14:01:00 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206532690
quote:
Anders is het te ingrijpend voor kleine Dré?
Kind is wel wat gewend hoor :+
pi_206532722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waar komt nou weer vandaan dat hij op een Vrije School of Steinerschool zou zitten?
Uhm, door de vorm van het onderwijs misschien die je op al die stories zag vorig jaar?
Al die natuurfeesten e.d. Een soort christelijke natuurschool.

Even voor je opgezocht, technisch gezien is het:
Een "Kindcentrum voor vernieuwend onderwijs en opvang"
Vernieuwend onderwijs: onderwijs gericht op de ontwikkelingsfase van het kind en spreekt hart, hoofd en handen aan. Uitgangspunt: afstand van het mechanische, klassikale onderwijs en richt zich op de ontwikkelingsmogelijkheden van het kind.
Natuurlijk onderwijs en opvang. Het ritme van de seizoenen en de wijsheid van de natuur geeft invulling aan de onderwijsthema’s. Wij volgen het jaarritme van de natuur en vieren de christelijke jaarfeesten. Dit maakt kinderen bewust van het jaarverloop en draagt bij aan verbondenheid met de natuur. We onderhouden onze eigen schoolmoestuin, bieden vakken als heemkunde en dierkunde.

In het onderwijs werken we aan een sfeer van rust, structuur en evenwicht waar ieder kind, elke ouder en elk teamlid zich veilig voelt. De teamleden gebruiken zachte stemmen en zijn een voorbeeldfunctie voor het kind. Zij bewaren hun kalmte en ‘voorleven’ zoals wij dat van kinderen verwachten. De sfeer is niet autoritair, maar vanuit de autoriteit van de leerkrachten is er ruimte voor het kind om te zijn wie het is. We handelen vanuit respect voor elkaar. We bieden de kinderen grenzen met liefde en vertrouwen het kind om daar gehoor aan te geven. Wanneer een kind hier moeite mee heeft, gaan we op onderzoek uit om de hulpvraag van het kind te begrijpen en een antwoord te zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 02-11-2022 14:12:02 ]
pi_206533617
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:51 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, nee. Ik heb toegegeven dat ik je sarcasme van de betreffende post niet had herkend. Daarmee was de kous af, toch?
Ik heb daar verder geen punt van gemaakt, ook geen 3. :+
Dus ja, je hebt het mis.

Ik vind het heel anders als er een PUNT (daar is ie weer) wordt gemaakt van Mo’s opmerking over kinderen en dat dit als een kutopmerking wordt aangemerkt terwijl dit, in mijn ogen, niet perse zo zwaar is.

Daarbij heeft dat van ons niets met dit te maken dus geen idee waarom je hier weer op terugkomt.
Makkelijk hoor. ;)
1. Te lang
2. Did not read
3. Not sorry
Go hard or go home
pi_206534325
quote:
5s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Waar slaat dit nou weer op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')