Vrije school/antroposofische scholen hebben dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:42 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beetje offtopic maar zag deze foto voorbij komen. Welke school heeft nog zulke krijtbordenDacht dat dat iets uit het verleden was. Heb dat echt heel lang niet gezien
Eerst aarden hè, dan pas de negatieve energieenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:16 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Heeft iemand zijn voetjes nog uitgeklopt???
Bridget is ook bezorgd:quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ach ach ach ....
Stel je voor dat hij weer een burn-out krijgt
Of terug aan de drank/snuif/snus.
quote:Bridget Maasland bezorgd: 'Kan André Hazes jr. wel clean blijven?'
Bridget Maasland vraagt zich af of haar ex-geliefde André Hazes jr. wel clean kan blijven als hij straks weer terugkeert in het artiestenleven. "Dan komt hij weer in die toxic omgeving terecht."
André Hazes jr. doet altijd net alsof hij helemaal geen zin heeft in media-aandacht, maar ondertussen etaleert hij straks al zijn verslavingen en afkicktrajecten in zijn nieuwe serie op Videoland. Die serie vormt de aftrap van zijn terugkeer in het artiestenleven. Zo zal hij volgend jaar ook weer optreden bij de Holland Zingt Hazes-concerten.
Bridget bezorgd
Zijn ex-vriendin Bridget Maasland vraagt zich af of het André gaat lukken om clean te blijven als hij straks weer het artiestenleven induikt. "Hoe moeilijk is het om dit keer clean te blijven als je een verslavingsachtergrond hebt en wel weer op het podium gaat en toch in die toxic omgeving terechtkomt? Hoe moeilijk gaat het voor hem zijn?"
Rob Goossens, haar collega bij RTL Boulevard, antwoordt daarop: "Over het psychologische deel wil ik echt niet uitweiden. Uiteindelijk gaat het natuurlijk vooral om de mensen met wie je je omringt en hij is iemand die het toch altijd vooral gezellig heeft met mensen die met hem meepraten."
'André naar huis'
Het is te hopen dat André een beetje wordt afgeremd, aldus Rob. "Ik hoop wel dat hij in de afgelopen periode heeft geleerd dat het helemaal geen kwaad kan om ook wat mensen om je heen te hebben die af en toe zeggen: 'André, nu gaan we naar huis, want volgens mij is het niet verstandig als je nog langer bij Lil Kleine in de buurt blijft hangen.'"
Het zal allemaal duidelijk worden in André's docu, zegt regisseur Cheeru Mampaey in Veronica Superguide. "Ik denk dat als je hem na het kijken nog steeds veroordeelt, dat je de serie misschien nog eens moet kijken. Want dan heb je hem gewoon niet goed begrepen."
Pr-offensief
RTL Boulevard-host Luuk Ikink hoopt voor André dat dit allemaal uitpakt zoals zijn team dat gepland heeft. "Hij heeft nog wel wat te winnen, want zijn populariteit is toch wel wat tanende de afgelopen anderhalf jaar. We zijn allemaal een beetje Hazes-moe geworden in Nederland."
Rob: "Ja, absoluut. Wat dat betreft moet dit toch ook een soort van pr-offensief zijn om dat terug te krijgen."
Ze heeft ook een giga groen pak aangetrokken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:42 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beetje offtopic maar zag deze foto voorbij komen. Welke school heeft nog zulke krijtbordenDacht dat dat iets uit het verleden was. Heb dat echt heel lang niet gezien
Ze draagt de kleur energie uit, is heel goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ze heeft ook een giga groen pak aangetrokken.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:37 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Bridget is ook bezorgd:
https://www.mediacourant.(...)r-wel-clean-blijven/
[..]
En nog is het niet genoegquote:we zijn een beetje Hazesmoe geworden
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:37 schreef JourneyBlue het volgende:
'André, nu gaan we naar huis, want volgens mij is het niet verstandig als je nog langer bij Lil Kleine in de buurt blijft hangen.'
Ik denk dat geen enkele medische hulp, mentaal of lichamelijk, hiertegen opgewassen is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ik opgenomen worden voor eczeem? Want dat is de hoeveelheid jeuk die ik krijg van deze post.
Nee, Sudocrem erop en volhouden tot de documentaire van volgende week donderdag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan ik opgenomen worden voor eczeem? Want dat is de hoeveelheid jeuk die ik krijg van deze post.
Sudocrème werkt niet genoeg voor deze vorm van eczeem,quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee, Sudocrem erop en volhouden tot de documentaire van volgende week donderdag.
De scheidingspapieren waren net klaar voordat ie z’n kist in ging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zo te zien had Ras weer een aantal flessen bessen achter de keel.
[ afbeelding ]
Lieve schat, vandaag zijn wij alweer 31 jaar getrouwd. Soms vragen mensen mij of ik überhaupt nog vragen aan jou zou hebben en zeg ik eigenlijk altijd "nee, niet één". Omdat ik als geen ander weet hoe jij dacht en hoe jij met alles om zou zijn gegaan. Alleen deze week kwam ik er toch achter welke vraag ik jou zou willen stellen.
Achteraf gezien zijn wij absurd snel getrouwd met elkaar. Wij kwamen in januari 1991 weer definitief bij elkaar en wij zijn op 14 oktober 1991, precies 9 maanden erna, getrouwd. Wat ik je nog graag zou willen vragen lieverd is waarom je zo snel wilde trouwen... Jij hebt onze trouwerij helemaal geregeld en ik mocht me nergens mee bemoeien. Wij hebben samen zo ontzettend gelachen om onze trouwkaart. Burgerlijker bestaat niet maar ook dat paste nou juist zo goed bij ons.
Als ik op mijn leven met jou terugkijk dan komt er op één of andere manier altijd een glimlach op mijn gezicht. Want ondanks dat wij samen hoge pieken en diepe dalen hebben gekend blijft mijn leven met jou toch altijd een feest.
Alleen al om deze zin van jou bijvoorbeeld "vergeet de mooie dagen niet". Want ja Dré, ondanks dat we ook verdriet hadden samen, hebben we toch de meeste tijd wel onbedaarlijk gelachen met elkaar. Konden we nog maar eens zo met elkaar lachen schat dat de tranen weer over onze wangen rollen. Ik kan ook gewoon nog jouw heerlijke lach oproepen in mijn gedachten lieverd. Ik kijk net als iedere avond dadelijk weer naar de sterren en geef jou weer die knipoog en feliciteer ik je met onze trouwdag! ???
Sjezus wat een fantast!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Zo te zien had Ras weer een aantal flessen bessen achter de keel.
[ afbeelding ]
Lieve schat, vandaag zijn wij alweer 31 jaar getrouwd. Soms vragen mensen mij of ik überhaupt nog vragen aan jou zou hebben en zeg ik eigenlijk altijd "nee, niet één". Omdat ik als geen ander weet hoe jij dacht en hoe jij met alles om zou zijn gegaan. Alleen deze week kwam ik er toch achter welke vraag ik jou zou willen stellen.
Achteraf gezien zijn wij absurd snel getrouwd met elkaar. Wij kwamen in januari 1991 weer definitief bij elkaar en wij zijn op 14 oktober 1991, precies 9 maanden erna, getrouwd. Wat ik je nog graag zou willen vragen lieverd is waarom je zo snel wilde trouwen... Jij hebt onze trouwerij helemaal geregeld en ik mocht me nergens mee bemoeien. Wij hebben samen zo ontzettend gelachen om onze trouwkaart. Burgerlijker bestaat niet maar ook dat paste nou juist zo goed bij ons.
Als ik op mijn leven met jou terugkijk dan komt er op één of andere manier altijd een glimlach op mijn gezicht. Want ondanks dat wij samen hoge pieken en diepe dalen hebben gekend blijft mijn leven met jou toch altijd een feest.
Alleen al om deze zin van jou bijvoorbeeld "vergeet de mooie dagen niet". Want ja Dré, ondanks dat we ook verdriet hadden samen, hebben we toch de meeste tijd wel onbedaarlijk gelachen met elkaar. Konden we nog maar eens zo met elkaar lachen schat dat de tranen weer over onze wangen rollen. Ik kan ook gewoon nog jouw heerlijke lach oproepen in mijn gedachten lieverd. Ik kijk net als iedere avond dadelijk weer naar de sterren en geef jou weer die knipoog en feliciteer ik je met onze trouwdag! ???
Het is ook wel een type dat stookt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:31 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat iedereen wel zo’n type als Rachel kent. Sociaal gezien best slim, kan snel met mensen aanpappen, maar na verloop van tijd merk je dat alles drama is en alles bij elkaar wordt gelogen.
Is die niet ook al ruim dertig jaar samen met Frans? Dat ze weet hoe het is ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mariska Bauer reageert ook met een hartje. Had haar wat hoger ingeschat.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sowieso weer aandachttrekken door zogenaamd af te vragen waarom het zo snel moest. Het kon de familie van Galen allemaal niet snel genoeg gaan.
En wat @:quirina zegt, de familie van Galen liep te stoken in Aneens huwelijk met Ellen. Ze hadden haar toch laten afvoeren naar een gekkenhuis ofzo? Omdat zij liepen te stoken en Ellen daar helemaal van het padje van raakte?
Glaasje bessen voor de schrik? 🍷quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien nog niet helemaal hersteld van haar herseninfarct?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik begrijp echt helemaal niks van de mensen die meegaan in deze wanvertoning en haar schaamteloze gedrag blijven belonen met hun debiele hartjes.
De vrouw die haar eigen dochter publiekelijk wegzet als fantast slingert zelf de ene leugen na de andere de wereld in. Hoe kan je zo iemand steunen? HOE?
En inderdaad, ik had Mariska ook hoger ingeschat.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien nog niet helemaal hersteld van haar herseninfarct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |