Zouden de hoge energieprijzen daarmee te maken hebben?quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:16 schreef quirina het volgende:
Volgens Yvonne coldewijer gaat het niet goed met de kaartverkoop zie insta.
Jaren later inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik heb destijds gelezen dat hij zonder eindexamen van school is gekomen, vonden hij en zn mams niet belangrijk, het was belangrijker om aan de carrière te werken. Dat was VMBO en zelfs daar was ie niet slim genoeg voor. Uiteindelijk heeft hij z'n diploma via volwassenonderwijs nog gehaald.
Ja.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:41 schreef Pippalena het volgende:
Wat is een mediajournalist? Het klinkt hetzelfde als stukkies die hier getypt worden. Zijn we allemaal mediajournalisten op Sho
Ventje,quote:Op dinsdag 1 november 2022 01:47 schreef -river- het volgende:
Volgens vergeten jullie dat A2 behoorlijk veel volle zaten uitverkocht kreeg.
Het ventje is 28, hou daar ook rekening mee.
Gelukkig wel een diploma. En wat een slechte moeder is Rachel toch. Wisten we al, maar om het weer zo zwart op wit te zien.... Dat daar nooit een leerplichtambtenaar hard ingegrepen heeft?quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik heb destijds gelezen dat hij zonder eindexamen van school is gekomen, vonden hij en zn mams niet belangrijk, het was belangrijker om aan de carrière te werken. Dat was VMBO en zelfs daar was ie niet slim genoeg voor. Uiteindelijk heeft hij z'n diploma via volwassenonderwijs nog gehaald.
quote:Na een turbulent jaar voelt Monique Westenberg (44) zich sterker dan ooit. Nee, zij en André Hazes zijn niet meer samen, maar hebben een fijne vorm gevonden als papa en mama. "We houden van elkaar, maar we beseffen ook dat het als stel niet werkt," vertelt ze aan Beau Monde.
Heel nieuw mens
Onrustig was het zeker de afgelopen jaren voor Monique. Media suggereerden meermaals dat zij en André na hun laatste breuk weer samen waren. Hoe zat dat echt? "We zijn niet meer samen geweest. André is vorig jaar september naar het buitenland gegaan om aan zichzelf en zijn verslavingsgevoeligheid te werken. Er viel een last van mijn schouders, want wat zou onze zoon door deze stap een andere toekomst krijgen. Toen hij terugkwam, stond er een heel nieuw mens voor me", vertelt Monique in gesprek met Beau Monde. Tijdens een gezinsvakantie kon ze zien dat het echt beter ging met de vader van haar kind, maar een toekomst als stel zit er niet meer in.
Grote liefde
"We hebben beiden gezegd dat we elkaars grote liefde zijn, maar ook dat het tussen ons niet meer werkt," legt Monique uit. "Er is te veel gebeurd en we hebben een ander toekomstperspectief. Ik ben op de helft van mijn leven en wil die tweede helft gewoon rust voelen en het fijn hebben. We houden van elkaar, maar ik denk dat de vorm die we nu hebben gevonden - als papa en mama - ons alle drie veel meer brengt. Stel dat we wél weer iets met elkaar waren begonnen en het werkt wederom niet. Dan moet je je kind opnieuw teleurstellen, dat willen we hem niet nog een keer aandoen."
'Hoe moet ik gaan daten?'
Een nieuwe liefde zoeken, daar stond Moniques hoofd de afgelopen maanden niet naar. "Nu ik weer wat meer rust heb, denk ik weleens: oké, er zal in de toekomst vast een andere man in mijn leven komen," vertelt de beauty. De vraag is alleen hoe. "Maar hoe moet ik gaan daten? Zie je mij al ergens op een terras zitten met iemand? Dan staan er meteen foto's met enorme koppen in de roddelbladen. Ik krijg niet eens de kans om kennis te maken met een man."
"Ik gun mezelf wel een leuke nieuwe partner, en ik gun het André ook; iemand bij wie we stabiliteit, veiligheid en rust vinden. En ik hoop vooral dat we het dan ook leuk met elkaar kunnen hebben, zoals ik bij mijn ouders en hun nieuwe partners heb gezien - dat wil ik ook voor onze zoon. André en ik zullen voor altijd met elkaar te maken hebben, we worden opa en oma van dezelfde kleinkinderen. Hoe fijn is het dan dat je op deze manier met elkaar om kunt gaan? Ik besef nu dat het zo heeft moeten zijn, het universum heeft andere dingen voor mij in petto."
In de nieuwste Beau Monde vertelt Monique meer over het turbulente afgelopen jaar, roddels en juicekanalen, haar kinderwens en haar toekomst (al dan niet met leuke nieuwe partner). Vanaf woensdag 2 november overal verkrijgbaar!
Zij is toch degene die Antwee succesvol heeft gemaakt toen ze zijn management deed?quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:05 schreef vencodark het volgende:
Je zal als ex en moeder van een BN-er maar zoveel eruit weten te slepen. Ook dan moet je verstand van zaken hebben.
Want wat dóet ze nou eigenlijk dat geld in het laatje brengt als het geen gesponsorde activiteiten zijn of activiteiten zoals dit interview?
https://www.cosmopolitan.(...)enberg-vroeger-werk/quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat deed Monique eigenlijk voor dat ze André ontmoette?
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
https://www.cosmopolitan.(...)enberg-vroeger-werk/
Lekker vaag?quote:In haar studietijd waagde Monique zich aan een opleiding Detailhandel, waarvoor ze met vlag en wimpel slaagde. Hiermee hoopte ze stewardess te worden, maar uiteindelijk sloeg ze een andere weg in. "Ik werkte bij Feyenoord, waar ik de hospitality deed voor de skyboxen. Daarna heb ik nog bij de Staatsloterij gewerkt," blikte Westenberg in AD terug op haar verleden. "Echt een tof leven."
Ja dat vond ik ook al. Bij de Staatsloterij gewerkt. Wat deed ze daar dan? En als het zo leuk was, waarom doet ze dat dan niet meer?quote:
1. Een club van dode legendes kan je niet overleven.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef Noek het volgende:
Wel the 27 club overleefd.
The man, the legend, the myth, het ventje.
?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:58 schreef JourneyBlue het volgende:
Yv gooit Monique onder de bus
[ afbeelding ]
Rachel heeft de intelligentie van een stuk droge worst.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:10 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat intelligentie voornamelijk via de moeder wordt doorgegeven. Volstrekt onmogelijk dat Dreetje vwo zou kunnen. Als 'ie de intelligentie van zijn vader had trouwens ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |