abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206498509
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:42 schreef xzaz het volgende:
Nergens isnooit beweerd dan vaccinaties een pandemie stopt
President van de VS, en Fauci, zeker wel.
quote:
Mijn god dat je dit in 2022 nog steeds niet snapt...
Je hebt een hersenspinsel in je hoofd dat veel te zwart-wit hier naar kijkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:44:19 #277
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206498514
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is wel weer een mooi voorbeeld van het polariserende karakter van de Democratische Partij en diens verwanten.
Hoe wil je niet polariseren in een politieke systeem met twee partijen
pi_206498522
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:44 schreef xzaz het volgende:

[..]
Door een ethisch persoon te zijn met een goed verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:45:44 #279
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206498527
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee anders bron. En overigens hebben de vaccins wel tot een sterke daling gezorgd.
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:46:49 #280
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206498533
quote:

Je hebt een hersenspinsel in je hoofd dat veel te zwart-wit hier naar kijkt.
Wacht ik breng nuance met een verklaring en jij stelt dat ik zwart wit denk?
pi_206498538
quote:

[..]
[..]
De voormalige president van de VS had het er ook over dat covid binnen een maand of 2 helemaal onder controle zou zijn.

Vaccines en mondkapjes werken, maar het moet wel consistent gedaan worden, en dan zijn het juist de mensen die riepen dat die dingen niets deden die het deels voor de rest zaten te verpesten.
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:48:49 #282
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206498550
quote:

[..]
mondmaskers werken soms ook wel en soms ook niet. Maar goed als ze niet werken staat je vrij om tijdens een operatie van jezelf te vragen aan de chirurgen om geen mondmaskers te dragen.

Nergens isnooit beweerd dan vaccinaties een pandemie stopt. En ja verschillende vaccinaties bij verschillende doelgroepen en met verschillende penetratie in de bevolking heeft andere effecten.

Mijn god dat je dit in 2022 nog steeds niet snapt...
Ik schetste slechts een beeld van het wisselende narratief omtrent Covid-19. Dit heeft verder weinig te maken met mijn persoonlijke mening over vaccinaties en het coronavirus. Dus wat je nu precies met deze post probeert te bereiken vraag ik mij af.
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:44 schreef xzaz het volgende:

[..]
Door bijvoorbeeld niet betreurenswaardige situaties zoals een aanslag in de schoenen te schuiven bij de politieke tegenstander.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:49:01 #283
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206498552
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:47 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
De voormalige president van de VS had het er ook over dat covid binnen een maand of 2 helemaal onder controle zou zijn.

Wat ook logisch was. Er was verondersteld dat het een ala Sars virus was. Helaas.
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:51:13 #284
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206498563
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik schetste slechts een beeld van het wisselende narratief omtrent Covid-19.
ah het bekende 'de wetenschap weet ook niet alles'-argument. Sterk heel sterk.
pi_206498573
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je hoeft geen kamp te kiezen van domme mensen maar kunt ook gewoon kijken naar bronnen die wél een goed verhaal hebben.
Dat is het probleem: je kan er heel lastig op filteren doordat je overspoeld wordt door domme dingen die wel legitiem lijken. Uiteindelijk krijg je meer veel onzin te verwerken dan legitieme info. Zoals ik al zei, domme mensen worden dommer.
  zondag 30 oktober 2022 @ 14:55:03 #286
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206498583
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:51 schreef xzaz het volgende:

[..]
ah het bekende 'de wetenschap weet ook niet alles'-argument. Sterk heel sterk.
Inderdaad. Wetenschappers (van want 'de wetenschap' bestaat niet) weten lang niet alles en zitten ook nog wel eens mis, dat heb je heel goed gezien. Maar het staat mensen natuurlijk vrij om zelf niet na te denken en blind af te gaan op wat je verteld wordt door bepaalde instituten of vermeend alleswetende orakels. Ik kan mij goed voorstellen dat dit ergens ook gewoon lekker makkelijk is, je hoeft niets te doen, enkel na te papegaaien wat je wordt voorgekauwd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206498652
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Wetenschappers (van want 'de wetenschap' bestaat niet) weten lang niet alles en zitten ook nog wel eens mis, dat heb je heel goed gezien. Maar het staat mensen natuurlijk vrij om zelf niet na te denken en blind af te gaan op wat je verteld wordt door bepaalde instituten of vermeend alleswetende orakels. Ik kan mij goed voorstellen dat dit ergens ook gewoon lekker makkelijk is, je hoeft niets te doen, enkel na te papegaaien wat je wordt voorgekauwd.
Dat gebeurt sowieso toch al voor de gemiddelde persoon. Het grootste verschil is dat de ene groep luistert naar mensen die er daadwerkelijk voor gestudeerd hebben en de wetenschappelijke methode toepassen en de andere groep luistert naar....de rest.
  zondag 30 oktober 2022 @ 15:09:47 #288
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_206498666
Het grote misverstand van de hedendaagse tijd is dat je alles moet weten en alles moet snappen: dat is niet mogelijk en al helemaal niet nodig. Voor medische zaken heb je artsen en wetenschappers: laat die het maar uitzoeken. Ik ga af op wat die groepen in overgrote mate zeggen. Snappen dat je niet alles kunt weten is je gezonde verstand gebruiken. En denken dat je alles kunt weten (al dan niet op basis van platformen als Twitter en Facebook) is echt een levensgevaarlijke bezigheid.
  zondag 30 oktober 2022 @ 15:14:01 #289
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206498688
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:06 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Dat gebeurt sowieso toch al voor de gemiddelde persoon. Het grootste verschil is dat de ene groep luistert naar mensen die er daadwerkelijk voor gestudeerd hebben en de wetenschappelijke methode toepassen en de andere groep luistert naar....de rest.
Nee, sommige mensen denken zelf ook nog na en lezen bijvoorbeeld ook meerdere studies met verschillende conclusies en vormen op basis daarvan een zelf een mening. Wetenschappers zijn namelijk gewoon hele normale mensen die een vakgebied hebben gekozen en de wetenschappelijke methode hanteren. Soms met succes, soms niet. En om WO te volgen hoef je geen genie te zijn. Die passieve, onderdanige en bijna intellectueel onzekere houding van sommigen is wat dat betreft bijzonder om te aanschouwen.
  Moderator zondag 30 oktober 2022 @ 15:18:20 #290
236264 crew  capricia
pi_206498715
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2022 14:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzonder om te zien dat Clinton er als de kippen bij is om de schuld van deze schrikbarende aanslag in de schoenen te schuiven van de politieke tegenstander. Ik neem aan dat ze niet zo rap met haar conclusies was tijdens de congressional baseball shooting of de poging tot het omleggen van Kavanaugh of de aanval op Rand Paul. Het is wel weer een mooi voorbeeld van het polariserende karakter van de Democratische Partij en diens verwanten.
Ik blijf nog wel even op het Twitter-schip. Gaat vast goedkomen dit. Obscure news outlets van Elon. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206498787
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, sommige mensen denken zelf ook nog na en lezen bijvoorbeeld ook meerdere studies met verschillende conclusies en vormen op basis daarvan een zelf een mening.
Klopt, en sommige mensen worden schatrijk via de loterij. Moeten we allemaal onze banen opgeven en hopen dat wij ook op die manier rijk worden en niet meer hoeven te werken? Ik heb het over de gemiddelde persoon. Beter lezen :)

quote:
Wetenschappers zijn namelijk gewoon hele normale mensen die een vakgebied hebben gekozen en de wetenschappelijke methode hanteren. Soms met succes, soms niet. En om WO te volgen hoef je geen genie te zijn.
1. Je hoeft indd geen genie te zijn, maar de meeste mensen zullen zelfs WO niveau niet aankunnen.
2. Er is een verschil tussen iets theoretisch aankunnen en het ook daadwerkelijk doen. Tot je echt de studie hebt gevolgd (en in een professionele omgeving ermee aan het werk gaat) ben je (bijna per definitie) niet gekwalificeerd om er uitspraken over te doen. En als je er uitspraken over maakt is het zeker niet verkeerd om het met een korreltje zout te nemen.

quote:
Die passieve, onderdanige en bijna intellectueel onzekere houding van sommigen is wat dat betreft bijzonder om te aanschouwen.
:') Heeft een heel hoog "I Did My Own Research And Disagree With Scientists!" gehalte dit.
  zondag 30 oktober 2022 @ 15:38:44 #292
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206498849
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik blijf nog wel even op het Twitter-schip. Gaat vast goedkomen dit. Obscure news outlets van Elon. :+
Twitter wordt de X app., the only app you will need zegt ie

dus dan zal ie ook wel een crypto exchange eraan vast koppelen , een betrouwbare XCrypto exchange app

Daar is wel behoefte aan
betalen overal ter wereld met DOGE coin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206498913
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:09 schreef beantherio het volgende:
Het grote misverstand van de hedendaagse tijd is dat je alles moet weten en alles moet snappen: dat is niet mogelijk en al helemaal niet nodig. Voor medische zaken heb je artsen en wetenschappers: laat die het maar uitzoeken.
Dat deed ik ook toen artsen zeiden dat roken gezond was, bleek achteraf niet zo'n goede keuze te zijn.
pi_206498964
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:45 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat deed ik ook toen artsen zeiden dat roken gezond was, bleek achteraf niet zo'n goede keuze te zijn.
Hoe oud ben jij wel niet? :o
  zondag 30 oktober 2022 @ 15:52:17 #295
323876 michaelmoore
pi_206498979
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:45 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
artsen hebben nooit gezegd dat roken gezond is
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 30 oktober 2022 @ 15:53:07 #296
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206498986
Dit wordt gegarandeerd een jarenlange rechtzaak

https://www.nytimes.com/2(...)yoffs-musk-jobs.html
Mr. Musk also appears unlikely to pay the golden parachutes that the fired top executives of Twitter were set to receive. Under the merger agreement, those executives — including Parag Agrawal, the chief executive — had been set to receive compensation of $20 million to $60 million if they were fired. But Mr. Musk terminated the executives “for cause,” meaning he did it because he alleged he had justification, which may void that agreement, two people with knowledge of the matter said.

Those executives, who also include the former chief financial officer Ned Segal, the former general counsel Sean Edgett, and the former top policy and legal executive Vijaya Gadde, are deliberating their next steps, one person said.
pi_206498990
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:51 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij wel niet? :o
gewoon n boomer.
pi_206499004
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
artsen hebben nooit gezegd dat roken gezond is
https://www.bhclinics.com(...)xt=From%20the%201930's%20to%20the,came%20to%20illnesses%2C%20not%20cigarettes.
  zondag 30 oktober 2022 @ 16:03:21 #299
323876 michaelmoore
pi_206499080
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 15:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
gewoon n boomer.
ik ook ik ben 70

en ik werk nog 4 dagen per week
maar ik rook ook niet
pi_206499096
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 16:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik ook ik ben 70

en ik werk nog 4 dagen per week
maar ik rook ook niet
goed dat je zelf nadenkt en niet alles klakkeloos van experts gelooft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')