En het is Zoequote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoë had het als @:Engine goed
Zo iets als soberso, maar dan anders
Cute samenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:46 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda en Jasper weer in hun liefdesnestje
Dan maakt Moreina dikke kans.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
Straks blikgooien waarbij ze een groentepakket kunnen verdienen
En waar staat dat volgens jou?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, zonder puntjes
Waren waarschijnlijk te moeilijk ook
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Doorgestoken kaart v.w.b. Zoe, no doubt.
Geloof je dat ze dat zou kunnen onthouden dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Doorgestoken kaart v.w.b. Zoe, no doubt.
Keloel Je zegt ook Zoë, en geen Zoe.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, zonder puntjes
Waren waarschijnlijk te moeilijk ook
Natuurlijk, dus daarom.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof je dat ze dat zou kunnen onthouden dan?
Overal, ook de 'officiële' Talpa en SBS berichtgevingquote:
Op haar eigen account gewoon met puntjes. Zoals op haar LinkedIn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Overal, ook de 'officiële' Talpa en SBS berichtgeving
Dat er puntjes op horen is een aanname van enkele Fokkers
Ja precies, en op haar LinkedIn ook.quote:
Ik typ wel altijd Zoe omdat het anders te lastig is om het te typequote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja precies, en op haar LinkedIn ook.
Of het niveau van de Talpa medewerkers.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Overal, ook de 'officiële' Talpa en SBS berichtgeving
Dat er puntjes op horen is een aanname van enkele Fokkers
Goh.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda gaat beter haar best doen zegt ze tegen Jasper. Ze zegt dat ze heel irritant kan zijn …
Context was dat Jasper zei dat ze niet in zijn irritatiezone zou kunnen komen..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda gaat beter haar best doen zegt ze tegen Jasper. Ze zegt dat ze heel irritant kan zijn …
Dat wisten we nog niet hequote:
Zou ook niet weten waarom ze niet zouden samenwerkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Jasper probeert Wanda naar kamp Jeff te loodsen...
Het is een terror hamster.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
zelfs als ze lacht heeft ze een venijnig bekkie
In de eerste week 'overal' gekeken, nergens puntjes te vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op haar eigen account gewoon met puntjes. Zoals op haar LinkedIn.en verder zie ik het in artikelen ook gewoon met puntjes.
Volgens mij klikken ze ook gewoon buiten dat ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
Jasper probeert Wanda naar kamp Jeff te loodsen...
Toen heette Jasper ook Jesperquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
In de eerste week 'overal' gekeken, nergens puntjes te vinden
ik heb nog niemand van de aktuele meiden gezoektquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik typ wel altijd Zoe omdat het anders te lastig is om het te type
Ze flirtenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij klikken ze ook gewoon buiten dat ...
Ze hebben toch eten tot en met zondag?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ja, dat we nu geen eten hebben van het weekend is de schuld van de organisatie. We hadden 1000 euro. Met 100 euro per dag hadden we 10 dagen kunnen eten.... Maar ja.. ik bemoei me er niet mee.
Tot vrijdag dacht ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben toch eten tot en met zondag?
Daar is al voor gestemdquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther wil geen duopakketjes meer : Ik kan niks met duopakketjes, ik wil geen duopakketjes. Ik vind dat zonde van mijn geld.
Esther die ook zo lekker meedenkt voor de groep als geheel met je "Ik wil geen"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther wil geen duopakketjes meer : Ik kan niks met duopakketjes, ik wil geen duopakketjes. Ik vind dat zonde van mijn geld.
Daar zal ze vrienden mee makenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het een democratie gaat zijn onder Esther.
Eten en friemelenquote:
Bokswedstrijd denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik hoorde wendy over iets voorbereiden
Ja, bijna iedereenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zei iemand dat niet "democratische dictatuur" als Esther manager wordt?
wie watquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:14 schreef pingu66 het volgende:
Hij had van mij echt een hoek gekregen,dan maar een gele kaart. Mafklapper.
Jupquote:
Denk Febo mannetjes/vrouwtjesquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:17 schreef D. het volgende:
Hoop wel dat er een medisch team standby staat vrijdag
Ze zijn allemaal nogal hypergevoelig daar
Of hij bedoeld de bewoners die niet mee doen. Hij had het over gastenquote:
Zal t dat wel zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hij bedoeld de bewoners die niet mee doen. Hij had het over gasten
Lijkt me sterk dat die voldoende medisch onderlegd zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk Febo mannetjes/vrouwtjes
Misschien welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die voldoende medisch onderlegd zijn
Het komt zo ontzettend nep over ook nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:20 schreef engine het volgende:
Wat kinderachtig om dit te gaan oefenen. Alsof het zo ingewikkeld is.
Ach, het is vermakelijk, en 'in het echie' oefenen ze zoiets vast ook een keerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:20 schreef engine het volgende:
Wat kinderachtig om dit te gaan oefenen. Alsof het zo ingewikkeld is.
Daarom doet Nadir niet mee, die heeft een hekel aan nepquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het komt zo ontzettend nep over ook nog.
Zo heet het nu eenmaalquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:29 schreef Sestra666 het volgende:
waarom noemen ze het de ring, terwijl het een vierkant is
🤣🤣🤣 ze zullen het wel met een muziekje en de stem spannend in elkaar draaienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee joh,super spannende televisie maken is dit;met miljoenen kijkers .
Geef hem groot gelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom doet Nadir niet mee, die heeft een hekel aan nep
Nadir is een pussyquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom doet Nadir niet mee, die heeft een hekel aan nep
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik krijg echt jeuk van Bern, maar niet op positieve manier
Die jeuk wordt nog harder bij Martinquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik krijg echt jeuk van Bern, maar niet op positieve manier
Ik denk dat Martin gaat winnenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
Martin tegen Bern ???
Kan Bern hem KO slaan ?
Of Martin Bern?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
Martin tegen Bern ???
Kan Bern hem KO slaan ?
Meedoen was niet verplicht hequote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou me meteen laten vallen en K.O spelen
Bern moet gewoon zijn hoofd vasthouden en hem doormee op afstand houdenquote:
Ik kan heeel veel woorden verzinnen voor Martinquote:
Maakt toch niet uit of het op een papiertje of kartonnetje staat lijkt mij?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook lastig voorlezen van die kleine kartonnetjes
Is meestal op donderdagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is hij niet bij de psych via de ipad?
Zag ze nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Gia het volgende:
Bern en Sasha bij elkaar. Wilde toch iemand Caps van hebben!
Ging voor mij te snelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Gia het volgende:
Ze hebben een huishoudingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende maand hoeft dat niet meer, dan hebben ze een poetsvrouw
Ik vind dit een hele goede omschrijvingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Gia het volgende:
Wanda komt op mij echt over als zo'n typische pestkop op school, vroeger. Niet dat het op mij vat had, maar herken het type. Zelf niks kunnen en afgunstig zijn op andere. Mag haar totaal niet!
Spijker op z'n kopquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Gia het volgende:
Wanda komt op mij echt over als zo'n typische pestkop op school, vroeger. Niet dat het op mij vat had, maar herken het type. Zelf niks kunnen en afgunstig zijn op andere. Mag haar totaal niet!
Zo’n duwkindquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele goede omschrijving
Innig?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Komt zo nog wel een keer, denk ik. Ze zitten in de fauteuils naast elkaar.
Ik zit nu op mobiel met een half scherm stream en de rest fokquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Komt zo nog wel een keer, denk ik. Ze zitten in de fauteuils naast elkaar.
Kon het niet verstaan..quote:
Of juist iemand die bij de juf of meester ging klikkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Gia het volgende:
Hear hear, oh zo mee eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Gia het volgende:
Die heeft ze aan Janet geleendquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:50 schreef Gia het volgende:
Waarom heeft Maddy niet gewoon een potlood op kantoor liggen?
Jezus wat sneuquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
Maddy weer over Esther
Esther wil de punaises niet terug geven want ze is ze kwijt
2 hoorde ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:50 schreef greysbones het volgende:
Kamer 4 is wel echt de meest nette kamer
tatoe tatoequote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Heb je taattoes ( kan niet fonetisch schrijven hoe zij het zegt) vraagt alicia aan Wanda
Wanda noemt het taatoe
Als ik kamer 4 ziequote:
Geloof ik graag maar hoorde dat 2 echt kei netjes is. Wanda durft daar niet te ademenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik kamer 4 zie
Die was wel echt netjes
Ja dat heb ik ook al eens gehoordquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geloof ik graag maar hoorde dat 2 echt kei netjes is. Wanda durft daar niet te ademen
Bij de punaises wellichtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Maar kan Esther niet vinden.
"dat mensen hier spoorloos kunnen verdwijnen"
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al eens gehoord
Maar daar heerst een schrikbewind
Wat een geldverspilling. Had dan fruit en groenten gekocht …quote:
quote:
Ja maar proteïnequote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een geldverspilling. Had dan fruit en groenten gekocht …
Daar zitten niet zoveel eiwitten isquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een geldverspilling. Had dan fruit en groenten gekocht …
Vreten ze die vliegen eerst maar opquote:
Ik blijf me verbazenquote:
Ja, waarom zou je een maatbeker gelovenquote:
De maarbeker in twijfel trekkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Wat deed trouwens, want ik was net te laat?
Ah, dat zouden er meer daar kunnen doenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De maarbeker in twijfel trekken
Behalve Zoëquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dat zouden er meer daar kunnen doen
dat gemompel, dat ze geen waarschuwing krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
Kim k over haar liefje ciano
En dan zegt Mexx dat doet Martin ook
Hij verpest ook alles. Geen Caps voor mario.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano heeft er problemen mee als Kim K in dr ondergoed loopt. Ook snachts, als ze naar de wc gaat.
Moet ze dan in haar blote kont?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano heeft er problemen mee als Kim K in dr ondergoed loopt. Ook snachts, als ze naar de wc gaat.
Broek aanquote:
Dat moet niet maar dat heeft wel haar voorkeur.quote:
Een omgekeerde stripteasequote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:11 schreef Moeraskat het volgende:
Marciano gaat wat organiseren voor KimK
Offtopicquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:18 schreef mario390 het volgende:
was dit gisteren of ergisteren?
[ afbeelding ]
Nu net ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:18 schreef mario390 het volgende:
was dit gisteren of ergisteren?
[ afbeelding ]
Ik snap alleen niet waar het over gaat , iets met slapen , beddenquote:
Waarom dan ? wees blijquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy heeft besproken met de FEBO en de huisarts dat ze elders mag slapen. Wanda is woestboos
Maddy heeft haar matras op de grond gelegd zonder overleg ofzoiets.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar het over gaat , iets met slapen , bedden
Maddy slaapt heel slecht en heeft blaasontsteking. Ze mag haar bed verplaatsen van de FEBO en huisarts. Wanda is pislink omdat zij dat niet mag en zij ook slecht slaap heeft. Maddy had moeten overleggen met Wanda. Volgens Wandaquote:
Lekkerrrr voor haar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maddy slaapt heel slecht en heeft blaasontsteking. Ze mag haar bed verplaatsen van de FEBO en huisarts. Wanda is pislink omdat zij dat niet mag en zij ook slecht slaap heeft. Maddy had moeten overleggen met Wanda. Volgens Wanda
De hele groep tegen haar vond ik heel erg ,maar hier heb ik geen problemen mee, Maddy zou wat kunnen leren maar ze blijft continu hangen in de slachtofferrolquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:30 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy krimpt helemaal bij het geblèr van Wanda.. ze gaat nu huilen bij Erik. Ik vind dit eigenlijk best zielig voor Maddy
Is al week toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maddy heeft haar matras op de grond gelegd zonder overleg ofzoiets.
Dan moet het bed boven wanda weg en ligt ze dus niet meer in het halfdonker ..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maddy slaapt heel slecht en heeft blaasontsteking. Ze mag haar bed verplaatsen van de FEBO en huisarts. Wanda is pislink omdat zij dat niet mag en zij ook slecht slaap heeft. Maddy had moeten overleggen met Wanda. Volgens Wanda
Nou ik vind niet dat Wanda hoeft te gillen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De hele groep tegen haar vond ik heel erg ,maar hier heb ik geen problemen mee, Maddy zou wat kunnen leren maar ze blijft continu hangen in de slachtofferrol
Aha. Ik snap hem.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet het bed boven wanda weg en ligt ze dus niet meer in het halfdonker ..
Ik heb haar niet horen gillenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind niet dat Wanda hoeft te gillen.
Ja, maar nu mag ze naar kamer 5quote:
Stond je geluid zeker zacht. Ze is wel gewoon kut aan het doen hoorquote:
Kamer 5?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar nu mag ze naar kamer 5
kantoor?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar nu mag ze naar kamer 5
Dat weet ik niet.quote:
Ja, dat zei Maddyquote:
Inderdaad. Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Gia het volgende:
Dan had ze dus nooit op Maddy gestemd? Want dan gaat het bed boven haar weg. Is toch gezeur om niks.
Dat heeft ze ook niet. Gewoon rustig.quote:
Ahhh!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook niet. Gewoon rustig.
Ik vond Wanda niet rustig hoor. Maar goed zal wel aan mij liggen zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook niet. Gewoon rustig.
Ik ook niet. Nu tegen Jasper en Alicia. Benieuwd naar wie ze zometeen gaat, met haar tirade.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond Wanda niet rustig hoor. Maar goed zal wel aan mij liggen zeker
Ze reageerde geirriteerd en aanvallendquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vond Wanda niet rustig hoor. Maar goed zal wel aan mij liggen zeker
Naar Kim gok ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu tegen Jasper en Alicia. Benieuwd naar wie ze zometeen gaat, met haar tirade.
En begon harder te praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze reageerde geirriteerd en aanvallend
Ze heeft last van het licht, daarom wil ze die bed niet weghebben, toen Mad haar matras verwijderde, lag Wanda een deken erop om het licht tegen te houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Gia het volgende:
Dan had ze dus nooit op Maddy gestemd? Want dan gaat het bed boven haar weg. Is toch gezeur om niks.
Inderdaad. En het is besloten door de huisarts en FEBO dus dan zal het wel een goede reden zijn tochquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda kan zich ook gewoon eens afvragen waarom Maddy loopt te janken midden in de loods
Dit keer had ze gelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
Maddy is kortzichtig , boos , een slachtoffer en gaat alles uit de weg
Lekker makkelijk dit, Maddy is 57 en loopt voor alles weg . Maddy is gewoon laf .quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:40 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda kan zich ook gewoon eens afvragen waarom Maddy loopt te janken midden in de loods
Ja graag.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Gia het volgende:
Die hebben het uitgevonden in deze show.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:44 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat kamer drie een pestclub is?
Leukste en gezelligste kamer volgens Wandaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:44 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat kamer drie een pestclub is?
Ja graag.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Gia het volgende:
Helemaal mee eens, dacht ook bijna dat ze niets meer hadden samen want als er sl iets geschreven werd ging het over 1 van de 2.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geeft niet. Baal er van dat ze laatste dagen weinig samen op stream zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |