Dat wordt opgegeten door Rob Goossens.quote:
En vergeet Hennie nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik denk dat ze allemaal gluiperds zijn, niemand uitgezonderd. Dus ook Yvonne niet want zij is net zo goed wraakzuchtig aangelegd.
Sarah ook weer als de kippen erbij.![]()
André maakt zich weer lafjes uit de voeten zoals altijd.
Het is nu nog wachten op het zwarte verkoolde hart in 3-2-1
Godsamme, ja, dat díe nou niet in het zoekplaatje in het AD stond.quote:
Raadselachtig .....quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:43 schreef JourneyBlue het volgende:
Ok, maar geloven wij dat Monique
een spion is (geweest)
van Yvonne (die zich zelf beroept op bronbescherming en beweert dat je altijd anoniem blijft al je haar info stuurt)?
Ben benieuwd of Boulevard het brengt straks.
En Saareen:
[ afbeelding ]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?quote:
In ieder geval dat tweedequote:Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?
Of moet ze gewoon weer aandacht?
TLDR:quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat dat over haar dronken hit and run incident toen ze boos was op een ex van een vriendje en haar daarom maar aangereden had?
Of moet ze gewoon weer aandacht?
De hoeren van SHOquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?
Ik ben te oudquote:Op dinsdag 1 november 2022 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een shitshow, hoor. Kom maar door. Wil een van onze FOK!sters zich niet richting An2 bewegen om zo informatie van de inside door te spelen?
Ohja die Chicas had ik dus tiktok ofzo van gezien. Het kan ook reels (?) zijn? Of zijn die 2 hetzelfde?quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:37 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
TLDR:
1) Monique staat in (en op de cover van) Beaumonde en is daarin niet complimenteus over Yvonne,
2) Yvonne wordt woest en post dat ze 54 screenshots (dus DM gesprekken opgeslagen) heeft van gesprekken tussen haar en Monique,
3) Sarah èn de Chicas posten karma!!! teksten
[ afbeelding ]
quote:
Je moet er wat voor over hebben hè.quote:
Welke opmerking?quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:45 schreef quirina het volgende:
Eigenlijk ook een kut opmerking van Monique over het hebben van geen kinderen. Misschien kan iemand ze niet via de normale weg krijgen of helemaal niet. En bovendien heeft het niks met het onderwerp te maken.
Ze heeft zelf ivf gehad..
Of een Soa.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hè.
Het is alleen jammer dat het An2 betreft want die heeft zowel z’n looks als IQ niet mee,. Maar het moet wel makkelijk zijn om hem in bed te krijgen en er eventueel een relatie paar dates uit te slepen. Zo moeilijk is dat niet, blijkt.
Wie offert zich op? Misschien krijg je een dure tas of een mooi sieraad als bonus.
Ik zie de kutopmerking niet,quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
[..]
https://i.postimg.cc/43RY(...)11-01-3-58-57-PM.png
Deze
quote:
Ik vind het zeker wel een zwaar lullige opmerking. Net alsof je kinderloos iets niet kan begrijpen .quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie de kutopmerking niet,? Of bedoel je dat stukje ‘diegene heeft waarschijnlijk zelf geen kinderen’? Tja, ze weet zelf hoe het is en ik denk niet dat ze er iets lulligs mee bedoelde. En nja, mag je dan helemaal niet meer zoiets zeggen voor het geval er iemand is die geen kind kan krijgen?
Tenzij je op iets anders doelde.
Misschien is dat gevoel van begrijpen toch op een iets andere manier dan als je geen kinderen hebt, misschien ook niet. Het zal aan mij liggen maar ik zie niet echt een zwaar lullige ‘faux-pas’ en al helemaal geen bewuste (niet dat je dat claimt). Dat het wellicht niet helemaal lekker ligt als je net zelf in een lastige periode zit qua (on)vruchtbaarheid etc. is wat anders imo. Maar ja, iedereen zo z’n mening,quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel een zwaar lullige opmerking. Net alsof je kinderloos iets niet kan begrijpen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |