President van de VS, en Fauci, zeker wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:42 schreef xzaz het volgende:
Nergens isnooit beweerd dan vaccinaties een pandemie stopt
Je hebt een hersenspinsel in je hoofd dat veel te zwart-wit hier naar kijkt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:42 schreef xzaz het volgende:
Mijn god dat je dit in 2022 nog steeds niet snapt...
Hoe wil je niet polariseren in een politieke systeem met twee partijenquote:Op zondag 30 oktober 2022 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is wel weer een mooi voorbeeld van het polariserende karakter van de Democratische Partij en diens verwanten.
Door een ethisch persoon te zijn met een goed verhaal.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe wil je niet polariseren in een politieke systeem met twee partijen
Nee anders bron. En overigens hebben de vaccins wel tot een sterke daling gezorgd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
President van de VS, en Fauci, zeker wel.
Wacht ik breng nuance met een verklaring en jij stelt dat ik zwart wit denk?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:43 schreef ludovico het volgende:
Je hebt een hersenspinsel in je hoofd dat veel te zwart-wit hier naar kijkt.
De voormalige president van de VS had het er ook over dat covid binnen een maand of 2 helemaal onder controle zou zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
President van de VS, en Fauci, zeker wel.
[..]
Ik schetste slechts een beeld van het wisselende narratief omtrent Covid-19. Dit heeft verder weinig te maken met mijn persoonlijke mening over vaccinaties en het coronavirus. Dus wat je nu precies met deze post probeert te bereiken vraag ik mij af.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
mondmaskers werken soms ook wel en soms ook niet. Maar goed als ze niet werken staat je vrij om tijdens een operatie van jezelf te vragen aan de chirurgen om geen mondmaskers te dragen.
Nergens isnooit beweerd dan vaccinaties een pandemie stopt. En ja verschillende vaccinaties bij verschillende doelgroepen en met verschillende penetratie in de bevolking heeft andere effecten.
Mijn god dat je dit in 2022 nog steeds niet snapt...
Door bijvoorbeeld niet betreurenswaardige situaties zoals een aanslag in de schoenen te schuiven bij de politieke tegenstander.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe wil je niet polariseren in een politieke systeem met twee partijen
Wat ook logisch was. Er was verondersteld dat het een ala Sars virus was. Helaas.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:47 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
De voormalige president van de VS had het er ook over dat covid binnen een maand of 2 helemaal onder controle zou zijn.
ah het bekende 'de wetenschap weet ook niet alles'-argument. Sterk heel sterk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik schetste slechts een beeld van het wisselende narratief omtrent Covid-19.
Dat is het probleem: je kan er heel lastig op filteren doordat je overspoeld wordt door domme dingen die wel legitiem lijken. Uiteindelijk krijg je meer veel onzin te verwerken dan legitieme info. Zoals ik al zei, domme mensen worden dommer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hoeft geen kamp te kiezen van domme mensen maar kunt ook gewoon kijken naar bronnen die wél een goed verhaal hebben.
Inderdaad. Wetenschappers (van want 'de wetenschap' bestaat niet) weten lang niet alles en zitten ook nog wel eens mis, dat heb je heel goed gezien. Maar het staat mensen natuurlijk vrij om zelf niet na te denken en blind af te gaan op wat je verteld wordt door bepaalde instituten of vermeend alleswetende orakels. Ik kan mij goed voorstellen dat dit ergens ook gewoon lekker makkelijk is, je hoeft niets te doen, enkel na te papegaaien wat je wordt voorgekauwd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
ah het bekende 'de wetenschap weet ook niet alles'-argument. Sterk heel sterk.
Dat gebeurt sowieso toch al voor de gemiddelde persoon. Het grootste verschil is dat de ene groep luistert naar mensen die er daadwerkelijk voor gestudeerd hebben en de wetenschappelijke methode toepassen en de andere groep luistert naar....de rest.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Wetenschappers (van want 'de wetenschap' bestaat niet) weten lang niet alles en zitten ook nog wel eens mis, dat heb je heel goed gezien. Maar het staat mensen natuurlijk vrij om zelf niet na te denken en blind af te gaan op wat je verteld wordt door bepaalde instituten of vermeend alleswetende orakels. Ik kan mij goed voorstellen dat dit ergens ook gewoon lekker makkelijk is, je hoeft niets te doen, enkel na te papegaaien wat je wordt voorgekauwd.
Nee, sommige mensen denken zelf ook nog na en lezen bijvoorbeeld ook meerdere studies met verschillende conclusies en vormen op basis daarvan een zelf een mening. Wetenschappers zijn namelijk gewoon hele normale mensen die een vakgebied hebben gekozen en de wetenschappelijke methode hanteren. Soms met succes, soms niet. En om WO te volgen hoef je geen genie te zijn. Die passieve, onderdanige en bijna intellectueel onzekere houding van sommigen is wat dat betreft bijzonder om te aanschouwen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:06 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso toch al voor de gemiddelde persoon. Het grootste verschil is dat de ene groep luistert naar mensen die er daadwerkelijk voor gestudeerd hebben en de wetenschappelijke methode toepassen en de andere groep luistert naar....de rest.
Ik blijf nog wel even op het Twitter-schip. Gaat vast goedkomen dit. Obscure news outlets van Elon.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder om te zien dat Clinton er als de kippen bij is om de schuld van deze schrikbarende aanslag in de schoenen te schuiven van de politieke tegenstander. Ik neem aan dat ze niet zo rap met haar conclusies was tijdens de congressional baseball shooting of de poging tot het omleggen van Kavanaugh of de aanval op Rand Paul. Het is wel weer een mooi voorbeeld van het polariserende karakter van de Democratische Partij en diens verwanten.
Klopt, en sommige mensen worden schatrijk via de loterij. Moeten we allemaal onze banen opgeven en hopen dat wij ook op die manier rijk worden en niet meer hoeven te werken? Ik heb het over de gemiddelde persoon. Beter lezenquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen denken zelf ook nog na en lezen bijvoorbeeld ook meerdere studies met verschillende conclusies en vormen op basis daarvan een zelf een mening.
1. Je hoeft indd geen genie te zijn, maar de meeste mensen zullen zelfs WO niveau niet aankunnen.quote:Wetenschappers zijn namelijk gewoon hele normale mensen die een vakgebied hebben gekozen en de wetenschappelijke methode hanteren. Soms met succes, soms niet. En om WO te volgen hoef je geen genie te zijn.
quote:Die passieve, onderdanige en bijna intellectueel onzekere houding van sommigen is wat dat betreft bijzonder om te aanschouwen.
Twitter wordt de X app., the only app you will need zegt iequote:Op zondag 30 oktober 2022 15:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even op het Twitter-schip. Gaat vast goedkomen dit. Obscure news outlets van Elon.![]()
Dat deed ik ook toen artsen zeiden dat roken gezond was, bleek achteraf niet zo'n goede keuze te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:09 schreef beantherio het volgende:
Het grote misverstand van de hedendaagse tijd is dat je alles moet weten en alles moet snappen: dat is niet mogelijk en al helemaal niet nodig. Voor medische zaken heb je artsen en wetenschappers: laat die het maar uitzoeken.
Hoe oud ben jij wel niet?quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen artsen zeiden dat roken gezond was, bleek achteraf niet zo'n goede keuze te zijn.
artsen hebben nooit gezegd dat roken gezond isquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen artsen zeiden dat roken gezond was, bleek achteraf niet zo'n goede keuze te zijn.
https://www.bhclinics.com(...)xt=From%20the%201930's%20to%20the,came%20to%20illnesses%2C%20not%20cigarettes.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
artsen hebben nooit gezegd dat roken gezond is
ik ook ik ben 70quote:
goed dat je zelf nadenkt en niet alles klakkeloos van experts gelooft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ook ik ben 70
en ik werk nog 4 dagen per week
maar ik rook ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |