abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206522105
Vol doening _O_
-nee-
pi_206522572
Met vlag en wimpel de opleiding detailhandel afronden :')
Ze zegt nog net geen cum laude.
En dan zeggen dat ze opa en oma worden van dezelfde kleinkinderen. Wat melodramatisch en daarnaast ook nog een dikke aanname. Maar goed, in dat soort tokkie-families is voortplanten natuurlijk het hoogste goed.
pi_206522656
Monique Westenberg vindt daten lastig vanwege roddelpers

Monique Westenberg maakt zich zorgen over het moment waarop ze weer gaat daten. De auteur en ex-vriendin van zanger André Hazes wil niet dat hun zoontje over haar dateleven leest in de roddelpers, vertelt ze dinsdag in Beau Monde.
Advertentie

Westenberg krijgt sinds de breuk met Hazes vaak de vraag of ze weer aan het daten is. "Mijn hoofd staat daar gewoon nog niet naar", zegt ze. "Er was geen ruimte, ik stond lange tijd in de overlevingsstand. En daarnaast was André mijn grote liefde, dat gevoel is niet in één keer weg."

"Nu ik weer wat meer rust heb, denk ik weleens: oké, er zal in de toekomst vast een andere man in mijn leven komen. Maar hoe moet ik gaan daten? Zie je mij al ergens op een terras zitten met iemand? Dan staan er meteen foto's met enorme koppen in de roddelbladen."

Westenberg voelt niet de ruimte om kennis te maken met een andere man. "Voor hetzelfde geld moet ik eerst met drie verschillende personen daten om erachter te komen wie leuk is. Dan staan er al drie foto's van mama met een vreemde vent in de bladen, dat wil ik niet voor onze zoon."

De ex van Hazes gunt zichzelf wel een nieuwe partner. "En ik gun het André ook; iemand bij wie we stabiliteit, veiligheid en rust vinden."

https://www.nu.nl/achterk(...)wege-roddelpers.html

Tsja, wat moet je hier nou op zeggen :')
pi_206522659
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
1. Een club van dode legendes kan je niet overleven.
2. Zelfs als Dré gestoven was op zijn 27e had hij nooit, nee nooit, bij die club mogen horen aangezien Dré een boerenlul uit NL is zonder noemenswaardige successen.
3. Waarom wordt deze club er steeds opnieuw bijgehaald? :')
@Noek was sarcastisch ;)
pi_206522690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
@:noek was sarcastisch ;)
Ik heb niet gekeken wie het precies schreef anders had ik het sarcasme vast herkend. :)
pi_206522790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Rachel heeft de intelligentie van een stuk droge worst. :D
Droge worst is lekker
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206522813
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Droge worst is lekker
Fuet :9
pi_206522815
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:58 schreef JourneyBlue het volgende:
Yv gooit Monique onder de bus

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- De Dolly Dots belden, ze willen hun tourkleding terug.

-I'm not the one with issues meid.
Hm, don´t say that hardop girl. :{w

-Binnenkort een samenwerking met Douwe Egberts?

Koffie bij Mo en koffie bij de van Soelens.

EX-SCHOONOUDERS VAN SOELEN NA HET ZIEN VAN DE HAZES-DOCU: ‘ANDRÉ, KOM JE KOFFIEDRINKEN BIJ ONS?’
Bron=Story.

Bring on the dirt. c_/
pi_206522874
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
1. Een club van dode legendes kan je niet overleven.
2. Zelfs als Dré gestoven was op zijn 27e had hij nooit, nee nooit, bij die club mogen horen aangezien Dré een boerenlul uit NL is zonder noemenswaardige successen.
3. Waarom wordt deze club er steeds opnieuw bijgehaald? :')
1. Ok
2. Ok, hoor
3. Ok, rustaaaag
Go hard or go home
pi_206522878
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:36 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
@:noek was sarcastisch ;)
The man, the myth, the legend, het ventje.
Zou het?
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 18:06:09 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206523018
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 09:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
Waar is ons loon!?
Dat wordt opgegeten door Rob Goossens.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_206523487
Ok, maar geloven wij dat Monique
een spion is (geweest)
van Yvonne (die zich zelf beroept op bronbescherming en beweert dat je altijd anoniem blijft al je haar info stuurt)?

Ben benieuwd of Boulevard het brengt straks.

En Saareen:

pi_206523684
Wat een heerlijke slangenkuil.
Go hard or go home
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:03:27 #64
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_206523783
En wat als Yv nou bevestiging heeft gezocht voor het een en ander en Mo daarop gereageerd heeft? Nou, wat een spion. :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_206523979
Ik denk dat ze allemaal gluiperds zijn, niemand uitgezonderd. Dus ook Yvonne niet want zij is net zo goed wraakzuchtig aangelegd.

Sarah ook weer als de kippen erbij. :')

André maakt zich weer lafjes uit de voeten zoals altijd.

Het is nu nog wachten op het zwarte verkoolde hart in 3-2-1 |:)
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:18:13 #66
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_206524015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik denk dat ze allemaal gluiperds zijn, niemand uitgezonderd. Dus ook Yvonne niet want zij is net zo goed wraakzuchtig aangelegd.

Sarah ook weer als de kippen erbij. :')

André maakt zich weer lafjes uit de voeten zoals altijd.

Het is nu nog wachten op het zwarte verkoolde hart in 3-2-1 |:)
En vergeet Hennie niet :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:20:35 #67
138876 Andromache
pi_206524043
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Godsamme, ja, dat díe nou niet in het zoekplaatje in het AD stond. :+
pi_206524057
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hennie Vlaskamp, the masked rat.
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 19:27:09 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206524123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:
Ok, maar geloven wij dat Monique
een spion is (geweest)
van Yvonne (die zich zelf beroept op bronbescherming en beweert dat je altijd anoniem blijft al je haar info stuurt)?

Ben benieuwd of Boulevard het brengt straks.

En Saareen:

[ afbeelding ]

Raadselachtig .....
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:36:15 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206524297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:

En Saareen:

[ afbeelding ]

Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?

Of moet ze gewoon weer aandacht?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 19:38:44 #71
197773 crew  maily
pi_206524345
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?

In ieder geval dat tweede :Y
pi_206525314
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

TLDR:

1) Monique staat in (en op de cover van) Beaumonde en is daarin niet complimenteus over Yvonne,
2) Yvonne wordt woest en post dat ze 54 screenshots (dus DM gesprekken opgeslagen) heeft van gesprekken tussen haar en Monique,
3) Sarah èn de Chicas posten karma!!! teksten

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:08:23 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206526888
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?

:9
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 1 november 2022 @ 22:12:43 #74
138876 Andromache
pi_206526957
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?

De hoeren van SHO :o :D _O- _O- _O-
  dinsdag 1 november 2022 @ 22:16:53 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206527045
En? Heeft Coldewijer al screenshots gepost of was ze weer lekker aan het dreigen/bluffen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206527046
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:12 schreef Andromache het volgende:

[..]
Waar een wil is, is een weg. >:)
Amsterdam is alleen een beetje uit de route. -O-
pi_206527100
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:

Ik ben te oud :(

Oh wacht...

:')
pi_206527145
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:37 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
TLDR:

1) Monique staat in (en op de cover van) Beaumonde en is daarin niet complimenteus over Yvonne,
2) Yvonne wordt woest en post dat ze 54 screenshots (dus DM gesprekken opgeslagen) heeft van gesprekken tussen haar en Monique,
3) Sarah èn de Chicas posten karma!!! teksten

[ afbeelding ]
Ohja die Chicas had ik dus tiktok ofzo van gezien. Het kan ook reels (?) zijn? Of zijn die 2 hetzelfde?

Wat een ordinaire vrouwen :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2022 22:24:46 ]
  Spellchecker dinsdag 1 november 2022 @ 22:36:08 #79
197773 crew  maily
pi_206527285
quote:

[..]
Omg _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:44:52 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527373
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ben te oud :(

Oh wacht...

:')
:D
pi_206527381
Eigenlijk ook een kut opmerking van Monique over het hebben van geen kinderen. Misschien kan iemand ze niet via de normale weg krijgen of helemaal niet. En bovendien heeft het niks met het onderwerp te maken.
Ze heeft zelf ivf gehad..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:46:59 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527411
quote:

[..]
Je moet er wat voor over hebben hè.

Het is alleen jammer dat het An2 betreft want die heeft zowel z’n looks als IQ niet mee, :@. Maar het moet wel makkelijk zijn om hem in bed te krijgen en er eventueel een relatie paar dates uit te slepen. Zo moeilijk is dat niet, blijkt.

Wie offert zich op? Misschien krijg je een dure tas of een mooi sieraad als bonus.

:o
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:47:49 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef quirina het volgende:
Eigenlijk ook een kut opmerking van Monique over het hebben van geen kinderen. Misschien kan iemand ze niet via de normale weg krijgen of helemaal niet. En bovendien heeft het niks met het onderwerp te maken.
Welke opmerking?
pi_206527459
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Welke opmerking?
https://i.postimg.cc/43RY(...)11-01-3-58-57-PM.png
Deze
pi_206527487
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Je moet er wat voor over hebben hè.

Het is alleen jammer dat het An2 betreft want die heeft zowel z’n looks als IQ niet mee, :@. Maar het moet wel makkelijk zijn om hem in bed te krijgen en er eventueel een relatie paar dates uit te slepen. Zo moeilijk is dat niet, blijkt.

Wie offert zich op? Misschien krijg je een dure tas of een mooi sieraad als bonus.

:o
Of een Soa.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:54:01 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527503
quote:
Ik zie de kutopmerking niet, :@? Of bedoel je dat stukje ‘diegene heeft waarschijnlijk zelf geen kinderen’? Tja, ze weet zelf hoe het is en ik denk niet dat ze er iets lulligs mee bedoelde. En nja, mag je dan helemaal niet meer zoiets zeggen voor het geval er iemand is die geen kind kan krijgen?

Tenzij je op iets anders doelde.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 22:54:14 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:52 schreef quirina het volgende:

[..]
Of een Soa.
_O-
pi_206527569
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik zie de kutopmerking niet, :@? Of bedoel je dat stukje ‘diegene heeft waarschijnlijk zelf geen kinderen’? Tja, ze weet zelf hoe het is en ik denk niet dat ze er iets lulligs mee bedoelde. En nja, mag je dan helemaal niet meer zoiets zeggen voor het geval er iemand is die geen kind kan krijgen?

Tenzij je op iets anders doelde.
Ik vind het zeker wel een zwaar lullige opmerking. Net alsof je kinderloos iets niet kan begrijpen .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 november 2022 @ 23:05:10 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206527636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:59 schreef quirina het volgende:

[..]
Ik vind het zeker wel een zwaar lullige opmerking. Net alsof je kinderloos iets niet kan begrijpen .
Misschien is dat gevoel van begrijpen toch op een iets andere manier dan als je geen kinderen hebt, misschien ook niet. Het zal aan mij liggen maar ik zie niet echt een zwaar lullige ‘faux-pas’ en al helemaal geen bewuste (niet dat je dat claimt). Dat het wellicht niet helemaal lekker ligt als je net zelf in een lastige periode zit qua (on)vruchtbaarheid etc. is wat anders imo. Maar ja, iedereen zo z’n mening, :+.

Ik weet dat het bij een van de SHO-users speelt (diegene heeft het zelf gedeeld overigens, dus ik ‘out’ niet zomaar, :o ) maar geen idee of jij dat was of iemand anders.
pi_206527753
Nee dat is iemand anders.
Maar ik irriteer me er mateloos aan dat vrouwen zo doen. Oh je bent geen moeder dus dan snap je het toch niet zo komt het over. Kijk die Yvonne is ook dik in de dertig en je weet niet of ze bewust kindervrij is of kinderloos. Ik vind dat da meer tact gepast is als die uitspraak per ongeluk ging, En als het bewust als sneer is.. sorry het is not done zo’n opmerking te plaatsen.

Verder waar blijven die screenshots Coldewijer!
Mijn popcorn staat al klaar.
pi_206528685
Ik geloof niet dat je zoiets te zwaar moet opnemen.
Ze staat als semi-BN-er al onder een vergrootglas maar om nu al je woorden zodanig te moeten afwegen?
Nah.
pi_206528692
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:06 schreef vencodark het volgende:
Ik geloof niet dat je zoiets te zwaar moet opnemen.
Ze staat als semi-BN-er al onder een vergrootglas maar om nu al je woorden zodanig te moeten afwegen?
Nah.
Zegt degene die 3 dikke punten maakt van 2 kleine zinnetjes. De ironie.
Als het kon, zou je er een alfabet van maken.
1. Ja, dat zou je doen
2. Ik weet het zeker
3. The end
Go hard or go home
pi_206528721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 23:15 schreef quirina het volgende:
Nee dat is iemand anders.
Maar ik irriteer me er mateloos aan dat vrouwen zo doen. Oh je bent geen moeder dus dan snap je het toch niet zo komt het over. Kijk die Yvonne is ook dik in de dertig en je weet niet of ze bewust kindervrij is of kinderloos. Ik vind dat da meer tact gepast is als die uitspraak per ongeluk ging, En als het bewust als sneer is.. sorry het is not done zo’n opmerking te plaatsen.

Verder waar blijven die screenshots Coldewijer!
Mijn popcorn staat al klaar.
Ik erger mij daar ook altijd mateloos aan. Net alsof je je niet in kan leven zonder kinderen. Dat zag je laatst ook met dat Amber alert, toen gingen mensen dingen posten als “mijn moederhart huilt mee”. Want als je geen moeder bent dan kan je je natuurlijk niet voorstellen hoe het voelt als je kind vermist is.
pi_206528831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:16 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik erger mij daar ook altijd mateloos aan. Net alsof je je niet in kan leven zonder kinderen. Dat zag je laatst ook met dat Amber alert, toen gingen mensen dingen posten als “mijn moederhart huilt mee”. Want als je geen moeder bent dan kan je je natuurlijk niet voorstellen hoe het voelt als je kind vermist is.
Het universum draait om moeders. Dat weten moeders. De rest is alleen niet zo op de hoogte.
Dat zeg ik als moeder maar moeders zijn de grootste huillies, betweters en martelaars.
Ze zijn ook 2 dagen moeder en brengen kookboeken, kleding, websites en coaching voor kinderen uit want ze zijn gelijk expert in alle kinderen want zo werkt het voor hen dus zo werkt het voor iedereen.
Go hard or go home
pi_206528837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef quirina het volgende:
Dat is tegenwoordig een standaardzin van vrouwen die kinderen hebben in een discussie; jij hebt zeker zelf geen kinderen?! of het is te hopen dat je zelf geen kinderen op de wereld zet!.
Met andere woorden, je hebt niks te zeggen als je geen kinderen hebt en je mag er al helemaal geen hebben als je niet met de moederhartmaffia op dezelfde lijn zit. :')

De Chica trollen ook weer bezig? :')
Van alle personen uit deze soap vind ik deze aandachtzieke trollen met een gastrolletje nog het meest erge van allemaal.
Sarah kan het ook echt nooit alleen af. Is het niet mammie of stiefpappie die voor haar moeten opkomen, dan zijn het wel weer de Chica's.
Het leukste van alles is dat zij echt denken dat ze klasse, niveau en stijl hebben, de familie van Soelen en aanhang. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Bep-Vetklep op 02-11-2022 07:56:37 ]
pi_206528856
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:09 schreef Noek het volgende:

[..]
Zegt degene die 3 dikke punten maakt van 2 kleine zinnetjes. De ironie.
Als het kon, zou je er een alfabet van maken.
1. Ja, dat zou je doen
2. Ik weet het zeker
3. The end
Nee, nee. Ik heb toegegeven dat ik je sarcasme van de betreffende post niet had herkend. Daarmee was de kous af, toch?
Ik heb daar verder geen punt van gemaakt, ook geen 3. :+
Dus ja, je hebt het mis.

Ik vind het heel anders als er een PUNT (daar is ie weer) wordt gemaakt van Mo’s opmerking over kinderen en dat dit als een kutopmerking wordt aangemerkt terwijl dit, in mijn ogen, niet perse zo zwaar is.

Daarbij heeft dat van ons niets met dit te maken dus geen idee waarom je hier weer op terugkomt.
Makkelijk hoor. ;)
pi_206528891

pi_206528967
Dat mokkel die aangifte heeft gedaan tegen Thijs is echt gestoord, maar daarom zit ze ook in een instelling. :')

Over de auto, kan goed zijn dat hij zich verplaatst in de pooierbak van zijn moeder. Deed hij in het verleden wel vaker om de papz zelf ingehuurde fotografen op het verkeerde been te zetten.
  woensdag 2 november 2022 @ 08:43:10 #99
138876 Andromache
pi_206529113
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2022 07:45 schreef Noek het volgende:

[..]
Het universum draait om moeders. Dat weten moeders. De rest is alleen niet zo op de hoogte.
Dat zeg ik als moeder maar moeders zijn de grootste huillies, betweters en martelaars.
Ze zijn ook 2 dagen moeder en brengen kookboeken, kleding, websites en coaching voor kinderen uit want ze zijn gelijk expert in alle kinderen want zo werkt het voor hen dus zo werkt het voor iedereen.
Vre-se-lijk, die hele moedercultus. Ik ben er zelf één, en mijn bevalling was ook niet piece of cake, maar kom op, het is geen buitenaardse prestatie of een heiligendaad om een kind uit te poepen. Brrrr, gruwelijk. Ga wat met je hersens doen of word leuk treinconducteur of iets anders nuttigs i.p.v. dat fulltime moederen als het helemaal niet nodig is, en dan dat domme geinfluenzzzzzzzzzz, ja, zzzz, slaapverwekkend man. Ja, als je partner continu in het buitenland werkt, op de grote vaart of defensie of zo, dan wordt een negen-tot-vijfbaan lastiger.

/rant off
  woensdag 2 november 2022 @ 08:47:54 #100
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206529155
Tante Yvonne exposed de hele boel, wat een fenomeen.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')