SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik hoop toch niet dat ze bewijs gaat zoeken dat Roxanne liegt? Die leren lap is natuurlijk op haar tenen getrapt door Rox.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:24 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Research door Rachel?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:55 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ze bewijs gaat zoeken dat Roxanne liegt? Die leren lap is natuurlijk op haar tenen getrapt door Rox.
zelfs haar eigen zus gelooft niet in haar![]()
En misschien is het inderdaad wel gelekt door Kamp Hazes, omdat André in dat door Yvonne geplaatste filmpje zei
"hoe weet zij dat nou"![]()
Juist, dit is gewoon door Andre zelf gedaan. Precies nu zijn nieuwe documentaire uitkomt, ‘lekt’ dit uit. Dit is wederom puur publiciteit, echt werkelijk waar alles rondom Amdre Hazes gaat om publiciteit. Zij weten dondersgoed dit spelletje te spelen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:58 schreef JourneyBlue het volgende:
En misschien is het inderdaad wel gelekt door Kamp Hazes, omdat André in dat door Yvonne geplaatste filmpje zei
"hoe weet zij dat nou"![]()
Ze ziet eruit alsof Hans André de schade betaalt.
https://www.mediacourant.(...)-yvonne-coldeweijer/
De Sarah in kwestie lijkt een soort kopietje van de vorige Sarah. Ze delen het allemaal: de duckface, de ordinaire merkkleding, de te grote zonnebril en de alles maskerende Instagram-filter.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:56 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zelfs haar eigen zus gelooft niet in haar![]()
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:08 schreef Jauke het volgende:
[..]
Juist, dit is gewoon door Andre zelf gedaan. Precies nu zijn nieuwe documentaire uitkomt, ‘lekt’ dit uit. Dit is wederom puur publiciteit, echt werkelijk waar alles rondom Amdre Hazes gaat om publiciteit. Zij weten dondersgoed dit spelletje te spelen.
De reflectie is zelfs roze...![]()
Dit dus.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:06 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De Sarah in kwestie lijkt een soort kopietje van de vorige Sarah. Ze delen het allemaal: de duckface, de ordinaire merkkleding, de te grote zonnebril en de alles maskerende Instagram-filter.![]()
1 verschil: deze is hbo-geschoold, al zegt het niet alles (Jaimy Vaes is het ook).quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:06 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De Sarah in kwestie lijkt een soort kopietje van de vorige Sarah. Ze delen het allemaal: de duckface, de ordinaire merkkleding, de te grote zonnebril en de alles maskerende Instagram-filter.
Maar normaal gesproken verwacht je minstens af en toe een zinnige tekst.![]()
Is ook een pittige opleiding, wel handig als je je master ook doet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
1 verschil: deze is hbo-geschoold, al zegt het niet alles (Jaimy Vaes is het ook).
Maar normaal gesproken verwacht je minstens af en toe een zinnige tekst.
"THIM leidt je op voor de Bachelor of Science in Fysiotherapie.
Collegegeld bacheloropleiding tot fysiotherapeut
Voltijd Per jaar ¤ 8.900
Om als fysiotherapeut aan de slag te kunnen moet je na je bacheloropleiding de masteropleiding Fysiotherapie aan Maastricht University volgen"![]()
Gewoon Sarah gekloond
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Alsof tokkie Hazes ook maar enige kans maakt op een dame met klasse.quote:
Andersom moet er ook wat mankeren aan de dame in kwestie om met een kleuter als André, die nog steeds in mammies bedje slaapt, aan te willen pappen. Het blijft toch een speciaal soort volk dat elkaar en de bijbehorende drama´s aantrekt.![]()
Hij lijkt echt op een crackjunk deze fotoquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:11 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.instagram.com/p/Cjh2cQvDQLd/
[ afbeelding ]
Trailer![]()
Wat ik al dacht, lekker slachtoffertje spelen. Ik denk dat de trailer omvat wat in alle afleveringen te zien gaan krijgen.![]()
Zielig hè.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat ik al dacht, lekker slachtoffertje spelen. Ik denk dat de trailer omvat wat in alle afleveringen te zien gaan krijgen.![]()
Een verslaving is klote hoor. Daar niet van.
Maar de afgelopen jaren heeft hij het bij het publiek zo verkloot dat zelfs een ‘kwetsbare’ kant van André hem niet meer sympathie zal opbrengen.![]()
![]()
Hij had mijn sympathie (tot op zekere hoogte) gehad als hij het gewoon lekker privé hield. Deze fopshow is gewoon één grote faal. Maar ja, zal hem aan zijn reet roesten. Hij krijgt er weer wat poen voor.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zielig hè.![]()
Een verslaving is klote hoor. Daar niet van.
Maar de afgelopen jaren heeft hij het bij het publiek zo verkloot dat zelfs een ‘kwetsbare’ kant van André hem niet meer sympathie zal opbrengen.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De dirt die je wist dat zou komen.![]()
![]()
![]()
Een nevenvestigingquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:20 schreef JourneyBlue het volgende:
Bron: https://www.instagram.com(...)2945972377754417093/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ohwquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:31 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ja, dat zijn stockfoto's/foto's van Pinterest
Ze gebruikt daar wel een andere naam, maar je vind hem wel omdat ze haar pagina begon met haar eigen naam.![]()
Jezus, wat een overdreven stalker-acties rondom het nieuwe neukertje liefje van Hazes.![]()
Dan ben je familie van 1 of andere crimineel.
Oeeeeh.![]()
![]()
8900 euro per jaar voor HBO fysio? Ik zie het al, een particuliere opleiding met kleine groepjes en extra begeleiding.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:36 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Is ook een pittige opleiding, wel handig als je je master ook doet.
"THIM leidt je op voor de Bachelor of Science in Fysiotherapie.
Collegegeld bacheloropleiding tot fysiotherapeut
Voltijd Per jaar ¤ 8.900
Om als fysiotherapeut aan de slag te kunnen moet je na je bacheloropleiding de masteropleiding Fysiotherapie aan Maastricht University volgen"
Op de een of andere manier is iedereen die ik ken met zo'n duur betaalde opleiding een kind van ouders met geld, maar niet de noodzakelijke intellectuele capaciteiten. Een betaald papiertje voor de mooi op het CV.![]()
De eerste regel gaat al mank; Hoe eerlijk André is.![]()
Hij en de ouwe speedjunk liegen hun hele leven bij elkaar. Zelf heeft hij ook beweerd in de media alles bij elkaar te liegen.
Moet ik nog zoeken waar hij dat had gezegd want heb dat zeker weten gelezen!
[ Bericht 1% gewijzigd door Bep-Vetklep op 11-10-2022 10:35:48 ]![]()
'Je gaat André begrijpen'
Hij begrijpt zichzelf niet eens joh. En dan heb ik het nog niet eens over hoe Rachel hem bespeelt en drunken mess Senior die met zijn drankverslaving echt wel zijn sporen heeft nagelaten bij junior.With love :*![]()
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij Elvis Johnny Depp is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu snap ik de verwijzing naar Johnny Deppquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Slim-scum-scam
https://www.thesun.co.uk/(...)t-from-scum-to-scam/![]()
![]()
De pizzagate van Toverland is nog niet binnengedrongen hier?
https://www.telegraaf.nl/(...)l-met-ex-andre-hazes
Samengevat, blijkbaar had Mo 2 vega turkse pizza's besteld en kwamen er 2 gewone waarop er werd gemeld dat ze het alsnog gingen regelen en dat de niet vega ook opgegeten konden worden, vriendin van Mo blijkbaar niet vega eet een gewone op en dan komt muts terug en meld dat ze wel betaald moeten worden.
Vriendin gaat de niet vega pizza('s geen idee of ze er 1 betaald heeft en 1 terug heeft gebracht oid dat werd me niet helemaal duidelijk) betalen en dan komt er later alsnog een sneer op de insta van Mo vanuit die toverlandmuts dat het niet betaald zou zijn.
Toverland is het eens met het verhaal dat er wel betaald is en muts heeft geen instagram meer.
(scheelt je weer luisteren naar irritante telegraaf stemmen)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ahhh nu snap ik het inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toverland het pretpark daar aten ze pizza![]()
Jawel, was al op Mediacourant geweest. Zelf vond ik het het melden niet waard want Mo vind ik een sufkut. Ik denk dat meer mensen Mo-moe zijn en dat ze lekker erin stikt in haar welles / nietes veganttroep.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:44 schreef Nizno het volgende:
Samengevat, blijkbaar had Mo 2 vega turkse pizza's besteld en kwamen er 2 gewone waarop er werd gemeld dat ze het alsnog gingen regelen en dat de niet vega ook opgegeten konden worden, vriendin van Mo blijkbaar niet vega eet een gewone op en dan komt muts terug en meld dat ze wel betaald moeten worden.
Vriendin gaat de niet vega pizza('s geen idee of ze er 1 betaald heeft en 1 terug heeft gebracht oid dat werd me niet helemaal duidelijk) betalen en dan komt er later alsnog een sneer op de insta van Mo vanuit die toverlandmuts dat het niet betaald zou zijn.
Toverland is het eens met het verhaal dat er wel betaald is en muts heeft geen instagram meer.
(scheelt je weer luisteren naar irritante telegraaf stemmen)
https://www.mediacourant.(...)ewerkster-toverland/![]()
Ik geloof dat ik niet slim genoeg ben om dit allemaal te volgen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
misschien dat die telegraafstem je meer kan helpenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof dat ik niet slim genoeg ben om dit allemaal te volgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Had Monique zelf iets over de Toverland pizzasituatie op insta gezet of had ze zelf helemaal niets gepost kwam die Toverlandserveerster uit het niets onder een andere post sneren?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:44 schreef Nizno het volgende:
(scheelt je weer luisteren naar irritante telegraaf stemmen)![]()
Die toverland feeks begonquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had Monique zelf iets over de pizzasituatie op insta gezet of had ze zelf helemaal niets gepost kwam die Toverlandserveerster uit het niets onder een andere post sneren?![]()
Mo had wat kiekjes vanuit Toverland op haar insta geplaatst en toen heeft die TLmedewerker in een comment geschreven dat Mo haar Turkse Pizza's nog moest betalen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had Monique zelf iets over de Toverland pizzasituatie op insta gezet of had ze zelf helemaal niets gepost kwam die Toverlandserveerster uit het niets onder een andere post sneren?
Je verzint het toch allemaal niet dit![]()
![]()
Damn...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mo had wat kiekjes vanuit Toverland op haar insta geplaatst en toen heeft die TLmedewerker in een comment geschreven dat Mo haar Turkse Pizza's nog moest betalen.
Hoe dom ben je dan?!![]()
Als die Toverlandfeeks nou gewoon een tikkie naar Antwee had gestuurd was het ook wel goed gekomen en had Rachel gelijk weer wat gehad om over te zeiken.
Waarom zo moeilijk doen en je eigen glazen ingooien, zo word je nooit gepromoveerd van Toverlandfeeks naar Toverlandfee.![]()
Ik mis eik nog de zwarte nagellakquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij Elvis Johnny Depp is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb geen insta meer maar ben nu ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:15 schreef Leandra het volgende:
Onder welke post dan? Ik zit in de trein en kan wel wat vermaak gebruikenWith love :*![]()
Nvmquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:44 schreef Nizno het volgende:
(scheelt je weer luisteren naar irritante telegraaf stemmen)![]()
![]()
Mo had in haar reactie aangegeven dat ze terug moest naar de kinderen... dus ik vermoed dat 1 daar van de hare moet zijn geweest.. de rest van die niet vegavriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:18 schreef maily het volgende:
[..]
Was Andrie er ook? Wat at hij? Vragen, vragen ...
wat hij at geen ideeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik denk dat veel weg is gepoeft doordat toverlandmuts haar insta heeft weggegooidquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:26 schreef roos94 het volgende:
Ze heeft bijna alle comments verwijderd hierover alleen deze 3 staan er om onbekende redenen nog opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik snap niet zo goed waarom je de pizza die je eigenlijk niet wilt alsnog gaat opeten.
En wat is het nut om vegapizza's te willen als je ook gewoon je tanden zet in een pizza met vlees?
Komt nogal hebberig over om hem toch maar op te eten omdat hij in eerste instantie niet teruggenomen werd.![]()
de vriendin is blijkbaar niet vega, waarom zou zij het dan niet gaan eten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:45 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je de pizza die je eigenlijk niet wilt alsnog gaat opeten.
En wat is het nut om vegapizza's te willen als je ook gewoon je tanden zet in een pizza met vlees?
Komt nogal hebberig over om hem toch maar op te eten omdat hij in eerste instantie niet teruggenomen werd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Klopt. Ik lees het 5 keer en het is nogal verwarrend allemaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vriendin is blijkbaar niet vega, waarom zou zij het dan niet gaan eten?
Uiteindelijk moest het wel nog afgerekend worden achteraf.
Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat ze graag zelf voor drama zorgt en moeilijk doet omdat ze een omhooggevallen bijna Hazes tokkie is.
*Heb ik me toch weer laten verleiden om de onzin te gaan lezen, keer op keer.![]()
Jammer dat ze niet zo 'n grote bek tegen haram Roggel en de nog ergere haram ex kleuter van haar durfde te hebben.![]()
![]()
En dit schreef miss Toverland:
@french__attitudequote:“Maar wel moeilijk doen bij Toverland om jouw broodje te betalen”
“Is echt zo, ik maak geen grap. Ze stond bij mij aan de kassa en ze ging ervandoor met twee broodjes zonder het te betalen en toen ik naar hen toe ging om die broodjes te betalen vond ze me klantonvriendelijk. 😰 Toen dacht ik: wauuuuuuw.”![]()
en dat heeft die vriendin dus ook gedaan (althans zo gaat het verhaal en toverland ontkent het niet) en toch haalt de toverlandmuts haar gram op de insta van Moquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:05 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Uiteindelijk moest het wel nog afgerekend worden achteraf.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je zou bijna denken dat Rachel een verhaal zocht, met die bestellingschijf die al begon te trillen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:20 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
@:french__attitude
[..]![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:20 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
@:french__attitude
[..]quote:Heej Hassan! Twee broodjes! Twee! We zitten hier!![]()
Even wat anders.
Manager André Hazes jr. vraagt om rust na uitlekken nieuwe liefde.
https://www.mediacourant.(...)ekken-nieuwe-liefde/![]()
Trailer van die docu is om te janken zo slecht!
[ Bericht 4% gewijzigd door Day op 11-10-2022 20:35:01 ]I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
Wat denkt ie zelfquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Even wat anders.
https://www.mediacourant.(...)ekken-nieuwe-liefde/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ach ach ach ....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Even wat anders.
https://www.mediacourant.(...)ekken-nieuwe-liefde/
Stel je voor dat hij weer een burn-out krijgt
Of terug aan de drank/snuif/snus.![]()
Dus je laat je documentaire met een grootse première presenteren om aandacht te vragen maar als de hoofdrolspeler, de man van het moment, een nieuwe liefde heeft, moeten we hem met rust laten?quote:
Hahahahaha.![]()
De tegenstrijdigheid.![]()
![]()
Dit wordt juist gezegd om hem nog meer in de picture te zetten.
Alles wat er gebeurd en gezegd wordt bij de Hazesjes, daar is over nagedacht. Niks is echt.![]()
Gajes trekt Gajes aan zei mijn Amsterdamse oma altijd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef vencodark het volgende:
Jezus, wat een overdreven stalker-acties rondom het nieuwe neukertje liefje van Hazes.![]()
Dan ben je familie van 1 of andere crimineel.
Oeeeeh.![]()
Rachel Hazes is in hoger beroep gegaan in een zaak die ze heeft aangespannen tegen haar voormalige zakenpartners. Rachel wil dat de rechtbank haar dochter Roxeanne Hazes en de voormalige zakenpartners over meer hoort dan enkel een betaling van een factuur.
Dat bevestigt Royce de Vries, de advocaat die Rachel bijstaat, na eerdere berichtgeving van Yvonne Coldeweijer. De rechtbank van Amsterdam bepaalde in juni dat Rachel haar voormalig zakenpartners Marieke van Beek en Rob Israël en Roxeanne alleen mocht horen over de betaling van een factuur van 24.000 euro voor een coachingprogramma dat ze heeft gevolgd. De rechtbank wees de rest van het verzoek dat Rachel deed af, omdat zij er geen belang bij zou hebben. Wanneer het hoger beroep dient is nog niet bekend, zegt De Vries.
Rachel beweert dat haar belangen niet goed zijn behartigd nadat zij een inzinking kreeg en ze mensen in 2016 een volmacht had gegeven om namens haar op te treden. Rachel stelde drie personen aan, onder wie oud-zakenpartners Van Beek en Israël. Via de volmacht, die tot begin 2018 duurde, konden ‘de zaken’ in die periode doordraaien, stelde Rachels advocaat Royce de Vries in april. Maar van de volmacht is ‘misbruik gemaakt’, zei De Vries. De gevolmachtigden zouden zichzelf ‘verrijkt’ hebben, aldus de advocaat.
Israël noemde die beweringen destijds ‘stuitend’ en ook Van Beek is het oneens met de aantijgingen aan haar adres. Roxeanne liet in april via een schriftelijke verklaring weten dat de gevolmachtigden Rachel ‘jarenlang’ hebben bijgestaan en ‘dag en nacht’ hebben geholpen. Ze noemde haar moeders verklaring ‘absurd’. Roxeanne liet eerder al meermaals weten niet te willen getuigen in de zaak om ‘geen verdere afbreuk te doen aan de reputatie’ van haar moeder.
Rachel en Roxeanne Hazes hebben al jaren geen contact meer met elkaar. Roxeanne heeft hier geen behoefte aan. De zangeres zal ook niet meedoen aan de Holland Zingt Hazes-concerten.
https://www.ad.nl/show/ra(...)r-roxeanne~a6b7220a/
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Tijd voor een topicchange; kutgate.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:00 schreef tong80 het volgende:
Rachel Hazes is in hoger beroep gegaan in een zaak die ze heeft aangespannen tegen haar voormalige zakenpartners. Rachel wil dat de rechtbank haar dochter Roxeanne Hazes en de voormalige zakenpartners over meer hoort dan enkel een betaling van een factuur.
Dat bevestigt Royce de Vries, de advocaat die Rachel bijstaat, na eerdere berichtgeving van Yvonne Coldeweijer. De rechtbank van Amsterdam bepaalde in juni dat Rachel haar voormalig zakenpartners Marieke van Beek en Rob Israël en Roxeanne alleen mocht horen over de betaling van een factuur van 24.000 euro voor een coachingprogramma dat ze heeft gevolgd. De rechtbank wees de rest van het verzoek dat Rachel deed af, omdat zij er geen belang bij zou hebben. Wanneer het hoger beroep dient is nog niet bekend, zegt De Vries.
Rachel beweert dat haar belangen niet goed zijn behartigd nadat zij een inzinking kreeg en ze mensen in 2016 een volmacht had gegeven om namens haar op te treden. Rachel stelde drie personen aan, onder wie oud-zakenpartners Van Beek en Israël. Via de volmacht, die tot begin 2018 duurde, konden ‘de zaken’ in die periode doordraaien, stelde Rachels advocaat Royce de Vries in april. Maar van de volmacht is ‘misbruik gemaakt’, zei De Vries. De gevolmachtigden zouden zichzelf ‘verrijkt’ hebben, aldus de advocaat.
Israël noemde die beweringen destijds ‘stuitend’ en ook Van Beek is het oneens met de aantijgingen aan haar adres. Roxeanne liet in april via een schriftelijke verklaring weten dat de gevolmachtigden Rachel ‘jarenlang’ hebben bijgestaan en ‘dag en nacht’ hebben geholpen. Ze noemde haar moeders verklaring ‘absurd’. Roxeanne liet eerder al meermaals weten niet te willen getuigen in de zaak om ‘geen verdere afbreuk te doen aan de reputatie’ van haar moeder.
Rachel en Roxeanne Hazes hebben al jaren geen contact meer met elkaar. Roxeanne heeft hier geen behoefte aan. De zangeres zal ook niet meedoen aan de Holland Zingt Hazes-concerten.
https://www.ad.nl/show/ra(...)r-roxeanne~a6b7220a/![]()
Ik bedenk mij net ook wie wilt die gast nu nog?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Alsof tokkie Hazes ook maar enige kans maakt op een dame met klasse.
Andersom moet er ook wat mankeren aan de dame in kwestie om met een kleuter als André, die nog steeds in mammies bedje slaapt, aan te willen pappen. Het blijft toch een speciaal soort volk dat elkaar en de bijbehorende drama´s aantrekt."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Maar wel foto's lekken . Wat een simpele ziel is hij toch niets veranderd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Even wat anders.
https://www.mediacourant.(...)ekken-nieuwe-liefde/"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Al die influncers met neppe en gebotoxte lichaamsdelen en tengelsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik bedenk mij net ook wie wilt die gast nu nog?![]()
![]()
Ze inderdaad van die opgespoten lippen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Al die influncers met neppe en gebotoxte lichaamsdelen en tengels"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Vrije school/antroposofische scholen hebben dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:42 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beetje offtopic maar zag deze foto voorbij komen. Welke school heeft nog zulke krijtbordenDacht dat dat iets uit het verleden was. Heb dat echt heel lang niet gezien
![]()
Eerst aarden hè, dan pas de negatieve energieenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heeft iemand zijn voetjes nog uitgeklopt???
eruitkloppen![]()
Bridget is ook bezorgd:quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ach ach ach ....
Stel je voor dat hij weer een burn-out krijgt
Of terug aan de drank/snuif/snus.
https://www.mediacourant.(...)r-wel-clean-blijven/quote:Bridget Maasland bezorgd: 'Kan André Hazes jr. wel clean blijven?'
Bridget Maasland vraagt zich af of haar ex-geliefde André Hazes jr. wel clean kan blijven als hij straks weer terugkeert in het artiestenleven. "Dan komt hij weer in die toxic omgeving terecht."
André Hazes jr. doet altijd net alsof hij helemaal geen zin heeft in media-aandacht, maar ondertussen etaleert hij straks al zijn verslavingen en afkicktrajecten in zijn nieuwe serie op Videoland. Die serie vormt de aftrap van zijn terugkeer in het artiestenleven. Zo zal hij volgend jaar ook weer optreden bij de Holland Zingt Hazes-concerten.
Bridget bezorgd
Zijn ex-vriendin Bridget Maasland vraagt zich af of het André gaat lukken om clean te blijven als hij straks weer het artiestenleven induikt. "Hoe moeilijk is het om dit keer clean te blijven als je een verslavingsachtergrond hebt en wel weer op het podium gaat en toch in die toxic omgeving terechtkomt? Hoe moeilijk gaat het voor hem zijn?"
Rob Goossens, haar collega bij RTL Boulevard, antwoordt daarop: "Over het psychologische deel wil ik echt niet uitweiden. Uiteindelijk gaat het natuurlijk vooral om de mensen met wie je je omringt en hij is iemand die het toch altijd vooral gezellig heeft met mensen die met hem meepraten."
'André naar huis'
Het is te hopen dat André een beetje wordt afgeremd, aldus Rob. "Ik hoop wel dat hij in de afgelopen periode heeft geleerd dat het helemaal geen kwaad kan om ook wat mensen om je heen te hebben die af en toe zeggen: 'André, nu gaan we naar huis, want volgens mij is het niet verstandig als je nog langer bij Lil Kleine in de buurt blijft hangen.'"
Het zal allemaal duidelijk worden in André's docu, zegt regisseur Cheeru Mampaey in Veronica Superguide. "Ik denk dat als je hem na het kijken nog steeds veroordeelt, dat je de serie misschien nog eens moet kijken. Want dan heb je hem gewoon niet goed begrepen."
Pr-offensief
RTL Boulevard-host Luuk Ikink hoopt voor André dat dit allemaal uitpakt zoals zijn team dat gepland heeft. "Hij heeft nog wel wat te winnen, want zijn populariteit is toch wel wat tanende de afgelopen anderhalf jaar. We zijn allemaal een beetje Hazes-moe geworden in Nederland."
Rob: "Ja, absoluut. Wat dat betreft moet dit toch ook een soort van pr-offensief zijn om dat terug te krijgen."![]()
Ze heeft ook een giga groen pak aangetrokken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:42 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beetje offtopic maar zag deze foto voorbij komen. Welke school heeft nog zulke krijtbordenDacht dat dat iets uit het verleden was. Heb dat echt heel lang niet gezien
![]()
Ze draagt de kleur energie uit, is heel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ze heeft ook een giga groen pak aangetrokken.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:37 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Bridget is ook bezorgd:
https://www.mediacourant.(...)r-wel-clean-blijven/
[..]En nog is het niet genoegquote:we zijn een beetje Hazesmoe geworden![]()
![]()
Bridget is toch op de hoogte als beste vriendinnetje van Raggel ?
(die ook wanhopig jong probeert te blijven…ouwe nekkies)![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:37 schreef JourneyBlue het volgende:
'André, nu gaan we naar huis, want volgens mij is het niet verstandig als je nog langer bij Lil Kleine in de buurt blijft hangen.'![]()
Rob is goed bezig altijd.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Zo te zien had Ras weer een aantal flessen bessen achter de keel.
Lieve schat, vandaag zijn wij alweer 31 jaar getrouwd. Soms vragen mensen mij of ik überhaupt nog vragen aan jou zou hebben en zeg ik eigenlijk altijd "nee, niet één". Omdat ik als geen ander weet hoe jij dacht en hoe jij met alles om zou zijn gegaan. Alleen deze week kwam ik er toch achter welke vraag ik jou zou willen stellen.
Achteraf gezien zijn wij absurd snel getrouwd met elkaar. Wij kwamen in januari 1991 weer definitief bij elkaar en wij zijn op 14 oktober 1991, precies 9 maanden erna, getrouwd. Wat ik je nog graag zou willen vragen lieverd is waarom je zo snel wilde trouwen... Jij hebt onze trouwerij helemaal geregeld en ik mocht me nergens mee bemoeien. Wij hebben samen zo ontzettend gelachen om onze trouwkaart. Burgerlijker bestaat niet maar ook dat paste nou juist zo goed bij ons.
Als ik op mijn leven met jou terugkijk dan komt er op één of andere manier altijd een glimlach op mijn gezicht. Want ondanks dat wij samen hoge pieken en diepe dalen hebben gekend blijft mijn leven met jou toch altijd een feest.
Alleen al om deze zin van jou bijvoorbeeld "vergeet de mooie dagen niet". Want ja Dré, ondanks dat we ook verdriet hadden samen, hebben we toch de meeste tijd wel onbedaarlijk gelachen met elkaar. Konden we nog maar eens zo met elkaar lachen schat dat de tranen weer over onze wangen rollen. Ik kan ook gewoon nog jouw heerlijke lach oproepen in mijn gedachten lieverd. Ik kijk net als iedere avond dadelijk weer naar de sterren en geef jou weer die knipoog en feliciteer ik je met onze trouwdag! ???![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Kan ik opgenomen worden voor eczeem? Want dat is de hoeveelheid jeuk die ik krijg van deze post.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Ik denk dat geen enkele medische hulp, mentaal of lichamelijk, hiertegen opgewassen is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ik opgenomen worden voor eczeem? Want dat is de hoeveelheid jeuk die ik krijg van deze post.![]()
Nee, Sudocrem erop en volhouden tot de documentaire van volgende week donderdag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ik opgenomen worden voor eczeem? Want dat is de hoeveelheid jeuk die ik krijg van deze post.![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Sudocrème werkt niet genoeg voor deze vorm van eczeem,quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee, Sudocrem erop en volhouden tot de documentaire van volgende week donderdag.. Dit vereist op zijn minst een dermatoloog.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
De scheidingspapieren waren net klaar voordat ie z’n kist in ging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve schat, vandaag zijn wij alweer 31 jaar getrouwd. Soms vragen mensen mij of ik überhaupt nog vragen aan jou zou hebben en zeg ik eigenlijk altijd "nee, niet één". Omdat ik als geen ander weet hoe jij dacht en hoe jij met alles om zou zijn gegaan. Alleen deze week kwam ik er toch achter welke vraag ik jou zou willen stellen.
Achteraf gezien zijn wij absurd snel getrouwd met elkaar. Wij kwamen in januari 1991 weer definitief bij elkaar en wij zijn op 14 oktober 1991, precies 9 maanden erna, getrouwd. Wat ik je nog graag zou willen vragen lieverd is waarom je zo snel wilde trouwen... Jij hebt onze trouwerij helemaal geregeld en ik mocht me nergens mee bemoeien. Wij hebben samen zo ontzettend gelachen om onze trouwkaart. Burgerlijker bestaat niet maar ook dat paste nou juist zo goed bij ons.
Als ik op mijn leven met jou terugkijk dan komt er op één of andere manier altijd een glimlach op mijn gezicht. Want ondanks dat wij samen hoge pieken en diepe dalen hebben gekend blijft mijn leven met jou toch altijd een feest.
Alleen al om deze zin van jou bijvoorbeeld "vergeet de mooie dagen niet". Want ja Dré, ondanks dat we ook verdriet hadden samen, hebben we toch de meeste tijd wel onbedaarlijk gelachen met elkaar. Konden we nog maar eens zo met elkaar lachen schat dat de tranen weer over onze wangen rollen. Ik kan ook gewoon nog jouw heerlijke lach oproepen in mijn gedachten lieverd. Ik kijk net als iedere avond dadelijk weer naar de sterren en geef jou weer die knipoog en feliciteer ik je met onze trouwdag! ???
Was het lekker die bessen?![]()
Sjezus wat een fantast!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen al om deze zin van jou bijvoorbeeld "vergeet de mooie dagen niet". Want ja Dré, ondanks dat we ook verdriet hadden samen, hebben we toch de meeste tijd wel onbedaarlijk gelachen met elkaar. Konden we nog maar eens zo met elkaar lachen schat dat de tranen weer over onze wangen rollen. Ik kan ook gewoon nog jouw heerlijke lach oproepen in mijn gedachten lieverd. Ik kijk net als iedere avond dadelijk weer naar de sterren en geef jou weer die knipoog en feliciteer ik je met onze trouwdag! ???![]()
Ik denk dat iedereen wel zo’n type als Rachel kent. Sociaal gezien best slim, kan snel met mensen aanpappen, maar na verloop van tijd merk je dat alles drama is en alles bij elkaar wordt gelogen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Het is ook wel een type dat stookt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:31 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo’n type als Rachel kent. Sociaal gezien best slim, kan snel met mensen aanpappen, maar na verloop van tijd merk je dat alles drama is en alles bij elkaar wordt gelogen.![]()
Sowieso weer aandachttrekken door zogenaamd af te vragen waarom het zo snel moest. Het kon de familie van Galen allemaal niet snel genoeg gaan.
En wat @quirina zegt, de familie van Galen liep te stoken in Aneens huwelijk met Ellen. Ze hadden haar toch laten afvoeren naar een gekkenhuis ofzo? Omdat zij liepen te stoken en Ellen daar helemaal van het padje van raakte?With love :*![]()
Is die niet ook al ruim dertig jaar samen met Frans? Dat ze weet hoe het is ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mariska Bauer reageert ook met een hartje. Had haar wat hoger ingeschat.![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sowieso weer aandachttrekken door zogenaamd af te vragen waarom het zo snel moest. Het kon de familie van Galen allemaal niet snel genoeg gaan.
En wat @:quirina zegt, de familie van Galen liep te stoken in Aneens huwelijk met Ellen. Ze hadden haar toch laten afvoeren naar een gekkenhuis ofzo? Omdat zij liepen te stoken en Ellen daar helemaal van het padje van raakte?![]()
Ik begrijp echt helemaal niks van de mensen die meegaan in deze wanvertoning en haar schaamteloze gedrag blijven belonen met hun debiele hartjes.
De vrouw die haar eigen dochter publiekelijk wegzet als fantast slingert zelf de ene leugen na de andere de wereld in. Hoe kan je zo iemand steunen? HOE?
En inderdaad, ik had Mariska ook hoger ingeschat.![]()
Glaasje bessen voor de schrik? 🍷quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien nog niet helemaal hersteld van haar herseninfarct?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik begrijp echt helemaal niks van de mensen die meegaan in deze wanvertoning en haar schaamteloze gedrag blijven belonen met hun debiele hartjes.
De vrouw die haar eigen dochter publiekelijk wegzet als fantast slingert zelf de ene leugen na de andere de wereld in. Hoe kan je zo iemand steunen? HOE?
En inderdaad, ik had Mariska ook hoger ingeschat.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien nog niet helemaal hersteld van haar herseninfarct?![]()
![]()
![]()
Sowieso vreemd die insta berichten gericht aan dode mensen. Alsof ze daar in de kist toegang hebben tot instagram.![]()
Ik had dat wijf van Bauer helemaal niet ingeschat.
![]()
https://www.videoland.com/nl/nieuws/premiere-andre-hazes-2/En terwijl ik dit lees, vliegt een duif zich dood tegen mijn raamquote:Maak kans op 10 x 2 kaarten
De afgelopen periode was voor André Hazes misschien wel de moeilijkste van zijn leven. Hij ging de strijd aan met zichzelf en zijn verslavingen. Zijn vijfdelige Videoland Original 'André Hazes' toont een uitermate kwetsbare en eerlijke André en is vanaf donderdag 20 oktober te zien bij Videoland.
De documentaireserie gaat op 19 oktober in première bij Tuschinski in Amsterdam en jij kan hier bij zijn!
Maak kans op 2 kaarten door onderstaande vraag op een zo origineel mogelijke manier te beantwoorden. Meedoen aan deze winactie kan t/m 16 oktober 2022.
Waarom mag jij als Videoland-kijker deze exclusieve première absoluut maar dan ook absoluut niet missen?Help?
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze draagt de kleur energie uit, is heel goed.Laat het groen in je stromen. Voel maar! Voel hoe het groen zich lieflijk nestelt in je cellen. Heerlijk! Kan geen genoeg krijgen van het groene gevoel.
Go hard or go home![]()
Artikel afsluiten!!!!!!! Delete!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:41 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.videoland.com/nl/nieuws/premiere-andre-hazes-2/
[..]
En terwijl ik dit lees, vliegt een duif zich dood tegen mijn raamHelp?
![]()
Zij gelooft nog steeds in hemquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:06 schreef quirina het volgende:
“Zij gelooft in mij “is ook speciaal voor Raggel geschreven.
🤥![]()
![]()
![]()
Een insta bericht aan iemand die al dood was voor Instagram bestond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:24 schreef roos94 het volgende:
Sowieso vreemd die insta berichten gericht aan dode mensen. Alsof ze daar in de kist toegang hebben tot instagram.
Alsof je even wilt appen met Napoleon.![]()
Geluid: https://www.instagram.com/p/Cjs6ColPeRQ/?next=%2F
Roxeanne Hazes - Geen Sorry
[ Bericht 25% gewijzigd door JourneyBlue op 14-10-2022 20:54:20 ]![]()
Ze had het ook in haar dagboek kunnen schrijven maar wie liked dat nou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:24 schreef roos94 het volgende:
Sowieso vreemd die insta berichten gericht aan dode mensen. Alsof ze daar in de kist toegang hebben tot instagram.![]()
![]()
🔥quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:36 schreef maily het volgende:
Jullie ook zo'n toepasselijke reclame eronder?![]()
[ afbeelding ]
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Best leuk deuntje. En top als het aan Rachel gericht isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ](hoewel ik ook denk dat het verstandiger is zich te distantiëren van die hele familie zoals ze tot nu toe deed).
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Nog niet geluisterd maar ze heeft op die foto wel een betere variant van d'r moeders haar,quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Geluisterd. Klinkt best leuk![*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Het is haar verdienmodel. Niet zo heel gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 06:58 schreef roos94 het volgende:
Uiteindelijk is de hele familie mediageil en proberen overal geld uit te trekken inclusief Rox
Je kunt een bekend persoon moeilijk verwijten dat ze er geld mee verdiend.![]()
![]()
Ze heeft natuurlijk ook gewoon haar achternaam gebruikt om bekend te worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is haar verdienmodel. Niet zo heel gek natuurlijk.
Je kunt een bekend persoon moeilijk verwijten dat ze er geld mee verdiend.![]()
Je kan aan haar zien dat ze zich goed voelt nu ze eindelijk verlost is van de toxic tosti en dat minne ventje dat André is, maar zich koning waant.
Ergens hoop ik dat ze met stip op nr1 zal komen nadat het Tuschinski gebeuren een grote flop blijkt te zijn. Ik gun het haar wel.![]()
Op een gegeven moment is een achternaam niet meer genoeg en moet je echt met wat meer komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk ook gewoon haar achternaam gebruikt om bekend te worden.
Ik vind het mooi om te zien dat het zo goed met Rox gaat
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is een achternaam niet meer genoeg en moet je echt met wat meer komen.
Ik vind het mooi om te zien dat het zo goed met Rox gaat
Plus dat hier gewoon op gestuurd is vanaf voordat ze er goed en wel invloed op had, Rachel heeft ook geen moment geprobeerd de kinderen uit de media te houden maar heeft ze vanaf dag 1 in de spotlight geduwd, als haar verdienmodel met Adréén ten einde was had ze immers nog 2 moneymakers.
Ze verkeek zich er echter een beetje op dat die niet iedere keer smekend naar haar terugkwamen.
Sterker nog: het verdienmodel was voor Rachel voorbij toen ieder van de kinderen een partner met een eigen mening kreeg.
En ja, natuurlijk had Roxeanne ook geen zangeres meer kunnen zijn zodra ze zich eindelijk aan haar moeder ontworsteld had, maar volgens mij kan ze met haar carrière haar gezin onderhouden en vrij veel tijd met haar kind doorbrengen, dus ik snap wel dat ze dit liever doet dan bij de Jumbo achter de kassa zitten, want ook zij heeft qua scholing niet heel veel behaald volgens mij, dus dan heb je niet zoveel mogelijkheden om een leuk leven te leiden.![]()
Vind het wel opmerkelijk dat Mo de fotos van Lil Kleine liked. Terwijl veel bekende mensen zich tegen hem gekeerd hebben.![]()
Wat een zegen dat ze Erik is tegengekomen, vooral ook qua carrière.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Daar heb ik een dubbele mening over:quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:20 schreef Andromache het volgende:
Wat een zegen dat ze Erik is tegengekomen, vooral ook qua carrière.
Ja, het is goed dat hij haar aan Rachels invloed onttrokken heeft, want die vorige verkering deed precies wat Rachel wilde.
Maar ook een Nee als hij alleen nog maar het management van Roxeanne doet en niet meer zijn oude baan bij de platenmaatschappij of wherever hij werkte waar ze elkaar ontmoetten, want dat was wel in dat wereldje.
Ik hoop echt dat hij nog een eigen carrière heeft buiten het management van Roxeanne om, anders zit ze daar net zo aan vast als aan haar moeder, en is haar belang ook vooral zijn belang en is zij degene die niet alleen haar inkomen genereert maar ook het zijne.![]()
Hahahaha, snoeiharde bloemlezing in soapstijl van Hazesgate in het AD. Dit gaan heel veel hoofdpersonen zó niet leuk vinden.![]()
https://www.ad.nl/show/ha(...)strouwe-ex~a37020f2/== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ik zat hem net door te bladeren en kwam hem tegen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:20 schreef Andromache het volgende:
Hahahaha, snoeiharde bloemlezing in soapstijl van Hazesgate in het AD. Dit gaan heel veel hoofdpersonen zó niet leuk vinden.![]()
https://www.ad.nl/show/ha(...)strouwe-ex~a37020f2/SPOILER: hetzelde per paginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat hem net door te bladeren en kwam hem tegen...
[ afbeelding ]SPOILER: hetzelde per paginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]SPOILER: hetzelde per paginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
[..]
[ afbeelding ]Chinees gehaald?SPOILER: hetzelde per paginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nope, mijn vader brengt het AD iedere dag en ik breng hem iedere avond het lokale avondblad.quote:
Allebei een abonnement op een andere krant die ook nog op een ander moment bezorgd wordt, en hij woont maar 400 meter verderop.![]()
Ik herken haar stem helemaal niet. Zoveel autotune?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ken ik ook weinig van haar maar bij Boulevard is het niet te herkennen.
En ook vrome Roxanne gaat dus nu moeke bashen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Maar het is toch niet zeker dat het over Rasj gaat? Misschien gaat het wel over Antwee.Maar indien wel, is het ‘zij doet alles netjes’ na het praten over Rachel in het tv programma en dit liedje echt wel onwaar gebleken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Je bedoelt dat ze in Beste zangers vertelde dat ze zich zo eenzaam gevoeld had?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt.Maar indien wel, is het ‘zij doet alles netjes’ na het praten over Rachel in het tv programma en dit liedje echt wel onwaar gebleken.
Dat noem je "praten over Rachel"? Serieus?![]()
![]()
En laat het over haar moeder zijn, ze heeft genoeg redenen. Goed dat er eindelijk iemand tegen haar in durft te gaan.
Dan maar iets minder netjes, hoor.![]()
![]()
Ze zwijgt toch niet over haar moeder? Ze vertelt hoe haar moeder er niet voor haar was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze in Beste zangers vertelde dat ze zich zo eenzaam gevoeld had?
Dat noem je "praten over Rachel"? Serieus?
Ik volg alles maar voor de helft dus misschien is dat het. Maar ik lees al tijden dat ze niks slechts over haar moeder wil verklaren in een rechtbank. Ik snap dat hele dagboek dat ze in een groot programma dropt dan echt niet, nee.
Even geheel los van het feit of Rachel nu wel of niet een waardeloze moeder is geweest.
Puur het punt “Roxanne houdt het classy, praat nooit slecht over haar moeder, vertelt nooit iets”
Ja. Ze deelt met de halve wereld dat mama er niet was.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh maar dat kan en mag zeker hoor. Dat was mijn punt ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:53 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En laat het over haar moeder zijn, ze heeft genoeg redenen. Goed dat er eindelijk iemand tegen haar in durft te gaan.
Dan maar iets minder netjes, hoor.
Maar vrome Roxanne die alles binnenshuis houdt? Nee.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Moeten verklaren in de rechtbank tegen je bloedeigen moeder is dan ook wel van een heel ander laag level.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zwijgt toch niet over haar moeder? Ze vertelt hoe haar moeder er niet voor haar was.
Ik volg alles maar voor de helft dus misschien is dat het. Maar ik lees al tijden dat ze niks slechts over haar moeder wil verklaren in een rechtbank.![]()
Ik ken dat gevoel. Stomen en otrivin helpt wel er tegen. 🤧quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]Laat het groen in je stromen. Voel maar! Voel hoe het groen zich lieflijk nestelt in je cellen. Heerlijk! Kan geen genoeg krijgen van het groene gevoel.
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dit is wel haar zangstem. Tenminste, ik herken hem direct.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken haar stem helemaal niet. Zoveel autotune?
Nu ken ik ook weinig van haar maar bij Boulevard is het niet te herkennen.
En ook vrome Roxanne gaat dus nu moeke bashen.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ja, precies. En straks moet ze vast ook nog want Rachel blijft haar eigen dochter maar pushen en een geteugenis afdwingen. Te triest voor woorden (van Rachel).quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Moeten verklaren in de rechtbank tegen je bloedeigen moeder is dan ook wel van een heel ander laag level.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
3 dagen geleden:Rest van het verhaal hier te vinden.quote:Rachel Hazes zegt dat ze duizenden euro's is kwijtgeraakt in de tijd dat haar dochter Roxeanne en twee anderen met een volmacht beslissingen konden nemen voor haar. Zes jaar later staat de weduwe van André Hazes in de rechtbank om erachter te komen waar haar geld gebleven is. Deze week kondigde ze aan dat ze in hoger beroep gaat en dat ze eist dat haar dochter een verklaring aflegt - terwijl Roxeanne al heeft gezegd dat ze dat niet wil.
"Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng", schreef Roxeanne Hazes in juni van dit jaar in een brief aan de rechtbank. Destijds daagde haar moeder haar ook al voor de rechter, maar Roxeanne zag ervan af een verklaring af te leggen voor de rechtbank. "Datgene wat ik zal getuigen zal alleen maar verdere afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder. Dat doe ik niet. Wettelijk gezien heet dit verschoningsrecht. Daar zal ik mij dan ook op beroepen."
Toch wil Hazes haar dochter laten verklaren voor de rechtbank, net als twee oud-zakenpartners.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ah, daar een link naar de uitspraak.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
3 dagen geleden:
[..]
Rest van het verhaal hier te vinden.
Wel bijzonder is dat het dus om geheimhoudingsplicht ging die door de voormalige vriendin verbroken is, terwijl het eigenlijk zo is dat de advocaat van die voormalige werkneemster en vriendin zaken heeft aangevoerd in een rechtszaak die Rachel had aangespannen en daar die zaken openbaar gemaakt had als onderdeel van de verdediging...
En zijn pleitnota beschikbaar had gesteld aan de roddelbladen.
Het is dus niet zo dat die voormalige werkneemster en vriendin zelf naar de roddelbladen had lopen lekken.
https://linkeddata.overhe(...)I:NL:RBMNE:2022:3961![]()
Wat grappig, het klinkt voor mij veel aangenamer dan dat rauwe wat ik wel eens heb gehoord.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is wel haar zangstem. Tenminste, ik herken hem direct.
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Dat is misschien dan ook de reden dat vriendin geen geld hoefde te betalen aan Rachel ondanks dat de rechter Roggel in het gelijkstelde.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, daar een link naar de uitspraak.
Wel bijzonder is dat het dus om geheimhoudingsplicht ging die door de voormalige vriendin verbroken is, terwijl het eigenlijk zo is dat de advocaat van die voormalige werkneemster en vriendin zaken heeft aangevoerd in een rechtszaak die Rachel had aangespannen en daar die zaken openbaar gemaakt had als onderdeel van de verdediging...
En zijn pleitnota beschikbaar had gesteld aan de roddelbladen.
Het is dus niet zo dat die voormalige werkneemster en vriendin zelf naar de roddelbladen had lopen lekken.
https://linkeddata.overhe(...)I:NL:RBMNE:2022:3961Dat zal Raggel pijn hebben gedaan wehehe
Dat zit hem ook nog in een ander punt:quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is misschien dan ook de reden dat vriendin geen geld hoefde te betalen aan Rachel ondanks dat de rechter Roggel in het gelijkstelde.Dat zal Raggel pijn hebben gedaan wehehe
De overeenkomst was tussen Rachel BV en de officemanager van de Rachel BV.
De zorg die de toenmalige vriendin voor Rachel droeg droeg ze als vriendin van Rachel en niet als officemanager van de Rachel BV.
De geheimhoudingsplicht gold voor de officemanager van de Rachel BV, zowel qua zakelijke dingen als qua persoonlijke dingen van de directeur van de BV (Rachel).
De vriendin die voor Rachel zorgde toen het slecht met haar ging had geen geheimhoudingsplicht, ook al had ze die als officemanager van de Rachel BV wel.
Even los van het feit dat ze niet naar de bladen heeft lopen lekken maar dat het als verdediging is aangevoerd door haar advocaat.![]()
Dat mocht ze willen is voor Ellen geschreven . Rachel heeft echt een gigantische plaat voor haar hoofd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:06 schreef quirina het volgende:
“Zij gelooft in mij “is ook speciaal voor Raggel geschreven.
🤥"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Je sarcasme en smiley-meter is kapotquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat mocht ze willen is voor Ellen geschreven . Rachel heeft echt een gigantische plaat voor haar hoofd.![]()
![]()
“Alles draait om mij en Dré….”quote:Rachel Hazes omringd door 'trouw publiek' van overleden André sr.
Rachel Hazes (52) heeft maar weer eens aan den lijven ondervonden dat haar overleden partner André Hazes in elke kroeg nog steeds de baas is. In een Volendams café hebben mensen zaterdagavond luidkeels een klassieker van de geliefde volkszanger gezongen. En Rachel stond er middenin.
Het doet Rachel op dat moment goed om te zien wat voor 'trouw publiek André toch heeft'. 'En ik weet zeker dat hij dit geweldig zou vinden', schrijft Rachel bij een filmpje waarin te horen is hoe tientallen mensen luidkeels het nummer 'Zeg Maar Niets Meer' van Andre meezingen.
https://www.rtlboulevard.(...)iek-andre-hazes-cafeSOONY![]()
De hont kijkt en denkt alsof ie wil zeggen; doe ff normaal, zeg! En gelijk heeft hont!
Wat een mafklapper die Mo. Dat mensen deze dwazerij volgen.![]()
![]()
![]()
Zou Mo dezelfde flesjes gebruiken nu?quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De hont kijkt en denkt alsof ie wil zeggen; doe ff normaal, zeg! En gelijk heeft hont!
![]()
Dat moet haast wel, als je zulke onzin de wereld in slingert.quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:07 schreef maily het volgende:
[..]
Zou Mo dezelfde flesjes gebruiken nu?![]()
Deze hont mag niet gewoon hont zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 09:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
![]()
![]()
Labiele Mo valt voor kwakzalverij, what's new.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zag net een stukje van de docu op Facebook en daarin kwamen ook Mo en Rachel aan het woord. Wat een feest.![]()
En natuurlijk gaat het aan het einde weer om haar en niet om de hondquote:Op maandag 17 oktober 2022 03:26 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Van hakjes tot poepzakjes"![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, als je zulke onzin de wereld in slingert.![]()
![]()
Hazes werd twee jaar lang gevolgd, vanaf eind 2020, door de Vlaamse documentairemaker Cheeru Mampaey. Behalve de zanger laat zij ook Monique Westenberg, moeder Rachel Hazes, neef Djarno Hofland en collega’s aan het woord. Zus Roxeanne wilde niet meewerken.
Spreekt toch voor zich![]()
![]()
Ja dat denk ik ook idd, die zit er toch al bij iedereen tot z’n elleboog in.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke collega's aan het woord komen. Gok sowieso op Jeroen vd Boom.
Gerard Joling ook denk ik![]()
Ja, dat is de nieuwe, uitgebreide trailer:quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag net een stukje van de docu op Facebook en daarin kwamen ook Mo en Rachel aan het woord. Wat een feest.
Hier: https://www.instagram.com/p/Cjz-tG-DCkU/?next=%2F![]()
![]()
Alle mannen die als een vader voor hem zijn en verder iedereen die zijn en de kont van Rasj kussen. Met den Aftrekker voorop in de kneuzenpolonaise.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke collega's aan het woord komen. Gok sowieso op Jeroen vd Boom.
Sweet Jesus, wat geilen deze mensen op hun eigen drama zeg, niet te geloven.
En wou hij niet bij de club van 27 horen?En Nu zielig doen omdat het hem niet gelukt is.
nog afgezien van het feit dat je natuurlijk wel iets moet kunnen om daar bij te mogen horen.![]()
En bedankt, nu heb ik dit:quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:17 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Alle mannen die als een vader voor hem zijn en verder iedereen die zijn en de kont van Rasj kussen. Met den Aftrekker voorop in de kneuzenpolonaise.
[ afbeelding ]
Sweet Jesus, wat geilen deze mensen op hun eigen drama zeg, niet te geloven.
En wou hij niet bij de club van 27 horen?En Nu zielig doen omdat het hem niet gelukt is.
nog afgezien van het feit dat je natuurlijk wel iets moet kunnen om daar bij te mogen horen.
Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk
Bij Hoevelaken linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En Willem grijp Marietje van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel
Kom oma, aansluiten
in mijn hoofd![]()
![]()
Naar linksquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik dit:
Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk
Bij Hoevelaken linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En Willem grijp Marietje van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel
Kom oma, aansluiten
in mijn hoofd
Naar rechts![]()
Stanley Hazes aan het woord.
‘André Hazes jr. had het nóóit moeten bijleggen met Rachel’
André Hazes jr. heeft een enorme misstap begaan door de ruzie met zijn moeder Rachel Hazes bij te leggen. Dat zegt Stanley Hazes, de neef van wijlen André Hazes, in gesprek met de Weekend.
https://www.mediacourant.(...)ijleggen-met-rachel/![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Jauke het volgende:
Ik denk dat Andre binnen 2 maanden weken weer met bier in zijn handen gefotografeerd wordt...![]()
Dat zijn allemaal die hielenlikkers.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:44 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook idd, die zit er toch al bij iedereen tot z’n elleboog in.
Gerard Joling ook denk ik"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Met dit verhaal wil hij de goodwill kweken. Dan had hij zijn uitmelkmoeder, Monique en slijmlaag Djarno er buiten moeten laten . Deze 3 zijn nu niet bepaald objectief.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Jauke het volgende:
Ik denk dat Andre binnen 2 maanden weer met bier in zijn handen gefotografeerd wordt...
Dat Monique zich hier voor heeft laten gebruiken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Niet zo moeilijk. Ze hebben een kind samen en ze heeft financieel (commercieel) voordeel van haar (vroegere) relatie met Dré.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Met dit verhaal wil hij de goodwill kweken. Dan had hij zijn uitmelkmoeder, Monique en slijmlaag Djarno er buiten moeten laten . Deze 3 zijn nu niet bepaald objectief.
Dat Monique zich hier voor heeft laten gebruiken.
Die 2 gaan elkaar nooit helemaal loslaten.![]()
Ik heb lang zitten denken of ik dat geheel nu intriest, soapwaardig of dolkomisch vind... Laat ik het zo zeggen, zelfs de Flodder-films en de Joop Klepzeikerstrips zijn literaire hoogstandjes in vergelijking met dit.![]()
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Ze hebben een kind samen en ze heeft financieel (commercieel) voordeel van haar (vroegere) relatie met Dré.
Die 2 gaan elkaar nooit helemaal loslaten.
Zijn vader liet Melvin en Nathalie ook in de kou staan, ook dankzij Rachel.
En Rachel weet ook wel Monique en Dreetje weg te werken zodra hij een kind met een andere vrouw heeft.![]()
Hoe Sr zijn gezin destijds in de steek heeft gelaten zegt niets over hoe Jr verder met zijn ex en gezin om gaat. Het is geen 1 op 1 kopie hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Jawel hoor.
En Rachel weet ook wel Monique en Dreetje weg te werken zodra hij een kind met een andere vrouw heeft.
Ondanks Jr’s fouten, uiteraard.![]()
Dan is vanavond de premiere? Of issie al geweest?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
Reminder: de docu staat binnen 6 uur online![]()
De première is vanavond iddquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan is vanavond de premiere? Of issie al geweest?
[ Bericht 12% gewijzigd door JourneyBlue op 19-10-2022 18:44:09 ]![]()
Ik moet even kijken of ik die docu aflevering 1 in mijn strakke schema kan passen. Werk toevallig morgen op kantoor, om half 4 klaar, kwart over 4 thuis, eten koken en opeten, dan gap tot 7 uur want ik moet sporten. Komt goed! Vrijdag werk ik weer thuis en kan ik stiekem onder werktijd kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie gaat morgen verslag uitbrengen?
With love :*![]()
Ja, ik heb videoland.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
Reminder: de docu staat binnen 6 uur online
....en ik ga ook kijken.
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Hij staat er in een keer op hè, alle 5 afleveringen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:13 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik moet even kijken of ik die docu aflevering 1 in mijn strakke schema kan passen. Werk toevallig morgen op kantoor, om half 4 klaar, kwart over 4 thuis, eten koken en opeten, dan gap tot 7 uur want ik moet sporten. Komt goed! Vrijdag werk ik weer thuis en kan ik stiekem onder werktijd kijken
Da fuck is dit Black Tie?
Live: https://www.instagram.com(...)0651129540/?next=%2F
[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 19-10-2022 19:30:39 ]![]()
Lijkt alsof ie een boezem heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hij staat er in een keer op hè, alle 5 afleveringen.
[ afbeelding ]
Live: https://www.instagram.com(...)0651129540/?next=%2F![]()
![]()
Bijzonder weer dat die giftige slang de aandacht probeert weg te trekken door zich zo ordinair mogelijk te kleden op de avond dat haar eigen zoon de hoofdrolspeler is van dit rondtrekkende circus.. Maar had ook niet anders verwacht, dit is wat narcisten doen.
Veel plezier met wat een saaie docu moet zijn, lees ik op Viva.
Hoop dat het een gigantische flop gaat worden, dat gun ik ze van harte!![]()
![]()
Wauw, wat classy weer van Rachel. Die verkoolde bolussen lekker zo uit het hemdje laten hangen. Alles voor de aandacht.
Ik ga de docu niet kijken maar ik lees hier heel graag mee
Alius aliud dicit![]()
André Hazes openhartig over Monique en verslaving: ‘8 gram coke en 2 flessen wodka’
HAZES-DOCU André Hazes en Monique Westenberg komen niet bij elkaar. Wekenlang werd druk over hun eventuele hereniging gespeculeerd, maar de twee willen als goede vrienden door het leven gaan. Dat blijkt uit de documentaire ‘André Hazes’ die vanavond op Videoland verscheen. In de vijfdelige reeks blikt de zanger terug op twee roerige jaren, waarin hij kampte met een drank- en cocaïneverslaving.![]()
« Het gaat allemaal over mij dus het is hartstikke leuk »quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hij staat er in een keer op hè, alle 5 afleveringen.
[ afbeelding ]
Live: https://www.instagram.com(...)0651129540/?next=%2F![]()
![]()
Monique: "Het was een hele zware periode, jaren en dat werd erger en erger. Maar zijn leven was een feest en wij maakten daar geen deel van uit" Maar toch blijf je, ja. Ja, want ik hou van hem ziels, zielsveel, hij is echt de liefde van mijn leven"![]()
Wat een powervrouw is het toch ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:51 schreef JourneyBlue het volgende:
Monique: "Het was een hele zware periode, jaren en dat werd erger en erger. Maar zijn leven was een feest en wij maakten daar geen deel van uit" Maar toch blijf je, ja. Ja, want ik hou van hem ziels, zielsveel, hij is echt de liefde van mijn leven"![]()
![]()
Dus toch zo gemonteerd dat André en Monique uiteindelijk zouden aankondigen dat ze weer samen zijn. Helaas was André alweer een vagina verder ten tijde van de afronding van de docuquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:51 schreef JourneyBlue het volgende:
Monique: "Het was een hele zware periode, jaren en dat werd erger en erger. Maar zijn leven was een feest en wij maakten daar geen deel van uit" Maar toch blijf je, ja. Ja, want ik hou van hem ziels, zielsveel, hij is echt de liefde van mijn leven"
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
kolerequote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Weet je wie ook een boezem heeft?
[ afbeelding ]![]()
Andre Hazes hetzelfde als godquote:niet dat ik heel erg gelovig ben maar dan heb je weinig van godsdienst gesnapt
Dat belooft wat
With love :*![]()
Is niet ondertiteld dus ik ga m niet kijken, kost me veel te veel energie als ik dat volledig op gehoor moet doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:20 schreef JourneyBlue het volgende:
DE DOCU STAAT NU ONLINE
[ afbeelding ]![]()
Een - door zijn jeugd- -hartstikke beschadigde man, met Monique en Djarno om hem heen die heel veel van hem houden maar beiden heel duidelijk zien en verwoorden dat Dré niet eens weet wie hij zelf is, vluchtgedrag vertoont en rollen aanneemt.
En mooi die "reflectie" op de eerdere beelden door Andre zelf, maar hij ziet er ontzettend verrot uit terwijl hij dat doet.![]()
Maar oh wat is Rachel toch een top moederquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:36 schreef JourneyBlue het volgende:
Een - door zijn jeugd- -hartstikke beschadigde man, met Monique en Djarno om hem heen die heel veel van hem houden maar beiden heel duidelijk zien en verwoorden dat Dré niet eens weet wie hij zelf is, vluchtgedrag vertoont en rollen aanneemt.
En mooi die "reflectie" op de eerdere beelden door Andre zelf, maar hij ziet er ontzettend verrot uit terwijl hij dat doet.
Een gedroogd krentje met een te groot kunstgebit.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar oh wat is Rachel toch een top moederWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Wat is die Djarno voor raar opgefokt typeje in die docu? Zit die ook aan de dope of zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2022 22:48:28 ]![]()
Die heeft toch nooit gespoord?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef Fosive het volgende:
Wat is die Djarno voor raar opgefokt typeje in die docu? Zit die ook aan de dope of zo.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Is wel ondertiteld maar je moet doven en slechthorend aanklikken en niet Nederlands.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is niet ondertiteld dus ik ga m niet kijken, kost me veel te veel energie als ik dat volledig op gehoor moet doen.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Lekker vertellen over je verslaving en dan een 'feestelijke' premiere houden. Alles maximaal uitmelkenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:12 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
De première is vanavond idd
[ afbeelding ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
#decirkelisweerrond #alleenmaarliefde #herboren #nieuwbegin.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lekker vertellen over je verslaving en dan een 'feestelijke' premiere houden. Alles maximaal uitmelken![]()
![]()
Je zou bijna denken dat hij verslaafd is geworden voor zijn 'grote comeback'.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lekker vertellen over je verslaving en dan een 'feestelijke' premiere houden. Alles maximaal uitmelken![]()
Verder niet te bevatten dat een stel nietsnutten bij elkaar zoveel geld kunnen binnenharken. Dat is wel iets wat me tegen de borst stuit.![]()
Nietaanmeebetaaldgenotquote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij verslaafd is geworden voor zijn 'grote comeback'.![]()
Verder niet te bevatten dat een stel nietsnutten bij elkaar zoveel geld kunnen binnenharken. Dat is wel iets wat me tegen de borst stuit.![]()
![]()
Ik schaar Mo daar ook onder. Want wat doet die nou? Ook een beetje meeliften op Hazes sr. Wat schnabbelen erbij en je kan weer even financieel vooruit.quote:![]()
Dat weet ik, maar dat werkte niet, ik moest het eerst in de app op de telefoon aanklikken voor ik het op de TV met ondertiteling kon kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Is wel ondertiteld maar je moet doven en slechthorend aanklikken en niet Nederlands.
Ik denk dat er nog iemand zat te kijken zonder ondertiteling...
Anyhow, ik kijk nog wel even of ik het ga kijken.![]()
Die mensen worden dankzij ons miljonair.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik schaar Mo daar ook onder. Want wat doet die nou? Ook een beetje meeliften op Hazes sr. Wat schnabbelen erbij en je kan weer even financieel vooruit.
Yep, ik zag het toevallig maar thanks voor het melden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hazes docu ook in België te zien. @:praadjeIk heb geen Belgische zenders maar kan het wel streamen. Nu even afwachten wat de datum van uitzenden gaat zijn.
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus toch zo gemonteerd dat André en Monique uiteindelijk zouden aankondigen dat ze weer samen zijn. Helaas was André alweer een vagina verder ten tijde van de afronding van de docu
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
Ten tijden van zijn verslaving zei Mo ja en papte hij met Bridget aan. Blijkbaar schrikt zo'n verslaving niet echt af.![]()
Waarom noemt men haar Moquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ten tijden van zijn verslaving zei Mo ja en papte hij met Bridget aan. Blijkbaar schrikt zo'n verslaving niet echt af.
Volgens Djarno was het goed dat André eens aan zichzelf dacht i.p.v. eerst aan anderen te denken.
Hahaha, hij zei het echt.
Financiële afhankelijkheid doet wat met je.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wie is Djarno ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:32 schreef Fascination het volgende:
Volgens Djarno was het goed dat André eens aan zichzelf dacht i.p.v. eerst aan anderen te denken.
Hahaha, hij zei het echt.
Financiële afhankelijkheid doet wat met je.
Uiteraard was Hazes-Lakei Guido er ook bij:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vooral dat 'eerlijk' doet het hem....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
Uiteraard was Hazes-Lakei Guido er ook bij:
[ twitter ]![]()
![]()
Echt hequote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Vooral dat 'eerlijk' doet het hem....
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
Uiteraard was Hazes-Lakei Guido er ook bij:
[ twitter ]![]()
![]()
![]()
![]()
RECENSIE Wekenlang werd er druk gespeculeerd over de onthullingen die zanger André Hazes zou doen over zijn verslavingen en onstuimige liefdesleven in de nieuwe Videolanddocumentaire, maar tijdens de echte dieptepunten was er geen camera bij.
,,Als ik twee maanden langer was doorgegaan, had ik in de goot gelegen.’’ Deze opmerking van André Hazes wordt vaak herhaald in de vijfdelige documentaire die woensdagavond op Videoland verscheen. Steeds in net iets andere bewoordingen, maar de strekking is hetzelfde: het ging vorig jaar zomer héél erg slecht met de zanger. In september 2021 legde hij al zijn werkzaamheden neer en zocht in Spanje hulp voor zijn drank- en cokeverslaving.
Hoe oprecht Hazes ook overkomt als hij terugblikt op de dieptepunten, als kijker voel je nergens dat die spreekwoordelijke goot écht dichtbij was. De camera is er niet bij als hij eind mei vorig jaar, na een talkshow in België, zijn chauffeur laat omrijden om cocaïne te scoren. De camera is er ook niet bij als hij zestig uur lang doorfeest, 8 gram cocaïne gebruikt, twee flessen wodka wegwerkt en bijna hoopt dat zijn hart stopt. ,,Een dood waar ik vrede mee heb.’’ Ook rondom de zes weken dat Hazes uiteindelijk in therapie gaat, werd niet gefilmd. Kortom: de escalaties staan niet op beeld, op een dronken moment achter in een bestelbus na.
Het is vooral Hazes zelf die als een oude wijze man vertelt over gebeurtenissen die amper een jaar geleden plaatsvonden. Een tijd waarin hij naar eigen zeggen nog een totaal ander mens was en zichzelf de vernieling in dronk en snoof. De vorm die hiervoor wordt gekozen is best aardig. Op de manier van de tv-serie Het mooiste meisje van de klas laat documentairemaker Cheeru Mampaey hem ‘oude’ beelden zien, waar hij veelal beschaamd op reflecteert. Zijn openhartigheid over zijn drank- en cokeverslaving is te prijzen, maar de vraag beklijft of de zanger écht is veranderd. Hazes analyseert namelijk gedurende de hele documentaire − hij werd twee jaar gevolgd − zijn eigen gedrag en belooft voortdurend beterschap. Dat maakt de documentaire wankel.
Je hoeft geen Hazesfan te zijn om de parallellen te zien tussen vader en zoon. Niet alleen in alcoholgebruik, maar ook in de gierende zenuwen voorafgaand aan de shows. Mampaey brengt de podiumangst zo goed in beeld dat je je geregeld afvraagt waarom Hazes überhaupt zijn comeback wil maken in 2023. Zoveel plezier lijkt hij er niet aan te beleven.
In het bijna vier uur durende document, waarin veel herhaling zit, wordt Hazes vooral gefilmd als artiest. Doodzenuwachtig in de coulissen, tijdens shows of bierdrinkend met collega’s in de kleedkamer. Thuis is amper gefilmd, al maakt ex-geliefde en moeder van zijn kind Monique Westenberg dat grotendeels goed met haar inbreng in de documentaire. Met terugwerkende kracht vertelt zij over haar verdriet toen Hazes haar drie maanden na zijn huwelijksaanzoek inwisselde voor influencer Sarah van Soelen. Haar pijn is invoelbaar en haar observaties zijn raak.
Van Soelen liet haar kortstondige relatie uit de documentaire knippen. Dat missen we niet zozeer. Wel is het slot weinig bevredigend. Hazes betuigt afgelopen februari, ook weer terugblikkend, spijt. Hij wil het nog één keer met Westenberg proberen. ,,Er is geen vrouw van wie ik meer hou.’’ De verzoening − die er vermoedelijk wel is geweest, het gezin ging in mei op vakantie − wordt niet in beeld gebracht. In juni zitten de twee gebroederlijk in de achtertuin van Westenberg, maar van een relatie is geen sprake. De kijker moet het doen met een regeltje in de aftiteling: ‘De twee blijven goede vrienden.’ Wat is er gebeurd?
Waarschijnlijk krijgen we dat antwoord pas als het vervolg verschijnt. In retrospectief.
https://www.ad.nl/show/tw(...)-gebracht~a7fea5899/
Ik ben er nog niet helemaal uit in hoeverre ik André als slachtoffer moet zien.
Hij is van meet af aan door zijn moeder de showbizz in geduwd. Heeft (daardoor) geen noemenswaardige opleiding gedaan. Kan dus niks anders. Misschien wil hij wel wat anders, maar zit Rachel er te dik op. Het lijkt me duidelijk dat Rachel haar zoon als de nieuwe André ziet en zo wil pushen.
Ook apart is dat sinds dat Rachel na een ruzie weer contact met Antwee heeft, het bergafwaarts lijkt te gaan. En Sarah je schoondochter de hemel in prijzen terwijl je weet dat ze allebei aan de coke zijn. Oké dat laaste weet ik niet, maar het lijkt me dat ze dat wel wist.
Tijd dat Rachel op sodemieterd en vooral als uitgerangeerde pornoster. Alsjeblieft geef die vrouw wat degelijke kleding.![]()
Ik kan er echt niet naar kijken..
Slachtoffer spelen, Monique die in afevering 1 beweert dan Antwee de liefde van dr leven is en ze zielsveel van hem houdt, opgefokte/popijopie Djarno die zegt dat ie t artiestenleven niet leuk vind maar omdat Antwee zijn neef is wel zijn manager is, Rochel die zegt dat Antwee geboren artiest is en dat dat voor Aneen ook duidelijk was en dat Antwee altijd aandacht wilde trekken (tuurlijk Rachel, totaal niet gevoed door jou), wel gesprekken hebben met Mo dat ie niet als Aneen wil zijn maar in alles, zelfs zingen, hoor je dat hij we degelijk op papa wil lijken..
Antwee claimt dat ie altijd gewild was vanwege zn vader en dat ie dat ook wil voor zn zoon zodat zoonlief trots op hem kan zijn. De arrogantieRachel die claimt dat Dré altijd verslavingsgevoelig is geweest. Ook met videospelletjes enzo. Had dan meer naar dat jong omgekeken, Rachel.
Monique: "Toen ik een relatie met hem kreeg was hoj nog geen artiest" Maar ze wist wel dat 'ie het zoontje van was en omschrijft hoe ze nog het beeld van het jongetje voor zich had.
Ik geef het kijken op, sorry.. allemaal zo voorspelbaar en meneer is zo zielig.With love :*![]()
Ik was al niet van plan te kijken, maar nu weet ik zeker dat ik niet kijk. Op Aandachttrekker na heeft niemand iets positiefs gezegd over Crossroads.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:38 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik kan er echt niet naar kijken..
Slachtoffer spelen, Monique die in afevering 1 beweert dan Antwee de liefde van dr leven is en ze zielsveel van hem houdt, opgefokte/popijopie Djarno die zegt dat ie t artiestenleven niet leuk vind maar omdat Antwee zijn neef is wel zijn manager is, Rochel die zegt dat Antwee geboren artiest is en dat dat voor Aneen ook duidelijk was en dat Antwee altijd aandacht wilde trekken (tuurlijk Rachel, totaal niet gevoed door jou), wel gesprekken hebben met Mo dat ie niet als Aneen wil zijn maar in alles, zelfs zingen, hoor je dat hij we degelijk op papa wil lijken..
Antwee claimt dat ie altijd gewild was vanwege zn vader en dat ie dat ook wil voor zn zoon zodat zoonlief trots op hem kan zijn. De arrogantieRachel die claimt dat Dré altijd verslavingsgevoelig is geweest. Ook met videospelletjes enzo. Had dan meer naar dat jong omgekeken, Rachel.
Monique: "Toen ik een relatie met hem kreeg was hoj nog geen artiest" Maar ze wist wel dat 'ie het zoontje van was en omschrijft hoe ze nog het beeld van het jongetje voor zich had.
Ik geef het kijken op, sorry.. allemaal zo voorspelbaar en meneer is zo zielig.![]()
Ik heb alle 5 afleveringen gekeken. Er is inderdaad veel herhaling (aflevering 1 t/m 3 kun je ook overslaan) en de gekozen methode: Hazes kijkt beelden terug en reageert op zijn gedrag en leugens van nog geen jaar geleden (zonder beelden van het dieptepunt) is mooi, maar doet je tegelijkertijd heel erg twijfelen of hij dan nu wèl oprecht en eerlijk is. Zo veranderd ziet hij er qua uiterlijk helaas ook niet uit. Clean& sober en rookt niet, maar er ligt wel een pakje sigaretten op de hotelkamer.
Hij lijkt weer een rol te spelen, de gerehabiliteerde artiest die zijn grote liefde slecht heeft behandeld en verloren en zijn gezin terug wil nadat hij aan zichzelf gewerkt heeft. Met als strik erom een liedje.
Allemaal prachtig op papier. In de praktijk lijkt me dit (al jarenlang) dodelijk vermoeiend en slopend voor Monique
die in deze docu wel duidelijk formuleert wat het echte probleem is.
[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 20-10-2022 18:17:57 ]![]()
Ik zit de eerste aflevering te kijken en ik irriteer me mateloos aan die leren lap. Lijkt wel of, als ze praat, ze haar kunstgebit elk moment uitspuugt.....![]()
Ja niemandquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Voor je inzetquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:08 schreef JourneyBlue het volgende:
Ik heb alle 5 afleveringen gekeken. Er is inderdaad veel herhaling (aflevering 1 t/m 3 kun je ook overslaan) en de gekozen methode: Hazes kijkt beelden terug en reageert op zijn gedrag en leugens van nog geen jaar geleden (zonder beelden van het dieptepunt) is mooi, maar doet je tegelijkertijd heel erg twijfelen of hij dan nu wèl oprecht en eerlijk is. Zo veranderd ziet hij er qua uiterlijk helaas ook niet uit. Clean& sober en rookt niet, maar er ligt wel een pakje sigaretten op de hotelkamer.
Hij lijkt weer een rol te spelen, de gerehabiliteerde artiest die zijn grote liefde slecht heeft behandeld en verloren en zijn gezin terug wil nadat hij aan zichzelf gewerkt heeft. Met als strik erom een liedje.
Allemaal prachtig op papier. In de praktijk lijkt me dit (al jarenlang) dodelijk vermoeiend en slopend voor Monique
die in deze docu wel duidelijk formuleert wat het echte probleem is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik bungel ook nog tussen twee meningen, aan één kant vind ik hem zielig en verknipt omdat hij natuurlijk uit een verknipt gezin komt, vader flink aan de zuip, moeder die elke keer met zijn lijkt loopt te slepen, maar aan de andere kant vind ik hem een over een paard getilde nepartiest.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit in hoeverre ik André als slachtoffer moet zien.
Hij is van meet af aan door zijn moeder de showbizz in geduwd. Heeft (daardoor) geen noemenswaardige opleiding gedaan. Kan dus niks anders. Misschien wil hij wel wat anders, maar zit Rachel er te dik op. Het lijkt me duidelijk dat Rachel haar zoon als de nieuwe André ziet en zo wil pushen.
Ook apart is dat sinds dat Rachel na een ruzie weer contact met Antwee heeft, het bergafwaarts lijkt te gaan. En Sarah je schoondochter de hemel in prijzen terwijl je weet dat ze allebei aan de coke zijn. Oké dat laaste weet ik niet, maar het lijkt me dat ze dat wel wist.
Tijd dat Rachel op sodemieterd en vooral als uitgerangeerde pornoster. Alsjeblieft geef die vrouw wat degelijke kleding.
Ik ben er nog niet uit.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dit geloof ik meteen. Zo gemeen is ze wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Jawel hoor.
En Rachel weet ook wel Monique en Dreetje weg te werken zodra hij een kind met een andere vrouw heeft."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Voor André en zijn premierepak:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Heldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:08 schreef JourneyBlue het volgende:
die in deze docu wel duidelijk formuleert wat het echte probleem is.![]()
![]()
![]()
Ik baseer me alleen op die flarden terugkijken die Rtl Boulevard zojuist liet zien en premierebeelden en hij lijkt er juist wel slechter uit te zien. Gejaagd, ontevreden hoofd en in die docu ingevallen wangen en zwarte kringen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:08 schreef JourneyBlue het volgende:
die in deze docu wel duidelijk formuleert wat het echte probleem is.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die tikt niet helemaal. Die vind alles leuk wat Dre doet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef Fosive het volgende:
Wat is die Djarno voor raar opgefokt typeje in die docu? Zit die ook aan de dope of zo."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Te weinig andijviestamppot gegeten dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik baseer me alleen op die flarden terugkijken die Rtl Boulevard zojuist liet zien en premierebeelden en hij lijkt er juist wel slechter uit te zien. Gejaagd, ontevreden hoofd en in die docu ingevallen wangen en zwarte kringen.
In de docu maakt Rachel boontjes!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Te weinig andijviestamppot gegeten dus![]()
![]()
Inderdaad, ziet een jaar clean & sober, gezond eten en dagelijks naar de gym er zo uit?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik baseer me alleen op die flarden terugkijken die Rtl Boulevard zojuist liet zien en premierebeelden en hij lijkt er juist wel slechter uit te zien. Gejaagd, ontevreden hoofd en in die docu ingevallen wangen en zwarte kringen.
Maar goed, kenmerk van verslaafden is dat ze liegen over heel veel dingen, ook over hun gebruik.
UIt de docu blijkt dat Sarah (al 2 jaar clean) met name geen contact meer heeft met Dré omdat dat moest ivm met zijn herstel...![]()
Ja ze zijn altijd zo “eerlijk” en “open” die Hazesjes.
Kijk het is niet leuk als je je vader zich kapot ziet zuipen.
Zijn vader verstopte ook bier in lege blikjes cola light en zoop gewoon door.
Monique wilde een goede vader voor hun kind. Rust en regelmaat in huis. Maar ja kinderen zijn kinderen die zijn niet stil als je na een optreden en zuip/snuifgebeuren je kater uit wil slapen.
En dan nog die Raggel als stokend schoonloeder ertussen. Die nu de heldin is, want ze nam hem weer in huis. Regelde van alles, prakje andijvie
Alles gaat met een verborgen agenda.
Anttwee moet eigenlijk zelf leren nadenken hoe hij zijn leven in wil vullen en wat hij voor zijn zoon wil zijn.
Zijn vader koos er voor Nathalie en Melvin gewoon op te geven en ze te negeren, maar ja ook dat blijven nog steeds zijn kinderen. Zal hij best spijt van hebben gehad.
Dan zou je denken dat anttwee dit juist niet zou willen.
Roxanne pakt het beter aan.![]()
De docu van Hazes was wel leuk om te zien. Ook het boek van Zoelen was leesvoer. Die sneue naazaat boeit me geen zakquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:29 schreef quirina het volgende:
Ja ze zijn altijd zo “eerlijk” en “open” die Hazesjes.
Kijk het is niet leuk als je je vader zich kapot ziet zuipen.
Zijn vader verstopte ook bier in lege blikjes cola light en zoop gewoon door.
Monique wilde een goede vader voor hun kind. Rust en regelmaat in huis. Maar ja kinderen zijn kinderen die zijn niet stil als je na een optreden en zuip/snuifgebeuren je kater uit wil slapen.
En dan nog die Raggel als stokend schoonloeder ertussen. Die nu de heldin is, want ze nam hem weer in huis. Regelde van alles, prakje andijvie
Alles gaat met een verborgen agenda.
Anttwee moet eigenlijk zelf leren nadenken hoe hij zijn leven in wil vullen en wat hij voor zijn zoon wil zijn.
Zijn vader koos er voor Nathalie en Melvin gewoon op te geven en ze te negeren, maar ja ook dat blijven nog steeds zijn kinderen. Zal hij best spijt van hebben gehad.
Dan zou je denken dat anttwee dit juist niet zou willen.
Roxanne pakt het beter aan.Iedereen is een kutlultrut
ff normaal doen
[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 20-10-2022 20:17:42 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Gvd me ban is eindelijk weg
Vond het wel leuk kijkvoer. Andre ziet er slecht uit. Geloof er niks van dat hij clean is.![]()
Komt daar geen water uit de kraan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
In de docu maakt Rachel boontjes!
[ afbeelding ]![]()
Nog een opvallend puntje uit die docu, het effect van zijn gedrag op zijn zoon.
Heeft kinderen op school pijn gedaan, gesprekken met de juf over zijn gedrag.
En de opmerking "het lijkt alsof je weer meer van me houdt papa"
Voor wat het waard is, want die gast liegt erg makkelijk, of eigenlijk lijkt hij te geloven wat hij beweert,
dat verhaal van hem over Moniques reactie op dat Kleine grote vriend liedje blijkt ook niet waar te zijn.![]()
Wat is tuenen? Kun je dat ook op jezelf betrekken?quote:Op maandag 17 oktober 2022 03:26 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Van hakjes tot poepzakjes"Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Als hij echt geen alcohol meer drinkt, zal hij inderdaad zijn afgevallen en omdat hij al behoorlijk wat lijnen in z’n gezicht heeft, zal dat nu nog meer zichtbaar zijn. Zou dat zijn vertiefte uiterlijk van nu verklaren? Hoop voor hem dat het nog bijtrekt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:06 schreef roos94 het volgende:
Vond het wel leuk kijkvoer. Andre ziet er slecht uit. Geloof er niks van dat hij clean is.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
O jee .... nog even en hij is net zo krak als mammie .....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als hij echt geen alcohol meer drinkt, zal hij inderdaad zijn afgevallen en omdat hij al behoorlijk wat lijnen in z’n gezicht heeft, zal dat nu nog meer zichtbaar zijn. Zou dat zijn vertiefte uiterlijk van nu verklaren? Hoop voor hem dat het nog bijtrekt.![]()
![]()
Ik geloof het ook niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:06 schreef roos94 het volgende:
Vond het wel leuk kijkvoer. Andre ziet er slecht uit. Geloof er niks van dat hij clean is.![]()
Alles wat uit zijn mond komt kan je met een grote zak zout nemen.
André is de mannelijke variant van Barbie, zwaar borderline, liegen en bedriegen, verslavingen, zijn kind niet op kunnen voeden en dan heb je nog OnlyFans wannbee Rasj, die staat er glunderend bij en vertelt hem elke dag met een krakende stem hoe geweldig hij wel niet is.
Dat zijn zoontje vreemd gedrag vertoont, goh zeg.
Het kind wordt gezien alsof Jezus himself terug op aarde is neergedaald. Voor hem gelden andere regels dan alle andere kindjes op school want het is een Hazes nazaat. Strontverwend, 20 keer per jaar op vakantie, en hij moet ook nog eens als verdienmodel optreden in de socials van zijn moeder. Kind is compleet verneukt. Ga ik het nog niet eens hebben over zijn waardeloze vader.
Denk maar niet dat André clean is. No way. Heb al eens eerder gezegd; een verslaving houdt niet ineens op [dat is een proces van jaren en soms een heel leven lang] als er een docu uitgebracht met worden voor de aandacht en voor de money. Dus, trap er niet in!
Vandaag komt het nummer van Rox uit, dacht ik?
Benieuwd wat Rasj en André gaan doen om de aandacht op zichzelf te richten uit afgunst.![]()
Ik quote even mezelf om dat ik het dus toch niet kon laten en heb alle afleveringen in een ruk uitgekeken. Ik geloof hem en zie mezelf nu echt een zuur wijf die genoot van het drama van een ventje van 27 toen en vrolijk mee deed.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik was al niet van plan te kijken, maar nu weet ik zeker dat ik niet kijk. Op Aandachttrekker na heeft niemand iets positiefs gezegd over Crossroads.![]()
Fijn, dan heeft de documentaire bij jou zijn werk goed gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik quote even mezelf om dat ik het dus toch niet kon laten en heb alle afleveringen in een ruk uitgekeken. Ik geloof hem en zie mezelf nu echt een zuur wijf die genoot van het drama van een ventje van 27 toen en vrolijk mee deed.Ik vertik het gewoon om te kijken, interesseert mij ook niets.
![]()
Ik ben geloof ik de enige die hem er nu beter uit vind zien... Dat opgepompte ploflijf vond ik echt vreselijk!!![]()
Daar kiest die oude zuiplap dan toch zelf voor?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen. Zo gemeen is ze wel.
Ik snap dat nooit zo goed. Ouders die met een nieuwe partner kinderen minder zien. Invloed van een nieuwe partner of niet. De ouder in kwestie is de schuldige. Of sloot Rachel die ouwe op?
Yvonne zegt steeds dat het komt omdat Sara uit haar dak is gegaan tegen André, maar dit is dus wel een andere en logische reden. Alle gebruikers uit je leven verbannen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:19 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Inderdaad, ziet een jaar clean & sober, gezond eten en dagelijks naar de gym er zo uit?
Maar goed, kenmerk van verslaafden is dat ze liegen over heel veel dingen, ook over hun gebruik.
UIt de docu blijkt dat Sarah (al 2 jaar clean) met name geen contact meer heeft met Dré omdat dat moest ivm met zijn herstel...
Docu niet gezien maar geloof ook niet dat André nuchter is. Geld en tijd genoeg, kan het zich gewoon veroorloven om te blijven gebruiken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
André geeft zelf ook aan dat hij zich in Spanje realiseerde dat het het niet was, dat hij de relatie stopte en dat niet bepaald goed viel bij Sarah en ergens is dat ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yvonne zegt steeds dat het komt omdat Sara uit haar dak is gegaan tegen André, maar dit is dus wel een andere en logische reden. Alle gebruikers uit je leven verbannen.
Docu niet gezien maar geloof ook niet dat André nuchter is. Geld en tijd genoeg, kan het zich gewoon veroorloven om te blijven gebruiken.
We hebben het hier over een extreem angstige en onzekere man van 28 die al vanaf zijn 15e drugs gebruikt, wat een enorme invloed heeft gehad op zijn persoonlijkheid en ontwikkeling en die zou nu met 6 weekjes (semi-vrijwillige) interne gesprekstherapie plus wekelijkse zoom calls (vanuit het huis van mama, omdat hij niet op zichzelf durft te wonen) cold turkey gestopt zijn met alles?
HIj heeft gewoon geleerd om een (nog) beter masker op te zetten en weet nog beter wat hij moet zeggen.
Voorbeeld:
Er zit een fragment in de docu (aflevering 3) dat hij zo eerlijk aangeeft dat hij "íneens" wordt getriggerd en niet in Holten (muziekstudio) durft te overnachten en naar huis wil om daar te slapen.
Ik vind dat een klassiek voorbeeld van manipulatie door een gebruiker, hoe hij eerst getergd kijkt en daarna blij is als hij "weg mag"![]()
Ik trek die krokodillentranen van die leren lap echt niet.... Monique komt op mij wel oprecht over, die heeft het allemaal wel goed door gehad.
Oh ja, wat doen die 'kazen' bij die leren lap in de kamer?![]()
Het kan natuurlijk best wel dat hij clean is maar er ‘gewoon’ slecht uit ziet na jaren van stress, slapeloosheid of nachtenlang doorhalen.
Dat hij clean zou zijn, wil niet zeggen dat al zijn (psychische) problemen zijn opgelost.
Sommige van jullie focussen zich teveel op zijn uiterlijk en concluderen daarom dat hij niet clean zou zijn.
Dat vind ik vrij voorbarig.![]()
Inderdaad, voorbarige conclusies doen we nooit aan in SHO.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:53 schreef vencodark het volgende:
Het kan natuurlijk best wel dat hij clean is maar er ‘gewoon’ slecht uit ziet na jaren van stress, slapeloosheid of nachtenlang doorhalen.
Dat hij clean zou zijn, wil niet zeggen dat al zijn (psychische) problemen zijn opgelost.
Sommige van jullie focussen zich teveel op zijn uiterlijk en concluderen daarom dat hij niet clean zou zijn.
Dat vind ik vrij voorbarig.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nou we het toch over Holten hebbenquote:
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ik geef een mening over de conclusies. Niet dat die niet gezegd mogen worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, voorbarige conclusies doen we nooit aan in SHO.![]()
![]()
Hij had ook een eetstoornis. Nooit geweten, maar het verbaast me niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:53 schreef vencodark het volgende:
Dat vind ik vrij voorbarig.Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
Ik neem de tip wel en sla 3 afleveringen over. Dat trek ik welIedereen is een kutlultrut
Vroeger was het een klein papzakje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:53 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Hij had ook een eetstoornis. Nooit geweten, maar het verbaast me niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: