@Noek was sarcastischquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
1. Een club van dode legendes kan je niet overleven.
2. Zelfs als Dré gestoven was op zijn 27e had hij nooit, nee nooit, bij die club mogen horen aangezien Dré een boerenlul uit NL is zonder noemenswaardige successen.
3. Waarom wordt deze club er steeds opnieuw bijgehaald?
Droge worst is lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Rachel heeft de intelligentie van een stuk droge worst.
- De Dolly Dots belden, ze willen hun tourkleding terug.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:58 schreef JourneyBlue het volgende:
Yv gooit Monique onder de bus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. Okquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
1. Een club van dode legendes kan je niet overleven.
2. Zelfs als Dré gestoven was op zijn 27e had hij nooit, nee nooit, bij die club mogen horen aangezien Dré een boerenlul uit NL is zonder noemenswaardige successen.
3. Waarom wordt deze club er steeds opnieuw bijgehaald?
Dat wordt opgegeten door Rob Goossens.quote:
En vergeet Hennie nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik denk dat ze allemaal gluiperds zijn, niemand uitgezonderd. Dus ook Yvonne niet want zij is net zo goed wraakzuchtig aangelegd.
Sarah ook weer als de kippen erbij.![]()
André maakt zich weer lafjes uit de voeten zoals altijd.
Het is nu nog wachten op het zwarte verkoolde hart in 3-2-1
Godsamme, ja, dat díe nou niet in het zoekplaatje in het AD stond.quote:
Raadselachtig .....quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:
Ok, maar geloven wij dat Monique
een spion is (geweest)
van Yvonne (die zich zelf beroept op bronbescherming en beweert dat je altijd anoniem blijft al je haar info stuurt)?
Ben benieuwd of Boulevard het brengt straks.
En Saareen:
[ afbeelding ]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?quote:
In ieder geval dat tweedequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?
Of moet ze gewoon weer aandacht?
TLDR:quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?
Of moet ze gewoon weer aandacht?
De hoeren van SHOquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?
Ik ben te oudquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?
Ohja die Chicas had ik dus tiktok ofzo van gezien. Het kan ook reels (?) zijn? Of zijn die 2 hetzelfde?quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:37 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
TLDR:
1) Monique staat in (en op de cover van) Beaumonde en is daarin niet complimenteus over Yvonne,
2) Yvonne wordt woest en post dat ze 54 screenshots (dus DM gesprekken opgeslagen) heeft van gesprekken tussen haar en Monique,
3) Sarah èn de Chicas posten karma!!! teksten
[ afbeelding ]
quote:
Je moet er wat voor over hebben hè.quote:
Welke opmerking?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef quirina het volgende:
Eigenlijk ook een kut opmerking van Monique over het hebben van geen kinderen. Misschien kan iemand ze niet via de normale weg krijgen of helemaal niet. En bovendien heeft het niks met het onderwerp te maken.
Ze heeft zelf ivf gehad..
Of een Soa.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hè.
Het is alleen jammer dat het An2 betreft want die heeft zowel z’n looks als IQ niet mee,. Maar het moet wel makkelijk zijn om hem in bed te krijgen en er eventueel een relatie paar dates uit te slepen. Zo moeilijk is dat niet, blijkt.
Wie offert zich op? Misschien krijg je een dure tas of een mooi sieraad als bonus.
Ik zie de kutopmerking niet,quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
[..]
https://i.postimg.cc/43RY(...)11-01-3-58-57-PM.png
Deze
quote:
Ik vind het zeker wel een zwaar lullige opmerking. Net alsof je kinderloos iets niet kan begrijpen .quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie de kutopmerking niet,? Of bedoel je dat stukje ‘diegene heeft waarschijnlijk zelf geen kinderen’? Tja, ze weet zelf hoe het is en ik denk niet dat ze er iets lulligs mee bedoelde. En nja, mag je dan helemaal niet meer zoiets zeggen voor het geval er iemand is die geen kind kan krijgen?
Tenzij je op iets anders doelde.
Misschien is dat gevoel van begrijpen toch op een iets andere manier dan als je geen kinderen hebt, misschien ook niet. Het zal aan mij liggen maar ik zie niet echt een zwaar lullige ‘faux-pas’ en al helemaal geen bewuste (niet dat je dat claimt). Dat het wellicht niet helemaal lekker ligt als je net zelf in een lastige periode zit qua (on)vruchtbaarheid etc. is wat anders imo. Maar ja, iedereen zo z’n mening,quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel een zwaar lullige opmerking. Net alsof je kinderloos iets niet kan begrijpen .
Zegt degene die 3 dikke punten maakt van 2 kleine zinnetjes. De ironie.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:06 schreef vencodark het volgende:
Ik geloof niet dat je zoiets te zwaar moet opnemen.
Ze staat als semi-BN-er al onder een vergrootglas maar om nu al je woorden zodanig te moeten afwegen?
Nah.
Ik erger mij daar ook altijd mateloos aan. Net alsof je je niet in kan leven zonder kinderen. Dat zag je laatst ook met dat Amber alert, toen gingen mensen dingen posten als “mijn moederhart huilt mee”. Want als je geen moeder bent dan kan je je natuurlijk niet voorstellen hoe het voelt als je kind vermist is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:15 schreef quirina het volgende:
Nee dat is iemand anders.
Maar ik irriteer me er mateloos aan dat vrouwen zo doen. Oh je bent geen moeder dus dan snap je het toch niet zo komt het over. Kijk die Yvonne is ook dik in de dertig en je weet niet of ze bewust kindervrij is of kinderloos. Ik vind dat da meer tact gepast is als die uitspraak per ongeluk ging, En als het bewust als sneer is.. sorry het is not done zo’n opmerking te plaatsen.
Verder waar blijven die screenshots Coldewijer!
Mijn popcorn staat al klaar.
Het universum draait om moeders. Dat weten moeders. De rest is alleen niet zo op de hoogte.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:16 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik erger mij daar ook altijd mateloos aan. Net alsof je je niet in kan leven zonder kinderen. Dat zag je laatst ook met dat Amber alert, toen gingen mensen dingen posten als “mijn moederhart huilt mee”. Want als je geen moeder bent dan kan je je natuurlijk niet voorstellen hoe het voelt als je kind vermist is.
Dat is tegenwoordig een standaardzin van vrouwen die kinderen hebben in een discussie; jij hebt zeker zelf geen kinderen?! of het is te hopen dat je zelf geen kinderen op de wereld zet!.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef quirina het volgende:
Eigenlijk ook een kut opmerking van Monique over het hebben van geen kinderen. Misschien kan iemand ze niet via de normale weg krijgen of helemaal niet. En bovendien heeft het niks met het onderwerp te maken.
Ze heeft zelf ivf gehad..
Nee, nee. Ik heb toegegeven dat ik je sarcasme van de betreffende post niet had herkend. Daarmee was de kous af, toch?quote:Op woensdag 2 november 2022 07:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Zegt degene die 3 dikke punten maakt van 2 kleine zinnetjes. De ironie.
Als het kon, zou je er een alfabet van maken.
1. Ja, dat zou je doen
2. Ik weet het zeker
3. The end
Vre-se-lijk, die hele moedercultus. Ik ben er zelf één, en mijn bevalling was ook niet piece of cake, maar kom op, het is geen buitenaardse prestatie of een heiligendaad om een kind uit te poepen. Brrrr, gruwelijk. Ga wat met je hersens doen of word leuk treinconducteur of iets anders nuttigs i.p.v. dat fulltime moederen als het helemaal niet nodig is, en dan dat domme geinfluenzzzzzzzzzz, ja, zzzz, slaapverwekkend man. Ja, als je partner continu in het buitenland werkt, op de grote vaart of defensie of zo, dan wordt een negen-tot-vijfbaan lastiger.quote:Op woensdag 2 november 2022 07:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Het universum draait om moeders. Dat weten moeders. De rest is alleen niet zo op de hoogte.
Dat zeg ik als moeder maar moeders zijn de grootste huillies, betweters en martelaars.
Ze zijn ook 2 dagen moeder en brengen kookboeken, kleding, websites en coaching voor kinderen uit want ze zijn gelijk expert in alle kinderen want zo werkt het voor hen dus zo werkt het voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |