Is meestal op donderdagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is hij niet bij de psych via de ipad?
Zag ze nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Gia het volgende:
Bern en Sasha bij elkaar. Wilde toch iemand Caps van hebben!
Ging voor mij te snelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:42 schreef Gia het volgende:
Bern en Sasha bij elkaar. Wilde toch iemand Caps van hebben!
Ze hebben een huishoudingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende maand hoeft dat niet meer, dan hebben ze een poetsvrouw
Ik vind dit een hele goede omschrijvingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Gia het volgende:
Wanda komt op mij echt over als zo'n typische pestkop op school, vroeger. Niet dat het op mij vat had, maar herken het type. Zelf niks kunnen en afgunstig zijn op andere. Mag haar totaal niet!
Spijker op z'n kopquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Gia het volgende:
Wanda komt op mij echt over als zo'n typische pestkop op school, vroeger. Niet dat het op mij vat had, maar herken het type. Zelf niks kunnen en afgunstig zijn op andere. Mag haar totaal niet!
Zo’n duwkindquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele goede omschrijving
Innig?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Komt zo nog wel een keer, denk ik. Ze zitten in de fauteuils naast elkaar.
Ik zit nu op mobiel met een half scherm stream en de rest fokquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Komt zo nog wel een keer, denk ik. Ze zitten in de fauteuils naast elkaar.
Kon het niet verstaan..quote:
Of juist iemand die bij de juf of meester ging klikkenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:44 schreef Gia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |