Ik ben 20 jaar ouder en ik heb betere tieten hoorquote:Op donderdag 3 november 2022 18:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
En in het kader van blauw; Er is iemand jarig!
[ afbeelding ]
Je bent in alles beterquote:Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar ouder en ik heb betere tieten hoor
Is ze nu 2007 ?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
En in het kader van blauw; Er is iemand jarig!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. En dan alle berichten posten van mensen die je feliciterenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dat altijd droevig, je eigen verjaardag aankondigen. Zie ik op facebook ook weleens bij bekenden.
Maar kun je ook zo'n jurk aan waar ze net niet uitvallen?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar ouder en ik heb betere tieten hoor
Nou ja, beter je eigen verjaardag aankondigen dan dat Henk Krol je verjaardag aankondigt, dat dan wel weerquote:Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dat altijd droevig, je eigen verjaardag aankondigen. Zie ik op facebook ook weleens bij bekenden.
https://www.nieuwetijdskind.com/kristalkind-5-2/quote:
"Voordat ze geboren worden hebben ze vaak hun ouders al verteld hoe ze heten en andere vormen van directe communicatie met ze gehad"quote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef quirina het volgende:
[..]
https://www.nieuwetijdskind.com/kristalkind-5-2/
Nee, de indigos zijn van de eerdere generaties.
Ja, vrij kansloosquote:Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maakt niet uit met wie ze glitterend op de foto kanquote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen was Rachel weer eens op pad met een ex van een van haar kinderen:
[ afbeelding ]
vo0orr de ped00ofielen!!quote:Op donderdag 3 november 2022 16:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb het al zo vaak gezegd maar ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe het hele leven van dit kind dagelijks geetaleerd wordt op Mo haar instagram maar zijn gezichtje moet anoniem blijven
Sarah die denkt dat ze een bn-er is.quote:Op zondag 6 november 2022 10:14 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen was Rachel weer eens op pad met een ex van een van haar kinderen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |