Komt daar geen water uit de kraan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
In de docu maakt Rachel boontjes!
[ afbeelding ]
Wat is tuenen? Kun je dat ook op jezelf betrekken?quote:Op maandag 17 oktober 2022 03:26 schreef roos94 het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Van hakjes tot poepzakjes"
Als hij echt geen alcohol meer drinkt, zal hij inderdaad zijn afgevallen en omdat hij al behoorlijk wat lijnen in z’n gezicht heeft, zal dat nu nog meer zichtbaar zijn. Zou dat zijn vertiefte uiterlijk van nu verklaren? Hoop voor hem dat het nog bijtrekt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:06 schreef roos94 het volgende:
Gvd me ban is eindelijk weg
Vond het wel leuk kijkvoer. Andre ziet er slecht uit. Geloof er niks van dat hij clean is.
O jee .... nog even en hij is net zo krak als mammie .....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als hij echt geen alcohol meer drinkt, zal hij inderdaad zijn afgevallen en omdat hij al behoorlijk wat lijnen in z’n gezicht heeft, zal dat nu nog meer zichtbaar zijn. Zou dat zijn vertiefte uiterlijk van nu verklaren? Hoop voor hem dat het nog bijtrekt.
Ik geloof het ook niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:06 schreef roos94 het volgende:
Gvd me ban is eindelijk weg
Vond het wel leuk kijkvoer. Andre ziet er slecht uit. Geloof er niks van dat hij clean is.
Ik quote even mezelf om dat ik het dus toch niet kon laten en heb alle afleveringen in een ruk uitgekeken. Ik geloof hem en zie mezelf nu echt een zuur wijf die genoot van het drama van een ventje van 27 toen en vrolijk mee deed.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik was al niet van plan te kijken, maar nu weet ik zeker dat ik niet kijk. Op Aandachttrekker na heeft niemand iets positiefs gezegd over Crossroads.
Fijn, dan heeft de documentaire bij jou zijn werk goed gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik quote even mezelf om dat ik het dus toch niet kon laten en heb alle afleveringen in een ruk uitgekeken. Ik geloof hem en zie mezelf nu echt een zuur wijf die genoot van het drama van een ventje van 27 toen en vrolijk mee deed.
Daar kiest die oude zuiplap dan toch zelf voor?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen. Zo gemeen is ze wel.
Yvonne zegt steeds dat het komt omdat Sara uit haar dak is gegaan tegen André, maar dit is dus wel een andere en logische reden. Alle gebruikers uit je leven verbannen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:19 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Inderdaad, ziet een jaar clean & sober, gezond eten en dagelijks naar de gym er zo uit?
Maar goed, kenmerk van verslaafden is dat ze liegen over heel veel dingen, ook over hun gebruik.
UIt de docu blijkt dat Sarah (al 2 jaar clean) met name geen contact meer heeft met Dré omdat dat moest ivm met zijn herstel...
André geeft zelf ook aan dat hij zich in Spanje realiseerde dat het het niet was, dat hij de relatie stopte en dat niet bepaald goed viel bij Sarah en ergens is dat ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yvonne zegt steeds dat het komt omdat Sara uit haar dak is gegaan tegen André, maar dit is dus wel een andere en logische reden. Alle gebruikers uit je leven verbannen.
Docu niet gezien maar geloof ook niet dat André nuchter is. Geld en tijd genoeg, kan het zich gewoon veroorloven om te blijven gebruiken.
Inderdaad, voorbarige conclusies doen we nooit aan in SHO.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:53 schreef vencodark het volgende:
Het kan natuurlijk best wel dat hij clean is maar er ‘gewoon’ slecht uit ziet na jaren van stress, slapeloosheid of nachtenlang doorhalen.
Dat hij clean zou zijn, wil niet zeggen dat al zijn (psychische) problemen zijn opgelost.
Sommige van jullie focussen zich teveel op zijn uiterlijk en concluderen daarom dat hij niet clean zou zijn.
Dat vind ik vrij voorbarig.
Nou we het toch over Holten hebbenquote:
Ik geef een mening over de conclusies. Niet dat die niet gezegd mogen worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad, voorbarige conclusies doen we nooit aan in SHO.
Hij had ook een eetstoornis. Nooit geweten, maar het verbaast me niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:53 schreef vencodark het volgende:
Het kan natuurlijk best wel dat hij clean is maar er ‘gewoon’ slecht uit ziet na jaren van stress, slapeloosheid of nachtenlang doorhalen.
Dat hij clean zou zijn, wil niet zeggen dat al zijn (psychische) problemen zijn opgelost.
Sommige van jullie focussen zich teveel op zijn uiterlijk en concluderen daarom dat hij niet clean zou zijn.
Dat vind ik vrij voorbarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |