Maddy heeft haar matras op de grond gelegd zonder overleg ofzoiets.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waar het over gaat , iets met slapen , bedden
Maddy slaapt heel slecht en heeft blaasontsteking. Ze mag haar bed verplaatsen van de FEBO en huisarts. Wanda is pislink omdat zij dat niet mag en zij ook slecht slaap heeft. Maddy had moeten overleggen met Wanda. Volgens Wandaquote:
Lekkerrrr voor haar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maddy slaapt heel slecht en heeft blaasontsteking. Ze mag haar bed verplaatsen van de FEBO en huisarts. Wanda is pislink omdat zij dat niet mag en zij ook slecht slaap heeft. Maddy had moeten overleggen met Wanda. Volgens Wanda
De hele groep tegen haar vond ik heel erg ,maar hier heb ik geen problemen mee, Maddy zou wat kunnen leren maar ze blijft continu hangen in de slachtofferrolquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:30 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy krimpt helemaal bij het geblčr van Wanda.. ze gaat nu huilen bij Erik. Ik vind dit eigenlijk best zielig voor Maddy
Is al week toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maddy heeft haar matras op de grond gelegd zonder overleg ofzoiets.
Dan moet het bed boven wanda weg en ligt ze dus niet meer in het halfdonker ..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maddy slaapt heel slecht en heeft blaasontsteking. Ze mag haar bed verplaatsen van de FEBO en huisarts. Wanda is pislink omdat zij dat niet mag en zij ook slecht slaap heeft. Maddy had moeten overleggen met Wanda. Volgens Wanda
Nou ik vind niet dat Wanda hoeft te gillen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De hele groep tegen haar vond ik heel erg ,maar hier heb ik geen problemen mee, Maddy zou wat kunnen leren maar ze blijft continu hangen in de slachtofferrol
Aha. Ik snap hem.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet het bed boven wanda weg en ligt ze dus niet meer in het halfdonker ..
Ik heb haar niet horen gillenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind niet dat Wanda hoeft te gillen.
Ja, maar nu mag ze naar kamer 5quote:
Stond je geluid zeker zacht. Ze is wel gewoon kut aan het doen hoorquote:
Kamer 5?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar nu mag ze naar kamer 5
kantoor?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar nu mag ze naar kamer 5
Dat weet ik niet.quote:
Ja, dat zei Maddyquote:
Inderdaad. Precies wat ik dachtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:35 schreef Gia het volgende:
Dan had ze dus nooit op Maddy gestemd? Want dan gaat het bed boven haar weg. Is toch gezeur om niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |