quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat hem net door te bladeren en kwam hem tegen...
[ afbeelding ]Chinees gehaald?SPOILER: hetzelde per paginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, mijn vader brengt het AD iedere dag en ik breng hem iedere avond het lokale avondblad.quote:
Ik herken haar stem helemaal niet. Zoveel autotune?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:27 schreef JourneyBlue het volgende:
Geluid: https://www.instagram.com/p/Cjs6ColPeRQ/?next=%2F
Roxeanne Hazes - Geen Sorry
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Maar het is toch niet zeker dat het over Rasj gaat? Misschien gaat het wel over Antwee.
Je bedoelt dat ze in Beste zangers vertelde dat ze zich zo eenzaam gevoeld had?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt.Maar indien wel, is het ‘zij doet alles netjes’ na het praten over Rachel in het tv programma en dit liedje echt wel onwaar gebleken.
Ze zwijgt toch niet over haar moeder? Ze vertelt hoe haar moeder er niet voor haar was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze in Beste zangers vertelde dat ze zich zo eenzaam gevoeld had?
Dat noem je "praten over Rachel"? Serieus?
Oh maar dat kan en mag zeker hoor. Dat was mijn punt ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:53 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En laat het over haar moeder zijn, ze heeft genoeg redenen. Goed dat er eindelijk iemand tegen haar in durft te gaan.
Dan maar iets minder netjes, hoor.
Moeten verklaren in de rechtbank tegen je bloedeigen moeder is dan ook wel van een heel ander laag level.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zwijgt toch niet over haar moeder? Ze vertelt hoe haar moeder er niet voor haar was.
Ik volg alles maar voor de helft dus misschien is dat het. Maar ik lees al tijden dat ze niks slechts over haar moeder wil verklaren in een rechtbank.
Ik ken dat gevoel. Stomen en otrivin helpt wel er tegen. 🤧quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]Laat het groen in je stromen. Voel maar! Voel hoe het groen zich lieflijk nestelt in je cellen. Heerlijk! Kan geen genoeg krijgen van het groene gevoel.
Dit is wel haar zangstem. Tenminste, ik herken hem direct.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken haar stem helemaal niet. Zoveel autotune?
Nu ken ik ook weinig van haar maar bij Boulevard is het niet te herkennen.
En ook vrome Roxanne gaat dus nu moeke bashen.
Ja, precies. En straks moet ze vast ook nog want Rachel blijft haar eigen dochter maar pushen en een geteugenis afdwingen. Te triest voor woorden (van Rachel).quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Moeten verklaren in de rechtbank tegen je bloedeigen moeder is dan ook wel van een heel ander laag level.
Rest van het verhaal hier te vinden.quote:Rachel Hazes zegt dat ze duizenden euro's is kwijtgeraakt in de tijd dat haar dochter Roxeanne en twee anderen met een volmacht beslissingen konden nemen voor haar. Zes jaar later staat de weduwe van André Hazes in de rechtbank om erachter te komen waar haar geld gebleven is. Deze week kondigde ze aan dat ze in hoger beroep gaat en dat ze eist dat haar dochter een verklaring aflegt - terwijl Roxeanne al heeft gezegd dat ze dat niet wil.
"Als ik als getuige in deze zaak gehoord zou worden, zou dat betekenen dat ik mijn moeder in diskrediet breng", schreef Roxeanne Hazes in juni van dit jaar in een brief aan de rechtbank. Destijds daagde haar moeder haar ook al voor de rechter, maar Roxeanne zag ervan af een verklaring af te leggen voor de rechtbank. "Datgene wat ik zal getuigen zal alleen maar verdere afbreuk doen aan de reputatie van mijn moeder. Dat doe ik niet. Wettelijk gezien heet dit verschoningsrecht. Daar zal ik mij dan ook op beroepen."
Toch wil Hazes haar dochter laten verklaren voor de rechtbank, net als twee oud-zakenpartners.
Ah, daar een link naar de uitspraak.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
3 dagen geleden:
[..]
Rest van het verhaal hier te vinden.
Wat grappig, het klinkt voor mij veel aangenamer dan dat rauwe wat ik wel eens heb gehoord.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is wel haar zangstem. Tenminste, ik herken hem direct.
Dat is misschien dan ook de reden dat vriendin geen geld hoefde te betalen aan Rachel ondanks dat de rechter Roggel in het gelijkstelde.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, daar een link naar de uitspraak.
Wel bijzonder is dat het dus om geheimhoudingsplicht ging die door de voormalige vriendin verbroken is, terwijl het eigenlijk zo is dat de advocaat van die voormalige werkneemster en vriendin zaken heeft aangevoerd in een rechtszaak die Rachel had aangespannen en daar die zaken openbaar gemaakt had als onderdeel van de verdediging...
En zijn pleitnota beschikbaar had gesteld aan de roddelbladen.
Het is dus niet zo dat die voormalige werkneemster en vriendin zelf naar de roddelbladen had lopen lekken.
https://linkeddata.overhe(...)I:NL:RBMNE:2022:3961
Dat zit hem ook nog in een ander punt:quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is misschien dan ook de reden dat vriendin geen geld hoefde te betalen aan Rachel ondanks dat de rechter Roggel in het gelijkstelde.Dat zal Raggel pijn hebben gedaan wehehe
Dat mocht ze willen is voor Ellen geschreven . Rachel heeft echt een gigantische plaat voor haar hoofd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:06 schreef quirina het volgende:
“Zij gelooft in mij “is ook speciaal voor Raggel geschreven.
🤥
Je sarcasme en smiley-meter is kapotquote:Op zondag 16 oktober 2022 19:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat mocht ze willen is voor Ellen geschreven . Rachel heeft echt een gigantische plaat voor haar hoofd.
“Alles draait om mij en Dré….”quote:Rachel Hazes omringd door 'trouw publiek' van overleden André sr.
Rachel Hazes (52) heeft maar weer eens aan den lijven ondervonden dat haar overleden partner André Hazes in elke kroeg nog steeds de baas is. In een Volendams café hebben mensen zaterdagavond luidkeels een klassieker van de geliefde volkszanger gezongen. En Rachel stond er middenin.
Het doet Rachel op dat moment goed om te zien wat voor 'trouw publiek André toch heeft'. 'En ik weet zeker dat hij dit geweldig zou vinden', schrijft Rachel bij een filmpje waarin te horen is hoe tientallen mensen luidkeels het nummer 'Zeg Maar Niets Meer' van Andre meezingen.
https://www.rtlboulevard.(...)iek-andre-hazes-cafe
Zou Mo dezelfde flesjes gebruiken nu?quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De hont kijkt en denkt alsof ie wil zeggen; doe ff normaal, zeg! En gelijk heeft hont!
Wat een mafklapper die Mo. Dat mensen deze dwazerij volgen.![]()
Dat moet haast wel, als je zulke onzin de wereld in slingert.quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:07 schreef maily het volgende:
[..]
Zou Mo dezelfde flesjes gebruiken nu?
Deze hont mag niet gewoon hont zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 09:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De hont kijkt en denkt alsof ie wil zeggen; doe ff normaal, zeg! En gelijk heeft hont!
Wat een mafklapper die Mo. Dat mensen deze dwazerij volgen.![]()
En natuurlijk gaat het aan het einde weer om haar en niet om de hondquote:Op maandag 17 oktober 2022 03:26 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Van hakjes tot poepzakjes"
quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:10 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, als je zulke onzin de wereld in slingert.
Ja dat denk ik ook idd, die zit er toch al bij iedereen tot z’n elleboog in.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke collega's aan het woord komen. Gok sowieso op Jeroen vd Boom.
Ja, dat is de nieuwe, uitgebreide trailer:quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag net een stukje van de docu op Facebook en daarin kwamen ook Mo en Rachel aan het woord. Wat een feest.
Alle mannen die als een vader voor hem zijn en verder iedereen die zijn en de kont van Rasj kussen. Met den Aftrekker voorop in de kneuzenpolonaise.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke collega's aan het woord komen. Gok sowieso op Jeroen vd Boom.
En bedankt, nu heb ik dit:quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:17 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Alle mannen die als een vader voor hem zijn en verder iedereen die zijn en de kont van Rasj kussen. Met den Aftrekker voorop in de kneuzenpolonaise.
[ afbeelding ]
Sweet Jesus, wat geilen deze mensen op hun eigen drama zeg, niet te geloven.
En wou hij niet bij de club van 27 horen?En Nu zielig doen omdat het hem niet gelukt is.
nog afgezien van het feit dat je natuurlijk wel iets moet kunnen om daar bij te mogen horen.
Naar linksquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik dit:
Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk
Bij Hoevelaken linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten
En Willem grijp Marietje van achter bij de schouders
Dat wordt weer lachen, dat wordt een dolle boel
Kom oma, aansluiten
in mijn hoofd
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Jauke het volgende:
Ik denk dat Andre binnen 2 maanden weken weer met bier in zijn handen gefotografeerd wordt...
Dat zijn allemaal die hielenlikkers.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:44 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook idd, die zit er toch al bij iedereen tot z’n elleboog in.
Gerard Joling ook denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |