SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij treuzelt niet en gaat meteen over tot actie
Na wat getouwtrek is het nu rond met Twitter en lijkt het nu toch te gebeuren:
Wat voor veranderingen kunnen we verwachten? Wat denken jullie?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Ik ben mijn eigen expert, had je dat niet gemerkt ?/quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
goed dat je zelf nadenkt en niet alles klakkeloos van experts gelooft.
Had al zoiets gemorken ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen expert, had je dat niet gemerkt ?/
Dat is het hele model van twitter/social media. Mensen die in het middelpunt (denken te)staanquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:15 schreef hunterrnl het volgende:
Niks met Musk, maar vind de ontstaande regen van overdramatische reacties geweldig om te lezen. Aan de ene kant is het ook een beetje zielig dat mensen zo losgaan.... Dat mensen zich zo belangrijk vinden.
quote:With new ownership, particularly this new ownership, New Twitter is certainly going to look different than the Twitter we know and love/hate. Just what it’s going to look like is still up for debate.
There are a couple main schools of thought on what Twitter should do:
- Open It Up.
- Lean Into Subscriptions.
Open It Up
The Open It Up camp argues that Twitter should go back to the way things were: open up the API and the microservices, which Ben Thompson lists as:
- A user service (for listing a user’s timeline)
- A graph service (for tracking your network)
- A posting service (for posting new tweets)
- A profile service (for user profiles)
- A timeline service (for presenting your timeline)
Etc…
Third-parties could build clients and algorithms on top of Twitter, like this:
Ben goes a step further and argues that Twitter should split into two companies: TwitterServiceCo, to run all of the services and sell them to third-parties, and TwitterAppCo, which would build one of many competing app products on top of Twitter’s service and social graph. (I’m missing a lot of nuance by summarizing, you should read the full piece).
In Elon is Right: Twitter Should Open Up the Algorithm, Every’s Nathan Baschez makes a strong case that Twitter would be better off if it open-sourced the algorithm that ranks tweets in our timelines, as Elon has suggested, and created a marketplace for new algorithms.
Nathan argues that letting anyone create and market their own algorithms – you can imagine feeds with promises like NO THREADS!, Nuanced Conversation, Breaking News, etc… – would be better for Twitter through that “classic law of technology: commoditize your complement.” He, like Ben, believes that Twitter’s core product is its network of users and tweets, not the user-facing clients or the feed-ranking algorithms, and that by allowing more algorithms to compete, Twitter will actually create more demand for its core product.
In both the Ben and Nathan arguments, Twitter users get more choice, and Twitter itself gets to push off all the hairiness that comes with controlling the algorithm and content moderation to third-parties, who can independently build products that work for all types of people, markets, and legal regimes.
While Elon has discussed open-sourcing the algorithm, and flagging the rationale for human moderation decision, he hasn’t gone as far as saying that he’s going to open up to third-party clients or add developers yet. In fact, his leaked plan puts him more in the Lean Into Subscriptions camp.
Lean Into Subscriptions
Thanks to pitch deck leak, we now have a better understanding of Elon’s plans than we did coming into the weekend:
- Lower ads’ share of revenue to under 50% in five years.
- Grow the $3/month Twitter Blue to 69 million users.
- Introduce payments.
- Unleash top secret X Subscribers product and get 104 million subscribers.
Elon agrees that Twitter needs to lessen its dependence on ads and move into subscriptions.
The math is tempting. At $3/month across 69 million users, Twitter Blue, which is currently a weird hodge-podge of things like an Undo Tweet button, color choices, and ad-free articles, would generate an additional $2.48 billion, or a 50% increase, by 2025. An additional 104 million X Subscribers, at $5/month (assuming this is a more premium product), would generate an additional $6.2 billion in annual revenue by 2028.
Plus, the things that Twitter has optimized for seemingly because of the ads model drive so much of the shittiness on the platform. Moving towards a subscription model, especially if human users can get that Verified blue checkmark for $3/month and filter conversations to verified users, might make Twitter a more civil, healthier place.
When I wrote If I Ruled the Tweets, I was more in the Lean Into Subscriptions camp. My four recommendations, based on suggestions from other twitter users, were:
- Table Stakes: Verify identity to clean up the conversation.
- Twitter+ Subscription: Paid tools for Creators to find, create, and share ideas.
- Twitter Create: Twitter should be the place to build subscription businesses.
- Profiles as Creators’ Home: Develop the most underdeveloped real estate online.
Two years later, with Elon at the helm, I think that that was directionally correct, but that Twitter’s opportunity is bigger than that.
Die cijfers klinken niet bepaald realistisch.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:32 schreef Heph844 het volgende:
Voor wie wil weten welke kant Twitter nu op kan gaan nu, is deze longread interessant. Stukje eruit:
[..]
Dan kunnen ze er net zo goed een BlueSky client van maken. Veel van die functionaliteit lijkt ook al in Jack Dorsey's nieuwe project te zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:32 schreef Heph844 het volgende:
Voor wie wil weten welke kant Twitter nu op kan gaan nu, is deze longread interessant. Stukje eruit:
[..]
Links is hun platform “kwijt”quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:55 schreef Aurelius het volgende:
Twitter is momenteel een open riool. Of het gaat ten onder, of het wordt beter. Win-win situatie dus. In de tussentijd genieten van al die linkse huilies.
Ja ik denk dat Musk en Dorsey qua visie redelijk op dezelfde lijn zitten. Een centraal platform met een open API, waarbij users zelf functionaliteiten en algoritmes kunnen kiezen. Past ook bij de ambitie om driekwart van het personeel te ontslaan, veel van het gezeik leg je dan namelijk bij de third-parties neer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er net zo goed een BlueSky client van maken. Veel van die functionaliteit lijkt ook al in Jack Dorsey's nieuwe project te zitten.
Je schijnt te vergeten dat men tijdens Covid ook geen enkel precedent had en opereerde vanuit beschikbare kennis om erger te voorkomen. Als dat via mondkapjes en vaccins ging, was dat niet zo maar uit de mouw geschud maar op basis van de beschikbare wetenschappelijke data. Dat die data n.v.v.t. aangepast zijn, geeft juist aan dat men niet stug vasthield aan dogma's maar nieuwe inzichten incorporeerde, zoals het hoort.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je realiseert je dat dit in de wetenschap inmiddels redelijk geaccepteerd is? Een man die zegt dat hij eigenlijk een vrouw is, is dat ook. Er wordt dus niet meer geredeneerd op een manier van, ach, als iemand zich zo voelt moet hij zo kunnen leven (een argument uit compassie). Maar de daadwerkelijk onderliggende biologische realiteit wordt flink aan gesleuteld. Alles is zogenaamd ineens subjectief. En dit wordt gepresenteerd als vermeend 'feitelijk'.
Of neem Covid-19, waar de 'feiten', wekelijks wisselden. De ene keer werkten mondmaskers wel, toen weer niet, toen weer een beetje. Vaccinaties zouden de pandemie stoppen, hmm wacht .. toch niet, maar ze zijn wel 98% effectief hoor! Okee, 93% dan, nee wacht 85%, hmm, toch 77%, het is bijgesteld naar, 63%, volgens de laatste analyse, 57%. Maar hoe dan ook, ze beschermen heel goed tegen ernstig ziek worden. Echt waar hoor.
En ondertussen iedereen demoniseren en aan de schandpaal nagelen die het lef heeft om een tegengeluid te laten horen. Dit soort dingen helpen allemaal niet. Het creëert alleen maar een sterker gevoel bij sommigen dat bepalende instituten in de samenleving eigenlijk niet te vertrouwen zijn.
Kun je mij nog even wat data geven over de hoeveelheid artsen die roken aanprezen als gezond de afgelopen 50, 60 jaar?quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen artsen zeiden dat roken gezond was, bleek achteraf niet zo'n goede keuze te zijn.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je mij nog even wat data geven over de hoeveelheid artsen die roken aanprezen als gezond de afgelopen 50, 60 jaar?
Precies, je roept maar wat.quote:
Nóg makkelijk is om op basis van 'gevoel' en 'vermoedens' jan en alleman weg te zetten als satanische pedo ringleider in dienst van Soros. Kek plaatje erbij, en presto: keiharde feiten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Wetenschappers (van want 'de wetenschap' bestaat niet) weten lang niet alles en zitten ook nog wel eens mis, dat heb je heel goed gezien. Maar het staat mensen natuurlijk vrij om zelf niet na te denken en blind af te gaan op wat je verteld wordt door bepaalde instituten of vermeend alleswetende orakels. Ik kan mij goed voorstellen dat dit ergens ook gewoon lekker makkelijk is, je hoeft niets te doen, enkel na te papegaaien wat je wordt voorgekauwd.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:32 schreef Heph844 het volgende:
- Grow the $3/month Twitter Blue to 69 million users.
Twitter is en was al een cesspool van totale randdebielen. Het kan niet beter en het kan niet slechter, daar normale mensen niet op dat platform (gaan) zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:55 schreef Aurelius het volgende:
Twitter is momenteel een open riool. Of het gaat ten onder, of het wordt beter. Win-win situatie dus. In de tussentijd genieten van al die linkse huilies.
Bij elke wetenschappelijke studie komen limitaties kijken. Wetenschappelijke studies kunnen zelfs fouten bevatten. Daarom is het altijd belangrijk studies zelf te lezen en deze limitaties (en eventuele fouten) in ogenschouw te nemen waarbij er kritisch wordt gekeken naar de gepresenteerde conclusies. Dit is dus iets anders dan blind af te gaan op de cherry-picking van bepaalde journalisten in de media. Die kunnen nogal eens behoorlijk selectief zijn in wat zij presenteren als 'wetenschappelijk'.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nóg makkelijk is om op basis van 'gevoel' en 'vermoedens' jan en alleman weg te zetten als satanische pedo ringleider in dienst van Soros. Kek plaatje erbij, en presto: keiharde feiten.
Aangezien je zelf ook studeert zou juist jij beter moeten weten. Daadwerkelijke wetenschap behelst de wetenschappelijke methode en is niet iets wat in een avond in elkaar geflanst wordt, al dan niet met leuke plakplaatjes erbij.
Maar ook hier: als men a priori de wetenschappelijke wereld al suspect noemt - want "MAINSTREAM" - is het natuurlijk logisch dat 'eigen resursj' wordt gepromoot. Resursj bestaande uit twee, drie groezelige websites, wat filmpjes op Youtube en enkele memes.
Verder zegt geen enkele wetenschapper dat hij alles weet... Juist niet.
En heel eerlijk: hoeveel mensen, zeker complotdenkers, lezen die studies zelf?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij elke wetenschappelijke studie komen limitaties kijken, en wetenschappelijke studies kunnen ook fouten bevatten. Daarom is het altijd belangrijk studies zelf te lezen en deze limitaties (en mogelijke fouten) in ogenschouw te nemen en kritisch te kijken naar de conclusies. Dit is dus iets anders dan blind af te gaan op de cherry-picking van bepaalde journalisten in de media. Die kunnen nogal eens behoorlijk selectief zijn in wat zij presenteren als 'wetenschappelijk'.
Ik denk dat over het algemeen weinig mensen echt wetenschappelijke studies lezen, helemaal als iemand geen achtergrond heeft in het WO. Mensen zullen eerder afgaan op wat er wordt geschreven in de media die zij tot zich nemen. En tegenwoordig natuurlijk ook wat er zoal wordt gezegd op bepaalde social media.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En heel eerlijk: hoeveel mensen, zeker complotdenkers, lezen die studies zelf?
Eerlijk he?
Doe ik ook altijd, vooral met artikelen over kernfysica, de beweging van koud gas tussen sterrenclusters en zo. Ik heb het niet gestudeerd of zo, maar die elitaire nobelprijswinnaars moeten niet denken dat ze met alles weg kunnen komen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij elke wetenschappelijke studie komen limitaties kijken. Wetenschappelijke studies kunnen zelfs fouten bevatten. Daarom is het altijd belangrijk studies zelf te lezen en deze limitaties (en eventuele fouten) in ogenschouw te nemen waarbij er kritisch wordt gekeken naar de gepresenteerde conclusies. Dit is dus iets anders dan blind af te gaan op de cherry-picking van bepaalde journalisten in de media. Die kunnen nogal eens behoorlijk selectief zijn in wat zij presenteren als 'wetenschappelijk'.
Precies; en toch loopt BNW over van lieden die het beter menen te weten omtrent Corona, bijvoorbeeld. Op basis van de sociale media die zij tot zich nemen, en natuurlijk omdat, als de wereld A zegt, zij B zeggen. Want de wetenschap is suspect, de media die de conclusies beschrijft is suspect en aan de top een aandrijvende overheid die suspect is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat over het algemeen weinig mensen echt wetenschappelijke studies lezen, helemaal als iemand geen achtergrond heeft in het WO. Mensen zullen eerder afgaan op wat er wordt geschreven in de media die zij tot zich nemen. En tegenwoordig natuurlijk ook wat er zoal wordt gezegd op bepaalde social media.
Het leuke aan Twitter is juist dat er grote experts van zo’n beetje elk vakgebied op zitten. Als je die volgt heb je ook weinig last van de randdebielen. Hoogstens zie je er af en toe eentje voorbijschuiven als je te lang doorscrollt in de comments.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Twitter is en was al een cesspool van totale randdebielen. Het kan niet beter en het kan niet slechter, daar normale mensen niet op dat platform (gaan) zitten.
Het probleem is dat ook die 'experts' niet immuun zijn voor de absurde cultuur die twitter onvermijdelijk creëert.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:46 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het leuke aan Twitter is juist dat er grote experts van zo’n beetje elk vakgebied op zitten. Als je die volgt heb je ook weinig last van de randdebielen. Hoogstens zie je er af en toe eentje voorbijschuiven als je te lang doorscrollt in de comments.
En mensen moeten ook hun limitaties kennen. Niet iedereen is in staat om chocola te maken van wetenschappelijke studies en gegevens juist te interpreteren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij elke wetenschappelijke studie komen limitaties kijken. Wetenschappelijke studies kunnen zelfs fouten bevatten. Daarom is het altijd belangrijk studies zelf te lezen en deze limitaties (en eventuele fouten) in ogenschouw te nemen waarbij er kritisch wordt gekeken naar de gepresenteerde conclusies. Dit is dus iets anders dan blind af te gaan op de cherry-picking van bepaalde journalisten in de media. Die kunnen nogal eens behoorlijk selectief zijn in wat zij presenteren als 'wetenschappelijk'.
Bij de geboorte van mijn zoon die 7 weken tevroeg was met verbazing zitten kijken hoeveel slimmer mensen zijn dan ikzelf. Ik betaal mer alle liefde elke maand die ziektekosten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En mensen met ook hun limitaties kennen. Niet iedereen is in staat om chocola te maken van wetenschappelijke studies en gegevens juist te interpreteren.
Ik durf gerust van mijzelf te zeggen dat mijn kennis op dat vlak ernstig tekortschiet.
Waarom zou je al die API's open gooien? Vanuit een bedrijfsperspectief zie ik niet in wat voor voordelen je daarvan krijgt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:32 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Slimme mensen beseffen vaker hoe vaak ze zelf tekort schieten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En mensen met ook hun limitaties kennen. Niet iedereen is in staat om chocola te maken van wetenschappelijke studies en gegevens juist te interpreteren.
Ik durf gerust van mijzelf te zeggen dat mijn kennis op dat vlak ernstig tekortschiet.
Waarom denk je dat er zo weinig vertrouwen is in de wetenschap onder een aanzienlijke groep mensen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies; en toch loopt BNW over van lieden die het beter menen te weten omtrent Corona, bijvoorbeeld. Op basis van de sociale media die zij tot zich nemen, en natuurlijk omdat, als de wereld A zegt, zij B zeggen. Want de wetenschap is suspect, de media die de conclusies beschrijft is suspect en aan de top een aandrijvende overheid die suspect is.
Dat heeft niets van doen met kritisch zijn, laat staan de wetenschappelijke methode, maar pure paranoia en of recalcitrantie.
Tja, het geeft zeker blijk van zelfreflectie, maar het wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor iedereen zo is. Er zijn meer dan genoeg mensen die wel raad weten met menig wetenschappelijke studie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als gebruiker is zo'n tweet nog tot daaraantoe, maar als eindverantwoordelijke kun je het natuurlijk ook niet maken om dit soort waanzin te verspreiden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:14 schreef capricia het volgende:
Musk heeft zijn keutel al weer ingetrokken?
Zijn tweet deleted.
Mss was ie onder invloed ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als gebruiker is zo'n tweet nog tot daaraantoe, maar als eindverantwoordelijke kun je het natuurlijk ook niet maken om dit soort waanzin te verspreiden.
Welke vooringenomenheid was er omtrent vaccinaties? Dat ze werkten? En vertrouwen in de wetenschap? Ik durf te garanderen dat het gros der mensheid dat nog steeds heeft, al was het maar omdat ze graag online zitten en een mobiele telefoon kunnen gebruiken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zo weinig vertrouwen is in de wetenschap onder een aanzienlijke groep mensen?
Als je wilt dat de wetenschap serieuzer wordt genomen dan momenteel het geval is, moet er wat veranderen in de transparantie richting de burger. Die moet in alle gevallen oprecht zijn, waarbij alle vormen van vooringenomenheid achterwege moeten worden gelaten. Of het nu over vaccinaties, klimaatverandering, migratie of de genderideologie gaat.
Zolang er een draai wordt gegeven aan uitkomsten zodat ze binnen een gewenst narratief passen, ga je het vertrouwen van de burger schaden. Want of je nu met iemand te maken hebt die een achtergrond in het WO heeft of niet, mensen voelen echt wel aan als ze voor de gek worden gehouden. Niemand neemt bijvoorbeeld een 'expert' serieus die stelt dat een vrouw die zich een man voelt, eigenlijk ook echt een man is. Dan kan zo'n persoon nog aan de meest prestigieuze universiteiten hebben gestuurd en jaren ervaring hebben, zo'n claim ga nu eenmaal niet veel mensen op de mouw spelden.
En ik zie verder geen enkele reden waarom mensen op een discussieforum als FOK! niet over dit soort onderwerpen zouden mogen discussiëren. BNW biedt daar juist een fantastische plek voor. Dat is letterlijk het doel van het subforum.
[..]
Tja, het geeft zeker blijk van zelfreflectie, maar het wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor iedereen zo is. Er zijn meer dan genoeg mensen die wel raad weten met menig wetenschappelijke studie.
waar ging die over?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:14 schreef capricia het volgende:
Musk heeft zijn keutel al weer ingetrokken?
Zijn tweet deleted.
The plot thickens..quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zelfde verhaal. Als gebruiker allemaal prima, maar als Koning Twitter compleet ongepast.
Even opzoeken voor je. De tweet is dus al verwijderd.quote:
Twitter gaat niet ten onderquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:47 schreef xzaz het volgende:
Twitter gaat ten onder bij een redelijk alternatief. Is die er?
Neuh, zijn wat mensen die uit protest Mastodon proberen, maar die zitten vervolgens op Twitter te klagen hoe kut het daar isquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:47 schreef xzaz het volgende:
Twitter gaat ten onder bij een redelijk alternatief. Is die er?
Naja, de mensen die het daar tof vinden zou je ook niet meer terug vinden op twitter lijkt me.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:52 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Neuh, zijn wat mensen die uit protest Mastodon proberen, maar die zitten vervolgens op Twitter te klagen hoe kut het daar is
Zijn dat niet gewoon elon bots?quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:52 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Neuh, zijn wat mensen die uit protest Mastodon proberen, maar die zitten vervolgens op Twitter te klagen hoe kut het daar is
Hehe ja daar heb je gelijk in, maar denk dat er maar weinig mensen blijven hangen daar. Mensen zijn toch vergroeid met de anderen op hun tijdlijn en die zitten allemaal nog op Twitter. Dus tenzij je met zijn allen overstapt blijft iedereen gewoon zitten waar hij zit. Beetje zoals toen Whatsapp werd overgenomen en mensen heel hard riepen dat ze over zouden gaan op Signal. Uiteindelijk bleef bijna iedereen gewoon lekker bij Whatsapp.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Naja, de mensen die het daar tof vinden zou je ook niet meer terug vinden op twitter lijkt me.
Das leuk als je 30 volgers ofzo hebt, even overstappen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:52 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch gewoon gelijk in? Veel mensen posten weinig maar volgen veel, dat was zelfs een reden van die bot-argumentatie van Musk. Dat dat inactieve accounts/bots zouden zijn en dus niet mee zouden moeten tellen in de userbase.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:17 schreef AchJa het volgende:
Dick Bruna tranen bij Sandertje...![]()
[ twitter ]
wat mij irriteert dat zijjn al die idioten die veel volgers willen en dan de hele wereld gaan volgen en vragen of jij hun wil volgen, meestal met een ID plaatje van twee tieten erbijquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Twitter is en was al een cesspool van totale randdebielen. Het kan niet beter en het kan niet slechter, daar normale mensen niet op dat platform (gaan) zitten.
Reken ook dat het een feit is dat vele maga politici en volgers verzonnen dingen beweren over willekeurige overtredende acties van de tegenstander als ze nou net zélf met datgene bezig zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
De obsessie met onorthodoxe en soms ook verboden vormen van seksualiteit bij complotdenkers is opvallend.
Dat laatste zeker.. er wordt iets te gretig met 'pedo's' gestrooid door die lui.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Reken ook dat het een feit is dat vele maga politici en volgers verzonnen dingen beweren over willekeurige overtredende acties van de tegenstander als ze nou net zélf met datgene bezig zijn.
Ik krijg soms echt de indruk dat dingen als pizzagate en "politici zijn pedo's" een beetje als vrij doorzichtige bliksemafleider moet werken voor t feit dat ze zelf als gewone man hun Harde schijven vol met dubieus materiaal hebben staan.
Links is zo zuur, zoooo ontzettend zuur.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:17 schreef AchJa het volgende:
Dick Bruna tranen bij Sandertje...![]()
[ twitter ]
En dan heb je dat gezwets over satanische rituelen met kinderen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat laatste zeker.. er wordt iets te gretig met 'pedo's' gestrooid door die lui.
Je zit niet in BNW, laat het los.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En dan heb je dat gezwets over satanische rituelen met kinderen.
Als een Rus op TV letterlijk zegt dat men Oekraïnse kinderen moet doden ipv dat het uit een fantasieverhaaltje ontstaat.
Doodse stilte in de BNW keuken...
Ga eens in op de inhoud.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:33 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je zit niet in BNW, laat het los.
Ga eens Ontopic en laat ander forums erbuiten.quote:
Lees anders de verwijderde tweet van Musk ff voor je reageert.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ga eens Ontopic en laat ander forums erbuiten.
Meer Tesla en SpaceX tranen. Die lui daar zijn a-politiek bezig en moeten aanzien dat hun CEO, die dagelijks standby moet staan voor belangrijke dingen als "chief twit" in de politieke zandbak loopt te baggeren.quote:
Ik heb niks met Twitter en Musk, ik zeg alleen dat je niet moet verwijzen naar forums waar je niks mee hebt. Lees daar dan niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Lees anders de verwijderde tweet van Musk ff voor je reageert.
En verwijzen naar andere subfora waar bakken met dit soort logica ontkenners samenklonteren is totaal geen probleem. Je bent geen beschermde aapsoort.
ga lekker koken ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik heb niks met Twitter en Musk, ik zeg alleen dat je niet moet verwijzen naar forums waar je niks mee hebt. Lees daar dan niet.
Ik lees het graag om te zien wat voor ongelooflijke bs er nu weer op het net wordt geslingerd (en hoe gevaarlijk het in potentie kan zijn).quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik heb niks met Twitter en Musk, ik zeg alleen dat je niet moet verwijzen naar forums waar je niks mee hebt. Lees daar dan niet.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Meer Tesla en SpaceX tranen. Die lui daar zijn a-politiek bezig en moeten aanzien dat hun CEO, die dagelijks standby moet staan voor belangrijke dingen als "chief twit" in de politieke zandbak loopt te baggeren.
quote:
Jawel, maar ga niet zitten zeiken tegen mij, lees daar dan gewoon niet. Het is nog steeds een vrij land.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik lees het graag om te zien wat voor ongelooflijke bs er nu weer op het net wordt geslingerd (en hoe gevaarlijk het in potentie kan zijn).
Wie ben jij en waarom wil je een verwijzing naar BNW blokkeren met je "vrij land"?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jawel, maar ga niet zitten zeiken tegen mij, lees daar dan gewoon niet. Het is nog steeds een vrij land.
Allemaal potentiële Volkert vd G's daarquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik lees het graag om te zien wat voor ongelooflijke bs er nu weer op het net wordt geslingerd (en hoe gevaarlijk het in potentie kan zijn).
Je geweten, Hoi.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom wil je een verwijzing naar BNW blokkeren met je "vrij land"?
Hou het gewoon op de feiten in dit topic.quote:Doodse stilte in de BNW keuken...
Dan doen we de fantasie wel in BNW.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je geweten, Hoi.
[..]
Hou het gewoon op de feiten in dit topic.
Prima, blijf jij dan lekker hierquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan doen we de fantasie wel in BNW.
Met zoals jij eigenlijk een pedo bent?quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Allemaal potentiële Volkert vd G's daar
Alle Trump fanboys smullen van hun nieuwe god-baby.quote:
Wat vind je zo grappig hier?quote:
De grap is dat voor dat de NYT dit plaatste NYT een ander verhaal plaatste dat Musk een deel van de werknemers zou ontslaan om zo te voorkomen dat ze een bonus krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat vind je zo grappig hier?
Gewoon een feitelijke headline over de eigenaar van een platform waar zo'n 70% van de Amerikanen hun nieuws vandaan halen. En de eigenaar van de site in kwestie heeft een tijd geleden een interview gegeven waain hij zei schrijvers in dienst te hebben die verhaaltjes verzonnen wat goed aansloegen bij de maga-achterban, want daar verdiende hij wel een lekkere boterham aan.
Was dat niet een verhaal over Twitter werknemers die bang waren dat hij dat zou doen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De grap is dat voor dat de NYT dit plaatste NYT een ander verhaal plaatste dat Musk een deel van de werknemers zou ontslaan om zo te voorkomen dat ze een bonus krijgen.
Hehehehe, dat is motiverend als je in het middle management van Twitter zit. Mag je lijsten opstellen met mensen om te ontslaan en tegelijkertijd weet je dat je baas ook zo’n lijst aan het maken is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:10 schreef slashdotter3 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)derdeel-van-abo.html
De nieuwe ceo is onder meer van plan om een grote ontslagronde te houden, die volgens The Verge wordt gericht op middenmanagement en technici die niet onlangs hebben bijgedragen aan de codebase. De ontslagen zouden binnenkort beginnen. Volgens The New York Times zijn managers gevraagd om lijsten op te stellen van medewerkers die ontslagen moeten worden.
Ik ben benieuwd of er veel mensen zullen zijn die zin hebben 240$ per jaar te lappen voor een blauw vinkje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Musk gaat er met de zweep overheen
gebruikers die al geverifieerd zijn binnen negentig dagen een abonnement op Twitter Blue nemen of anders hun blauwe vinkje kwijtraken. Nieuwe ceo Elon Musk heeft medewerkers volgens The Verge een deadline van 7 november gegeven om de wijziging door te voeren. Als deze niet wordt gehaald, dan zouden de medewerkers die werken aan het project ontslagen worden, schrijft The Verge.
Geen idee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:16 schreef capricia het volgende:
Maaruh, waarom heeft ie nou die tweet verwijderd?
Voor grote bedrijven/artiesten is het peanuts, maar voor die ene journalist of kleine artiest? Denk dat we een stuk minder blauwe vinkjes hebben straks.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er veel mensen zullen zijn die zin hebben 240$ per jaar te lappen voor een blauw vinkje.
Lijkt dus alsof ze gaan afstappen van het Facebook-model (advertenties verkopen aan de massa) en overstappen op het LinkedIn-model (power-users laten betalen voor extra features).quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Musk gaat er met de zweep overheen
gebruikers die al geverifieerd zijn binnen negentig dagen een abonnement op Twitter Blue nemen of anders hun blauwe vinkje kwijtraken. Nieuwe ceo Elon Musk heeft medewerkers volgens The Verge een deadline van 7 november gegeven om de wijziging door te voeren. Als deze niet wordt gehaald, dan zouden de medewerkers die werken aan het project ontslagen worden, schrijft The Verge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |